Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 10.2B –Тасымалдау

    Мектеп: Қ.Сағырбаев атындағы ЖОББМБ

    Мерзімі: 05.11.19ж

    Мұғалімнің аты - жөні: Асыл Б.Қ

    Сынып: 10

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы (1)

    Адам гемоглобині мен миоглобинінің құрылысы мен қызметі. Адам гемоглобині мен миоглобині үшін оттектің диссоциациялануының қисық сызығы. (1 –ші сағат)

    Оқу мақсаты

    • 10.1.3.1. эмбрион мен ересек ағзаның гемоглобині мен миоглобині үшін оттектің диссоциациялануының қисық сызығын түсіндіру

    Сабақ мақсаттары

    Сабақ соңында оқушылар:

    • Миоглобин мен гемоглобиннің құрылысы мен қызметін салыстыра алады

    • Адамның ересек және ұрық гемоглобині үшін оттегінің диссоциациялау қисықтарын анықтай алады

    • Адамның ересек және ұрық гемоглобині үшін оттегіге қатысты диссоциациялау қисықтарын ажырата алады



    Бағалау критерийлері

    • Адамның ересек және ұрық гемоглобині үшін оттегіге қатысты диссоциациялау қисықтарын сипаттай алады


    • Миоглобиннің, ересек адамның және ұрықтың оттегіге қатысты диссосация қисықтары арасындағы айырмашылықты салыстырады және түсіндіреді.


    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар жасай алады:

    Миоглобиннің, ересек адамның және ұрықтың оттегіге қатысты диссосация қисықтарын ауызша түсіндіреді

    Ғылыми терминология:

    Гемоглобин, миоглобин, диссосация, парциалды қысым,берік байланысу

    Диалог үшін пайдалы сөз тіркестері:

    Гемоглобиннің оттегімен байланыстылыққа жақын болуы қышқылдылыққа да, көмірқышқыл газының концентрациясына да байланысты

    CO2 жоғарылауы қан рН төмендеуіне әкеледі

    СО2 концентрациясының өсуі көмірқышқыл қышқылының (H2CO3) ұлғаюына әкеледі, бұл қан рН төмендеуіне әкеледі және гемоглобин ақуыздар олардың оттегінің жүктемесін босатады


    Құндылықтарды дамыту

    Жұптық және топтық жұмыс арқылы бір – біріне құрмет көрсету, бірлесе жұмыс жасау дағдыларын дамыту.

    • Құрмет көрсету

    • Ынтымақтастық

    • Ашықтық

    • Қазақстандық патриотизм және жауапкершілік

    • Өмір бойы білім алу

    Пәнаралық байланыс

    Химия, физика, математика

    АҚТ қолдану

    Белсенді тақта, интернет көзінен ақпарат іздеу, бейнебаян

    Алдыңғы білімдер

    Жүректің құрылысы мен қызметі: 8,9 сынып

    Оттегінің қан арқылы тасымалдануы : 8, 9 сынып

    Сабақ барысы

    Жоспарланған сабақ кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған әрекеттер

    Ресурстар



    2 мин





    1 мин







    3 мин







    3 мин













    2 мин

    2 мин







    5 мин

























    1 мин











    10 мин







    5 мин



    2 мин



    1 мин





    1 мин





    Оқушылармен амандасу, оларды сабаққа бейімдеу

    (W) Миға шабуыл

    Біз қалай тыныс аламыз?

    Оттегі ағзамызда қалай тасымалданады?

    Қызыл қан жасушаларында қандай ақуыз болады?

    Бұлшықет ұлпалары қандай ақуыздан тұрады?


    Мұғалім сабақ тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлайды

    (W) Гемоглобин мен миоглобиннің құрылысын еске түсіру.

    Оқушылар гемоглобин мен миоглобин туралы не білетіндерін айтады.

    Миоглобин мен гемоглобиннің құрылысы туралы не білесіздер?

    Миоглобин мен гемоглобиннің қызметі туралы не білесіздер

    Миоглобин мен гемоглобиннің құрылысы мен қызметі туралы (00:00 – 2мин 36 сек) бейнебаян көрсету.

    Бейнебаян көргеннен кейін оқушылар миоглобин мен гемоглобинді салыстырады және мәліметтерді кестеге толтырады.


    Гемоглобин

    Миоглобин

    Оттегімен байланысып, оны тасымалдайтын ақуыз

    Оттегімен байланысады

    Ұлпаларды оттегімен қамтамасыз етеді

    Ұлпаларда оттегіні сақтайды, қажет кезінде ағза осы оттегіні қолданады

    Эукариоттарда кездеседі

    Қаңқа және жүрек бұлшықеттерінде кездеседі

    4 гем тобы бар

    1 гем тобы бар

    4 оттегі молекуласы гемоглобинмен байланысады

    1 оттегі молекуласы миоглобинмен байланысады


    Кері байланыс: оқушылар жауаптарды оқып, бірін бірі тексереді.


    (С) ‘Терминдермен жұмыс’

    Мұғалім оқушыларға глоссарий таратады.

    Оқушылар бір бірден терминдер және олардың анықтамасын оқиды.


    Мұғалім оттегіге қатысты диссоциация қисықтарын презентация арқылы түсіндіреді.

    Оттегіге қатысты диссоциация қисықтары гемоглобиннің оттегімен байланысу беріктігін көрсетеді  

     Оттегі ағзаға қызыл қан жасушалары арқылы тасымалданады, оның құрамында оттегімен байланысқан ақуыз гемоглобин бар.

    Гемоглобиннің әрбір молекуласы 4 полипептидтік тізбектен құралады (глобиндер), басқаша айтқанда төрттік құрылымды тетрамера болып келеді. Әрбір глобин тізбегі (мономер) өзінің пигментті гем тобымен байланысады, қанға қызыл түс береді. Әрбір гемтобының құрамында бір валентті Fe (II) бар және оттегінің бір молекуласын өзімен тұрақсыз байланыстырады

    Оксигемоглобиннің түзілуі - оттегінің гемоглобинге қосылуы, байланысуы оттегінің концентрациясы жоғары болғанда жүреді. мысалы: өкпенің альвиолаларлы капилярларда. Бұл концентрация түскен уақытында, дененің ұлпаларындағы капиллярлардың метаболизмі кезінде байқалады, оттегінің гемоглобинмен байланысы тұрақсыз болады, оттегі гемоглобиннен ажырайды және қоршаған жасушаларға еріген түрде диффузияланады. Оттегнің гемоглобиннен ажырауы үдерісі – диссоциация деп аталады.

    Гемоглобинмен қосыла алатын оттегінің мөлшері оның концентрациясымен анықталады немесе оны парциальдық қысым деп атайды (парциальды қысым негізінен газдарға қолданылады).



    (Т) Мұғалім оқушыларды төрт топқа бөледі. Әр топ екі кіші топтарға бөлінеді. Топтар оттегінің диссоциациялану қисықтарын зерттейді.



    Бірінші топ – ересек адам және ұрық гемоглобинінің оттегіге қатысты диссоциация қисықтарын зерттейді.

    Екінші топ - миоглобиннің оттегіге қатысты диссоциация қисығын зерттейді.


    Топтар постерлер әзірлейді. Оқушылар таратылған мәтінді және интернет ресурстарын қолданады.

    Бағалау критерийлері:

    • Ақпараттың нақтылығы

    • Сызба, диаграммма, суреттер қолдану

    • Көрнекілігі

    • Академиялық тілді қолдана отырып, мәліметті анық түсіндіру

    К іші топтар үлкен топқа бірігіп, ақпаратты бір – біріне түсіндіреді





    Топтар ақпаратпен алмасқаннан кейін, оқушылар бағалау критерийлерін қолдана отырып, бірін бірі бағалайды.

