Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Адал еңбек
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚазақстанРеспубликасыныңОқу-ағартуминистрлігі
Жамбыл облысы әкімдігінің білім бөлімі Байзақ ауданы білім бөлімі
“Н.Киікбаев атындағы мектеп-гимназиясы” КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Тәрбие сағаты
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Адал еңбек, алғыр ой-анық досың біліп қой |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Оқушыларға тек еңбек арқылы барлық жетістікке жетуге болатынды-ғын түсіндіру. Оқушыларға адал еңбек жөнінде айта отырып,оның маңызын түсіндіріп, адал еңбек етуге баулу. |
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Құндылықтар |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Амандасу Сабаққа жақсы қатысып Бестік болсын бағамыз деп балалардың бір ортақ шеңберде қол ұстасып тұрып, өзара жақсы тілектер айтуларына мүмкіндік тудырған соң 3 түсті асықтар арқылы 3 топқа бөлу,әр асықта жазылған сандарға мән беру,сабақ соңына дейін осы асықтармен жұмыс жасайтынымызды ескерту.Топтарында топбасшыларын сайлап алуларын ұсыну.Әр топқа топ атаулары жазылған парақшаларды қойып топ атауларына мән бергізу. Балаларды топқа бөлу. 1-топ «Еңбек» тобы 2-топ «Талап» тобы 3-топ «Ынта» тобы Топтарының атаулары нені білдіреді? Жауап-ойындар Ендеше біздің бүгінгі сабағымыз не туралы болады деп ойлайсыңдар? «Еңбек сүйгіштік — адамның адамдық қасиетінің негізгі өлшемдерінің бірі» Шыңғыс Айтматов Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. |
Ширату жаттығу-ларын жасайды. Топтарға бірігеді.
Тапсырма тексертеді.
Тапсырма орындайды |
«Ауызша мадақтау» әдісі. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. |
Бейне ролик
Слайд
Көрнекіліктер |
Жаңа білім 10 мин 2 мин 15 мин Бекіту 13 мин |
(Т) 1- тапсырма - Адамға өмір сүру үшін ең алдымен не қажет деп ойлайсыңдар? - Еңбек дегеніміз ? - Еңбек адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар? - Еңбекқор деп қандай адамды айтамыз? - Өздерің еңбектің қандай түрлерімен айналысқанды ұнатасыңдар? - «Адал» сөзін қалай түсінесіңдер? - «Адал» кім? не? болуы мүмкін? Бейне ролик «Адал бала» ертегісін көрсету. Бейне роликтен көргендерің туралы не айта аласыңдар? Қандай ой түйдің? Адалдық – адам бойындағы таза ниет, бағалы қасиет. (Ж) 2-тапсырмада «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен орындалады. Мысал әңгіме Әңгімеден не түсіндің? Қара пышақтан қандай адамның қасиеттерін байқадың? Сары пышақтан қанждай адамның қасиеттерін байқадың? 3 -Топтық жұмыс Әр топ тақырыпқа байланысты мақал-мәтел айтады Венн диаграммасы бойынша «Еңбектің пайдасын» топтастырады. Сергіту сәті «Қазақша нейро жаттығулар» әдісімен орындалады. Суретте берілген жаттығуларды екі саусақпен жылдам орындайды. Нұрлан,Жасмин «Еңбек» өлеңі Ана айтты бір өсиет баласына Бір жолдың шығарып сап саласына. Ей, балам шамаң келсе жақсылық ет, Ақпейіл адамзаттың арасына. Егерде жол үстінде тікен жатса, Кірер деп аяғына біреу басса, Ерінбей - ақ иіліп қолыңменен Сол тікенді көтеріп алып таста.
Бұл еңбегің қалмасты босқа, бекер Соны көрген соңғы жас солай етер. Жақсы үлгіні жалпы жұрт дәстүр жасап, Жол тазарып жолаушы жолдан өтер. 4-Мақалдарды жалғастыр: 1.Еңбек түбі — ……. . (зейнет) 2.Жақсы жұмыс — ……… . (жанға тыныс) 3.Еңбек мұратқа ………. . (жеткізер) 4.Жалқаулық аздырады, ………. ………. . (еңбек оздырады) 5.Еңбек етсең ерінбей, ……… ……… ………… . (Тояды қарның тіленбей) 6.Еңбек ердің – көркі, ……. …….. ……. . (Ер елдің көркі) 7.Еңбексіз өмір — ……. ……. . (сөнген көмір) Еңбектің көзін тапқан, 8 Еңбек мұратқа жеткізер, 10.Еңбегің қатты болса, ….. …… …… . …… . (тапқаның тәтті болар) 5- «Google» әдісімен орындалады. — Бұл сөздерді кім
айтқан? Қанағат, рақым, ойлапқой – Бес асыл іс көнсеңіз. (Абай) Адамды адаметкен – еңбек. (Фрейдрих Энгельс) Еңбек қылмай тапқан мал дәулет болмас, Қардың суы секілді тез суалар. (Абай) Еңбексіз өмір кешуге жол жоқ. Күшіңе сенбе, адалісіңе сен. (М.Әуезов) —Бұл қандай мамандық? (жұмбақшешу) Ала таяқ ұстаған, Жол тәртібін нұсқаған. Өміріңді күзеткен, Ысқырығы күшті адам. /полиция қызметкері/ Бал тамған мәзір, Ол бар жерде әзір. /аспазшы/ Оқу-білім бағдары, Заманының бағбаны. /мұғалім/ Өскен шашты жаратпайды, Қайшысы бар жалақтайтын /шаштараз/ Өңкей сығай екі топта Таласып жүр бір допқа. Бұлкім ? /футболшы/ Иманғали «Еңбек» өлеңі Гүл өсірсең терлеп, Мұның аты---ЕҢБЕК Кесте тіксең зерлеп, Мұның аты-ЕҢБЕК. Сабағыңды жөндеп, Әзірлесең-ЕҢБЕК. Қиындықтың бәрін, ЕҢБЕК - қана жеңбек. Қорытындылау: Еңбек етпеген ішіп –
жемейді. |
Тапсырмаларды орындайды.
Билеп сергиді. Тапсырмалар орындайды.
Тапсырма орындайды.
Сұрақтар ға жауап береді |
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап береді
Әңгімелейді |
|
Қорытынды 2 мин |
Кері байланыс: «Көгершінге хат» әдісі бойынша өтеді. Үй тапсырмасы: «Еңбек» туралы мақал-мәелдер жаттау |
Рефлексия береді. |
ҚБ қойылмайды. |
|
Тексерілді: