|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Адам қайдан , қалай пайда болған? |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Адам мен маймылдың
шыққан тегі бір деген тұжырымды айғақты мағлұматтарға сүйеніп
дәлелдеуге үйрету; қоршаған орта туралы түсініктері туралы білім
жүйесін қалыптастыру. |
||
|
Психологиялық ахуал |
Адам мен маймыл түрі мен іс - әрекетерін салыстыр |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
|
||
|
Мағынаны тану |
Мұғалемнің түсіндірмесі:Бұл
сұрақ адамдарды бұрынғы заманнан бері ойландырып келе жатыр . Ғылым
әлі дамымаған кезеңдерде адамның қалай пайда болғандығы туралы
көптеген аңыздар бар . Мысалы , ертедегі Құдай тағала алғашқы
адамды балшықтан мүсіндеп, пеште қыздырып , одан кейін оған жан
салып жаратқан деген аңыз тараған . Мұндай аңыздар ежелгі гректер
мен басқа елдере де болған . Адамның жаралуы айындағы аңыз
әңгімелер қасиетті діни кітаптардан да тиісінше орын алды . Ол
кітаптарда Алла тағала өз құдіретімен әуелі жер – дүние , жан –
жануарларды одан кейін барып , топырақтан ең алғашқы адамды , яғни
АдамАтаны жаратқаны айтылады . |
||
|
Сергіту сәті |
Ұшқандай боп кекiлiк, Биiк-биiк секiрiп, Ойнап-ойнап, тез өсiп, Кетемiз бiз жетiлiп. |
||
|
Ой толғаныс |
Жаңа білімді
бекіту: |
||
|
Үйге тапсырма |
Мазмұндау . |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Адам қайдан , қалай пайда болған?
Адам қайдан , қалай пайда болған?
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Адам қайдан , қалай пайда болған? |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Адам мен маймылдың
шыққан тегі бір деген тұжырымды айғақты мағлұматтарға сүйеніп
дәлелдеуге үйрету; қоршаған орта туралы түсініктері туралы білім
жүйесін қалыптастыру. |
||
|
Психологиялық ахуал |
Адам мен маймыл түрі мен іс - әрекетерін салыстыр |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
|
||
|
Мағынаны тану |
Мұғалемнің түсіндірмесі:Бұл
сұрақ адамдарды бұрынғы заманнан бері ойландырып келе жатыр . Ғылым
әлі дамымаған кезеңдерде адамның қалай пайда болғандығы туралы
көптеген аңыздар бар . Мысалы , ертедегі Құдай тағала алғашқы
адамды балшықтан мүсіндеп, пеште қыздырып , одан кейін оған жан
салып жаратқан деген аңыз тараған . Мұндай аңыздар ежелгі гректер
мен басқа елдере де болған . Адамның жаралуы айындағы аңыз
әңгімелер қасиетті діни кітаптардан да тиісінше орын алды . Ол
кітаптарда Алла тағала өз құдіретімен әуелі жер – дүние , жан –
жануарларды одан кейін барып , топырақтан ең алғашқы адамды , яғни
АдамАтаны жаратқаны айтылады . |
||
|
Сергіту сәті |
Ұшқандай боп кекiлiк, Биiк-биiк секiрiп, Ойнап-ойнап, тез өсiп, Кетемiз бiз жетiлiп. |
||
|
Ой толғаныс |
Жаңа білімді
бекіту: |
||
|
Үйге тапсырма |
Мазмұндау . |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
шағым қалдыра аласыз















