|
|
Мектеп: |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
|||||
|
СЫНЫП:8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Адам –ең жоғары құндылық |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
8.1.2.1 - шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну. 8.414.1 - бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Құндылықтарды таңдаудағы маңыздылық, тұлғаның өмір сүру тәсілі туралы біледі ндыру. Оқушылардың басым бөлігі: Мәтіннің диалог және монолог түрінде болатындығын түсінеді, екеуінің айырмашылығын ұғынады, сөйлеушінің сөзін тыңдап, оған жауап беруге дағдыланады Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Адам –ең жоғары құндылық тақырыбында оқып біледі, термин сөздерді түсініп, тапсырмаларды орындау барысында дұрыс пайдаланады. Берілген тапсырма бойынша өмірмен байланыстыра отырып, өз постерлерін қорғайды. |
|||||
|
Тілдік құзіреттілік |
кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер,мәтін Мәдени құндылық – тіл, дін, әдебиет, өнер
т.б. |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, өзін-өзі тану, әдебиет |
|||||
|
Алдыңғы тақырып |
Ауызекі сөйлеу |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы 5 минут |
Топқа бөлу 2 минут Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын. Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Қызыл гүлім-ай» би |
1-топ «Сары кәмпиттер» 2-топ «Көк кәмпиттер» 3-топ «Қызыл кәмпиттер» |
||||
|
Ортасы 20 минут |
1.«Өмір құндылығы» туралы бейнежазбаны көру (Ең жоғарғы және абсолютті құндылық бар - ол адамның өзі, оның өмірі. Адамның белгілі бір мұқтаждығын қанағаттандыру, қоқыстағы затқа екінші өмір сыйлау, ысырапшыл болмау...). 2.Егер сіздер бағалы жүзікке ие болсаңыздар, не істер едіңіздер? 3.Құндылық дегенді қалай түсінесіздер? 4.Өз бойыныздағы қандай жоғары қасиеттерді айта аласыз? 5.Қандай жағдайда адам құндылығынан ажырап қалуы мүмкін? Қазақ халқы өмірді ағып жатқан өзенге теңейді. Өйткені өмір өзен тәрізді тоқтаусыз, ешкімге білдірмей өтіп жатады. Ұлы ойшыл Ш.Құдайбердіұлы атамыз: Демек өмірде өз ағысымыз бен өз арнамызды тура табуымыз үшін өзімізді, өзгелерді, қоршаған ортаны танып - біліп, рухани құндылықтарды терең меңгеріп, адамгершілік қасиеттерді бойымызға дарытсақ, мақсат - мұратымызға қол жеткізе аламыз. 1-топқа:Адамгершілік, мейірімділік пен қатыгездік, абырой
мен парыз мәселесі туралы пікір алмасу. 4-топқа:тапсырмадағы мәтінді оқып, адам бойындағы қандай қасиеттер көп орын алғандығы жөніндегі ойларыңызды салыстыра отырып ортаға салыңыздар. |
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. Топта президент қалады. Келген өзге топ мүшелеріне берілген білім мазмұнын түсіндіреді. «Интервью» әдісі |
||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу |
«Қыдырып қайтайық!» биі |
||||
|
Аяқталуы 20 минут |
Өзіндік жұмыс. сабаққа сілтеме жасауды көздейтін бастапқы немесе бүкіл сыныпқа арналған тапсырма ретінде оқушылар әріптестерімен:
Рефлексиялық эссе Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:
|
Үш топқа арналған ватман, маркерлер, оқулық. (Әр топ тапсырмаларын орындап болған соң түсіндіреді, басқа топ мүшелері өз ұсыныстарын стикерге жазып жұмыстың астыңғы жағына жабыстырады.) Рефлексиялық эссе жазылған парақшалар таратамын. Оқушылар өз топ мүшелерімен бірлесіп жазады. |
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
|
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Адам ең жоғарғы құндылық
Адам ең жоғарғы құндылық
|
|
Мектеп: |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
|||||
|
СЫНЫП:8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Адам –ең жоғары құндылық |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
8.1.2.1 - шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну. 8.414.1 - бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Құндылықтарды таңдаудағы маңыздылық, тұлғаның өмір сүру тәсілі туралы біледі ндыру. Оқушылардың басым бөлігі: Мәтіннің диалог және монолог түрінде болатындығын түсінеді, екеуінің айырмашылығын ұғынады, сөйлеушінің сөзін тыңдап, оған жауап беруге дағдыланады Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Адам –ең жоғары құндылық тақырыбында оқып біледі, термин сөздерді түсініп, тапсырмаларды орындау барысында дұрыс пайдаланады. Берілген тапсырма бойынша өмірмен байланыстыра отырып, өз постерлерін қорғайды. |
|||||
|
Тілдік құзіреттілік |
кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер,мәтін Мәдени құндылық – тіл, дін, әдебиет, өнер
т.б. |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, өзін-өзі тану, әдебиет |
|||||
|
Алдыңғы тақырып |
Ауызекі сөйлеу |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы 5 минут |
Топқа бөлу 2 минут Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын. Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Қызыл гүлім-ай» би |
1-топ «Сары кәмпиттер» 2-топ «Көк кәмпиттер» 3-топ «Қызыл кәмпиттер» |
||||
|
Ортасы 20 минут |
1.«Өмір құндылығы» туралы бейнежазбаны көру (Ең жоғарғы және абсолютті құндылық бар - ол адамның өзі, оның өмірі. Адамның белгілі бір мұқтаждығын қанағаттандыру, қоқыстағы затқа екінші өмір сыйлау, ысырапшыл болмау...). 2.Егер сіздер бағалы жүзікке ие болсаңыздар, не істер едіңіздер? 3.Құндылық дегенді қалай түсінесіздер? 4.Өз бойыныздағы қандай жоғары қасиеттерді айта аласыз? 5.Қандай жағдайда адам құндылығынан ажырап қалуы мүмкін? Қазақ халқы өмірді ағып жатқан өзенге теңейді. Өйткені өмір өзен тәрізді тоқтаусыз, ешкімге білдірмей өтіп жатады. Ұлы ойшыл Ш.Құдайбердіұлы атамыз: Демек өмірде өз ағысымыз бен өз арнамызды тура табуымыз үшін өзімізді, өзгелерді, қоршаған ортаны танып - біліп, рухани құндылықтарды терең меңгеріп, адамгершілік қасиеттерді бойымызға дарытсақ, мақсат - мұратымызға қол жеткізе аламыз. 1-топқа:Адамгершілік, мейірімділік пен қатыгездік, абырой
мен парыз мәселесі туралы пікір алмасу. 4-топқа:тапсырмадағы мәтінді оқып, адам бойындағы қандай қасиеттер көп орын алғандығы жөніндегі ойларыңызды салыстыра отырып ортаға салыңыздар. |
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. Топта президент қалады. Келген өзге топ мүшелеріне берілген білім мазмұнын түсіндіреді. «Интервью» әдісі |
||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу |
«Қыдырып қайтайық!» биі |
||||
|
Аяқталуы 20 минут |
Өзіндік жұмыс. сабаққа сілтеме жасауды көздейтін бастапқы немесе бүкіл сыныпқа арналған тапсырма ретінде оқушылар әріптестерімен:
Рефлексиялық эссе Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:
|
Үш топқа арналған ватман, маркерлер, оқулық. (Әр топ тапсырмаларын орындап болған соң түсіндіреді, басқа топ мүшелері өз ұсыныстарын стикерге жазып жұмыстың астыңғы жағына жабыстырады.) Рефлексиялық эссе жазылған парақшалар таратамын. Оқушылар өз топ мүшелерімен бірлесіп жазады. |
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
|
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
шағым қалдыра аласыз
















