Материалдар / Адамның дене мүшелері 1кл
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Адамның дене мүшелері 1кл

Материал туралы қысқаша түсінік
жаратылыстану пәнінен қмж
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Пән: Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тірі табиғат Мұғалімнің аты-жөні:Жигитекова Д
Мектеп: №24 мектеп-лицей
Күні: Қатысқандар саны:
Сынып: 1 Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Адамның дене мүшелері


Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары (оқу
бағдарламасына сілтеме)

1.2.3.1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Адам денесінің негізгі бөліктерін атайды
Көптеген оқушылар: Адам денесінің негізгі бөліктерінің қызметтерін атайды
Кейбір оқушылар: Адам денесінің бір бөлігі дұрыс қызмет етпесе не болатынын пайымдайды.

Жетістік критерийлері

Адам денесінің негізгі мүшелерін атайды.

Адам дене мүшелерінің қызметін сипаттайды

Тілдік мақсаттар

Лексика мен терминология: иық, саусақ, білезік, білек, шынтақ, сан, тізе, жіліншік, башпайлар, табан.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • Адам денесінде қандай мүшелер бар?

  • Қол не үшін керек?

  • Онымен не істей аламыз?

  • Аяқпен қандай қимылдар жасауға болады?

  • Адам үшін бұл мүшелер қажет пе?

Құндылықтарды дарыту

Денсаулықты күтуге үйрету

Пәнаралық байланыстар

Математика,дене шынықтыру

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта

Бастапқы білім

Адамның дене мүшелері туралы алғашқы білімдеріне сүйенеді.

Сабақ барысы

Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған

іс-әрекет

Ресурстар

Сілтеме


Сабақтың басы (3 мин)


Ширату жаттығуы

(Ұ,Қ) Ойын: Оқушыларға тапсырманы
түсіндіремін, мысалы,
қолдарыңды
бұлғаңдар, аяқтарыңмен
тарсылдатыңдар, бастарыңды изеңдер,мойындарыңды оңға – солға қозғаңдар, белдеріңді айналдырыңдар, т.б.
Барлық оқушылардың қатысуын
қадағалаймын. Тапсырманы кімнің оңай орындайтынын және кімге көмек қажет екенін бақылаймын.


(Ө) Ойын барысында, кейбір
оқушылардан қанша қолы, бас, аяғы,
саусағы және т.б. бар екенін сұраймын.


Оқу жоспарынан















Сабақтың ортасы

4 мин



















4 мин





























8 мин

1-тапсырма.( Ө.Қ)

Адам денесінің негізгі мүшелерін атауларымен сәйкестендіріңіз.


Shape1
Дескриптор: Білім алушы

-Суреттегі дене мүшелерін сәйкестендіреді.

-Өз денесінің негізгі бөліктерін көрсетеді.

-Дене мүшелерінің қызметін сипаттайды


2-тапсырма (Ж.Қ)

Суретке мұқият қараңыз.Сурет бойынша қолмен орындалатын әрекеттерді айтыңыз.

Аяқтың атқаратын қызметі қандай? Мысал келтір.
Дескриптор: Білім алушы

-Суретке сүйеніп,қолмен орындалатын әрекеттерді әңгімелейді.

-Аяқтың атқаратын қызметіне мысал келтір.

Жұптар жұмыстарымен алмасып, өзара бағалау болады.








Оқулықпен жұмыс

Shape2


Shape3



Үлестірме қағаз, маркер






















Үлестірме қағаз, маркер

























Суретті плакат


























Қалыптасты-рушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағынан


















Қалыптасты-рушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағынан





















Оқулықтан









Оқу жоспарынан

Сабақтың соңы

7 мин


















4 мин


Shape4

(Т.Қ) Жіктеу тәсілі арқылы топтастырып, пайымдау тапсырмасын беремін.

-Егер адамның бір мүшесі жұмыс жасамаса,не болар еді? Қалай ойлайсыңдар? Топта талдайды.

Ватман, маркерлер, қима қағаздар













Оқу жоспарынан



















Өз тәжірибемнен


Саралау – оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет
қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру
деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы


Оқушыларды деңгейлеріне қарай саралай отырып, тапсырмалар беремін.


Саралау жұмысы.(Т) Жіктеу тәсілі арқылы топтастырып, пайымдау тапсырмасын беремін.

-Егер адамның бір мүшесі жұмыс жасамаса,не болар еді? Қалай ойлайсыңдар? Топта талдайды.

Оқу мақсатына жеткен оқушыларға кері байланыс беріліп, «Жетістік пирамидасы» арқылы бағаланады.

5 мин

Shape7 Shape5 Shape6

Сабақ барысында әрбір белсенді жаттығуды жасағанда(қол, аяқ,мойын,

кеуде)қауіпсіздік ережесін сақтау





Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі