Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім:
Тірі және өлі табиғаттағы
үрдістер
Педагогтің
аты-жөні
.
Күні:
Сынып:
6
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы
Адамның тыныс
алуы
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
6.4.2.7 тыныс алғанда және
тыныс шығарғандағы ауа құрамындағы айырмашылықты
зерттеу
Сабақтың
мақсаты
Оқушылардың барлығы:
тыныс алудың маңызына қатысты мәліметтерді
алады
Оқушылардың
көпшілігі: тыныс алу мөлшерін есептеп,
анықтау
Оқушылардың кейбірі: тыныс
алудың маңыздылығын айту
Сабақтың
барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ
басы
1-2
мин
4-5
мин
Сабақ
ортасы
2-3
мин
1
мин
5
мин
2
мин
2 – 3
мин
3
мин
2
мин
Сабақ
соңы
3-4
мин
2-4
мин
2
мин
1
мин
1
мин
Ұйымдастыру
кезеңі.
Бір – біріміздің
жағымды адамгершілік қасиеттерімізді айтып бүгінгі күнге сәттілік
тілейміз. Балалар, бүгінгі сабақта сендерді қызықты тапсырмалар,
жаңалықтар күтіп тұр, ал зейн, тапқырлық, зеректік сендерге көмекші
болады.Барлығыңызға
сәттілік!
Үй тапсырмасын
сұрау.
1. Организмде зат
тасымалының маңызы қандай?
2. Біржасушалы
организмдерде зат тасымалы қалай
жүреді?
3. Гидра және
медузада зат тасымалы қалай қамтамасыз
етіледі?
4. Қанайналым
жүйесінің рөлі қандай?
5. Қан деген
не?
Қан — ағзадағы ішкі сұйық
ортаның бірі. Ол қантамырларының тұйық жүйесін бойлай ағып,
тасымалдау қызметін атқарады. Қан барлық мүшелердің
жасушаларына қоректік заттар мен оттегін жеткізеді және тіршілік
әрекетінің өнімдерін зәр шығару мүшелеріне
тасымалдайды.
Жаңа сабақ миға
шабуылдан басталады. Олай болса оттегі адам, жануар, өсімдік үшін
неге қажет? Тамақ пен сусыз адам бірнеше күн өмір сүреді, ал ауасыз
бірнеше минутта өмір сүре алмайды себебі? Тірі организдер қалай
тыныс алады? (Оқушыларда тақырып бойынша белгілі бір білім бар,
бірақ олар тыныс алудың маңызын толық аша
алмайды.)
Сабақта жұмысты
ұйымдастыру үшін «білемін – білгім келеді – білдім» сыни ойлау
стратегиясы қолданылады. Оқушылардың жауаптары негізінде «Білемін»
бағаны толтырылады. «Білемін» бағаны толтырылғаннан кейін бірден
жаңа сұрақтар тұжырымдалады. «Сендер тағы нені білгілерің келеді?
Бүгінгі сабақта тағы нені үйренуге болады? Тақырыпты зерделегеннен
кейін білгісі келетін сұрақтардың жауаптарын балалар «білгім
келеді» деген екінші бағанға
жазады.
БББ
кестесі.
Біліемін
Білгім
келеді
Білдім
Тыныс алу жүйесі
бойынша видео көрсету.
Видео бойынша сұрақ
қою:
1. Адамның тыныс алу
жүйесі қалай жүреді?
2. Не үшін адам
жөтеледі?
Ауа құрамындағы газ
мөлшері.
Тыныс алғандағы және
тыны шығарғандағы газдық
құрамы.
Оттек
Көмірқышқыл
газы
Азот және басқа
газдар
Тыныс алу
ауасы
20,94
0,03
79,03
Тыныс шығару
ауасы
16,3
4,0
79,7
130- сурет. Тыныс
алу.
Суретте берілген
нормаларды түсіндіру.
Балалар мен
жасөспірімдерде тыныс алу жиілігінің
нормасы.
Практикалық жұмыс.
Тыныштық кезде балалардың тыныс алуын есептеу және отырып-тұрып
кезінде екінші рет тыныс алуын есептеу. Алынған нәтижелерлі
кесетеге жазу.
Тыныштық кезде тыныс алу
мөлшері
Жұмыс жасау барысында тыныс
алу мөлшері
Ойлан, тап. Бұл
диаграммалар нені білдіреді.
Сұрақтар:
1. Адам үшін тыныс
алу қандай рөл атқарады? Ойланып, жауап
беріңдер.
2. Не себепті тыныс
алу мүшесіне күтім керек?
БББ кестесін
толықтырады.
Біліемін
Білгім
келеді
Білдім
Рефлексия.
жасыл – тақырыпты түсіндім,
меңгердім, сары -тақырыпты түсіндім, бірақ түсіндіруде қателесемін, қызыл -
тақырыпты әлі де қарастыруым қажет
Мұғаліммен
амандасады, сабақта жоқ оқушыларды
анықтайды.
Үй тапсырмасы
бойынша сұрақтарға жауап
береді.
Миға шабуыл
сұрақтарына ауызша өз ойларын
білдіреді.
БББ кестесін
толтырады.
.
Видеоны көре отырып,
сұақтараға жауап береді.
Кестедегі тыныс алу
және тыныс шығару газдық құрамымен
танысады.
Мұғаліммен бірге
нормаларды айтады
Практикалық жұмыс
орындайды.
Кестеге тыныс алу
мөлшерін есептеп жазады.
Диаграммалараға
қарай отырып, тыныс алу және тыныс шығару кезіндегі гадың құрамын
айтады.
Сұрақтарға ауызша
жауап береді
БББ кестесін аяқтап
жазады.
Рефлексия парағына
өз есімдерін жазады.
Бағаларын есептеп
күнделікке қояды.
Үй тапсырмасын жазып
алады.
Мадақтау
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз