Адалдық - адамның ең асыл қасиеті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адалдық - адамның ең асыл қасиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Бүгін біз әдептілік, адалдық, адамгершіліктің асыл қасиет екені туралы пікірлесіп, өз ойларымызды ортаға саламыз. Олайболса АДАМ! Адам баласыныңбойындажақсы да, жаман да қасиеттерболадыекен. Бізгеақылдылықты, адалдықты, қарапайым - кішіпейілділікті, инабаттылықты, шыншылдықтыүлкендерүйретеді. Ол - біздіңата - анамыз, ақсүтінбереотырып, анатіліменүйретеді. Біз оны түсініп, ата - баба салт, әдеттерінүйренеміз. Адам болатынадамгершілігі бар бала - барлықжақсықасиеттердіүйреніп, жаманмінезәдеттерден, ұнамсызқылықтарданаулақболуғатырысуыкерек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы: Адалдық - адамның ең асыл қасиеті

Тәрбие сағатының мақсаты: Оқушыларға адалдық, парасаттылық, шындық туралы түсініктерін кеңейту.

Міндеттері:

1. Оқушыларды адалдыққа, шыншылдыққа тәрбиелеу, жат әдеттерден аулақ жүруге үйрету.

2. Оқушылардың адамгершілік қасиетін, бір-біріне деген достық сезімдерін нығайту.

3. Оқушылардың бойына рухани адамгершілік қасиеттерді ұялату үшін мейірбан, ақылды, шыншыл, қайырымды т. б адамдық асыл қасиеттерді игеруге ықпал ету.

Тәрбие сағатының түрі: дамытушылық.

Тәрбие сағатының әдіс-тәсілі: әңгімелеу, сұрақ-жауап,

Ресурстар: нақыл ұлағатты сөздері, дос туралы мақал - мәтелдер, суреттер

1. Ұйымдастыру

2. Сынып жетекшінің кіріспе сөзі:

Бүгін біз әдептілік, адалдық, адамгершіліктің асыл қасиет екені туралы пікірлесіп, өз ойларымызды ортаға саламыз. Олайболса АДАМ! Адам баласыныңбойындажақсы да, жаман да қасиеттерболадыекен. Бізгеақылдылықты, адалдықты, қарапайым - кішіпейілділікті, инабаттылықты, шыншылдықтыүлкендерүйретеді. Ол - біздіңата - анамыз, ақсүтінбереотырып, анатіліменүйретеді. Біз оны түсініп, ата - баба салт, әдеттерінүйренеміз. Адам болатынадамгершілігі бар бала - барлықжақсықасиеттердіүйреніп, жаманмінезәдеттерден, ұнамсызқылықтарданаулақболуғатырысуыкерек. Адамныңадамгершілік, адалдық, саналылықдәрежесі – оныңтәртібі мен іс - әрекетінанықтайтыныәлдеқашандәлелденген. Адамныңбойынанадамгершілікқасиеттертабылса, әринесымбатты, парасаттыкөрінеді. Адамгершілік – адамныңасылқасиеті. ЖүсіпБаласағұнадамгершілік пен инабаттылықтыңтөртқасиетін 6600 тармақтан 72 тараудантұратын “Құттыбілік” дастанындакөрсетіпберді.

3.Сынып жетекшіАхметова.Ж:ауызша сұрақтар қойылып оқушылардан жауап алынады:

Бүгінгі адамгершілікті, адалдықты сендер қалай түсінесіңдер, әдеп - нормаларын білесіңдерме, өзара пікірлесіп ой бөлісеміз.

Балалар, сіздер дос болу, адалдықтың деген не екенін білесіздер ме?

Әрине, білесіздер, дос болмайтын ешбір адам болмайды, иә?!

Сұрақтар:

Адал достық дегенде нені түсінесіңдер?

Сендердің де адалдостарың бар ма?

Сеніңадалдыққадегенсенімінқандай?

«Адалдық – адамшылықбастауы» дегендіқалайтүсінесіңдер?

«Адалдық, кеңпейілділік, ақкөңілділік, шыншылдық» ұғымдарыменқатаржүреме? Неліктен?

