Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
адал ұрпақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
Тәрбие сағаты |
Адал ұрпақ – мәңгілік елдің кепілі Қауіпсіздік сағаты 10 мин «Бассейндегі немесе судағы жарақаттар мен кездейсоқ оқиғаларды қалай болдырмауға болады?» |
|
Күні |
14.10.2024ж |
|
Сынып жетекші: |
Әбілқасым Ерболат |
|
Сынып: 6ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) |
Адал ұрпақ – мәңгілік елдің кепілі Мақтан үшін мал жима, жан үшін жи. Ғибадат пен адалдық ар үшін жи. Шәкәрім Құдайбердиев |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға өмірде ата - анаға, досқа адал бола білуге баули отырып, әр адамның адал ісі мен адамдығы көрінетінін білуге тәрбиелеу. |
|
Құндылықтарды дарыту |
Отанға адалдықтың маңызын бағалау, елінің тарихы мен мәдениетін құрметтеу |
|
Дайындыққа арналған әдебиет |
Интернет материалдары . |
|
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
Ұйымдастыру кезеңі |
Класпен амандасу, психологиялық ахуал қалыптастыру, оқушыларды түгелдеу, сабаққа дайындау. |
|
Интерактивті тақта, слайд |
Сабақ басы |
І. Қызығушылықты ояту Адамның ниеті, ойы, іс - әрекеті шындыққа негізделгенде адам өзіне де, өзгеге де адал болады. Адал болу кез - келген адамның өз қолында. Ол біздің ішкі жан - дүниемізден бастау алады. Адамның көңілі таза, пейілі кең, адал, шыншыл болғанда әділдікке қол жеткізеді. Адалдық өмірінде керек нәрсе, Ол да гүлдеп, нұрланар көңіл бөлсе. Халыққа өз пайдасын тигізе алмай, Адам боп, өзін - өзі меңгермесе,- демекші әр адам дүние есігін ашып шыр етіп өмірге келген күннен бастап жүрек қалауымен, ата - анасының берген тәрбиесімен, жақсылық жамандықты көре жүріп өмір сүре бастайды. «Дүниеде әділдік пен адалдықты ту еткен адамнан артық ешкім жоқ» дегендей бүгінгі «Адалдық жүрген жерде - адамдық жүреді» атты пікірталасу сағаты. І - бөлім - сұрақтарға өз ойын
білдіру. |
|
АКТ |
Ортасы |
ІІ . Мағынаны тану.
І
бөлім.Сұрақ-жауап
әдісі 1.Мақтан үшін мал жима, жан үшін жи. Ғибадат пен адалдық ар үшін жи» деген өлең жолында нені меңзеген? IIIбөлім. Ситуациялық сұрақтарға жауап беру 1. Сенің Айнұр шын сырлас, мұңдас досың. Ол
сыныбыңдағы Айгүлмен ренжісіп қалады да саған келіп Айнұрдың
кемшіліктерін айтып досыңды жамандады. Сенің
әрекетің? |
Сұрақтарға жауап береді Оқушы мәнерлеп оқиды Мал жимақ Ситуациялық сұрақтарды талдайды, өз ойларымен бөліседі. |
https://youtu.be/9-2UHkyi-gIIII |
Қауіпсіздік сағаты 10 мин |
«БАССЕЙНДЕГІ НЕМЕСЕ СУДАҒЫ ЖАРАҚАТТАР МЕН КЕЗДЕЙСОҚ ОҚИҒАЛАРДЫ ҚАЛАЙ БОЛДЫРМАУҒА БОЛАДЫ?» Сабақтың мақсаты: оқушыларға су айдындарындағы қауіпсіздік ережелері туралы түсінік қалыптастыру. Негізгі міндеттер:
Материалдар: осы тақырып бойынша иллюстрациялар, қауіпсіздік ережелері жазылған парақша. Сабақ барысы
Қандай жерлерде жүзуге болады? Сондай-ақ үлкендердің қарауынсыз суға түсуге тыйым салынады. Бассейнде өзін қалай дұрыс ұстау керек? Оқушыларға бассейнде жүзу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін түсіндіру. «Естесақта!»
болады. Оқушыларға ең маңызды ережені түсіндіріңіз – ересектер сізбен бірге болуы керек. Сіз ата-анаңызға қайда баратыныңызды, кіммен бара жатқаныңызды және шамамен қанша уақытқа баратыныңызды ескертуіңіз керек. Сіз тоғанға тек ата- анаңыздың рұқсатымен ғана бара аласыз. |
|
|
Соңы |
Қорытынды. Бүгінгі кеште ойымызды ортаға салып адалдық, адамдық туралы көп нәрселер айтылды. «Адалдық - адамдықтың белгісі» демекші осы өмірде адал болып, тек адалдық істер істеп адамдығымызды көрсетіп, кейінгіге үлгі болып жүрейік. |
|
|