Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    9.3С Адам ағзасындағы химиялық элементтер

    Педагогтің аты-жөні:

    Тумишева А.А.

    Күні:

    07.03.2023ж

    Сыныбы: 9 «В»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Адам ағзасының химиялық құрамы. Макроэлементтер, микроэлементтер және олардың маңызы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.5.1.1 -адам ағзасының құрамына кіретін элементтерді атау және олардың маңызын түсіндіру (О, С, Н, N, Ca, P, K, S, Cl, Mg, Fe)

    9.5.1.2 –Қазақстанның тұрғындарының типтік тамақтану рационын зерттеу және теңгерімді тамақтану рационын құрастыру

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Адам ағзасының құрамына кіретін элементтерді атайды

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Қазақстанның тұрғындарының типтік тамақтану рационын анықтайды

    Кейбір оқушылар үшін:

    Теңгерімді тамақтану рационын құрастырады.

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/ Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәлемдесу.

    Топтарға бөлу.

    Оқушылар жәшік ішінен арнайы салынған жаңғақ,мармелад,

    семечка қапшықтарын алады.құрамында-ғы нәруыздар,көмірсу-лар, майларға қарап 3- топқа бөлініп отырады.

    Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

    I – Нәруыздар тобы

    II – Көмірсулар тобы

    III – Майлар тобы


    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.Сынып оқушыларымен амандасып, сыныпта жағымды орта құрамын, күндеріне сәттілік тілеймін. Оқушылар бір-біріне смайликтер арқылы жақсы тілектерін айтады


    Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    Маркер,

    стикер

    Жаңа сабаққа кіріспе


    Picture 2


    «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Өзгенің пікірін толықтырады.

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Ой қозғау

    Бұл суреттер туралы не ойлайсыңдар?


    Picture 6

    Миға шабуыл

    1. Тағамдар арқылы қандай элементтер адам ағзасына кіреді?

    2. Неліктен адам ағзасына химиялық элементтер қажет?

    3.Бүгінгі тақырып не туралы болады деп ойлайсыңдар? Ойыңмен бөліс

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Дескриптор:

    Суреттегі химиялық элементтерді анықтайды. Химиялық элементтер-дің маңызын айтады.

    Химиялық элементтер-дің маңызын айтып,

    суретпен салыстырып, тақырыпты ашады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділік-пен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталанды

    ру.

    Сабақтың ортасы

    Жеке жұмыс.

    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

    Жаңа материалды оқытуда. Оқушылардың ойын ,жұмыс істеу қабілеттерін байқау үшін Мәтінмен жұмыс.

    тапсырманы ұсынамын


    1- Тапсырма:

    "Білемін, білгім келеді, білдім" тәсілі.


    Білемін

    Білгім келеді

    Білдім







    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1. Адам ағзасының құрамына кіретін элементтерді атайды.


    Дескриптор:

    -Мәтіндегі адам ағзасына кіретін элементтерді айтады.

    - Элементерді макро және микро элементтерге жіктейді.

    -Элементерді маңызын сипаттап,мысал келтіріп, кестені нақты толтырады.

    -Химиялық элементтердің маңызын

    айтып, кестені толтырады.

    ББҮ кестесі

    Үлестір-мелер



    Тақырып бойынша интернет желісін пайдала-нып видеоролик көру.


    Топтық жұмыс.

    Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    Оқушының шығармашылық ізденісін дамыту үшін пән аралық байланысты қолдана отырып мына тапсырманы ұсынамын.

    2- Тапсырма:

    Химиялық диктант Мына элементтер адам ағзасының қай жерінде кездеседі.

    Темір ...................... Азот .......................

    Кальций ................. Оттегі .....................

    Фтор ....................... Сутегі .....................

    Фосфор ................... Натрий ....................

    Магний ................... Күкірт .....................

    Мырыш ................... Калий ......................

    Дескриптор:

    Жалпы - 3 балл

    - Элементердің адам ағзасында атқаратын қызметін біледі.

    - Элементтің жетіспеуінен болатын ауруды жартылай біледі

    - Ауру түрлерін аз біледі.


    9-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.


    Шағын тест

    Жеке жұмыс

    3- Тапсырма:

    1.Тыныс алу пигменті - гемоглобиннің құрамына кіретін элемент:

    А. Оттек Б. Темір

    В. Көміртек

    2.Бұл элемент жетіспесе адамда зоб ауруы дамиды:

    А. Көміртек Б. Йод

    В. Темір

    3. Қанның қалыпты ұюы осы - элементтің болуына байланысты:

    А. Кальций Б. Калий

    В. Темір

    4.Нуклеин қышқылының құрамына кіретін элемент:

    А. Фосфор Б. Кальций В. Магний

    5. Сүйек берік болуы үшін қандай элемент қажет:

    А. Кальций Б. Альминий В. Көміртек

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    Барлық сұраққа дұрыс жауап беріп, элементтің қай ағзада кездесетінін ажырата алады.

    - Элементтің маңызын біліп, сұраққа жауап беруде қиналады.

    - Элементтің кездесетін жерін айтып, сұраққа жартылай жауап береді


    ДК экраны

    9-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.




    Сабақтың соңы


    Бекіту

    Жұптық жұмысқа Мұғалімнің көрсеткен бейнекөрсетілімінен және жаңа тақырыпқа байланысты қолданылған термин-сөздермен жұмыс –

    оқушыларға таратылған терминдерді орысша,ағылшынша атауларын тауып сәйкестендіру.



    4 - Тапсырма:

    Жаңа тақырыпқа байланысты термин-сөздермен жұмыс (үш тілде)

    Термин сөздер:

    Нәруыздар

    белки

    proteins

    Майлар

    жиры

    fats

    Көмірсулар

    углеводы

    рolysaccharide

    Дәрумендер

    витамины

    vitamins

    Минералдар

    минералы

    minerals

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тумишева Алия Айитбайевна
    26 Мамыр 2023
    776
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Адам ағзасының химиялық құрамы. Макроэлементтер, микроэлементтер және олардың маңызы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Адам ағзасының химиялық құрамы. Макроэлементтер, микроэлементтер және олардың маңызы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Миға шабуыл 1. Тағамдар арқылы қандай элементтер адам ағзасына кіреді? 2. Неліктен адам ағзасына химиялық элементтер қажет? 3.Бүгінгі тақырып не туралы болады деп ойлайсыңдар? Ойыңмен бөліс
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    9.3С Адам ағзасындағы химиялық элементтер

    Педагогтің аты-жөні:

    Тумишева А.А.

    Күні:

    07.03.2023ж

    Сыныбы: 9 «В»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Адам ағзасының химиялық құрамы. Макроэлементтер, микроэлементтер және олардың маңызы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.5.1.1 -адам ағзасының құрамына кіретін элементтерді атау және олардың маңызын түсіндіру (О, С, Н, N, Ca, P, K, S, Cl, Mg, Fe)

    9.5.1.2 –Қазақстанның тұрғындарының типтік тамақтану рационын зерттеу және теңгерімді тамақтану рационын құрастыру

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Адам ағзасының құрамына кіретін элементтерді атайды

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Қазақстанның тұрғындарының типтік тамақтану рационын анықтайды

    Кейбір оқушылар үшін:

    Теңгерімді тамақтану рационын құрастырады.

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/ Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәлемдесу.

    Топтарға бөлу.

    Оқушылар жәшік ішінен арнайы салынған жаңғақ,мармелад,

    семечка қапшықтарын алады.құрамында-ғы нәруыздар,көмірсу-лар, майларға қарап 3- топқа бөлініп отырады.

    Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

    I – Нәруыздар тобы

    II – Көмірсулар тобы

    III – Майлар тобы


    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.Сынып оқушыларымен амандасып, сыныпта жағымды орта құрамын, күндеріне сәттілік тілеймін. Оқушылар бір-біріне смайликтер арқылы жақсы тілектерін айтады


    Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    Маркер,

    стикер

    Жаңа сабаққа кіріспе


    Picture 2


    «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Өзгенің пікірін толықтырады.

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Ой қозғау

    Бұл суреттер туралы не ойлайсыңдар?


    Picture 6

    Миға шабуыл

    1. Тағамдар арқылы қандай элементтер адам ағзасына кіреді?

