Жаңа
сабақ
5 минут

|
Үйге берілген тапсырманы
5-6 оқушыдан
сұрайды.
Оқушылар үй
тапсырмасын айтып бергеннен кейін мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Үй тапсырмасын
айтады.Сұрақтарға жауап
береді.
|
ҚБ
«Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. «Жарайсың!
Дұрыс жауап!»
|
Оқулық, жұмыс дәптері, «word
woll» платформасы
|
Сабақтың
ортасы
30 минут

|
1-тапсырма.
Берілген үзінділерді әңгіме
желісіне сәйкес оқиға
ретімен
белгілеңіздер.
1.Жып-жылы мықты тұсаулар
мойнынан, жотадан ұстап бар күшікті сыртқа алып шықты.Жеті күшіктің
бесеуін көздеріне қарап отырып өлтірді де, екі кішкенесін тірі
қалдырды. Кетерде бұның біреуінің тірсегін қиып қалдырды да, екінші
біреуін – ең кенжесін алып жүріп кетті. Қалған жалғыз күшікті
тістелеп алып, екі қасқыр жоқ болды. Ін қаңырап
қалды.
2.Бір күні түсте Құрмаш
Көксеректі тысқа алып шығып, ас құйып жалатып тұрғанда, анадан
шылапшынның салдырын естіген қара ала төбет үйдің көлеңкесінен
шығып алып, адымды қойып еді. Екпіндеген бетімен, жолында жасқап
тұрған Құрмашқа қарамастан,келе — Көксеректі бүйір жағынан келіп
арс етіп қауып түсті.
3.Кейде сондай жерде ұсталып,
таяқ та жейді. Талай рет оқыста төбесіне таңқ етіп тиген оқтау
бойын тызылдатып, шыпыртып тиген қамшыны да
татты.
Бұның жауабы — езуін ғана
ыржитады.
4.Бір күні екеуі бір қозыны жеп
келе жатыр еді. Індерінің үстінен көп үлкен жаулар кетіп барады
екен. Қамыс арасына бұқты. Жау озған соң інге келді. Бір-ақ қана
күшік қалған, бұралып тұра алмайды, арт жағын баса алмайды. Ақ
қасқыр
тістеп әкеліп қамысқа тықты.
Екеуі қайтадан Қараадырға бет
қойды.
|
Оқушылар үзінді қай бөлімінен
алынғанын анықтайды. Үзіндіде қандай көркемдегіш құралдар
қолданылғанын және қолданысын
түсіндіреді.
|
Дескриптор:
Жалпы -3
балл
– Оқушылар
үзінді қай бөлімінен
алынғанын анықтайды. Үзіндіде қандай көркемдегіш құралдар
қолданылғанын және қолданысын
түсіндіреді.
|

|
2-тапсырма
Берілген
үзінділердің негізінде “Көксерек”
шығармасындағы
көтерілген мәселені
жазыңыз, дәлел, себептерін анықтаңыз, шешімін
жазыңыз.

3-тапсырма
Шығармадағы
Көксеректің ауыл тұтқынына айналған сәтін өз бетіңізше қайта жазып
көріңіз (оқиға желісін қолдана отырып,
өзгертуіңізге,
өзіндік
түсінігіңізбен түйін жасауыңызға
болады).
Бекіту
сұрақтары:
«Егер Көксерек бүгінгі қоғамда
өмір сүрсе, не болар еді?» сұрағына ой-пікірлерін ортаға
салады.
|
Оқушылар көркемдегіш құралдарды
мысалдарымен
сәйкестендіреді
Оқушылар шығармадағы
Көксеректің ауыл тұтқынына айналған сәтін
өз бетінше қайта жазып
көреді
|
Дескриптор:
Жалпы-3
балл
– Оқушылар көркемдегіш
құралдарды мысалдарымен
сәйкестендіреді
Дескриптор:
Жалпы- 4
балл
– Көксеректің ауыл тұтқынына
айналған сәтін қайта
жазады;
-оқиға желісін
қолданады;
- өз көзқарасын
білдіреді.
|


|
Бекіту:
5
минут
|
Бүгінгі
сабақтан не түсіндіңіздер. «Өзіндік пікір» парағына
жазыңыздар.


|
Оқушылар бүгінгі сабаққа
«Өзіндік пікір» әдісі бойынша өз пікірін жазу арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
|
Мұғалім
1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігін
бағалайды.
|

|