Тағамның құрамындағы қоректік заттар туралы
видеоматериал көрсету арқылы оқушылардың білімін
кеңейту
Оқулықпен
жұмыс
1 топ – Қоректік заттардың атқаратын
қызметі
2 топ – Қоректік заттардың кездесетін
жері
3 топ – Қоректік заттардың жетіспеген
жағдайдағы сыртқы көрінісі
Берілген тапсырмаларды қағаз бетінде көрсету.
Постер құрастырып, қорғау.
4 топ – Тағам құрамындағы қоректік заттарға
байланысты кроссворд құрастыру
5 топ – Рөлдік ойын. Тағам құрамындағы
қоректік заттардың атқаратын қызметіне байланысты ертегі
шығару
Әр топтың орындаған жұмыстарына «Екі жұлдыз,
бір тілек» әдісі арқылы оқушылар бір біріне кері байланыс
жүргізеді
Жұмыстар смайликтер арқылы
бағаланады
Деңгейлік
тапсырма:
А деңгейі: Қоректік заттар мен тағам өнімдерін
ажырату: сүт, нәруыз, майлар, алма, ет, су, көмірсулар, минералды
тұздар
В дейгейі: «Сәйкестендіру»
әдісі:
А) нәруыздар
|
А) С,Н,О кіретін органикалық
заттар
|
Б) көмірсу
лар
|
Б) май қышқылынан және глицериннен түзілетін
күрделі органикалық заттар
|
В) майлар
|
В) 20 аминқышқылы кіретін күрделі органикалық
қосылыстар
|
Г) минерал
ды заттар
|
Г) организмге басқа тағамдық заттардың сіңуіне
қөмектесетін заттар
|
Д) дәрумен
дер
|
Д) ұлпаларды түзу процесіне қатысу қандағы тұздың
құрамын тұрақтандыратын заттар
|
С деңгейі: дұрыс тамақтанудың пирамидасын
құрастыру
Бағалау
критерийі
|
Тап
сырма №
|
Дескриптор
|
Қоректік заттар мен тағам өнімдерін
ажыратады
|
1
|
Қоректік заттарды
біледі
|
Тағам өнімдерін
біледі
|
Қоректік заттар мен олардың анықтамаларын
сәйкестендіреді
|
2
|
Нәруыздың анықтамасын
біледі
|
Көмірсулардың анықтамасын
біледі
|
Майлардың анықтамасын
біледі
|
Дәрумендердің анықтамасын
біледі
|
Минералды анықтамасын
біледі
|
Дұрыс тамақтанудың пирамидасын құрастыра
алады
|
3
|
Күнделікті рационда қажетті қоректік заттардың
пайызын біледі
|
Қоректік заттарды пирамидаға дұрыс
орналастырады
|
Топ басшысы тексеріп, «Менің ойымша»
әдісімен әр оқушының жұмысын дескрипторлар бойынша талдау арқылы
бағалайды
Сергіту сәті «Мен көмекшімін» әдісі. Жаттығу
орындау
Апам үшін күнде мен
(әндете)
Отынға ағаш жарамын (ағаш
жарғандай)
Су қуямын гүлге де (гүлге су
қуйғандай)
Дүкенге де
барамын
(қолдарына сөмке ұстап
жүру)
Сыпырамын үй ішін
(сыпырғандай)
Жуам ыдыс-табақты (ыдыс
жуғандай)
Жылай қалса бөпемді (бөпені
ұстағандай)
Жұбатамын ойнатып (қолдасын
шапалақтайды)
|