Жауап:

Адалдық – адамбойындағыасылқасиеттердіңбірі. "Адалдық” дегенсөзшыншылдық, айнымастық, шынберілгендіксияқтыигіқасиеттердіескесалады. Қазақпайымындаадамбойындаадалдық - пәктік, ар - ұждан, жантазалығы. Адалдосдегеніміз - өтірікайтпайтын, шындықтыжақтайтын, досынешқашандаұятқақалдырмайтын, барлықуақыттақандайжағдайболмасынқолұшынберіпкөқмектесетін, қашан да қасынантабылатын, барынбөлісетіннағызжолдас.

Сұрақтар:

1. Мектептенүйгеқарайжүгіріпкележатқанда, алдыңнанбірүлкенкісішықты. Сен не істередің? – Үлкенкісіменамандасыпжолберемін.

2. Өзіңненүлкенкісілерәңгімелесіпотырғанкезде сен не істеуіңкерек? – Үлкендердіңәңгімесінбөліп, сөзгеараласуғаболмайды. – Егертығызшаруамболса, «кешіріңдер» депайтаредім.

3. Көшедебіреужөннемесежолсұраса не істередің? – Асықпайтүсіндіріпберемін.

4. Автобуста, қоғамдықорындардаегдеадамдардыкөрсең не істегенжөн? – Үлкенкісілергеәрдайыморын беру керек.

5. Үлкенкісілерменқалайсөйлесукерек? – Үлкенкісімен «Сіз» депсөйлесукерек.

6. Әдептілікдеген не? – Адамдардыңжүріс - тұрысы мен өзарақарым - қатынасыныңережелері.

4.«Жалғастыр» ойыны

«Не істеугеболмайды?».

- Үлкендердіңалдынан...... (кесіпөтугеболмайды.)

- Кішкенебаланы................(жылатуға болмайды.)

- Құстарды...........................(атуғаболмайды.)

- Қызбаланы........................(ренжітуге болмайды.)

- Сабақтан.............................(кешігугеболмайды.)

- Сыныпта.............................(айғайлауғаболмайды.) 1

«Не істеукерек?»

- Үлкенкісіні.......................(сыйлау керек.)

- Үлкенніңтілін...................(алукерек..)

- Үлкендерге..........................(сәлем беру керек.)

- Кішілерді..............................(қамқорлаукерек.)

Оқуқұралдарын.................. (күтіпұстаукерек.)

5. «Досымсағанарнаймын»Достыққа байланысты ақын - жазушыларымыздың өлеңдерін айту.

М. Мақатаев

Досым, сағансенемін. Сеніпөтем!

Жолыбөтендемеймін, жөнібөтен.

Достықдеген — адамныңкөрігіекен,

Достықдегенадалдыңсерігіекен.

Достарыңкөппе? Апыраунеткенжақсыедің?

Досым аз менің...

Досым - ау менің, тапшыемін?

Достарыңменендостастырмені, асылым,

Достастырмені?

Болайынқұлыңнақсенің!

Досболамдесең, Досымдысыйла, қымбаттым!

Досыңасонда, Досымменғанақымбатпын.

Досболам десен, Мендегідоспендостасқын,

Сендегідоспендосболыпсондатұрмақпын.

Досжүрегі шар айна,

Сылтауыңақарайма,

Бүлдіріпалмақалайда,

Кіршалдырмажарайма!

Шимайланса шар айна,

Жанарды тартар жалтырап,

Досжүрегі – бал бұлақ.

Сынып жетекшінің қорытынды сөзі:АДАЛДЫҚ - адамбойындағы таза ниет, адамның сана - сезімі мен ар - ұжданынақайшыкелмейтінәрекеттердіңморальдық - этикалықжиынтығы.
Қазақтыңадалдықжайындаөзіндікпайым - түсінігітуралыҰлы Абай атамыз: «Алдауқоспай, адалеңбегінсатқан, қолыөнерліқазақтыңәулиесісол», - демекші әрқашан досымызға адал, таза, жақынымызға мейірімді болып жүрейік оқушылар.

 

 

 

 Абай атамызайтқандай
Сенбежұртқатұрсадақаншамақтап,
Әуреетедіішінеқулықсақтап.
Өзіңе сен, өзіңдіалыпшығар
Еңбегің мен ақылыңекіжақтап. Балаларәрқашанөзеңбектеріңізгесеніңіздерсондағанажетістіккежетесіздер!!!

 



 

 



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.10.2022
876
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі