|
Пән Өзін-өзі тану |
күні |
Сабақ № |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Адам мүмкіндіктері |
||
|
Мақсаты: |
Мақсаты: әр оқушының өзіндік мүмкіндіктерін танып, оларды қабілеттеріне орай дамытуға жағдай туғызу,. |
||
|
Түрі: |
Жаңа сабақ |
||
|
Міндеттері: |
Міндеттері: |
||
|
Табыс критериялары: |
Әңгімені жан-жақты меңгереді; Өз ойын еркін жеткізе біледі; Салыстырып, қорытынды жасай білуге үйренеді; |
||
|
Дерек көздері: |
Ғаламтор,әдістемелік құрал |
||
|
Сабақ жоспары |
|||
|
Кезеңдері |
Құрылымы |
||
|
Қызығушылықтарын ояту |
Тыныштық сәті -Балалар ыңғайланып отырып алыңдар да, терең дем алыңдар.Көздеріңді жұмыңдар.Өз денелеріңізді сезініңіздер және бос ұстаңыздар. Дене демалады,сана сезім сергиді.Өз денелеріңізді көз алдыңызға елестетіңіз…Басыңыздан бастап,аяғыңыздың ұшына дейін… Біз жақсы мен жаманның не екенін ажыратып,бойымыз жеңілдеп қалғандай.Бейне бір ақ түсті көбелекке ұқсап, ұшатын қанат пайда болғандай. Айналаға көз салсақ,тек қана әдемі, жақсы заттарға көзіміз түседі.Құлпырған гүлдер, оның маңында жақсы балалар…Олардың әрқайсысының жүзінде күлкі ойнайды. Жер бетіндегі барлық тірі зат біздерге:«Жақсы бала бол!» деп сыбырлағандай болады.Ал төбемізден нұр шашқан алтын күн бізге:«Жақсы болу өзіңнен»,деп қарайды.Ия,ия шынында да,көбелектер секілді әдемі болып,тек қана әдемі жерде жүру керек екен-ау!Біз барлығымыз да жақсы екенбіз ғой!Жақсы болу өзімізден екенін біз де сезінгендейміз. Ал,енді «бір,екі,үш»деп,бұрынғы қалпымызға келейік. |
||
|
Алға қойылған мақсат Жаңа білімді түсіндіру |
|||
|
Негізгі білімнің қажеттілігі Өмірде қолдана алу |
|||
|
Үй тапсырмасын тексеру «Ыстық орындық» |
|||
|
Мағынаны тану |
Жаңа білім алу Мәтінмен жұмыс. |
||
|
Бекіту |
|||
|
Ой толғаныс/Рефлексия |
«Қошемет» тренингі |
||
|
Үй тапсырмасы Дәптердегі тапсырмаларды орындау |
|||
|
Кері байланыс/Рефлексия Жүректен-жүрекке. |
|||
|
|
|||
|
Оқушылардың білімдерін тексеру |
Шығармашылыққа тапсырма 1-топ Тақырып бойынша сурет салу 2-топ Коллаж 3-топ Жоба қорғау |
||
|
Сабақты талдау мен бағалау |
Оқушылар бірін-бірі бағалайды |
||
|
Кері байланыс/Рефлексия |
Кері байланыс/Рефлексия Тақырыпты қалай түсінгенін стикерге жазып, плакатқа жапсырады. |
||
|
Сабақ қорытындысы мен үй тапсырмасы |
Сабақ қорытындысы Кітаптағы тапсырмаларды оқу |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Адам мүмкіндіктері
Адам мүмкіндіктері
|
Пән Өзін-өзі тану |
күні |
Сабақ № |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Адам мүмкіндіктері |
||
|
Мақсаты: |
Мақсаты: әр оқушының өзіндік мүмкіндіктерін танып, оларды қабілеттеріне орай дамытуға жағдай туғызу,. |
||
|
Түрі: |
Жаңа сабақ |
||
|
Міндеттері: |
Міндеттері: |
||
|
Табыс критериялары: |
Әңгімені жан-жақты меңгереді; Өз ойын еркін жеткізе біледі; Салыстырып, қорытынды жасай білуге үйренеді; |
||
|
Дерек көздері: |
Ғаламтор,әдістемелік құрал |
||
|
Сабақ жоспары |
|||
|
Кезеңдері |
Құрылымы |
||
|
Қызығушылықтарын ояту |
Тыныштық сәті -Балалар ыңғайланып отырып алыңдар да, терең дем алыңдар.Көздеріңді жұмыңдар.Өз денелеріңізді сезініңіздер және бос ұстаңыздар. Дене демалады,сана сезім сергиді.Өз денелеріңізді көз алдыңызға елестетіңіз…Басыңыздан бастап,аяғыңыздың ұшына дейін… Біз жақсы мен жаманның не екенін ажыратып,бойымыз жеңілдеп қалғандай.Бейне бір ақ түсті көбелекке ұқсап, ұшатын қанат пайда болғандай. Айналаға көз салсақ,тек қана әдемі, жақсы заттарға көзіміз түседі.Құлпырған гүлдер, оның маңында жақсы балалар…Олардың әрқайсысының жүзінде күлкі ойнайды. Жер бетіндегі барлық тірі зат біздерге:«Жақсы бала бол!» деп сыбырлағандай болады.Ал төбемізден нұр шашқан алтын күн бізге:«Жақсы болу өзіңнен»,деп қарайды.Ия,ия шынында да,көбелектер секілді әдемі болып,тек қана әдемі жерде жүру керек екен-ау!Біз барлығымыз да жақсы екенбіз ғой!Жақсы болу өзімізден екенін біз де сезінгендейміз. Ал,енді «бір,екі,үш»деп,бұрынғы қалпымызға келейік. |
||
|
Алға қойылған мақсат Жаңа білімді түсіндіру |
|||
|
Негізгі білімнің қажеттілігі Өмірде қолдана алу |
|||
|
Үй тапсырмасын тексеру «Ыстық орындық» |
|||
|
Мағынаны тану |
Жаңа білім алу Мәтінмен жұмыс. |
||
|
Бекіту |
|||
|
Ой толғаныс/Рефлексия |
«Қошемет» тренингі |
||
|
Үй тапсырмасы Дәптердегі тапсырмаларды орындау |
|||
|
Кері байланыс/Рефлексия Жүректен-жүрекке. |
|||
|
|
|||
|
Оқушылардың білімдерін тексеру |
Шығармашылыққа тапсырма 1-топ Тақырып бойынша сурет салу 2-топ Коллаж 3-топ Жоба қорғау |
||
|
Сабақты талдау мен бағалау |
Оқушылар бірін-бірі бағалайды |
||
|
Кері байланыс/Рефлексия |
Кері байланыс/Рефлексия Тақырыпты қалай түсінгенін стикерге жазып, плакатқа жапсырады. |
||
|
Сабақ қорытындысы мен үй тапсырмасы |
Сабақ қорытындысы Кітаптағы тапсырмаларды оқу |
||
шағым қалдыра аласыз