    2. Неліктен адам ағзасына химиялық элементтер қажет?

    3.Бүгінгі тақырып не туралы болады деп ойлайсыңдар? Ойыңмен бөліс

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Дескриптор:

    Суреттегі химиялық элементтерді анықтайды. Химиялық элементтер-дің маңызын айтады.

    Химиялық элементтер-дің маңызын айтып,

    суретпен салыстырып, тақырыпты ашады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділік-пен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталанды

    ру.

    Сабақтың ортасы

    Жеке жұмыс.

    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

    Жаңа материалды оқытуда. Оқушылардың ойын ,жұмыс істеу қабілеттерін байқау үшін Мәтінмен жұмыс.

    тапсырманы ұсынамын


    1- Тапсырма:

    "Білемін, білгім келеді, білдім" тәсілі.


    Білемін

    Білгім келеді

    Білдім







    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1. Адам ағзасының құрамына кіретін элементтерді атайды.


    Дескриптор:

    -Мәтіндегі адам ағзасына кіретін элементтерді айтады.

    - Элементерді макро және микро элементтерге жіктейді.

    -Элементерді маңызын сипаттап,мысал келтіріп, кестені нақты толтырады.

    -Химиялық элементтердің маңызын

    айтып, кестені толтырады.

    ББҮ кестесі

    Үлестір-мелер



    Тақырып бойынша интернет желісін пайдала-нып видеоролик көру.


    Топтық жұмыс.

    Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    Оқушының шығармашылық ізденісін дамыту үшін пән аралық байланысты қолдана отырып мына тапсырманы ұсынамын.

    2- Тапсырма:

    Химиялық диктант Мына элементтер адам ағзасының қай жерінде кездеседі.

    Темір ...................... Азот .......................

    Кальций ................. Оттегі .....................

    Фтор ....................... Сутегі .....................

    Фосфор ................... Натрий ....................

    Магний ................... Күкірт .....................

    Мырыш ................... Калий ......................

    Дескриптор:

    Жалпы - 3 балл

    - Элементердің адам ағзасында атқаратын қызметін біледі.

    - Элементтің жетіспеуінен болатын ауруды жартылай біледі

    - Ауру түрлерін аз біледі.


    9-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.


    Шағын тест

    Жеке жұмыс

    3- Тапсырма:

    1.Тыныс алу пигменті - гемоглобиннің құрамына кіретін элемент:

    А. Оттек Б. Темір

    В. Көміртек

    2.Бұл элемент жетіспесе адамда зоб ауруы дамиды:

    А. Көміртек Б. Йод

    В. Темір

    3. Қанның қалыпты ұюы осы - элементтің болуына байланысты:

    А. Кальций Б. Калий

    В. Темір

    4.Нуклеин қышқылының құрамына кіретін элемент:

    А. Фосфор Б. Кальций В. Магний

    5. Сүйек берік болуы үшін қандай элемент қажет:

    А. Кальций Б. Альминий В. Көміртек

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    Барлық сұраққа дұрыс жауап беріп, элементтің қай ағзада кездесетінін ажырата алады.

    - Элементтің маңызын біліп, сұраққа жауап беруде қиналады.

    - Элементтің кездесетін жерін айтып, сұраққа жартылай жауап береді


    ДК экраны

    9-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.




    Сабақтың соңы


    Бекіту

    Жұптық жұмысқа Мұғалімнің көрсеткен бейнекөрсетілімінен және жаңа тақырыпқа байланысты қолданылған термин-сөздермен жұмыс –

    оқушыларға таратылған терминдерді орысша,ағылшынша атауларын тауып сәйкестендіру.



    4 - Тапсырма:

    Жаңа тақырыпқа байланысты термин-сөздермен жұмыс (үш тілде)

    Термин сөздер:

    Нәруыздар

    белки

    proteins

    Майлар

    жиры

    fats

    Көмірсулар

    углеводы

    рolysaccharide

    Дәрумендер

    витамины

    vitamins

    Минералдар

    минералы

    minerals

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шағын орталық Презентация 10 сынып
    26.05.2023
    776
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тумишева Алия Айитбайевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации