Материалдар / Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты

Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Абылай хан туралы мәлімет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
1060
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

пәні: Қазақстан тарихы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1В ХҮІІІ ғасырдағы Қазақ хандығы Мектеп: №28 орта мектебі Күні: 12.10.18 ж (1сағ) Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:Мұғалімнің аты-жөні: Балмуратова А.Б.
Сабақтың тақырыбыАбылай ханның ішкі және сыртқы саясаты.Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай?
Осы сабақта қолжеткізілетін оқумақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме)7.3.1.2-Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;

Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын анықтап біледіБасым оқушылар Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшеліктерін талдайды Кейбір оқушылар: « Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбына эссе жазады
Бағалау критерийі





- Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын анықтап біледі (білу, түсіну)- Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшеліктерін талдайды (талдау)- « Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбына эссе жазады (қолдану)
Тілдік мақсаттарЖаңа ұғымдар: Абылай хан, Қазақ-қытай қарым-қатынасы, Бұқар жырауТалқылауға арналған тармақтар:
  • Тақырып бойынша мәтінді оқиды және жұппен талқылайды. (оқылым, тыңдалым, айтылым)
  • « Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбына эссе жазады ( жазылым)
    Құндылықтарға баулуҚазақстандық патриотизм, азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық.
    Пəнаралық байланыс
  • қазақ тілі (эссе)
  • Тақырып бойыншаалдыңғы білім

    7.3.2.2.-Қазақ хандығының сыртқы саясатының нәтижелерін анықтау«Миға шабуыл» әдісін пайдалана отырып өткен тақырыпты пысықтайды
    Сабақ барысы

    СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы







    Оқушылармен амандасу,түгелдеу,назарын сабаққа аудару Сабақтың мақсатымен таныстыруПсихологиялық ахуал қалыптастыру: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!







    Сабақтың ортасы

    1.Тапсырма Жұппен жұмыс 1.Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері2.Абылайдың ішкі саясаты3.Абылайдың сыртқы саясатыДескриптор- Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын анықтайды;Бағалау. «Бас-бармақ» арқылы бірін-бірі бағалайды

    2.Тапсырма Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшеліктеріне, төмендегі сұрақтар негізінде, талдау жасаңыз.Талдау сұрақтары Ішкі саясаттағы Сыртқы саясаттағы Ерекше оқиғаНәтижелі оқиға Айрықша, мәнді оқиғаДескриптор- Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшеліктеріне, талдау жасайды.Бағалау. «Бас-бармақ» арқылы бірін-бірі бағалайды

    3.Тапсырма Жұппен жұмыс«Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбында 100-150 сөзден тұратын эссе жазыңыз.Дескриптор-« Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбында 100-150 сөзден тұратын эссе жазады.Бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бірін-бірі бағалайды
























    Таратпа материал

































    Сабақтың соңы Кері байланыс. Маған ............ қызықты болдыБұл ................. қиындық туғыздыОсы ................ мені ойландырдыҮйге тапсырма. Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты. туралы мәліметтері. қосымша тапсырма берустикер

    Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларғақарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз?Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақтау
    Барлық оқушылар Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын анықтап білдіБасым оқушылар Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшеліктерін талдады Кейбір оқушылар: « Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбына эссе жаздыБағалау.»Бас-бармақ», «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бірін-бірі бағалайды Кері байланысМаған ............ қызықты болдыБұл ................. қиындық туғыздыОсы ................ мені ойландырды

    Сыныптың санитарлық-гигиеналық тазалығын, техника қауіпсіздік ережесін сақтау;

    Сабақтың рефлексиясыСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

































































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