Сабақтың басы
Ұйымдастыру
3 мин
Өткен білімді еске түсіру
Үй тапсырмасын тексеру
5 мин
Сабақтың ортасы
Жаңа білім
30 мин
Бекіту
5 мин
Сабақтың соңы
2мин
Кері байланыс
|
Оқушылармен амандасып,сыныпты
түгендеймін.
Ықпалдастық қалыптастырамын.
Оқушыларды түгендеймін.
Үй
тапсырмасын сұраймын.
85-бет, г
тапсырмасы.
Өткен
білімді тексеру
«Қар
кесегі» әдісі арқылы өткен тақырыптар бойынша сұрақтар
қойғызамын.
«Болжау» әдісі арқылы
Сабақ
тақырыбын анықтатамын.
Жаңа
білім
Аспан
әлемін, астероид туралы видео көрсетемін. Видеодан не көргендерін,
астероид туралы не білетіндерін сұраймын.
Сабақтың
тақырыбын, мақсатын таныстырамын.
1.Мәтінмен жұмыс . Жеке жұмыс.
1-тапсырма. А. Мәтінді оқытамын. Жанры, құрылымы,
рәсімделуі бойынша талдау жасатамын.
2-тапсырма. Мәтіннен сөз тіркестерін
таақызамын.
3. Б
тапсырмасы. Мәтінге аннотация жазғызамын.
1.Мәтін
жанры туралы не білдік?
2.Мәтін
құрылымы деген не?
3.Мәтіннің рәсімделуі туралы не білдік?
4.Аннотацияға қандай ерекшелік тән?
«Бес
саусақ» әдісі
Үйге:88-бет,
Б-тапсырма
|
Мұғаліммен амандасады.
Бір-біріне сәттілік тілейді.
Үй
тапсырмасын оқиды.
«Қар
кесегі» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қояды, жауап
береді.
«Болжау» әдісі арқылы
Сабақ
тақырыбын анықтайды.
Видеоны
көреді. Астероид туралы білетіндерін айтады.
Сабақтың
тақырыбы және мақсатымен танысады.
1.Мәтінмен жұмыс.
1-тапсырма. Мәтінді оқиды. Жанры, құрылымы, рәсімделуі
бойынша талдау жасайды.
2-тапсырма. Мәтіннен сөз тіркестерін
табады.
Б
тапсырмасы. Мәтінге аннотация жазады.
Сұрақтарға жауап береді.
Кері байланыс
жасайды.
|
Қалыптастырушы бағалау
Бір-бірін «Жапондық» әдісі бойынша
бағалайды.
Қалыптастырушы бағалау
Дескрип-тор
-Мәтін мазмұнын түсінеді-1
-Мәтін жанрын ажыратады-2
-Құрылы-мын анықтайды-1
-Рәсімде-луін анықтайды-1
Дескриптор
-сөз тіркестерін табады-1
-түрін ажыратады-1
Дескрип-тор
-жанрлық ерекшелі-гін сақтайды-1
-стильдік ерекшелі-гін сақтайды-1
-тілдік құралдар-ды орынды
қолданады.-1
Қалыптастырушы
бағалау
|
«Қазақ тілі» әдістемелік нұсқаулық
Б.Қабылбек, Г.Абнасырова
https://youtu.be/PXbWzWszHPE
|