Материалдар / Адам генетикасы. Тұқымқуалау аурулары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Адам генетикасы. Тұқымқуалау аурулары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабаққа құрған сабақ жоспарыммен сіздермен бөлісемін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
459
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: «Адам генетикасы. Тұқымқуалау аурулары»

Күні: 14/12/2017

СЫНЫП: 9A


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Адам генетикасына жалпы түсінік беріп, адам генетикасының зерттеу әдістерін, тұқым қуалайтын ауруларын және медициналық – генетикалық консультацияларды толық түсіндіре отырып, осы

тақырыпта алған білімдерін өмірде пайдалана алуға үйрету.

Сабақ нәтижесі:


Оқушы лардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Тақырыптың маңызын түсіндіреді.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік

Генетика, консультация, даун синдромы, гемофилия

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Тест, сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

қазақ әдебиеті, ағылшын, орыс тілі

Алдыңғы оқу

Гендік және жолдық мутациялар

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу.

Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.

Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда сөздер болу керек.

Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Тест. Үй жұмысын тексеру мақсатында тест аламын.


1-топ Адам генетикасы

2-топ Генетикалық зерттеу әдістер

3-топ Тұқымқуалайтын аурулар

4-топ Медициналық генетикалық кеңес беру

Жаңа білім

10 минут






Білу және түсіну

«Мақал-мәтел мағынасын талдау»

1 .Тектіден текті туар ......... (сараланып.)

Теріңді өзгерте алсаң да ...... (тегіңді өзгерте алмайсың.)

Аяғын көріп, асын іш ............ ( Анасын көріп, қызын ал)

Жеті атасын білген ер........... ( Жеті жұрттың қамын жер)

Жеті атасын білмеген ......... (құлағы мен жағын жер)

5.Жұртыңды ауыстыра алсаң да ...... (ұлтыңды ауыстыра алмайсың)

Салтыңды ауыстыра алсаң да ....... (халқыңды ауыстыра алмайсың)

6.Алып анадан туады ......... (арғымақ биеден туады)

Тақырыпты ашу мақсатында видеоролик көрсету

Оқулықтағы мәтінді басшылыққа алып, қосымша мәліметті оқып берілген тақырыпша бойынша презентация жасайды.

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

«Медициналық генетикалық кеңес беру» Оқушылар дәрігер ретінде кеңес береді

Оқулық.

Кеспе мәтіндер.

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.









Видео көрсету

«Мутация және тұқымқуалау»

Ортасы

10 минут







Қолдану

1-топ.«Сәйкестендіру» әдісі 3-топ. Ребус шешу

2-топ. Кесте толтыру 4-топ. Әріптен сөз жасау

Ауру түрлері

Белгілері

Гемофилия

Дауна

Шершевский-Тернер

Қант диабеті



Тапсырманы интербелсенді тақтада орындайды.


Қосымша мәліметке сүйене отырып кеңес береді.

Сергіту сәті

2 минут

Берілген сөзді үш тілде айту



Миды шынықтыру тапсырмасын орындайды.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Синтез

«БИНГО» ойыны. Сұрақтарды топ мүшелері жарыса жауап береді.



Интербелсенді тақтадан


Бағалау


5 минут


Кері байланыс

3 минут

Бағалау критерийі арқылы бағаланады

Рефлексия парағы

Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері

Сабақтағы

кемшіліктерім

Оның себептері









Бағалау парақшасы



Қағаз қиындылары.

Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша

Көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың

Үйренгенін тексеруді

Қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

Қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайыма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағыахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердімбе? Мен

өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?














Бағалау критерийі


Тапсырма

Дескриптор

Балл









Білім алушы





1

Тұқым қуалаушылықтың заңдылықтарын зерттеген ғалымды біледі;

1


Гендік және жолдық мутациялар

әсерін






«Кроссинговер құбылысы қайда жүретінін біледі;

1


зерделейді









«Толық емес доминантты фенотип бойынша формуланы анықтап береді;

1










2

«Адам генетикасы» туралы жалпы түсінік бере алады;

1


Адам генетикасы.

Тұқым қуалау ауруларды анықтай алады.











Адам генетикасының зерттеу әдістерін біледі;.


1











Тұқым қуалайтын ауруларды ажырата алады;


1











Медициналық– генетикалық консультация (кеңес) бере аладыі.

1








Барлығы




7




Бағалау критерийі


Тапсырма

Дескриптор

Балл









Білім алушы





1

Тұқым қуалаушылықтың заңдылықтарын зерттеген ғалымды біледі;

1


Гендік және жолдық мутациялар

әсерін






«Кроссинговер құбылысы қайда жүретінін біледі;

1


зерделейді









«Толық емес доминантты фенотип бойынша формуланы анықтап береді;

1










2

«Адам генетикасы» туралы жалпы түсінік бере алады;

1


Адам генетикасы.

Тұқым қуалау ауруларды анықтай алады.











Адам генетикасының зерттеу әдістерін біледі;.


1











Тұқым қуалайтын ауруларды ажырата алады;


1











Медициналық– генетикалық консультация (кеңес) береді.

1








Барлығы




7












Shape1







1-топ

Адам генетикасы













2-топ

Генетикалық зерттеу әдістер

3-топ

Тұқымқуалайтын аурулар

4-топ

Медициналық генетикалық кеңес беру















РShape2

4-топ

«Медициналық генетикалық кеңес беру»

ефлексия парағы

Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері

Сабақтағы

кемшіліктерім

Оның себептері









































































































Ауру түрлері

Белгілері

Гемофилия





Дауна




Шершевский-Тернер

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!