Сабақтың басы
5-минут
Бастапқы білімді анықтау және
үй тапсырмасын сұрау
10
минут
Топтастыру
Жаңа тақырыпты ашу
кезеңі
15
минут
Жаңа
тақырып
10
мин
|
Ұйымдастыру . Сәлемдесу
,түгендеу.
Ынтымақтастық атмосферасын
құрамын. Екінші тоқсанның басында жақсы
көңіл күймен бастау үшін, себеттегі Қазақстан шоколадын беріп,
музыкамен сыныпқа кіргіземін.
Оқушыларды «Селфи
әдісі»
арқылы телефонға екі оқушыны
суретке түсірткіземін. Суретке түскен екі оқушы бір-бірімен
жақынырақ танысып, өздері туралы айтады. Жұбын таныстыру үшін сағат
суретін беремін, сол сағаттың әрбір тіліне қасындағы оқушы туралы
мәліметін жазып алады. Жұптарымен танысып болғаннан кейін, барлық
оқушыларға , әр оқушы жұбын таныстырады.
Топтастыру. Оқушыларды сабақ
басында берілген Қазақстан шоколадына жабыстырылған номерлер
бойынша 3 топқа біріктіремін.
Топтастыру:
-
Топ «Адал
азамат»
-
Топ «Адал
еңбек»
-
Топ «Адал
табыс»
Топ ережесін
құру: әр топ өздерінің топ
ережесін құрады.
Мысалы:
1.Топ басшысын
таңдау.
2. Бірлесіп жұмыс
жасау
3. Бір – бірімізді
тыңдау
4.Уақытпен
санасу
5.Сабаққа белсенді
қатысу
6.Тыныштық
сақтау
Топтық
жұмыс
1-топ «Адал
азамат»
тобына
Тапсырма№1
Адал азамат қандай болу керек?
Постер жасап қорғап шығарды.
Критерийлер:
-
Адал азаматтың мінез
құлқы?
-
Адал азаматтың түр
сипаты?
-
Адал азамат деген атқа
лайық болуы үшін не істеу керек?, қандай болу
керек?
-
Адал азаматтың
мемлекетімізге, қоғамға керегі
барма?
2-Топ «Адал еңбек» тобына
Тапсырма №2
Топтен жұмыс жасап, адал
еңбек туралы постер жасап қорғап шығу.
Критерийлер:
-
Еңбек адамға не үшін қажет деп
ойлайсыңдар?
-
Еңбекқор деп қандай
адамды айтамыз?
-
Өздерің еңбектің қандай
түрлерімен айналысқанды
ұнатасыңдар?
-
Адал еңбек дегенді қалай
түсінесіңдер?
3-Топ «Адал табыс» тобына
Тапсырма №3
Топтен жұмыс жасап, адал
табыс туралы постер жасап қорғап шығу.
Критерийлер:
-
Адал табыс табу дегенді
тақалай түсінесіңдер?
-
Қанша табыс тапқанды
қалар едіңдер?
-
Тапқан табыстарыңды
қайда жұмсар едіңдер?
-
Табыс табу адамға не
үшін керек?
Дескрипторлар:
-
Топпен бірлесіп жұмыс
жасауы.
-
Адал азамат қандай болу
керектігін көрсету
-
Адал еңбек етудің
жолдарын айту
-
Адал табыс табу үшін
қандай жұмыс істеу керек? Деген сұрақтарға өз ойларын
жазады.
Оқушылар топтық жұмыс жасау
арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын тауып, мағынасын
ашады.
Жаңа
тақырып: Мектебімізді 3D слайд
көрсету арқылы таныстыру. Осы мектеп қалай салынды? Оқушыларға
жақсы білім алуға қандай мүмкіндіктер жасалынған, кімдер жұмыс
жасайды, не үшін жұмыс жасайды түсіндіре отырып, бүгінгі
сабақтың мағынасын ашып түсіндіру.
Адал еңбектің пайдасы – тәрбиелейді,
жігерлендіреді, күш береді, қуантады, бақытты етеді, өмір сүруге
үйретеді, үнемшіл болуға үйретеді, ширатады,
шынықтырады. Адал еңбек еткен адам, адал табыс табады.
Ол Адал азамат болып саналады. Адалдық ол адам бойындағы таза ниет
, бағалы қасиет.
|
Сағат бейнесі салынған
суреттер
Түрлі түсті
маркерлер
Постер Тірек
қағаздары
Мектеп туралы
слайд
|