Өзiн-өзi тану сабағының жоспары
Мерзiмі:
Тақырып: Адам және отбасы
Құндылық:Сүйіспеншілік
Қасиеттер:Мейірім, қуаныш, достық.
Мұғалiм:
Сынып 9
|
Сабақ мақсаты: Оқушылардың отбасы туралы түсініктерін кеңейту. Міндеті: Білімділік Отбасының адам үшін маңыздылығын жан-жақты ашу; Дамытушылық Отбасындағы жарастықты, сыйластықты қарым-қатынасының дамуына ықпал ету; Тәрбиелік Отбасындағы сыйластыққа, сүйіспеншілікке тәрбиелеу. |
Ресурстар: суреттер,нақыл сөздер |
|
Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңi. 2 мин. Сәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйін сұрау, сабаққа қатысуды тексеру. 5 Т ережесін еске салу. 1.Тәртіп 2.Талап 3.Тыныштық 4.Тазалық 5.Татулық 2.Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену.Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз.Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елесететіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балығы және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді,эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып,жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз.Ол бірітіндеп күшейе түсуде.Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз.Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда.Қолымыз тек жақсы,ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі.Нұр аяқтарарыңызға тарады.Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда.Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады.Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің ауызыңызға,тіліңізге тарады.Тіліңіз тек шындықты және жақсы,ізгі сөздер ғана айтады.Нұрды құлақтарыңызға бағқыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естейді. Нұр көздеріңізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінне жақсылықты көреді. Сіздің басыңыз тұгелдей нұрға бөленніп, басыңызға тек ізігі, сәулелі ой келеді. Нұр бірте-бірте қарқын және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңыздан сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз.Нұрды уақытша түсініспей,ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз,олардың да жүрегі нұрға толсын.Осы нұр бүкіл әлемге:барлық адамдарға,жан-жануарларға,өсімдіктерге,барлық тірі жанға таралсын....Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз.Ойша айтыңыз:"Мен нұрлымын...Нұр менің ішімде...Мен Нұрмын" Осындай Нұр,Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз.... Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз.Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде.Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады.Рахмет. 3.Үй тапсырмасын тексеру. 5 мин. Мұғалім әңгімелесу барысында оқушылардың түйген ойларын оқулықтағы берілген «Мен оны пір тұтамын» деген Ж.Солтиеваның әңгімесімен жалғастырады. әңгімені оқып, талдау барысында мұғалім отбасының сыйластығы, жарасымы, татулығы болуы үшін ненің қажет екеніне назар аудартады. Отбасындағы жарасым негізі: «сүйіспеншілік», «махаббат», «сыйластық», екенін оқушылардың ұғынуына бағыт береді. Әсіресе отбасында кездесетін кездейсоқ қиындықтарды жеңуде адамның адамгершілік қасиетінің сынға түсер сәті екенін мұғалім оқушыларға түсіндіреді. Отбасының жарасымды болуы үшін адамдарға қандай қасиеттер қажет екенін үйренеді. Мен оны пір тұтамын Ж.Солтиева - Мұраттың отбасына түскен қиындықты женуіне не себеп болды? - Жақсы отбасы, адал жар болуы үшін адамға не қажет деп ойлайсыз? |
Сабақ барысын талқылау: |
|
4.ДәйексөзМұғалім «Отбасының өнегесі – Отан өнегесі» деген Б.Момышұлының сөзін дәйексөз ретінде қолданып, оқушылардың бойында патриоттық сезім ояту және олардың өз елін сүйе білу мен құрмет тұтудың адам өмірінде қандай орын алатынын түсіндіреді. |
|
|
5.Әңгiмелеу (сұхбат). 3мин. «Отбасы жарастығы», «Отбасы бақыты» деген ойларды қалай түсінесіз?
|
|
|
6.Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. 12 мин. 7.Дәптермен жұмыс Мұғалім оқушы дәптерінде оқушыға арналып, «Мен бүгін:» айдарымен берілген әр сабаққа арналған аффирмациялардың өзіне ұнаған өз ойын білдіруді оқушының өз еркіне қалдыруға болады. «Жеті атамызды білеміз бе?» тақырыбына геналогиялық тізбесін жасаңыз. өзіңнің ата-әжелеріңіз туралы шағын әңгіме жазыңыз. |
|
|
8.Топпен ән айту. 3 мин Әке туралы жыр Сөзін жазған М.Шаханов Әнін жазған Н.Тілендиев |
|
|
9.Үй тапсырмасы. 2 мин. Мәтінді оқу |
|
|
10.Қорытындылау,соңғы тыныштық сәтi. 3 мин. «Отбасы жарастығы», «Отбасы бақыты» деген ойларды қалай түсінесіз?
Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз.Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елесететіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балығы және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді,эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып,жүрегіңіздің қауызын ашты. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Адам және отбасы 9 сынып өзін - өзі тану
Адам және отбасы 9 сынып өзін - өзі тану
Өзiн-өзi тану сабағының жоспары
Мерзiмі:
Тақырып: Адам және отбасы
Құндылық:Сүйіспеншілік
Қасиеттер:Мейірім, қуаныш, достық.
Мұғалiм:
Сынып 9
|
Сабақ мақсаты: Оқушылардың отбасы туралы түсініктерін кеңейту. Міндеті: Білімділік Отбасының адам үшін маңыздылығын жан-жақты ашу; Дамытушылық Отбасындағы жарастықты, сыйластықты қарым-қатынасының дамуына ықпал ету; Тәрбиелік Отбасындағы сыйластыққа, сүйіспеншілікке тәрбиелеу. |
Ресурстар: суреттер,нақыл сөздер |
|
Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңi. 2 мин. Сәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйін сұрау, сабаққа қатысуды тексеру. 5 Т ережесін еске салу. 1.Тәртіп 2.Талап 3.Тыныштық 4.Тазалық 5.Татулық 2.Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену.Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз.Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елесететіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балығы және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді,эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып,жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз.Ол бірітіндеп күшейе түсуде.Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз.Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда.Қолымыз тек жақсы,ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі.Нұр аяқтарарыңызға тарады.Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда.Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады.Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің ауызыңызға,тіліңізге тарады.Тіліңіз тек шындықты және жақсы,ізгі сөздер ғана айтады.Нұрды құлақтарыңызға бағқыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естейді. Нұр көздеріңізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінне жақсылықты көреді. Сіздің басыңыз тұгелдей нұрға бөленніп, басыңызға тек ізігі, сәулелі ой келеді. Нұр бірте-бірте қарқын және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңыздан сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз.Нұрды уақытша түсініспей,ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз,олардың да жүрегі нұрға толсын.Осы нұр бүкіл әлемге:барлық адамдарға,жан-жануарларға,өсімдіктерге,барлық тірі жанға таралсын....Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз.Ойша айтыңыз:"Мен нұрлымын...Нұр менің ішімде...Мен Нұрмын" Осындай Нұр,Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз.... Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз.Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде.Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады.Рахмет. 3.Үй тапсырмасын тексеру. 5 мин. Мұғалім әңгімелесу барысында оқушылардың түйген ойларын оқулықтағы берілген «Мен оны пір тұтамын» деген Ж.Солтиеваның әңгімесімен жалғастырады. әңгімені оқып, талдау барысында мұғалім отбасының сыйластығы, жарасымы, татулығы болуы үшін ненің қажет екеніне назар аудартады. Отбасындағы жарасым негізі: «сүйіспеншілік», «махаббат», «сыйластық», екенін оқушылардың ұғынуына бағыт береді. Әсіресе отбасында кездесетін кездейсоқ қиындықтарды жеңуде адамның адамгершілік қасиетінің сынға түсер сәті екенін мұғалім оқушыларға түсіндіреді. Отбасының жарасымды болуы үшін адамдарға қандай қасиеттер қажет екенін үйренеді. Мен оны пір тұтамын Ж.Солтиева - Мұраттың отбасына түскен қиындықты женуіне не себеп болды? - Жақсы отбасы, адал жар болуы үшін адамға не қажет деп ойлайсыз? |
Сабақ барысын талқылау: |
|
4.ДәйексөзМұғалім «Отбасының өнегесі – Отан өнегесі» деген Б.Момышұлының сөзін дәйексөз ретінде қолданып, оқушылардың бойында патриоттық сезім ояту және олардың өз елін сүйе білу мен құрмет тұтудың адам өмірінде қандай орын алатынын түсіндіреді. |
|
|
5.Әңгiмелеу (сұхбат). 3мин. «Отбасы жарастығы», «Отбасы бақыты» деген ойларды қалай түсінесіз?
|
|
|
6.Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. 12 мин. 7.Дәптермен жұмыс Мұғалім оқушы дәптерінде оқушыға арналып, «Мен бүгін:» айдарымен берілген әр сабаққа арналған аффирмациялардың өзіне ұнаған өз ойын білдіруді оқушының өз еркіне қалдыруға болады. «Жеті атамызды білеміз бе?» тақырыбына геналогиялық тізбесін жасаңыз. өзіңнің ата-әжелеріңіз туралы шағын әңгіме жазыңыз. |
|
|
8.Топпен ән айту. 3 мин Әке туралы жыр Сөзін жазған М.Шаханов Әнін жазған Н.Тілендиев |
|
|
9.Үй тапсырмасы. 2 мин. Мәтінді оқу |
|
|
10.Қорытындылау,соңғы тыныштық сәтi. 3 мин. «Отбасы жарастығы», «Отбасы бақыты» деген ойларды қалай түсінесіз?
Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз.Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елесететіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балығы және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді,эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып,жүрегіңіздің қауызын ашты. |
|
шағым қалдыра аласыз













