Сабақтың
басы
1
минут
3 минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен амандасу
және түгендеу.
«Шаттық шеңбері»
әдісі-арқылы оқушылардың
көңіл-күйлерін көтеру және жағымды ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
(Жж)Үй жұмысын
тексеру: Вордволл арқылы үй жұмысын
тексереді.
1.Саңырауқұлақ
тудыратын ауру?
2. Суретте берілген
элемент қандау ауруды емдеуге
қолданылады?
3. Қандай витамин
жетіспегенде тері құрғап, жарылып
кетеді?
4. Тері жұқпалы
ауруы нешеге бөлінеді?
5.Тері гигенасы не
үшін керек?
|
(Жж)WORDWALL платформасы арқылы
өткен тақырып бойынша тест тапсырмаларын
орындайды.
|
(Жж)«Үш шапалақ» әдісі арқылы
бағалаймыз
|
АКТ
технологиялары, интерактивті тақта, ұялы
телефон
https://wordwall.net/resource/59524770
|
Сабақтың
ортасы
3
минут
7
минут
5
минут
5
минут
5
минут
6
минут
|
(Жж) «Пазл» әдісі арқылы жаңа
сабақ тақырыбын анықтап аламыз.
(1)
Сабақ тақырыбы мен
оқу мақсаты ашылып,
таныстырылады.
(Жж)
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді.
Тірек сөздермен
танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады
(Жж) №1 тапсырма
Сүйек атауларын
бөлім қаңқалары бойынша сәйкесін табу қажет
(f)
(Жж) №2
тапсырма
«Жоғалған
сөйлемдерді тап» әдісі.
Cүйектер буын
мен шеміршек арқылы бір-бірімен байланысып,
адам қаңқасын құрайды. Қаңқа сүйектері
бұлшықеттер арқылы байланысады. Сүйектің
құрамында минералды заттар (фосфор, кальций) көп болғандықтан,
олар зат
алмасуға қатысады. Жалпақ сүйектерге
жауырын, бас сүйек, төс
және жамбас
жатады.
(Жж)№3
тапсырма
«Сәйкестендіру»
әдісі. Оқушылар берілген суреттен суреттердің атауларын табу
керек.
(Жж) №4
тапсырма
«Жұбын тап»
әдісі
Берілген сүйектердің
суреттерін олардың қызметтерін
табады.
|
(Жж) Оқушылар
берілген қағаз қиындыларын
байланыстырады.
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылар сабақ тақырыбы мен оқу мақсатымен
танысады.
(Жж) Оқушылар ұялы телефондары
арқылы Q-кодты сканерлеп видеороликті көріп жаңа тақырыппен
танысады.
Кітапты оқып, кілт сөздермен
танысып, дәптерлеріңе маңызды жерлерін жазып
алады.
(Жж-1)Оқушылар берілген сүйек
атауларын бөлім бойынша
сәйкестендіреді.
(Жж-2) Оқушылар сөйлемде бос
тұрған жерлердегі сөздерді тауып
сәйкестендіреді.
(Жж-3)Оқушылар платформаға
кіріп, тірек қимыл жүйесін құрайтын сүйек атауларын
табады.
(Жж-4)Платформаға кіріп,
сүйектерге сәйкес келетін анықтама жұбын
табады.
|
«Жарайсыңдар» деген
мақтау сөзі арқылы
ынталандыру
Өзін-өзі
бағалау
«Басбармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
Дискриптор:
-Сүйектерден бас
және омыртқа жотасын,кеуде қуысын, қол сүйектерін табады -1
балл
-Жамбас белдеуі мен
аяқ сүйектерін сәйкестендіреді-1
балл
|
8-сынып биология
кітабы (А.Соловьева, Б. Ибраимова), қағаз қиындылары, ұялы
телефон
https://online-puzzle.ru/
https://free-qr.com/kk/
https://etreniki.ru/VJ6LGVUL86
https://lum.io/student/share/762d9ca2-b063-452d-8251-360a8f197183
https://learningapps.org/display?v=pv8zdzgia23
https://learningapps.org/display?v=pdpxqew1323
|
Сабақтың
соңы
|
Рефлексия
“Шабадан, ерттартқыш,
жәшік”әдісі.
Үй тапсырмасы: Google Forms
платформасында сұрақтарға жауап
береді.
1.Тірек- қимыл жүйесінің
құрылысы мен қызметін талдайды . «Ойлан тап» күрделі логикалық
жағдаяттық сұрақтар
2. Не себепті омыртқа
жотасының төменгі жағында орналасқан омыртқалардың пішіні жоғары
жағында орналасқан омыртқалардан
өзгеше?
3. Көкірегіміздегі орналасқан
шеміршек ұлпасының қандай маңызы
бар?
4.Жаңа туған нәрестенің
омыртқа жотасы түзу болып туылады. Екі айдан соң, оның мойын
омыртқасы қатайып, алғашқы иілім пайда болады, келесі арқадағы,
белдегі, сегізкөздегі иілімдер қай уақыттарда
түзіледі?
|
Сабақта алған керек
ақпараттарын чемодан тұсына, оқу керектерін еттартқыш және керек
емес ақпараттарын еттартқыштың жанына
жазады.
|
|
https://padlet.com/amenovaaa01/padlet-2ietjfhrz3w45b
|