|
1. Ұйымдастыру. Әнұран
орындау. Оқушылардың назарларын шараға аударып, қызығушылықтарын
ояту.(Жай әуен тыңдап,соның ырғағында бір-біріне сәттілік
тілейді)
2. Ой шақыру. Бейне сөз арқылы
тақырыпты табу: «Адам көркі — адал
көркі»
XXI ғасырдың білімді, ойлы
ұрпақтары, осы жоспарды болашақта іске асырушы, еліміздің
экономикасына үлес қосушы сендерсіңдер! Біздің мемлекетіміз өседі
және өсіп орнығып нығаяды, онымен бірге балаларымыз да өсіп
жетіледі. Балалар Отанымыздың болашағы, ал біздің болашақ
азаматтарымыздың денсаулығы мықты, сапалы білімді, еңбекқор болып
өсуге тиісті – деп айтылған. Сонда ғана біз өркениетті елдердің
қатарына қосыламыз, Қазақстан Орта Азия барысына айналады. Сендер,
болашаққа бүгін де үлестеріңді қосып, еңбек өткелі отырсыздар. Сол
еңбектеріңіз осы уақытқа дейін пәндер бойынша алған білімдерін ән –
күймен, мақал – мәтелмен, ұшқыр ойларың арқылы өрнектеп ортаға
салыңдар. Еңбек дегені-міздің өзі – күнделікті өмірден алынады.Үйде
ата – ана, мектепте мұғалім: -Балам, не істесең де адал істе,
ісіңді тындырымды, ұятқа қалмайтындай атқар, – дейді. Қаншалықты
қиын, қызықсыз болғанымен істі аяғына жеткізіп бітіру
керек.
Бұл – еңбек тәртібі. Еңбекпен
өмір өркенді, Еңбекпен келер бағың да. Білім терең теңіз бе, Білім,
еңбек егіз бе? – деп,бүгінгі тәрбиелік шарамызды адал еңбек
тақырыбына байланысты түрлі тапсырмалар орындап білімдерімізді
сынаймыз. Ол үшін біз «Адал жастар» еліне сапар
шекпекпіз:
«Тас қақпа» Мақалдарды
жалғастыр: 1.Еңбек түбі — ……. . (зейнет) 2.Жақсы жұмыс — . (жанға
тыныс) 3.Еңбек мұратқа ………. . (жеткізер) 4.Жалқаулық аздырады,
…(еңбек оздырады) 5.Еңбек етсең ерінбей,……… ……… (Тояды қарның
тіленбей) 6.Еңбек ердің – көркі,……(Ер елдің көркі) 7.Еңбексіз өмір
— ……. (сөнген көмір) 8.Еңбектін көзін тапқан,. (Байлықтың өзін
табады) 9. Еңбек мұратқа жеткізер,… . (Жалқаулық абыройды кеткізер)
10.Еңбегің қатты болса, (татқаның тәтті
болар)
2. «Қола қақпа» — Бұл сөздерді
кім айтқан? 1. Талап, еңбек, терең ой Қанағат, рақым, ойлап қой –
Бес асыл іс көнсеңіз.
2.Елге сіңірген еңбек жақсы,
Еңбекті елеген ел
жақсы.
3.Адамды адам еткен –
еңбек.
4.Еңбек қылмай тапқан мал
дәулет болмас, Қардың суы секілді тез
суалар.
5.Еңбексіз өмір кешуге жол
жоқ. Күшіңе сенбе, адал ісіңе
сен.
Қауіпсіздік
сағаты: «ХАЛЫҚАРАЛЫҚ
КӨМЕК КӨРСЕТУ БЕЛГІЛЕРІ»
Сабақтың
мақсаты: Оқушыларды
көмекке шақыратын
белгі қимылдарымен
таныстыру.
Негізгі міндеттер:
Көмек көрсету
сигналдарын тану үшін білім, білік және
дағдыларды қалыптастыру.
Өз өміріңізге
және айналаңыздағыларға
жауапкершіліктерін арттыру және
апат сигналдарын
тану қабілетін
дамыту.
Ө
з өміріңізге және
айналаңыздағыларға жауапкершілік сезімін
дамыту.
Халықаралық көмек
сигналы
адамдарға
қауіп
төніп
тұрғанын
білдіріп қана
қоймай,
өмірін
сақтап
қалуға
көмектеседі.
Зорлық-зомбылыққа ұшыраған
немесе
олардың
өміріне
қауіп
төндіретін жағдайлардағы өмірін
сақтап
қалуға
есте
сақтау сигналы
ұсынады.
Апаттық сигналдар, оларды беру әдістері және оларға жауаптар.
Сигналдарды не үшін білу керек екенін
және олар қандай жағдайларда қолданылатынын
түсіндіріңіз.
Жалған сигнал беруге қатаң тыйым салынады.
Қорытынды:
Оқушыларды адал еңбек етуге, адал жолмен табыс табуға
үйрету.
Қауіпсіздік сабағы
бойынша халықаралық көмек
сигналын есте
сақтау.
|
Әнұран
орындайды.
Оқушылар мұғаліммен
амандасады,түгенделеді Психологиялық
ахуал
Мақалды
жалғастырады.
1.Еңбек түбі –
зейнет
2.Жақсы жұмыс – жанға
тыныс.
3.Еңбек мұратқа
жеткізер.
4.Жалқаулық аздырады, еңбек
оздырады. 5.Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның
тіленбей.
6.Еңбек ердің – көркі, ер
елдің көркі.
7. Еңбексіз өмір – сөнген
көмір. 8.Еңбектің көзін тапқан, байлықтың өзін
табады.
9.Еңбек мұратқа жеткізер,
жалқаулық абройды кеткізер.
10.Еңбегің қатты болса,
татқаның тәтті болар.
Ақын- жазушылардың өлең
шумақтарын еске түсіріп, тауып
айтады.
1. Абай
Құнанбаев
2. Спандияр
Көбеев
3. Фрейдрих
Энгельс
4. Абай
Құнанбаев
5. Мұхтар
Әуезов
Сілтеме арқылы
видеоны көреді.
Пайдалы сілтеме:
https://youtu.be/ls8ZVr8Shtw?si=jTPGxiPDO_ClM5cr
|
Плакат
слайдтар
Еңбек етсең – жемісін
көрерсің! Бейне ролик
https://www.youtube.com/watch?v=raHx2Y4QedE
смайлик
|