Сабақтың тақырыбы: Адам еңбегіПікір алмасайық! | Мұғалімнің аты-жөні: Габдушева Г.А.Күні: |
СЫНЫП: 2а
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.1.1 Отбасылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін жасау |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы Ширату5 минут | Амандасу.Үй тапсырмасын тексеру: Эсселерін оқу, оң жағындағы көршісіне сыйлық сыйлау, мақсатын айту.Топтарға бөлу. Қима қағаздармен топқа бөлініп, өздеріне берілген суреттегі құралдар тиесілі мамандықты анықтайды1-топ «Суретші»2-топ «Құрлысшы»3-топ «Тігінші»4-топ «Жүргізуші»Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Өз тобының мамандығының іс –әрекетін қимылмен көрсету» | Сыныптастары-ның дұрыс жауабына қолшапалақтап «Отшашу» жасайды. |
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсіну14-15 беттер. Түсініп оқу.Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.«Қай маманның еңбегінің жемісі?»Балалар мен тақтадан ұяшықтар көрсетемін, сіздер олардың санын таңдап көрсетілген сурет қай маманның еңбегінің жемісі екенін айтасыңдар, қай топ мамандық иесін дәл анықтаса, сол топ менің сұрағыма жауап береді?Еңбек деген не?Адамдар не үшін еңбек етеді?Сенің дастарханың ас қалай келеді?Күнделікті тұрмысқа қажетті заттарды қалай жасайды?Дәптермен жұмыстапсырма: Сәйкестендіру.Тапсырма: Отбасында ересектер қандай үй жұмысымен айналысады. |
Оқулық,мәтіндер
Күнделікті тірлік пен мамандар еңбегін ажырату |
Ортасы 10 минут
| Қолдану. Талдау.«Ыстық орындық» орындық әдісі(Әр топтан бір баладан шығып ұсынылған заттар бойынша пікір айтады) Мамандық иесі, негізгі құралдары, қоғамға пайдасы | Оқулық,«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық. |
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті | Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Синтез |
Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы
|
Бағалау 5 минутКері байланыс3 минут | Өзін –өзі бағалау«Мен бүгінгі сабаққа қалай қатыстым?»
Білім қоржыны | смайликтер |
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шараларытиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?
|