Материалдар / Адам әлеуеті даму индексінің көрсеткіштері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Адам әлеуеті даму индексінің көрсеткіштері

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге жабақ жоспарын құрастыруға, бағалау жүйесін қолдануға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Сәуір 2021
967
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Экономикалық география

Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Адам әлеуеті даму индексінің көрсеткіштері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.5.2.2 қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде адам әлеуетінің даму индексі көрсеткіштерін анықтап, елдерді салыстырады

Сабақтың мақсаты


Барлығы:

адам әлеуетінің даму индексі көрсеткіштерін анықтап, елдерді салыстырады

басым бөлігі:

Адамның даму индексі — бұл осы немесе өзге елдегі адамның даму деңгейінің жиынтық көрсеткіші туралы біледі

Кейбірі:

АДИ елдердегі денсаулық сақтау және білім жүйелері дамуының олардың экономикаларының даму жағдайына тікелей тәуелділігін анықтады.


Бағалау критерииі

тақырыпты толық меңгереді, жоғары деңгейде ойлай алады,топта бірлесіп жұмыс жасауға дағдыланады,өз пікірін қорғай алады,сыни ойлай білуге үйренеді, ақпаратты тиімді қолдана біледі

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру: Оқушылармен амандасу, түгендеу


Ұй тапсырмасын сұрау:


  1. Ғылыми –техникалық революция деген не?

  2. ҒТП-ның құраушы бөліктерін ата және сипатта.

  3. Дүниежүзілік шаруашылық салаларының орналастыруға ҒТП-ның әсері қандай?

  4. ҒТП-ның даму және күшею шамасына қарай өндірістік аумақтың шоғырлануына байланысты қандай формалар қалыптасты?

  5. ҒТП дамуының Қазақстандағы басты бағыттары қандай?

Ой қозғау:




Қойылған сұрақтарға жауап береді

1-10 балдық жүйе



2 балл


оқулық

Сабақтың ортасы


Жаңа сабақ:

Тақырыпты оқу, пікір алмасу

  1. ҒТП жағдайындағы адам түрткіжайты дегенді қалай түсінесің?

  2. Адам капиталы деген не?

  1. Тапсырма: «ДЖИГСО» әдісі. Адам капиталының ерекшеліктерін сипатта

критерий

дескриптор


Адам капиталының ерекшеліктерін біледі.


Адам капиталының ерекшеліктерін анықтап, сипаттай алады


  1. Тапсырма:

«Кластер» әдісі. Адам капиталының құрылымын анықтау

Адам капиталының құрылымы



білімі



экономикалық



әлеуметтік



жеке














критерий

Дескриптор



Адам капиталының құрылымын біледі адам капиталының құрылымын анықтай алады

адам капиталының құрылымын анықтай алады



3-тапсырма:

Адам капиталына жұмсалатын инвестиция бағыттарын талдау (инвестор, инвестиция ұғымдарының мағынасын анықтау) Схема құрастыру

Инвестиция- (латынша киіндіру) табыс алу, меншікті капиталын молайту, елдің материалдық байлығы мен материалдық емес сипаттағықоғамдық құндылықтарды еселеу үшін шаруашылық жүргізуші субьектілер салатын қаражат.

Инвестор – сіздің бизнесіңізге немесе бизнес идеяңызға қаражат құю арқылы табыс тапқысы келетін адам.




Сұраққа жауап береді



Ауызша орындайды









Жазбаша орындайды
















Схема құрастырады,

Термин сөздердің мағынасын табады








2 балл










2 балл

















2 балл










оқулық



















оқулық

Сабақтың соңы


Қорытынды:

4 –тапсырма:

Қазақстан Республикасында адам капиталының дамуына баға береді:

1)денсаулық сақтау;

2) білім беру;

3)Тұрғын үй саясаты:

Үйге тапсырма: 54. 120 бет

Кері байланыс: Басбармақ



Ойларын айтады




Бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс жасайды.

2 балл


Тексерілді:
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!