Сабақтың тақырыбы:Адамды адам еткен еңбек.
Сабақтың мақсаты: а) Оқушыларға жануарлардың тіршілігін бақылауды үйрету. «Адам –
табиғаттың бір бөлігі» деген тұжырымды дәлелдеу.
ә) Адамның іс-әрекетін жануардан ажырата білу дағдысын дамыту, есте
сақтау, шыдамдылық, жіті бақылау, логикалық ойлау сияқты
қабілеттерін жетілдіру.
б) Сабақ барысында еңбекқорлыққа, қоршаған ортаға қамқорлықпен
қарауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: «Жануарлар әлемі» суреттер, «Тариха деректеме» кестесі
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, баяндау, әңгімелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру бөлімі.
Табиғат туралы өлең оқылады.
-Бүгін адамның табиғаттан не үйренгенін оқып білеміз.
ІІ. Үй тапсырмасы тексеру.
1.Түсінгенін сұрау.
2.Энциклопедиядан ежелгі адамдардың тіршілігі туралы оқығандарын тыңдау, әңгімелету.
ІІІ.Жаңа сабақ
-Адам табиғаттан нені үйренеді? (Оқушылардың жауабы тыңдалады)
-Дұрыс. Бүгін тағы өткен өмірге саяхат жасаймыз. Бұл сабақта адам үздіксіз еңбек ету нәтижесінде ғана дамитынына көзімізді жеткіземіз. Яғни адамды адам еткен еңбек екенін оқып білеміз.
Ежелгі адамдардың өмірі, тұрмысы жан-жақты зерттелді. Олар өмір сүрген тұрақтардың орны, ыдыс, қару-жарақ, еңбек құралдары және басқа да көптеген заттар табылды. Оларды тауып, зерттеу арқылы ежелгі адамдардың өмірітуралы көп мағлұмат алынды. Адамдардың өткен өмірі туралы мәліметтерді тарихи дереккөз деп атайды.
Тарихи дереккөзді жазбаша, ауызекі және заттық дереккөз деп бөлінеді.
Сабақ барысында «Тарихи дереккөз» кестесі толтырылады.
Оқулықпен жұмыс.
1. «Адамды адам еткен еңбек» мәтінін оқытып, негізгі мағынасын белгілету.
2.Мәтін бойынша қазіргі заман адамның ерекшелігін көрсететін салыстырмалы саралау жұмысынжүргізу. Тірек-сызба құрастыру.
Қ
азіргі
заман адамы Жануарлар
Ү
й,
қабырға, қоршаулар соғады Аралар, құстардың
ұясы
Апанға ұшу (ұшақ) Құстардыңұшуы
Оқушылар салыстыруды жалғастырады.
ІV.Сабақты бекіту. Қорытынды.
-Тарих дегеніміз не?
-Ғалымдар ненің арқасында көне заман туралы біледі?
Мына кестеге қарайық:
Тарихи дереккөз
|
Заттық дереккөз |
Жазбаша дереккөз |
Ауызекі дереккөз |
|
Еңбек құралдары, үй шаруашылығында ұстайтын аспаптар, қару-жарақ, әшекейлер, қираған ғимараттар. |
Шежіре, хаттар, хандардың жарлығы, іс-қағаздары, әңгімелер т.б. |
Ертегі, мысал, жыр,өлең, жұмбақ, жаңылтпаш, аңыздар. |
-Барлық тарихи дереккөздердіқұнттап ұстау керек. Оларданбіз ата-бабаларымыздың өмірі туралы дерек аламыз. Сондықтан біздің мақсатымыз – ұрпақтан-ұрпаққа қалған тарихи мұралардыңсақтығын қамтамасыз етті.
- «Адамды адам еткен еңбек» дегенді қалай түсінесіңдер?
Бақылау.
Оқулықтағы әңгіме оқылады.
-Жануарлар адамға қандай пайда әкеледі?
-Жануарларды қолменұстауғабола ма?
Оқушылардың пікірі тыңдалады. Жануарларға қамқорлықпен қарау керектігін қорытындылай білу.
V.Үйге тапсырма беру. Бағалау.
1.Мәтінді оқып, әңгімелеу.
2.Адамның еңбегі туралы бақылауларын бақылау күнделігіне жазып келу.
Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау. Бағалау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Адамды адам еткен еңбек
Адамды адам еткен еңбек
Сабақтың тақырыбы:Адамды адам еткен еңбек.
