Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№ | Сабақтың тақырыптары | Ұсынылатын сабақтың оқу мақсаттары | Сағат саны | Мерзімі | |
І тоқсан (18 сағат ) – «Көне күндерден жеткен жәдігерлер» | |||||
1 | «Қыз Жібек» жыры | 7 | |||
1 | 1.1 | Сөз басы. Көне күндерден жеткен жәдігерлер. | 7. Т/Ж1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау | 1 | 5.09 |
2 | 1.2 | «Қыз Жібек». Кіріспе. Төлегеннің жар іздеуге аттануы. | 7. Т/Ж4.Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту. | 1 | 7.09 |
3 | 1.3 | Төлегеннің Шекті еліне келіп, Қаршығамен кездесуі. Төлегеннің Шекті елінің қыздарын көруі. | 7.Б/С1.Кейіпкерлерді ң іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру | 1 | 12.09 |
4 | 1.4 | Базарбайдың теріс батасы. Төлеген мен Бекежан. Бекежан мен Қыз Жібек. | 7.А/И1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді | 1 | 14.09 |
5 | 1.5 | Сансызбайдың Төлегенді іздеп шығуы. Сансызбай мен Жібектің кездесуі. | 7.А/И4. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу7.Б/С4.Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу . | 1 | 19.09 |
6 | 1.6 | Троп түрлері | 7.А/И3.Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау | 1 | 21.09 |
7 | 1.7 | Шығарманың тарихи көркемдік құндылығы | 7.Б/С1.Кейіпкерлерді ң іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру | 1 | 26.09 |
8 | 1.8 | Әдеби эссе «Жырда көрініс тапқан тарихи оқиғалар мен әдет-ғұрып, салт-дәстүр» | 7.Б/С3.Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу | 1 | 28.09 |
2 | Орхон-Енисей ескерткіштері. «Күлтегін» жыры | 5 | |||
9 | 2.1 | Орхон-Енисей ескерткіштері. «Күлтегін» жыры. Ассонанс. | 7. Т/Ж2.Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау. | 1 | 3.10 |
10 | 2.2 | Бірінші жыр (1-2) | 7. Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау. | 1 | 5.10 |
11 | 2.3 | Бірінші жыр (3-6) | 7.А/И1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру | 1 | 10.10 |
12 | 2.4 | Бірінші жыр (7-9) | 7.А/И4. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу | 1 | 12.10 |
13 | 2.5 | Орхон-Енисей ескерткіштері. «Күлтегін» жыры | 7.Б/С1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттікмінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру | 1 | 17.10 |
3 | Жиембет жырау «Еңсегей бойлы Ер Есім» | 2 | |||
14 | 3.1 | Жиембет жырау. Жыр. Жыршы. Жырау. Толғау Еңсегей бойлы Ер Есім. | 7. Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау | 19.10 | |
15 | 3.2 | Жиембет толғауына талдау. | 7.А/И3.Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау | 24.10 | |
16 | Тоқсандық жиынтық бағалау №1 | Оқушы білімін анықтау | 1 | 26.10 | |
4 | ІІ тоқсан (16 сағат ) - «Толғауы тоқсан қызыл тіл» Қазтуған жырау «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» | 3 | |||
17 | 4.2 | Қазтуған жыры. Монолог. | 7. Т/Ж4.Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту | 1 | 7.11 |
18 | 4.3 | «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» (әдеби-теориялық талдау) (Жиынтық бағалау №1) | 7.А/И2.Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау | 1 | 9.11 |
5 | Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» | 6 | |||
19 | 5.1 | Толғауы тоқсан қызыл тіл. Шортанбай қанайұлы. Анафора. Эпифора. | 7. Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау. | 1 | 14.11 |
20 | 5.2 | Зар заман (Мәтінмен жұмыс. Талдау) | 7.А/И2.Эпикалық, поэ зиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау | 1 | 16.11 |
21 | 5.3 | Зар заман (Мәтінмен жұмыс. Талдау) | 7.А/И3.Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талда | 1 | 21.11 |
22 | 5.4 | Көркем шығарманың мазмұны мен пішіні | 7.Б/С2. Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру | 1 | 23.11 |
23 | 5.5 | Әдеби эссе. «Шортанбай жырларындағы зар заманның белгілері» | 7.Б/С3.Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу | 1 | 28.11 |
24 | 5.6 | .Көркем шығармадағы образ | 7.Т/Ж1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау | 1 | 30.11 |
6 | С.Аронұлы «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы» | 5 | |||
25 | 6.1 | Айтыс. Айтыстың түрлері. Сүйінбай Аронұлы. | 7.Т/Ж2.Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау | 1 | 5.12 |
26 | 6.2 | Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы. Кіріспе. Қатаған ақын. | 7.Т/Ж4.Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту. | 1 | 7.12 |
27 | 6.3 | Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы. Сүйінбайдың Қатағанға айтқаны. | 7.А/И1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру | 1 | 12.12 |
28 | 6.4 | Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы. Сүйінбай. | 7.А/И2.Эпикалық, поэзиялық , драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау | 1 | 14.12 |
29 | 6.5 | Әдеби эссе. «Сүйінбай неліктен сөздің пірі атанған?» | 7.Б/С3.Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу | 1 | 18.12 |
7 | Жамбыл Жабаев «Зілді бұйрық» | 3 | |||
30 | 7.1 | Жамбыл Жабаев. Зілді бұйрық (жоба жұмысына кіріспе.(Жиынтық бағалау №2) | 7.Т/Ж2.Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.7.Т/Ж4.Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту. | 1 | 20.12 |
31 | 7.2 | Жоба жұмысын қорытындылау, қорғау. «Даланың дарқан көңіл ақыны» (эссе) | 7.А/И4. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу7.Б/С3.Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу | 1 | 26.12 |
32 | 7.3 | Тоқсандық жиынтық бағалау №2 (ТЖБ) | Оқушы білімін анықтау | 1 | 28.12 |
ІІІ тоқсан (20 сағат ) – «Балалар мен үлкендер» | |||||
8 | М.Жұмабаев «Батыр Баян» | 5 | |||
33 | 8.1 | Мағжан Жұмабаев. | 7.А/И2.Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.7.Т/Ж2.Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау. | 1 | |
34 | 8.2 | Батыр Баян. Бірінші тарау. | 7.Т/Ж1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.7.Т/Ж4.Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту | 1 | |
35 | 8.3 | Батыр Баян. Екінші тарау. | 7.Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау. | 1 | |
36 | 8.4 | Әдеби эссе. «Ар-намыс мәселесін автор «Батыр Баян» шығармасында қалай көтерген?» | 7.Б/С3.Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу | 1 | |
37 | 8.5 | Шығарманы сатылай кешенді талдау | 7.Т/Ж1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау | 1 | |
9 | М.Әуезов «Көксерек» | 6 | |||
38 | 9.1 | Мұхтар Әуезов. Әңгіме. Пейзаж. Суреттеу. | 7.Т/Ж1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау | 1 | |
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |