Ұзақ мерзімді
жоспардың тарауы
9.3С
|
Мектеп: №23 «1 Мамыр»
ЖОМ
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Нурбаева
Ж.М
|
Сынып: 9
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Адам қан топтарының
тұқым қуалау заңдылықтары.
Резус-фактор
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
9.2.4.8 Адамның қан
тобының тұқым
қуалауын және қан топтарын
анықтау механизмін түсіндіру
|
Сабақ
мақсаттары
|
- Адамның қан
топтарын анықтау;
- Адамның қан топтарының тұқым
қуалайтынын түсіндіру, тұқым қуалауға қатысты есептер
шығару.
|
Бағалау
критерийлері
|
1.Қан топтарын
ретімен атап жазып
көрсетеді.
2. Қан топтарына
жеке-жеке сипаттама береді.
3.Қан топтарының тұқым
қуалауына қатысты есептер
шығарады.
|
Дағдылар
|
Сын тұрғысынан ойлау. Жеке
және топпен жұмыс істей білу
қабілеті.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Терминдік
сөздер: аглютинация, доминирлеу,
кодоминирлеу.
Қарастырылатын
сұрақтар:
Адамда қанша қан
тобы бар?
Кодоминирлеу
дегеніміз не? Ол қалай дамуы
мүмкін?
Гемолитикалық
сарыауру дегеніміз не?
Неге әмбебап донор
және әмбебап рецепиент деп
аталады?
Резус-конфликт
қаупін төмендету үшін қандай сақтық шараларына мән беру
керек?
|
Құндылықтарға
баулу
|
Қарым-қатынас жасау
қабілеті
|
Пәнаралық
байланыс
|
Математика,
химия.
|
Алдыңғы
білім
|
8.1.3.7 қан топтары және қан
құю. Резус-фактор
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу.
Оқушыларды тізім бойынша
түгелдеу.
Ынтымақтастық
атмосферасын орнату:
Сыныпта жағымды
ахуал қалыптастыру үшін,
«Мен саған
сенемін» әдісімен шаттық шеңбер
жасаймыз.
«Түрлі-түсті
қаламша» әдісі арқылы арқылы оқушыларды
3-топқа біріктіріледі. Оқушылар мұғалім үстелінде тұрған
түрлі-түсті қаламшаларды таңдап алады. Соңынан түстер бойынша
топтарға бірігеді.
Өткенді пысықтау:
«Футбол» әдісі арқылы топтар бір-біріне
сұрақтар қояды, сұраққа жауап беріп, өз тобына ұпай жинау арқылы
өткенді пысықтап алады.
|
Қақпа мен доптың суретін
тақтаға жабыстырып қоямыз.
|
Сабақтың
ортасы
|
1-тапсырма
«Түймедақ» әдісі арқылы қан топтары туралы мәліметтерді
жинақтаңдар.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
|
|
ҚБ.
2-тапсырма«Түйінді
шеш» әдіс
арқылы қан топтарының тұқым қуалауына
қатысты есептер шығарады.
|
|
Сабақтың
соңы
|
Кері
байланыс
«Желкенді кеме»
әдісі арқылы оқушылар өздері түсінгенін,
түсінбегенін
кеменің желкенін
бояу арқылы білдіреді.
|
.
|
Саралау –
оқушыға
мейлінше
қолдау
көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Қабілетті
оқушыға
тапсырманы қалай
түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы
білімін
тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
|
Рефлексия
|
Қорытынды
бағалау
Ең жақсы өткен екі
нəрсе (оқыту мен оқуға
қатысты)
1:
2:
Қандайекінəрсенемесетапсырмасабақтыңодан да
жақсыөтуінеықпалынтигізереді
(оқыту
мен
оқуғақатысты)?
1:
2:
Осы
сабақтыңбарысындабарлықсыныпнемесежекелегеноқушыларжөніндекелесісабағымақажетболуымүмкінқандайақпаратбілдім?
1:
2:
|