Адам қан топтарының тұқым қуалау заңдылықтары. Резус-фактор

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адам қан топтарының тұқым қуалау заңдылықтары. Резус-фактор

Материал туралы қысқаша түсінік
9.2.4.8 Адамның қан тобының тұқым қуалауын және қан топтарын анықтау механизмін түсіндіру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы

9.3С

Мектеп: №23 «1 Мамыр» ЖОМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Нурбаева Ж.М


Сынып: 9

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Адам қан топтарының тұқым қуалау заңдылықтары. Резус-фактор


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

9.2.4.8 Адамның қан тобының тұқым

қуалауын және қан топтарын анықтау механизмін түсіндіру

Сабақ мақсаттары

- Адамның қан топтарын анықтау;

- Адамның қан топтарының тұқым қуалайтынын түсіндіру, тұқым қуалауға қатысты есептер шығару.

Бағалау критерийлері

1.Қан топтарын ретімен атап жазып көрсетеді.

2. Қан топтарына жеке-жеке сипаттама береді.

3.Қан топтарының тұқым қуалауына қатысты есептер шығарады.

Дағдылар

Сын тұрғысынан ойлау. Жеке және топпен жұмыс істей білу қабілеті.

Тілдік мақсаттар

Терминдік сөздер: аглютинация, доминирлеу, кодоминирлеу.

Қарастырылатын сұрақтар:

Адамда қанша қан тобы бар?

Кодоминирлеу дегеніміз не? Ол қалай дамуы мүмкін?

Гемолитикалық сарыауру дегеніміз не?

Неге әмбебап донор және әмбебап рецепиент деп аталады?

Резус-конфликт қаупін төмендету үшін қандай сақтық шараларына мән беру керек?


Құндылықтарға баулу

Қарым-қатынас жасау қабілеті

Пәнаралық байланыс

Математика, химия.

Алдыңғы білім

8.1.3.7 қан топтары және қан құю. Резус-фактор

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар


Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу. Оқушыларды тізім бойынша түгелдеу.

Ынтымақтастық атмосферасын орнату:

Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру үшін,

«Мен саған сенемін» әдісімен шаттық шеңбер жасаймыз.

«Түрлі-түсті қаламша» әдісі арқылы арқылы оқушыларды 3-топқа біріктіріледі. Оқушылар мұғалім үстелінде тұрған түрлі-түсті қаламшаларды таңдап алады. Соңынан түстер бойынша топтарға бірігеді.

Өткенді пысықтау: «Футбол» әдісі арқылы топтар бір-біріне сұрақтар қояды, сұраққа жауап беріп, өз тобына ұпай жинау арқылы өткенді пысықтап алады.




















Қақпа мен доптың суретін тақтаға жабыстырып қоямыз.

Сабақтың ортасы

1-тапсырма «Түймедақ» әдісі арқылы қан топтары туралы мәліметтерді жинақтаңдар.


Бағалау критерийі

Дескриптор




ҚБ.

2-тапсырма«Түйінді шеш» әдіс арқылы қан топтарының тұқым қуалауына қатысты есептер шығарады.




Сабақтың соңы


Кері байланыс

«Желкенді кеме» әдісі арқылы оқушылар өздері түсінгенін, түсінбегенін

кеменің желкенін бояу арқылы білдіреді.

Picture 6

.

Саралау – оқушыға

мейлінше қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілетті

оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс


Рефлексия

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1:

2:

Қандайекінəрсенемесетапсырмасабақтыңодан да жақсыөтуінеықпалынтигізереді (оқыту

мен оқуғақатысты)?

1:

2:

Осы сабақтыңбарысындабарлықсыныпнемесежекелегеноқушыларжөніндекелесісабағымақажетболуымүмкінқандайақпаратбілдім?

1:

2:





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.03.2021
1640
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі