Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Абылай хан туралы мәлімет
Материалдың қысқаша нұсқасы

пәні: Қазақстан тарихы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1В ХҮІІІ ғасырдағы Қазақ хандығы

Мектеп: №28 орта мектебі
Күні: 12.10.18 ж (1сағ)
Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:
Мұғалімнің аты-жөні: Балмуратова А.Б.

Сабақтың тақырыбы

Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты.

Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай?

Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу
бағдарламасына сілтеме)

7.3.1.2-Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын анықтап біледі

Басым оқушылар Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшеліктерін талдайды

Кейбір оқушылар: « Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбына эссе жазады

Бағалау критерийі




- Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын анықтап біледі (білу, түсіну)

- Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшеліктерін талдайды (талдау)

- « Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбына эссе жазады (қолдану)

Тілдік мақсаттар

Жаңа ұғымдар: Абылай хан, Қазақ-қытай қарым-қатынасы, Бұқар жырау

Талқылауға арналған тармақтар:

  • Тақырып бойынша мәтінді оқиды және жұппен талқылайды. (оқылым, тыңдалым, айтылым)

« Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбына эссе жазады ( жазылым)

Құндылықтарға баулу

Қазақстандық патриотизм, азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық.

Пəнаралық байланыс

  • қазақ тілі (эссе)

Тақырып бойынша
алдыңғы білім


7.3.2.2.-Қазақ хандығының сыртқы саясатының нәтижелерін анықтау

«Миға шабуыл» әдісін пайдалана отырып өткен тақырыпты пысықтайды

Сабақ барысы


Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы





Оқушылармен амандасу,түгелдеу,назарын сабаққа аудару

Сабақтың мақсатымен таныстыру

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!





Сабақтың ортасы


1.Тапсырма Жұппен жұмыс

1.Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері

2.Абылайдың ішкі саясаты

3.Абылайдың сыртқы саясаты

Дескриптор

- Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын анықтайды;

Бағалау. «Бас-бармақ» арқылы бірін-бірі бағалайды


2.Тапсырма

Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшеліктеріне, төмендегі сұрақтар негізінде, талдау жасаңыз.

Талдау сұрақтары

Ішкі саясаттағы Сыртқы саясаттағы

Ерекше оқиға

Нәтижелі оқиға

Айрықша, мәнді оқиға

Дескриптор

- Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшеліктеріне, талдау жасайды.

Бағалау. «Бас-бармақ» арқылы бірін-бірі бағалайды


3.Тапсырма Жұппен жұмыс

«Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбында 100-150 сөзден тұратын эссе жазыңыз.

Дескриптор

Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбында 100-150 сөзден тұратын эссе жазады.

Бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бірін-бірі бағалайды













Таратпа материал


















Сабақтың соңы

Кері байланыс.

Маған ............ қызықты болды

Бұл ................. қиындық туғызды

Осы ................ мені ойландырды

Үйге тапсырма. Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты. туралы мәліметтері. қосымша тапсырма беру

стикер


Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға
қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз
оқушылардың
материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді
жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне
қауіпсіздік техникасын
сақтау

Барлық оқушылар Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын анықтап білді

Басым оқушылар Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшеліктерін талдады

Кейбір оқушылар: « Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбына эссе жазды

Бағалау.»Бас-бармақ», «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бірін-бірі бағалайды

Кері байланыс

Маған ............ қызықты болды

Бұл ................. қиындық туғызды

Осы ................ мені ойландырды


Сыныптың санитарлық-гигиеналық тазалығын, техника қауіпсіздік ережесін сақтау;


Сабақтың рефлексиясы

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2018
1241
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі