Адам аяғы астероидке қашан тиеді

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адам аяғы астероидке қашан тиеді

Материал туралы қысқаша түсінік
Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, аннотация, тезис құрастырып жаза алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

«Жамбыл атындағы орта мектеп» КММ

Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

4-бөлім Синтаксис. Ғарышты игеру жетістіктері

Педагогтің аты-жөні:

Абдыхалықова А.Х.

Күні:

22.12.2021

Сынып: 8 «А»

Қатысқаны- 19 оқушы

Қатыспағаны

Сабақтың тақырыбы:

Адам аяғы астероидке қашан тиеді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.2.3.1 мақала, презентация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

8.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, аннотация, тезис құрастырып жазу;

Сабақтың мақсаты

Мақала, презентация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырата алады.

Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, аннотация, тезис құрастырып жаза алады.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

3 мин











Өткен білімді еске түсіру

Үй тапсырмасын тексеру

5 мин























Сабақтың ортасы

Жаңа білім

30 мин












































Бекіту

5 мин














Сабақтың соңы

2мин


Кері байланыс



Оқушылармен амандасып,сыныпты түгендеймін.

Ықпалдастық қалыптастырамын.


Оқушыларды түгендеймін.






Үй тапсырмасын сұраймын.

85-бет, г тапсырмасы.

Өткен білімді тексеру

«Қар кесегі» әдісі арқылы өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қойғызамын.


«Болжау» әдісі арқылы

Сабақ тақырыбын анықтатамын.


Жаңа білім

Аспан әлемін, астероид туралы видео көрсетемін. Видеодан не көргендерін, астероид туралы не білетіндерін сұраймын.

Сабақтың тақырыбын, мақсатын таныстырамын.


1.Мәтінмен жұмыс . Жеке жұмыс.

1-тапсырма. А. Мәтінді оқытамын. Жанры, құрылымы, рәсімделуі бойынша талдау жасатамын.











2-тапсырма. Мәтіннен сөз тіркестерін таақызамын.





3. Б тапсырмасы. Мәтінге аннотация жазғызамын.

















1.Мәтін жанры туралы не білдік?

2.Мәтін құрылымы деген не?

3.Мәтіннің рәсімделуі туралы не білдік?

4.Аннотацияға қандай ерекшелік тән?






«Бес саусақ» әдісі



Үйге:88-бет, Б-тапсырма

Мұғаліммен амандасады.


Бір-біріне сәттілік тілейді.









Үй тапсырмасын оқиды.



«Қар кесегі» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қояды, жауап береді.


«Болжау» әдісі арқылы

Сабақ тақырыбын анықтайды.


Видеоны көреді. Астероид туралы білетіндерін айтады.




Сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады.


1.Мәтінмен жұмыс.

1-тапсырма. Мәтінді оқиды. Жанры, құрылымы, рәсімделуі бойынша талдау жасайды.







2-тапсырма. Мәтіннен сөз тіркестерін табады.






Б тапсырмасы. Мәтінге аннотация жазады.


















Сұрақтарға жауап береді.












Кері байланыс жасайды.
















Қалыптастырушы бағалау


Бір-бірін «Жапондық» әдісі бойынша бағалайды.





Қалыптастырушы бағалау








Дескрип-тор

-Мәтін мазмұнын түсінеді-1

-Мәтін жанрын ажыратады-2

-Құрылы-мын анықтайды-1

-Рәсімде-луін анықтайды-1

Дескриптор

-сөз тіркестерін табады-1

-түрін ажыратады-1



Дескрип-тор

-жанрлық ерекшелі-гін сақтайды-1

-стильдік ерекшелі-гін сақтайды-1


-тілдік құралдар-ды орынды қолданады.-1





Қалыптастырушы бағалау



«Қазақ тілі» әдістемелік нұсқаулық

Б.Қабылбек, Г.Абнасырова

































https://youtu.be/PXbWzWszHPE


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.06.2022
531
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі