Сабақтың жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сілтеме
|
Сабақтың басы
(3
мин)
|
Ширату
жаттығуы
(Ұ,Қ) Ойын: Оқушыларға
тапсырманы
түсіндіремін, мысалы, қолдарыңды бұлғаңдар,
аяқтарыңмен тарсылдатыңдар, бастарыңды
изеңдер,мойындарыңды оңға – солға қозғаңдар, белдеріңді
айналдырыңдар, т.б.
Барлық оқушылардың қатысуын
қадағалаймын. Тапсырманы кімнің оңай орындайтынын және кімге көмек
қажет екенін
бақылаймын.
(Ө) Ойын барысында, кейбір
оқушылардан қанша қолы, бас, аяғы,
саусағы және т.б. бар екенін
сұраймын.
|
|
Оқу
жоспарынан
|
Сабақтың
ортасы
4
мин
4
мин
8
мин
|
1-тапсырма.(
Ө.Қ)
Адам денесінің
негізгі мүшелерін атауларымен
сәйкестендіріңіз.
Дескриптор: Білім
алушы
-Суреттегі дене мүшелерін
сәйкестендіреді.
-Өз денесінің негізгі
бөліктерін
көрсетеді.
-Дене мүшелерінің қызметін
сипаттайды
2-тапсырма
(Ж.Қ)
Суретке мұқият
қараңыз.Сурет бойынша қолмен орындалатын әрекеттерді
айтыңыз.

Аяқтың атқаратын қызметі
қандай? Мысал келтір.
Дескриптор: Білім
алушы
-Суретке сүйеніп,қолмен
орындалатын әрекеттерді
әңгімелейді.
-Аяқтың атқаратын қызметіне
мысал келтір.
Жұптар жұмыстарымен алмасып,
өзара бағалау болады.
Оқулықпен
жұмыс


|
Үлестірме қағаз,
маркер
Үлестірме қағаз,
маркер
Суретті
плакат
|
Қалыптасты-рушы
бағалауға арналған тапсырмалар
жинағынан
Қалыптасты-рушы
бағалауға арналған тапсырмалар
жинағынан
Оқулықтан
Оқу
жоспарынан
|
Сабақтың
соңы
7
мин
4
мин
|

(Т.Қ) Жіктеу тәсілі арқылы
топтастырып, пайымдау тапсырмасын
беремін.
-Егер адамның бір мүшесі жұмыс
жасамаса,не болар еді? Қалай ойлайсыңдар? Топта
талдайды.
|
Ватман, маркерлер,
қима қағаздар
|
Оқу
жоспарынан
Өз
тәжірибемнен
|
Саралау – оқушыларға
қалай көбірек қолдау
көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға қандай
міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды
меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының
сақталуы
|
|
Оқушыларды
деңгейлеріне қарай саралай отырып, тапсырмалар
беремін.
Саралау
жұмысы.(Т) Жіктеу тәсілі арқылы
топтастырып, пайымдау тапсырмасын
беремін.
-Егер адамның бір мүшесі жұмыс
жасамаса,не болар еді? Қалай ойлайсыңдар? Топта
талдайды.
|
Оқу мақсатына жеткен
оқушыларға кері байланыс беріліп, «Жетістік пирамидасы» арқылы
бағаланады.
5
мин

|
Сабақ барысында
әрбір белсенді жаттығуды жасағанда(қол,
аяқ,мойын,
кеуде)қауіпсіздік
ережесін сақтау
|
|