Тақырыбы: «Адал дос»
Мақсаты: «Дос», «достық» құндылығы туралы түсінік беру. Достарға деген мейірімді қарым-қатынасқа үйрету. Адал дос, достаса білуге, адамгершілікке, сыйластыққа,үлкенді сыйлай білуге, үйретіп тәрбиелеу.
Шаттық шеңбері:
(шеңбер бойынша тұрып орындайды)
Дос болайық бәріміз,
Әрқашан дос, біргеміз,
Ажырамас іргеміз.
Ілгері жүріңдер,
Достық жырын біліңдер.
Туғып ұстап бірлікті
Еңбекті сүйіңдер.
Дос болайық бәріміз,
Жарасып тұр әніміз.
Тыныштықты сақтаймыз
Атсын күліп таңымыз.
Тәрбиеші:
-
Бұл өлеңде не туралы айтылған?
-
Достық туралы.
Ұйымдастырылған оқу-қызметі:
«Достық сабағы» туралы болады.
Кіріспе әңгіме. (суретпен жұмыс)
-
Балалар суреттен не көріп тұрсыңдар? (балалардың жауабы)
-
Қәне, осы сеуретке қарап әңгіме құрастырайық.
-
Ал, сендер достық дегенді қалай түсінесіңдер?
-
Достық дегеніміз – екі адамның арасындағы сыйластық.ендеше, балалар бір-біріңе адал, қамқор,тату дос болу керек. Балалар сендер бір-біріңізге көмектесесіздер ме?
-
Ия
Тәрбиеші: Біздің қаламызда әртүрлі ұлттар тқрады, ал сендер осы ұлттарды атап бере аласыздар ма? (қазақ, орыс, өзбек, кәріс т.б). Біздің ол ұлттармен қарым-қатынасымыз қандай? (балалардың жауабы). Бізөз балабақшамыздың ішінде андай ұлттың тілін меңгеріп жатырмыз, тақпақ айтып бере аласыздар ма? (орыс тілінде тақпақ айтылады). М. Төрежановтың «Адал дос» әңгімесімен танысамыз.
Сұрақ-жауап
-
Баланың достығын неге шынайыадал деп айтамыз?
-
Әңгіме қалай аталады? (Баланың жауабы)
Сурет бойынша әңгімелеу. Досыңның суретін сал.
Ойын «Менің досым»
Ойынның мақсаты: достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.
Ойынның шарты: алда отырған балаға допты лақтырып, қағып алған баладан педагог достық туралы мақал-мәтелдер сұрайды.
-
Досы көпті жау алмайды,
Ақылы көпті дау алмайды.
-
Досы көппен сыйлас,
Досы азбен сырлас.
-
Достық-татулық белгісі.
Қорытынды
-
Балалар, бүгін біз адал достық жайлы әңгімелестік. Достар әрқашан бір-біріне қолдау жасап, қамқорлық көрсетеді.
Балдырған баламыз,
Досты көп табамыз.
Қашан да, қайда да
Достар бір-біріне
Сенімді боламыз.
Күтілетін нәтиже:
Біледі:Достарын атаумен атауды
Игерді: бір-біріне адалдық сезімін
Меңгерді: достық қарым-қатынас жасауды.
БЕКІТЕМІН ЖШС «Ай-Іскер» мектепке дейінгі шағын орталығының директоры ____________Молдагалиева Л.Ж.

Әңгімелесу
Тақырыбы: «Адал дос»
Тәрбиеші : Алпысбаева М.А.
Топ: «Күншуақ»
Тақырыбы: « Адал дос »
Менің жан досым

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Адал дос балабақша балаларымен әңгімелесу
Адал дос балабақша балаларымен әңгімелесу
Тақырыбы: «Адал дос»
Мақсаты: «Дос», «достық» құндылығы туралы түсінік беру. Достарға деген мейірімді қарым-қатынасқа үйрету. Адал дос, достаса білуге, адамгершілікке, сыйластыққа,үлкенді сыйлай білуге, үйретіп тәрбиелеу.
Шаттық шеңбері:
(шеңбер бойынша тұрып орындайды)
Дос болайық бәріміз,
Әрқашан дос, біргеміз,
Ажырамас іргеміз.
Ілгері жүріңдер,
Достық жырын біліңдер.
Туғып ұстап бірлікті
Еңбекті сүйіңдер.
Дос болайық бәріміз,
Жарасып тұр әніміз.
Тыныштықты сақтаймыз
Атсын күліп таңымыз.
Тәрбиеші:
-
Бұл өлеңде не туралы айтылған?
-
Достық туралы.
Ұйымдастырылған оқу-қызметі:
«Достық сабағы» туралы болады.
Кіріспе әңгіме. (суретпен жұмыс)
-
Балалар суреттен не көріп тұрсыңдар? (балалардың жауабы)
-
Қәне, осы сеуретке қарап әңгіме құрастырайық.
-
Ал, сендер достық дегенді қалай түсінесіңдер?
-
Достық дегеніміз – екі адамның арасындағы сыйластық.ендеше, балалар бір-біріңе адал, қамқор,тату дос болу керек. Балалар сендер бір-біріңізге көмектесесіздер ме?
-
Ия
Тәрбиеші: Біздің қаламызда әртүрлі ұлттар тқрады, ал сендер осы ұлттарды атап бере аласыздар ма? (қазақ, орыс, өзбек, кәріс т.б). Біздің ол ұлттармен қарым-қатынасымыз қандай? (балалардың жауабы). Бізөз балабақшамыздың ішінде андай ұлттың тілін меңгеріп жатырмыз, тақпақ айтып бере аласыздар ма? (орыс тілінде тақпақ айтылады). М. Төрежановтың «Адал дос» әңгімесімен танысамыз.
Сұрақ-жауап
-
Баланың достығын неге шынайыадал деп айтамыз?
-
Әңгіме қалай аталады? (Баланың жауабы)
Сурет бойынша әңгімелеу. Досыңның суретін сал.
Ойын «Менің досым»
Ойынның мақсаты: достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.
Ойынның шарты: алда отырған балаға допты лақтырып, қағып алған баладан педагог достық туралы мақал-мәтелдер сұрайды.
-
Досы көпті жау алмайды,
Ақылы көпті дау алмайды.
-
Досы көппен сыйлас,
Досы азбен сырлас.
-
Достық-татулық белгісі.
Қорытынды
-
Балалар, бүгін біз адал достық жайлы әңгімелестік. Достар әрқашан бір-біріне қолдау жасап, қамқорлық көрсетеді.
Балдырған баламыз,
Досты көп табамыз.
Қашан да, қайда да
Достар бір-біріне
Сенімді боламыз.
Күтілетін нәтиже:
Біледі:Достарын атаумен атауды
Игерді: бір-біріне адалдық сезімін
Меңгерді: достық қарым-қатынас жасауды.
БЕКІТЕМІН ЖШС «Ай-Іскер» мектепке дейінгі шағын орталығының директоры ____________Молдагалиева Л.Ж.

Әңгімелесу
Тақырыбы: «Адал дос»
Тәрбиеші : Алпысбаева М.А.
Топ: «Күншуақ»
Тақырыбы: « Адал дос »
Менің жан досым

шағым қалдыра аласыз













