Материалдар / Адам еңбегі. Дүниетану сабағы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Адам еңбегі. Дүниетану сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Адам еңбегі. Дүниетану сабағы бастауыш сыныпқа арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
835
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

К. Мендалиев атындағы орта жалпы білім беретін мектебі







Пәні: дүниетануСыныбы: 2аТақырыбы: Адам еңбегі















Пән мұғалімі: Г.А.Габдушева











2017-2018 оқу жылы

Сабақтың тақырыбы: Адам еңбегіПікір алмасайық!Мұғалімнің аты-жөні: Габдушева Г.А.Күні:
СЫНЫП: 2а

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.1.1.1 Отбасылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін жасау
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы Ширату5 минутАмандасу.Үй тапсырмасын тексеру: Эсселерін оқу, оң жағындағы көршісіне сыйлық сыйлау, мақсатын айту.Топтарға бөлу. Қима қағаздармен топқа бөлініп, өздеріне берілген суреттегі құралдар тиесілі мамандықты анықтайды1-топ «Суретші»2-топ «Құрлысшы»3-топ «Тігінші»4-топ «Жүргізуші»Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Өз тобының мамандығының іс –әрекетін қимылмен көрсету»Сыныптастары-ның дұрыс жауабына қолшапалақтап «Отшашу» жасайды.
Жаңа білім10 минут











Білу және түсіну14-15 беттер. Түсініп оқу.Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.«Қай маманның еңбегінің жемісі?»Балалар мен тақтадан ұяшықтар көрсетемін, сіздер олардың санын таңдап көрсетілген сурет қай маманның еңбегінің жемісі екенін айтасыңдар, қай топ мамандық иесін дәл анықтаса, сол топ менің сұрағыма жауап береді?
  • Еңбек деген не?
  • Адамдар не үшін еңбек етеді?
  • Сенің дастарханың ас қалай келеді?
  • Күнделікті тұрмысқа қажетті заттарды қалай жасайды?
  • Дәптермен жұмыс
  • тапсырма: Сәйкестендіру.
  • Тапсырма: Отбасында ересектер қандай үй жұмысымен айналысады.








  • Оқулық,мәтіндер











    Күнделікті тірлік пен мамандар еңбегін ажырату
    Ортасы 10 минут







    Қолдану. Талдау.«Ыстық орындық» орындық әдісі(Әр топтан бір баладан шығып ұсынылған заттар бойынша пікір айтады) Мамандық иесі, негізгі құралдары, қоғамға пайдасыОқулық,«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.
    Сергіту сәті2 минутСергіту сәті Оқушылар би билеп сергіп қалады.
    Аяқталуы Сабақты бекіту10 минутСинтез

    Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы

    Бағалау 5 минутКері байланыс3 минутӨзін –өзі бағалау«Мен бүгінгі сабаққа қалай қатыстым?»

    Білім қоржыны
    смайликтер
    Үйге тапсырма: мазмұндау.
    РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шараларытиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?





    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:

    2:

    Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:

    2:

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!