пәні: Қазақстан тарихы
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1В ХҮІІІ ғасырдағы Қазақ хандығы
Мектеп: №28 орта
мектебі Қатысқандар:
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты. Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай? |
|||
|
Осы сабақта
қол |
7.3.1.2-Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау; |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын анықтап біледі Басым оқушылар Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшеліктерін талдайды Кейбір оқушылар: « Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбына эссе жазады |
|||
|
Бағалау критерийі |
- Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын анықтап біледі (білу, түсіну) - Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшеліктерін талдайды (талдау) - « Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбына эссе жазады (қолдану) |
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Жаңа ұғымдар: Абылай хан, Қазақ-қытай қарым-қатынасы, Бұқар жырау Талқылауға арналған тармақтар:
« Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбына эссе жазады ( жазылым) |
|||
|
Құндылықтарға баулу |
Қазақстандық патриотизм, азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық. |
|||
|
Пəнаралық байланыс |
|
|||
|
Тақырып
бойынша |
7.3.2.2.-Қазақ хандығының сыртқы саясатының нәтижелерін анықтау «Миға шабуыл» әдісін пайдалана отырып өткен тақырыпты пысықтайды |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақтың |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу,түгелдеу,назарын сабаққа аудару Сабақтың мақсатымен таныстыру Психологиялық ахуал қалыптастыру: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! |
|
||
|
Сабақтың ортасы |
1.Тапсырма Жұппен жұмыс 1.Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері 2.Абылайдың ішкі саясаты 3.Абылайдың сыртқы саясаты Дескриптор - Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын анықтайды; Бағалау. «Бас-бармақ» арқылы бірін-бірі бағалайды 2.Тапсырма Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшеліктеріне, төмендегі сұрақтар негізінде, талдау жасаңыз. Талдау сұрақтары Ішкі саясаттағы Сыртқы саясаттағы Ерекше оқиға Нәтижелі оқиға Айрықша, мәнді оқиға Дескриптор - Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшеліктеріне, талдау жасайды. Бағалау. «Бас-бармақ» арқылы бірін-бірі бағалайды 3.Тапсырма Жұппен жұмыс «Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбында 100-150 сөзден тұратын эссе жазыңыз. Дескриптор -« Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбында 100-150 сөзден тұратын эссе жазады. Бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бірін-бірі бағалайды |
Таратпа материал |
||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс. Маған ............ қызықты болды Бұл ................. қиындық туғызды Осы ................ мені ойландырды Үйге тапсырма. Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты. туралы мәліметтері. қосымша тапсырма беру |
стикер |
||
|
Саралау – Сіз
қандай тəсілмен көбірек
қолдау көрсетпексіз? Сіз
басқаларға |
Бағалау –
Сіз |
Денсаулық
жəне |
||
|
Барлық оқушылар Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын анықтап білді Басым оқушылар Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшеліктерін талдады Кейбір оқушылар: « Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбына эссе жазды |
Бағалау.»Бас-бармақ», «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бірін-бірі бағалайды Кері байланыс Маған ............ қызықты болды Бұл ................. қиындық туғызды Осы ................ мені ойландырды |
Сыныптың санитарлық-гигиеналық тазалығын, техника қауіпсіздік ережесін сақтау; |
||
|
Сабақтың рефлексиясы Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты
Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты
пәні: Қазақстан тарихы
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1В ХҮІІІ ғасырдағы Қазақ хандығы
Мектеп: №28 орта
мектебі Қатысқандар:
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты. Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай? |
|||
|
Осы сабақта
қол |
7.3.1.2-Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау; |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын анықтап біледі Басым оқушылар Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшеліктерін талдайды Кейбір оқушылар: « Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбына эссе жазады |
|||
|
Бағалау критерийі |
- Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын анықтап біледі (білу, түсіну) - Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшеліктерін талдайды (талдау) - « Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбына эссе жазады (қолдану) |
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Жаңа ұғымдар: Абылай хан, Қазақ-қытай қарым-қатынасы, Бұқар жырау Талқылауға арналған тармақтар:
« Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбына эссе жазады ( жазылым) |
|||
|
Құндылықтарға баулу |
Қазақстандық патриотизм, азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық. |
|||
|
Пəнаралық байланыс |
|
|||
|
Тақырып
бойынша |
7.3.2.2.-Қазақ хандығының сыртқы саясатының нәтижелерін анықтау «Миға шабуыл» әдісін пайдалана отырып өткен тақырыпты пысықтайды |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақтың |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу,түгелдеу,назарын сабаққа аудару Сабақтың мақсатымен таныстыру Психологиялық ахуал қалыптастыру: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! |
|
||
|
Сабақтың ортасы |
1.Тапсырма Жұппен жұмыс 1.Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері 2.Абылайдың ішкі саясаты 3.Абылайдың сыртқы саясаты Дескриптор - Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын анықтайды; Бағалау. «Бас-бармақ» арқылы бірін-бірі бағалайды 2.Тапсырма Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшеліктеріне, төмендегі сұрақтар негізінде, талдау жасаңыз. Талдау сұрақтары Ішкі саясаттағы Сыртқы саясаттағы Ерекше оқиға Нәтижелі оқиға Айрықша, мәнді оқиға Дескриптор - Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшеліктеріне, талдау жасайды. Бағалау. «Бас-бармақ» арқылы бірін-бірі бағалайды 3.Тапсырма Жұппен жұмыс «Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбында 100-150 сөзден тұратын эссе жазыңыз. Дескриптор -« Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбында 100-150 сөзден тұратын эссе жазады. Бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бірін-бірі бағалайды |
Таратпа материал |
||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс. Маған ............ қызықты болды Бұл ................. қиындық туғызды Осы ................ мені ойландырды Үйге тапсырма. Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты. туралы мәліметтері. қосымша тапсырма беру |
стикер |
||
|
Саралау – Сіз
қандай тəсілмен көбірек
қолдау көрсетпексіз? Сіз
басқаларға |
Бағалау –
Сіз |
Денсаулық
жəне |
||
|
Барлық оқушылар Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын анықтап білді Басым оқушылар Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшеліктерін талдады Кейбір оқушылар: « Абылай –Қазақ хандығының аса көрнекті саяси және мемлекет қайраткері» тақырыбына эссе жазды |
Бағалау.»Бас-бармақ», «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бірін-бірі бағалайды Кері байланыс Маған ............ қызықты болды Бұл ................. қиындық туғызды Осы ................ мені ойландырды |
Сыныптың санитарлық-гигиеналық тазалығын, техника қауіпсіздік ережесін сақтау; |
||
|
Сабақтың рефлексиясы Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||
шағым қалдыра аласыз