Сабақтың мақсаты: а) Оқушыларға жануарлардың тіршілігін бақылауды үйрету. «Адам –
табиғаттың бір бөлігі» деген тұжырымды дәлелдеу.
ә) Адамның іс-әрекетін жануардан ажырата білу дағдысын дамыту, есте
сақтау, шыдамдылық, жіті бақылау, логикалық ойлау сияқты
қабілеттерін жетілдіру.
б) Сабақ барысында еңбекқорлыққа, қоршаған ортаға қамқорлықпен
қарауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: «Жануарлар әлемі» суреттер, «Тариха деректеме» кестесі
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, баяндау, әңгімелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру бөлімі.
Табиғат туралы өлең оқылады.
-Бүгін адамның табиғаттан не үйренгенін оқып білеміз.
ІІ. Үй тапсырмасы тексеру.
1.Түсінгенін сұрау.
2.Энциклопедиядан ежелгі адамдардың тіршілігі туралы оқығандарын тыңдау, әңгімелету.
ІІІ.Жаңа сабақ
-Адам табиғаттан нені үйренеді? (Оқушылардың жауабы тыңдалады)
-Дұрыс. Бүгін тағы өткен өмірге саяхат жасаймыз. Бұл сабақта адам үздіксіз еңбек ету нәтижесінде ғана дамитынына көзімізді жеткіземіз. Яғни адамды адам еткен еңбек екенін оқып білеміз.
Ежелгі адамдардың өмірі, тұрмысы жан-жақты зерттелді. Олар өмір сүрген тұрақтардың орны, ыдыс, қару-жарақ, еңбек құралдары және басқа да көптеген заттар табылды. Оларды тауып, зерттеу арқылы ежелгі адамдардың өмірітуралы көп мағлұмат алынды. Адамдардың өткен өмірі туралы мәліметтерді тарихи дереккөз деп атайды.
Тарихи дереккөзді жазбаша, ауызекі және заттық дереккөз деп бөлінеді.
Сабақ барысында «Тарихи дереккөз» кестесі толтырылады.
Оқулықпен жұмыс.
1. «Адамды адам еткен еңбек» мәтінін оқытып, негізгі мағынасын белгілету.
2.Мәтін бойынша қазіргі заман адамның ерекшелігін көрсететін салыстырмалы саралау жұмысынжүргізу. Тірек-сызба құрастыру.
Қ
азіргі
заман адамы Жануарлар
Ү
й,
қабырға, қоршаулар соғады Аралар, құстардың
ұясы
Апанға ұшу (ұшақ) Құстардыңұшуы
Оқушылар салыстыруды жалғастырады.
ІV.Сабақты бекіту. Қорытынды.
-Тарих дегеніміз не?
-Ғалымдар ненің арқасында көне заман туралы біледі?
Мына кестеге қарайық:
Тарихи дереккөз
|
Заттық дереккөз |
Жазбаша дереккөз |
Ауызекі дереккөз |
|
Еңбек құралдары, үй шаруашылығында ұстайтын аспаптар, қару-жарақ, әшекейлер, қираған ғимараттар. |
Шежіре, хаттар, хандардың жарлығы, іс-қағаздары, әңгімелер т.б. |
Ертегі, мысал, жыр,өлең, жұмбақ, жаңылтпаш, аңыздар. |
-Барлық тарихи дереккөздердіқұнттап ұстау керек. Оларданбіз ата-бабаларымыздың өмірі туралы дерек аламыз. Сондықтан біздің мақсатымыз – ұрпақтан-ұрпаққа қалған тарихи мұралардыңсақтығын қамтамасыз етті.
- «Адамды адам еткен еңбек» дегенді қалай түсінесіңдер?
Бақылау.
Оқулықтағы әңгіме оқылады.
-Жануарлар адамға қандай пайда әкеледі?
-Жануарларды қолменұстауғабола ма?
Оқушылардың пікірі тыңдалады. Жануарларға қамқорлықпен қарау керектігін қорытындылай білу.
V.Үйге тапсырма беру. Бағалау.
1.Мәтінді оқып, әңгімелеу.
2.Адамның еңбегі туралы бақылауларын бақылау күнделігіне жазып келу.
Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау. Бағалау.
шағым қалдыра аласыз













