(Ұ) 1- тапсырмада «Болжау
әдісі »арқылы
Көрсетілген видеоның жалғасын болжап
айтады.
Сурет бойынша өз ойларын
айтады.
Дескриптор:
Оқиғаны болжайды 1б
-Оқулықпен жұмыс (видео
көрсету)

Дескриптор:
-Сұрақтарға жауап береді 1б.
-Достықтың мәні неде екенін
айтады 2б.
Дәптермен жұмыс
Мақалды жалғастырып жаз
Аққуды атпа
Досыңды
сатпа.
Жүз
теңгең болғанша,жүз досың болсын.
(Т.ж)Достар арасындағы ережелерді
құрастыр
Дескриптор:
-Достар арасындағы ережелерді
құрастырады
Сергіту сәті
«Дұрыс», «Бұрыс» ойыны
-Досыңды қиындықта
тастамаукерек
-Досыңа әрқашан өтірік айту
керек
-жүз досың болғанша,жүз теңгең
болсын
-досыңды әрдайым құрметтеу
керек
(Ж.Ж) Досымның жүрегі
жұбыңның жақсы қасиеттерін айтып жүрек тұсына
жабыстыру
Оқушылардың ойлау қабілеттерін
шыңдау мақсатында ойын «Мен досқа қандай
баламын?»
Оқушыларды өзімен дос болуға
шақырады. 
Дескриптор:
-өз
бойындағы жақсы қасиеттерді атайды
-дос болуға шақырады
Саралаудың «Тапсырма» тәсілі
көрінеді.
Кейбір оқушыларға:
- Сурет қай шығармадан алынған. Суреттегі
кейіпкерлердің бірінің орнында өзің болсаң не істер
едің?

Қорытынды:
«Қадам жасау
әдісі» достық қағидаларын атай
отырып қадам жасайды.
(Қиын кезде көмектесу,досыңды қорлама
т,б)
Сұрақтар:
• Дос, достық сөздерінің мағынасын қалай
түсінесің?
• Адамдар неге достасады?
• Нағыз достар қандай болады?
• Егер сенің досың болмаса не
болады?
|