Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Адалдық адамдықтың белгісі»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Өзiн-өзi тану сабағының жоспары
Мектеп: «№4 орта мектебі» КММ
Мерзімі: 24.12.2017ж.
Мұғалiмі: А.Амангелді
Сынып: 9 «а,ә,б»
Оқушылар саны -22
Тақырып: :№15-16. «Адалдық адамдықтың белгісі»
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттер: шынайылықпен жұмыс істеу, қоғамға риясыз қызмет ету
Сабақтың мақсаты: Дұрыс әрекет құндылығы арқылы оқушылардың адалдық,шындық туралы түсініктерін кеңейту. Міндеттері:
|
Ресурстар (материалдар, дерек- сөздер) |
Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңi. Оқушылармен амандасып, «Өзін-өзі тану» сабағының ережесін 5«Т» қайталау 1.Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену. Ыңғайланып отырыңыздар,денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ- қолыңызды айқастырмаңыз, қолыңызды тізеге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп,кеудеңізге қарай бойлап барады.Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын, таза , әсем гүл сіздің әр ойыңызды,әр сезіміңізді,эмоцияңызды тілек қалауыңызды шайып,жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп,сәуле шашуда.Қолымыз тек жақсы,тек ізгі істерді істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көзімізге де жетті. Көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп,басыңызға тек ізгі , сәулелі ой келеді. Нұр бірте-бірте қарқынды және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды ата-аналарыңызға,туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз.Олардың да жүрегі нұрға толсын. Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға,жан-жануарларға,өсімдіктерге, тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түкпір-түкпіріне нұр бағыттаңыз.Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен Нұрмын.» Осындай Нұр, Махаббат және тыныштық күйінде отыра тұрыңыз... Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз.Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде.Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашыңыз. Рахмет. 2.Үй тапсырмасын тексеру. №15 сабақтағы Зейін Шашкиннің «Темірқазық» әңгімесі - Не себепті Мақыш атай «Адалдық-өмірдің Темірқазығы деді? - Адалдықты қандай әрекеттен көруге болады? - «Адалдық – адамдық белгісі» дегенді қалай түсінесіздер? |
Оқулық. |
3.Дәйексөз. «Адалдық деген не? Адалдық дегеніміз – ашық, шыншыл қарым-қатынас. Арамдық дегеніміз – жасырын, бүркемелі қарым-қатынас». А. С. Макаренко
|
|
4.Мұғалім сыйы «Ханзаданың достығы» Ерте де
бір ханның ұлы болыпты. Күні кешке дейін үйден шықпайтын ханзада
әбден зерігетін халге түсіпті. Себебі, онымен ойнайтын бауыры, не
болмаса досы жоқ екен. Ханзада есік алдына шығып, балалардың
ойынына қосылса, олардың барлығы тым-тырақай үйлеріне қаша жөнеледі
екен. Олар бұның хан баласы екенін білетін, сондықтан да онымен
бірге ойнауға батылдары жетпейтін. Өздерінше: «Жазатайым құлап
мертіксе, не ойында жеңіліп қалса… ондай жағдайда міндетті түрде
әкесіне шағымданады. Оның бізге қандай жаза беретінін кім білсін»,
– деп ойлайды екен. Міне, осылайша доссыз қалған ханзада барлық күнін
сарайдың терезесінде отырумен өткізеді екен. Сырттағы ойынға
берілген балаларға қарап: «Уф! Ханзада болып жалғыз қалғанша, кедей
ұлы болғаным әлдеқайда жақсы еді ғой», – деп күрсінеді екен. Сұрақ: Ханзаданың әрекеті туралы не айтар едіңіздер?
|
|
5.Шығармашылық іс- әрекет, топтық жұмыс 1 топқа – Жоба құру-Еңбектенген адамның өімрдегі бақытты сәтін көрсету 2-топқа –мәтінмен жұмыс 44-45 бет,мәтіндегі белгілі адамдардың жеңіске ненің нәтижесінде жеткенін суретпен бейнелеу Оқушыларды екі топқа бөліп 1 топ «Адалдық» - «Адал болу ушін....» (жалғастыру) 2 топ «Шындық» сөздеріне сөзжұмбақ құру |
|
6. Топпен ән айту. «Аман болсын адамдар» Сөзі: О. Әубәкіров Әні: Ә. Бейсеуов 1.Айналайын Адамдар, Болашаққа аман бар! Жұмыр жерде ғұмыр бар Ғұмырлы бол, Адамдар! Қайырмасы Балдан тәтті балаң бар, Бала баққан анаң бар. Шошытпаңдар екеуін, Айналайын Адамдар! 2. Айналайын Адамадар, Келер күнге адал бар. Бөбек өсіп келеді Алды-артыңа қараңдар! 3.Сақ болыңдар, жараңдар, Сақ болыңдар, ғаламдар. Жер бетіне әлі де Оқ қайнатқан адам бар. Бала үшін өлеңім, Ана үшін өлеңім Айналайын Адамдар, Аман болсын бөбегің!!! |
|
7.Үйге тапсырма. 79-82 беттердегі Қ.Толыбаевтың «Ақиқат» мәтіні |
|
8. Сабақтың соңғы тыныштық сәтi. Бүгінгі өткен сабақтан алған жақсы қасиеттерді жүректеріңе сақтап алыңдар. Сабақ аяқталды. Сау болыңдар |
|