Адамзат үшін тілдің маңызы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адамзат үшін тілдің маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
тілдің маңыздылығы туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҰМЖ тарауы

1 – бөлім: Мәдениет: тіл және қарым- қатынас

Бекітемін:

Мектеп: Қ.Күлетов атындағы № 92 орта мектебі

Күні: 10.09

Сынып: 5

Пәні: қазақ тілі

Қатысқандар саны: 23

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы

Адамзат үшін тілдің маңызы. 2 - сағаты

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

        1. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану. ( О2)

5.4.1.1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін , үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

(ӘТН 4.1.)


Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

«Адамзат үшін тілдің маңызы» тақырыбында орфографиялық нормаға сай ой толғам жасайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

«Адамзат үшін тілдің маңызы» тақырыбында лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын ажырата алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Тыңдалым арқылы мәтіннің мазмұнындағы айырмашылықтарды қазақ тілінің емлелік ерекшеліктеріне сай қолданады.

Ойлау деңгейі

Қолдану, талдау

Бағалау критерийі

«Адамзат үшін тілдің маңызы» тақырыбында ой толғам жасай алады.

Тыңдалым арқылы мәтіннің мазмұнындағы айырмашылықтарды қазақ тілінің емлелік ерекшеліктеріне сай қолданады.

Құндылықтарға баулу

Қазақстандық патриотизм, ынтымақтастық, азаматтық жауапкершілік, ашықтық , құрмет, сын тұрғысынан ойлау, өз бетімен білім алу

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті, М. Мақатаев «Үш бақытым» өлеңі


Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Ұлттық құндылықтардың маңыздылығын түсінеді. Тыңдалым арқылы мәтіннің мазмұнындағы айырмашылықтарды қазақ тілінің емлелік ерекшеліктеріне сай қолданады.

Негізгі сөздер мен тіркестер: (пәнге арналған сөздік және терминология)

Тіл - язык

Өнер - искусство

Кең – байтақ дала – широкая степь – wide steppe (уайд степпи)

Отан – родина- motherland ( мазеләнд)

Тәуелсіз – независимость –independence (индепенденс)

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Жанболат, тас жол , қолхат, есейе келе, қарттық, перзентхана...

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. «Тіл бар жерде ғана ұлт бар » деген қанатты сөзге қосыласың ба?

  2. Тілдің жойылуы мүмкін бе? Қалай ойлайсың?

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Туып - өскен жеріңді, ата – бабаларыңның мекенін көркейту үшін не істер едің?

Алдыңғы білім

«Тіл – ұлттық құндылық»

(3- сынып, қазақ тілі)

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин




















2 мин





2 мин








3 мин

Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату

«Шаттық шеңбері» әдісімен оқушылар адамзат үшін тілдің маңызы туралы айтады.

Топқа бөлу. Сынып оқушылары қоржындағы конфеттердің түсіне қарай ( таңдауы бойынша) топқа бөлінеді

ҚБ Мадақтау

Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі.

  1. «Тіл бар жерде ғана ұлт бар » деген қанатты сөзге қосыласың ба?

  2. Тілдің жойылуы мүмкін бе? Қалай ойлайсың?

ҚБ Бармақ арқылы бағалау


Оқушылардың пікірін қорытындылай келе, жаңа сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерийі таныстырылады.


Қорапша қима қағаздар, буын саны әртүрлі сөздер

Түрлі – түсті қағаздар, инт. тақта


Қазақ тілі ,

5- сынып

Ж. Дәулетбекова, Г. Қосымова

«Атамұра» баспасы-2017жыл

Сабақтың ортасы


28 мин

9 мин











5 мин









5 мин








5 мин









4 мин


ТЖ. «Топтық зерттеу» әдісі.

«Адамзат үшін тілдің маңызы» тақырыбында мәтін тыңдалады. Тыңдалған мәтін бойынша топтық жұмыс жасалады.

  1. топ. Мәтіндегі негізгі ойды, мазмұнды нақтылап анықтайды.

  2. топ. Мәтіннің мазмұнына сәйкес сурет салып , ойларын айтады.

  3. топ . Мәтіндегі сөздерді орфографиялық нормаға сай ажыратады.

ҚБ Дескриптормен бағалау

Ж. Дәптермен жұмыс. «Төрт сөйлем» әдісі.

9- тапсырмамен жұмыс.

Пікір – оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз.

Дәлел – өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.

Мысал – пікіріңді өмірмен байланыстырып, мысал келтір.

Қорытынды – тақырып бойынша қорытынды жаз.

ҚБ Көңіл – күйді білдіретін смайликтер

Тілдік бағдар. Үндестік заңы

Оқушылар үндестік заңы туралы ережемен танысады. Оқушылардың орындаған жұмыстарын қорытындылап, үндестік заңы, түрлері туралы ақпаратты толықтырамын.

ЖЖ. «Сөйлесіп, тіл табысудың адам өмірі үшін маңызы неде? » тақырыбында жұпта өзара диалогтік сұхбат жүргізеді.

ҚБ «Екі жұлдыз, бір ұсыныс »

Ж. Оқулықпен жұмыс

1- тапсырмамен жұмыс жүргізіледі.

  1. Мәтінді оқиды

  2. Ана тілінің адам өміріндегі рөлін түсінеді.

  3. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды табады.

ҚБ Мадақтау

Кері байланыс.

«Соңғы сөз» әдісі.

Оқушылар бір –бірлеріне тілдің маңызы туралы түйінді сөздер айтады.

Оқулық, дәптер, қалам

АКТ мүмкіндігі, бейнежазба








Оқулық







Таратпа қағаздар



Сабақтың соңы

5 мин













3 мин

Рефлексия.

«Сауалнама» әдісімен оқушыларға шағын сауалнама ұсынылады.

Сабақта мен ... жұмыс істедім.

белсенді / енжар

Мен сабақта өз жұмысыма...

ризамын / риза емеспін

Менің көңіл –күйім ...

жақсы болды / нашарлады.

Сабақ материалы маған ...

түсінікті/ түсініксіз

пайдалы / пайдасыз

қызықты / зеріктіретін

Үй тапсырмасы маған ...

жеңіл / қиын

қызықты / қызықсыз


Сауалнама

парақшалары



2 мин

Үйге тапсырма.

  1. 12- тапсырма .

«Бес саусақ» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап жазады.






















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.10.2018
829
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі