|
Педагогтің аты-жөні |
Жұмабекова А.Ә. |
|||||
|
Күні: |
24.09.2021 |
|||||
|
Сынып: 3 «Ә» |
Қатысушылар саны:21 |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Адамдар не үшін еңбек етеді? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.1.3 өз отбасының құндылықтарын анықтау 3.3.5.2 тұлғаның, отбасының, қоғам мен мемлекеттің дамуындағы еңбектің рөлін түсіндіру |
|||||
|
Сабақтың барысы. |
|
|||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Су тасқыны, құрғақшылық, ормандағы өрт,жер сілкінісі деген не? Табиғи апат кезінде не істеу керектігі туралы екінші сыныпа өткен ереже есіңде ме? |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
||
|
Ортасы |
Ширату тапсырмасы. «Баяндама» Мұғалім оқушыларға мәтінді оқуға, соңынан оның мазмұнын сурет, сызба түрінде беруді ұсынады. Бұл «шпаргалканы» оқушы оң жағындағы көршісіне береді.Енді әрқайсысы өз көршісінің суреттерін не сызбаларын қолдана отырып, осы мәтін бойынша «баяндама» жасайды. «Баяндама» мазмұнын неғұрлым кең ашып, оны қорғап, ең жақсы өрнекті ұсынған оқушы жеңімпаз болады.
Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Дескриптор:
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау
|
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Форматив ті бағалау ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
||
|
Соңы |
«Былғары қолғап» Ойын шарты: үш адамнан тұратын топтарға бөлініңдер: екі ойыншы, бір төреші. Мұғалім нұсқаған уақытта берілген тақырып бойынша сұрақ-жауап сағатын ұйымдастырасыңдар. Ол қарсыласың тоқтап қалғанша жалғаса береді. Төреші есеп жүргізіп отырады. Рөлдермен ауысып жүргізуге болады.
|
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі. |
Топтық тапсырмалар. |
||
|
Кері байланыс |
«Рефлексия» кері байланыс.
|
Сабақтан алған әсерлерімен көңіл-күй арқылы бөліседі |
«Рефлексия» |
Кері байланыс тақтайшасы. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Адамдар не үшін еңбек етеді?
Адамдар не үшін еңбек етеді?
|
Педагогтің аты-жөні |
Жұмабекова А.Ә. |
|||||
|
Күні: |
24.09.2021 |
|||||
|
Сынып: 3 «Ә» |
Қатысушылар саны:21 |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Адамдар не үшін еңбек етеді? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.1.3 өз отбасының құндылықтарын анықтау 3.3.5.2 тұлғаның, отбасының, қоғам мен мемлекеттің дамуындағы еңбектің рөлін түсіндіру |
|||||
|
Сабақтың барысы. |
|
|||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Су тасқыны, құрғақшылық, ормандағы өрт,жер сілкінісі деген не? Табиғи апат кезінде не істеу керектігі туралы екінші сыныпа өткен ереже есіңде ме? |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
||
|
Ортасы |
Ширату тапсырмасы. «Баяндама» Мұғалім оқушыларға мәтінді оқуға, соңынан оның мазмұнын сурет, сызба түрінде беруді ұсынады. Бұл «шпаргалканы» оқушы оң жағындағы көршісіне береді.Енді әрқайсысы өз көршісінің суреттерін не сызбаларын қолдана отырып, осы мәтін бойынша «баяндама» жасайды. «Баяндама» мазмұнын неғұрлым кең ашып, оны қорғап, ең жақсы өрнекті ұсынған оқушы жеңімпаз болады.
Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Дескриптор:
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау
|
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Форматив ті бағалау ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
||
|
Соңы |
«Былғары қолғап» Ойын шарты: үш адамнан тұратын топтарға бөлініңдер: екі ойыншы, бір төреші. Мұғалім нұсқаған уақытта берілген тақырып бойынша сұрақ-жауап сағатын ұйымдастырасыңдар. Ол қарсыласың тоқтап қалғанша жалғаса береді. Төреші есеп жүргізіп отырады. Рөлдермен ауысып жүргізуге болады.
|
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі. |
Топтық тапсырмалар. |
||
|
Кері байланыс |
«Рефлексия» кері байланыс.
|
Сабақтан алған әсерлерімен көңіл-күй арқылы бөліседі |
«Рефлексия» |
Кері байланыс тақтайшасы. |
||
шағым қалдыра аласыз




