    Оқушылар бір бірінен алынған негізгі мәліметтерді қысқаша дәптерге жазып алады.

    Сабақ тақырыбын қорытындылау мақсатында, «ыстық үстел» әдісі қолданылады. Сыныптан бір оқушы өз еркімен «ыстық үстелге» отырады. Мұғалім және оқушылар бұл оқушыға сабақ тақырыбы бойынша сұрақтар қояды. Оқушы қойылған сұрақтарға тез арада мүдірмей жауап беруі тиіс.

    Үй жұмысы:

    1. График қисығын талдаңыз және төмендегі қосымша ақпаратты қолданып, сұрақтарға жауап беріңіз

    Қосымша ақпарат

    1. қ олтырауын - ауамен тыныс алатын жануар. ол өзінің көп уақытын ауасыз су астында өткізеді.

    2. Лама – оттегі қысымы өте төмен жоғары биіктікте тіршілік ететін сүтқоректі.

    3. Қалыпты адам гемоглобині

    4. Қыран - жылдам қуатты ұшу үшін үлкен энергия талап етеді.

    Неліктен графиктегі қисықтардың әр түрлі екендігін түсіндіріңіз?











    https://yandex.kz/video/search?filmId=13683543055561345620&text=myoglobin%20hemoglobin

    (00:00 – 2мин 36 сек)
























    Тақырып бойынша мәтіндер


    Презентация



    ноутбуктре, A3 қағазы, маркерлер








































    Жауап парақтары

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бақыт Асыл Қадыржанқызы
    02 Желтоқсан 2019
    33193
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Адам гемоглобині мен миоглобинінің құрылысы мен қызметі.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Адам гемоглобині мен миоглобинінің құрылысы мен қызметі.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    • Миоглобин мен гемоглобиннің құрылысы мен қызметін салыстыра алады • Адамның ересек және ұрық гемоглобині үшін оттегінің диссоциациялау қисықтарын анықтай алады • Адамның ересек және ұрық гемоглобині үшін оттегіге қатысты диссоциациялау қисықтарын ажырата алады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 10.2B –Тасымалдау

    Мектеп: Қ.Сағырбаев атындағы ЖОББМБ

    Мерзімі: 05.11.19ж

    Мұғалімнің аты - жөні: Асыл Б.Қ

    Сынып: 10

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы (1)

    Адам гемоглобині мен миоглобинінің құрылысы мен қызметі. Адам гемоглобині мен миоглобині үшін оттектің диссоциациялануының қисық сызығы. (1 –ші сағат)

    Оқу мақсаты

    • 10.1.3.1. эмбрион мен ересек ағзаның гемоглобині мен миоглобині үшін оттектің диссоциациялануының қисық сызығын түсіндіру

    Сабақ мақсаттары

    Сабақ соңында оқушылар:

    • Миоглобин мен гемоглобиннің құрылысы мен қызметін салыстыра алады

    • Адамның ересек және ұрық гемоглобині үшін оттегінің диссоциациялау қисықтарын анықтай алады

    • Адамның ересек және ұрық гемоглобині үшін оттегіге қатысты диссоциациялау қисықтарын ажырата алады



    Бағалау критерийлері

    • Адамның ересек және ұрық гемоглобині үшін оттегіге қатысты диссоциациялау қисықтарын сипаттай алады


    • Миоглобиннің, ересек адамның және ұрықтың оттегіге қатысты диссосация қисықтары арасындағы айырмашылықты салыстырады және түсіндіреді.


    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар жасай алады:

    Миоглобиннің, ересек адамның және ұрықтың оттегіге қатысты диссосация қисықтарын ауызша түсіндіреді

    Ғылыми терминология:

    Гемоглобин, миоглобин, диссосация, парциалды қысым,берік байланысу

    Диалог үшін пайдалы сөз тіркестері:

    Гемоглобиннің оттегімен байланыстылыққа жақын болуы қышқылдылыққа да, көмірқышқыл газының концентрациясына да байланысты

    CO2 жоғарылауы қан рН төмендеуіне әкеледі

    СО2 концентрациясының өсуі көмірқышқыл қышқылының (H2CO3) ұлғаюына әкеледі, бұл қан рН төмендеуіне әкеледі және гемоглобин ақуыздар олардың оттегінің жүктемесін босатады


    Құндылықтарды дамыту

    Жұптық және топтық жұмыс арқылы бір – біріне құрмет көрсету, бірлесе жұмыс жасау дағдыларын дамыту.

    • Құрмет көрсету

    • Ынтымақтастық

    • Ашықтық

    • Қазақстандық патриотизм және жауапкершілік

    • Өмір бойы білім алу

    Пәнаралық байланыс

    Химия, физика, математика

    АҚТ қолдану

    Белсенді тақта, интернет көзінен ақпарат іздеу, бейнебаян

    Алдыңғы білімдер

    Жүректің құрылысы мен қызметі: 8,9 сынып

    Оттегінің қан арқылы тасымалдануы : 8, 9 сынып

    Сабақ барысы

    Жоспарланған сабақ кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған әрекеттер

    Ресурстар



    2 мин





    1 мин







    3 мин







    3 мин













    2 мин

    2 мин







    5 мин

























    1 мин











    10 мин







    5 мин



    2 мин



    1 мин





    1 мин





    Оқушылармен амандасу, оларды сабаққа бейімдеу

    (W) Миға шабуыл

    Біз қалай тыныс аламыз?

    Оттегі ағзамызда қалай тасымалданады?

    Қызыл қан жасушаларында қандай ақуыз болады?

    Бұлшықет ұлпалары қандай ақуыздан тұрады?


    Мұғалім сабақ тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлайды

    (W) Гемоглобин мен миоглобиннің құрылысын еске түсіру.

    Оқушылар гемоглобин мен миоглобин туралы не білетіндерін айтады.

    Миоглобин мен гемоглобиннің құрылысы туралы не білесіздер?

    Миоглобин мен гемоглобиннің қызметі туралы не білесіздер

    Миоглобин мен гемоглобиннің құрылысы мен қызметі туралы (00:00 – 2мин 36 сек) бейнебаян көрсету.

    Бейнебаян көргеннен кейін оқушылар миоглобин мен гемоглобинді салыстырады және мәліметтерді кестеге толтырады.


    Гемоглобин

    Миоглобин

    Оттегімен байланысып, оны тасымалдайтын ақуыз

    Оттегімен байланысады

    Ұлпаларды оттегімен қамтамасыз етеді

    Ұлпаларда оттегіні сақтайды, қажет кезінде ағза осы оттегіні қолданады

    Эукариоттарда кездеседі

    Қаңқа және жүрек бұлшықеттерінде кездеседі

    4 гем тобы бар

    1 гем тобы бар

    4 оттегі молекуласы гемоглобинмен байланысады

    1 оттегі молекуласы миоглобинмен байланысады


    Кері байланыс: оқушылар жауаптарды оқып, бірін бірі тексереді.


    (С) ‘Терминдермен жұмыс’

    Мұғалім оқушыларға глоссарий таратады.

    Оқушылар бір бірден терминдер және олардың анықтамасын оқиды.


    Мұғалім оттегіге қатысты диссоциация қисықтарын презентация арқылы түсіндіреді.

    Оттегіге қатысты диссоциация қисықтары гемоглобиннің оттегімен байланысу беріктігін көрсетеді  

     Оттегі ағзаға қызыл қан жасушалары арқылы тасымалданады, оның құрамында оттегімен байланысқан ақуыз гемоглобин бар.

    Гемоглобиннің әрбір молекуласы 4 полипептидтік тізбектен құралады (глобиндер), басқаша айтқанда төрттік құрылымды тетрамера болып келеді. Әрбір глобин тізбегі (мономер) өзінің пигментті гем тобымен байланысады, қанға қызыл түс береді. Әрбір гемтобының құрамында бір валентті Fe (II) бар және оттегінің бір молекуласын өзімен тұрақсыз байланыстырады

    Оксигемоглобиннің түзілуі - оттегінің гемоглобинге қосылуы, байланысуы оттегінің концентрациясы жоғары болғанда жүреді. мысалы: өкпенің альвиолаларлы капилярларда. Бұл концентрация түскен уақытында, дененің ұлпаларындағы капиллярлардың метаболизмі кезінде байқалады, оттегінің гемоглобинмен байланысы тұрақсыз болады, оттегі гемоглобиннен ажырайды және қоршаған жасушаларға еріген түрде диффузияланады. Оттегнің гемоглобиннен ажырауы үдерісі – диссоциация деп аталады.

    Гемоглобинмен қосыла алатын оттегінің мөлшері оның концентрациясымен анықталады немесе оны парциальдық қысым деп атайды (парциальды қысым негізінен газдарға қолданылады).



    (Т) Мұғалім оқушыларды төрт топқа бөледі. Әр топ екі кіші топтарға бөлінеді. Топтар оттегінің диссоциациялану қисықтарын зерттейді.



    Бірінші топ – ересек адам және ұрық гемоглобинінің оттегіге қатысты диссоциация қисықтарын зерттейді.

    Екінші топ - миоглобиннің оттегіге қатысты диссоциация қисығын зерттейді.


    Топтар постерлер әзірлейді. Оқушылар таратылған мәтінді және интернет ресурстарын қолданады.

    Бағалау критерийлері:

    • Ақпараттың нақтылығы

    • Сызба, диаграммма, суреттер қолдану

    • Көрнекілігі

    • Академиялық тілді қолдана отырып, мәліметті анық түсіндіру

    К іші топтар үлкен топқа бірігіп, ақпаратты бір – біріне түсіндіреді





    Топтар ақпаратпен алмасқаннан кейін, оқушылар бағалау критерийлерін қолдана отырып, бірін бірі бағалайды.

    Оқушылар бір бірінен алынған негізгі мәліметтерді қысқаша дәптерге жазып алады.

    Сабақ тақырыбын қорытындылау мақсатында, «ыстық үстел» әдісі қолданылады. Сыныптан бір оқушы өз еркімен «ыстық үстелге» отырады. Мұғалім және оқушылар бұл оқушыға сабақ тақырыбы бойынша сұрақтар қояды. Оқушы қойылған сұрақтарға тез арада мүдірмей жауап беруі тиіс.

    Үй жұмысы:

    1. График қисығын талдаңыз және төмендегі қосымша ақпаратты қолданып, сұрақтарға жауап беріңіз

    Қосымша ақпарат

    1. қ олтырауын - ауамен тыныс алатын жануар. ол өзінің көп уақытын ауасыз су астында өткізеді.

    2. Лама – оттегі қысымы өте төмен жоғары биіктікте тіршілік ететін сүтқоректі.

    3. Қалыпты адам гемоглобині

    4. Қыран - жылдам қуатты ұшу үшін үлкен энергия талап етеді.

    Неліктен графиктегі қисықтардың әр түрлі екендігін түсіндіріңіз?











    https://yandex.kz/video/search?filmId=13683543055561345620&text=myoglobin%20hemoglobin

    (00:00 – 2мин 36 сек)
























    Тақырып бойынша мәтіндер


    Презентация



    ноутбуктре, A3 қағазы, маркерлер








































    Жауап парақтары

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Биология Ашық сабақ 10 сынып
    02.12.2019
    33193
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бақыт Асыл Қадыржанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации