Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Әдебиеттік оқу.

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 24

    Мектеп:

    Күні:

    Машықкер:

    Сынып:3

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    24-сабақ. 65 – 69 беттер.

    Ғаламтор туралы ойларым.

    Аман мен телефон. Әдібай Табылды.

    Ғаламтор туралы. Ертай Ашықбаев.


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    3.2.2.1 – шығарма мазмұны бойынша қолдануға (практикалық), бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: шығарма мазмұнын анықтайды. Ғаламторды, телефонды уақытымен пайдалану керектігін түсінеді.

    Көптеген оқушылар: шығарма мазмұнын бағалап, сұрақтар қоя алады. 

    Кейбір оқушылар: шығарма мазмұны бойынша шығармашылыққа бағытталған сұрақтар қоя алады.

    Ойлау дағдыларының

    деңгейі:

    Білу және түсіну

    Қолдану

    Жетістік критерийлері

    • шығарма мазмұнын анықтайды.

    • шығарма мазмұнын бағалап, сұрақтар қоя алады.

    • шығарма мазмұны бойынша шығармашылыққа бағытталған сұрақтар қоя алады.

    Тілдік мақсаттар

    Орынжай – бұл жерде: диван.

    Құндылықтарды дарыту

    Жақсы мен жаманды ажырату, өзіне сенімділік қалыптастыру.

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану. Өзін-өзі тану.

    АКТ қолдану дағдылары

    Сілттемелер оқулық, слайд.

    https://okulyk.kz/literatura/52/

    https://cloud.mail.ru/public/2q15/4C8Lbqku7


    Алдыңғы меңгерілген білім

    Н. Айтұлы. «Алтын сөз»


    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 мин

    Ұйымдастыру

    - Сәлеметсіңдер ме, оқушылар!

    - Сабаққа дайынбыз ба? Мына өлең шумақтарын қайталайық:

    Мынау менің жүрегім,

    Бәрі осыдан басталған.

    Мынау басым ақылды,

    Бәрін осы басқарған,

    Мынау меніңоң қолым,

    Мынау менің сол қолым.

    Барлық істі атқарған.


    Өткен тақырыпты сұрау.

    «Иә/Жоқ» әдісі. Оқушылар сұрақ дұрыс болса «иә немес жоқ» деп сөздің астын сызу керек.

    1. «Том Сойердің басынан кешкендері» атты кітап Марк Твендікі ме?

    Иә/Жоқ

    1. Доббис мырза мектеп мұғалімі ме?

    Иә/Жоқ

    1. Қанатты сөздер мақал-мәтелге ұқсас па?

    Иә/Жоқ

    1. Бата – жақсы тілек білдіру ме?

    Иә/Жоқ

    1. Несіпбек Айтұлы Ертіс аймағында туған ба?

    Иә/Жоқ

    1. Батаны жақсы бала ала ма?

    Иә/Жоқ


    Тақырыпты болжау.

    Жұмбақ.

    Керек санды тересің,

    Елге сәлем бересің.

    (Телефон).


    • Телефон бізге не үшін қажет?

    • Адамдармен сөйлесуге, желіге кіру үшін қажет.

    Олай болса бүгінгі тақырыбымыз «Ғаламтор туралы ойларым». Мақсаты - кейіпкердің іс-әрекетіне баға бере аласың.


    Слайд

    https://cloud.mail.ru/public/2q15/4C8Lbqku7
























    Оқулық

    https://okulyk.kz/literatura/52/


    65 бет

    https://erketai.kz/ustazdar-enbegi/jumbaktar-jauabimen/


    Сабақтың ортасы

    25 мин

    (МК;Ұ; ҚБ)

    1. Суреттер туралы не айтасың?


    • Ұл бала компьютерден ойын ойнап отыр.

    • Қыз бала телефон қарап келеді.

    Сұрақтарға жауап бер.

    1. Суреттегі баланың іс-әрекеті пайдалы ма?

    2. Салдары неге әкелуі мүмкін?

    3. Компьютерді қай уақытта,қандай мақсатпен қолдану керек деп ойлайсың?

    4. Суреттегі қыз баланың іс-әрекеті дұрыс па? Неге?

    5. Оған қандай қауіп төнуі мүмкін?

    6. Телефонды қай уақытта, қалай пайдалану керек деп ойлайсың?


    (МК;Ө; ҚБ) Оқылым

    2.Мәтінді түсініп оқы.

    Сөздік жұмысы: Орынжай – бұл жерде: диван.

    3. Мәтіннің соңғы азат жолын қайталап оқы. Жазушымен келісесің бе? Түсіндір.

    • Жазушымен келісемін. Себебі, Аман телефомен күндіз де, түнде де сөйлескендіктен және сабағын басқа бала орындағандықтан сабақ үлгерімі нашарлап кетті.

    (М.К,Ж.Ж)

    (МК;Ұ; ҚБ)

    4.Түсініп оқы. Мәтіннің авторы туралы әңгімеле.

    • Әдібай Табылды қай жерде дүниеге келген?

    • Әдібай Табылды кім?


    (МК;Ө; ҚБ) тыңдалым

    5.Өлеңді тыңда.

    Ғаламтор туралы.

    (МК;Ө; ҚБ) жазылым

    6. Екі мәтіннің ұқсастығы неде? Айырмашылығы қандай? Салыстырып жаз.

    Аман мен телефон.

    Ғаламтор туралы.




    7.Мәтіндерден өзіңе қандай сабақ алдың? Аманға қандай кеңес бересің? Ноутбукке қарап отырған балаға ше?

    • Ғаламторда көп отырмау керек.

    • Телефонмен сөйлеспей барлық тапсырманы өзі орындауы керек.

    • Компьбютерде көп отыруға болмайды, көзің ауырады.

    (МК;Т; ҚБ)

    8.Ұялы телефонның пайдасы мен зиянына қатысты пікіріңді дәлелде.

    Оқулық

    https://okulyk.kz/literatura/52/


    65 бет



    Слайд

    https://cloud.mail.ru/public/2q15/4C8Lbqku7



















    Оқулық

    https://okulyk.kz/literatura/52/


    66 бет

    Слайд

    https://cloud.mail.ru/public/2q15/4C8Lbqku7































    Слайд

    https://cloud.mail.ru/public/2q15/4C8Lbqku7





    Оқулық

    https://okulyk.kz/literatura/52/


    66 бет



    Слайд

    https://cloud.mail.ru/public/2q15/4C8Lbqku7









    Оқулық

    https://okulyk.kz/literatura/52/


    67 бет













    Оқулық

    https://okulyk.kz/literatura/52/


    68 бет









    Слайд

    https://cloud.mail.ru/public/2q15/4C8Lbqku7























    Оқулық

    https://okulyk.kz/literatura/52/


    69 бет





    Оқулық

    https://okulyk.kz/literatura/52/


    69 бет






    Оқулық

    https://okulyk.kz/literatura/52/


    69 бет

    Слайд

    https://cloud.mail.ru/public/2q15/4C8Lbqku7



    Сабақтың соңы

    5 мин

    Қорытынды:

    -Сабақ түсінікті болды ма? Бүгін не білдік?

    -Ғаламторда көп отырмау керек.

    -Сабақты оқу керек.

    Рефлексия:


    Үйде мәтіндерді оқу.

    Сау болыңдар!

    Рефлексия

    СМС әдісі.









    Қосымша мәліметтер

    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мейрамбекова Диана
    19 Қазан 2020
    1849
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Әдебиеттік оқу 3-сынып. Ғаламтор туралы ойларым.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Әдебиеттік оқу 3-сынып. Ғаламтор туралы ойларым.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Әдебиеттік оқу 3-сынып. Ғаламтор туралы ойларым.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Әдебиеттік оқу.

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 24

    Мектеп:

    Күні:

    Машықкер:

    Сынып:3

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    24-сабақ. 65 – 69 беттер.

    Ғаламтор туралы ойларым.

    Аман мен телефон. Әдібай Табылды.

    Ғаламтор туралы. Ертай Ашықбаев.


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    3.2.2.1 – шығарма мазмұны бойынша қолдануға (практикалық), бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: шығарма мазмұнын анықтайды. Ғаламторды, телефонды уақытымен пайдалану керектігін түсінеді.

    Көптеген оқушылар: шығарма мазмұнын бағалап, сұрақтар қоя алады. 

    Кейбір оқушылар: шығарма мазмұны бойынша шығармашылыққа бағытталған сұрақтар қоя алады.

    Ойлау дағдыларының

    деңгейі:

    Білу және түсіну

    Қолдану

    Жетістік критерийлері

    • шығарма мазмұнын анықтайды.

    • шығарма мазмұнын бағалап, сұрақтар қоя алады.

    • шығарма мазмұны бойынша шығармашылыққа бағытталған сұрақтар қоя алады.

    Тілдік мақсаттар

    Орынжай – бұл жерде: диван.

    Құндылықтарды дарыту

    Жақсы мен жаманды ажырату, өзіне сенімділік қалыптастыру.

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану. Өзін-өзі тану.

    АКТ қолдану дағдылары

    Сілттемелер оқулық, слайд.

    https://okulyk.kz/literatura/52/

    https://cloud.mail.ru/public/2q15/4C8Lbqku7


    Алдыңғы меңгерілген білім

    Н. Айтұлы. «Алтын сөз»


    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 мин

    Ұйымдастыру

    - Сәлеметсіңдер ме, оқушылар!

    - Сабаққа дайынбыз ба? Мына өлең шумақтарын қайталайық:

    Мынау менің жүрегім,

    Бәрі осыдан басталған.

    Мынау басым ақылды,

    Бәрін осы басқарған,

    Мынау меніңоң қолым,

    Мынау менің сол қолым.

    Барлық істі атқарған.


    Өткен тақырыпты сұрау.

    «Иә/Жоқ» әдісі. Оқушылар сұрақ дұрыс болса «иә немес жоқ» деп сөздің астын сызу керек.

    1. «Том Сойердің басынан кешкендері» атты кітап Марк Твендікі ме?

    Иә/Жоқ

    1. Доббис мырза мектеп мұғалімі ме?

    Иә/Жоқ

    1. Қанатты сөздер мақал-мәтелге ұқсас па?

    Иә/Жоқ

    1. Бата – жақсы тілек білдіру ме?

    Иә/Жоқ

    1. Несіпбек Айтұлы Ертіс аймағында туған ба?

    Иә/Жоқ

    1. Батаны жақсы бала ала ма?

    Иә/Жоқ


    Тақырыпты болжау.

    Жұмбақ.

    Керек санды тересің,

    Елге сәлем бересің.

    (Телефон).


    • Телефон бізге не үшін қажет?

    • Адамдармен сөйлесуге, желіге кіру үшін қажет.

    Олай болса бүгінгі тақырыбымыз «Ғаламтор туралы ойларым». Мақсаты - кейіпкердің іс-әрекетіне баға бере аласың.


    Слайд

    https://cloud.mail.ru/public/2q15/4C8Lbqku7
























    Оқулық

    https://okulyk.kz/literatura/52/


    65 бет

    https://erketai.kz/ustazdar-enbegi/jumbaktar-jauabimen/


    Сабақтың ортасы

    25 мин

    (МК;Ұ; ҚБ)

    1. Суреттер туралы не айтасың?


    • Ұл бала компьютерден ойын ойнап отыр.

    • Қыз бала телефон қарап келеді.

    Сұрақтарға жауап бер.

    1. Суреттегі баланың іс-әрекеті пайдалы ма?

    2. Салдары неге әкелуі мүмкін?

    3. Компьютерді қай уақытта,қандай мақсатпен қолдану керек деп ойлайсың?

    4. Суреттегі қыз баланың іс-әрекеті дұрыс па? Неге?

    5. Оған қандай қауіп төнуі мүмкін?

    6. Телефонды қай уақытта, қалай пайдалану керек деп ойлайсың?


    (МК;Ө; ҚБ) Оқылым

    2.Мәтінді түсініп оқы.

    Сөздік жұмысы: Орынжай – бұл жерде: диван.

    3. Мәтіннің соңғы азат жолын қайталап оқы. Жазушымен келісесің бе? Түсіндір.

    • Жазушымен келісемін. Себебі, Аман телефомен күндіз де, түнде де сөйлескендіктен және сабағын басқа бала орындағандықтан сабақ үлгерімі нашарлап кетті.

    (М.К,Ж.Ж)

    (МК;Ұ; ҚБ)

    4.Түсініп оқы. Мәтіннің авторы туралы әңгімеле.

    • Әдібай Табылды қай жерде дүниеге келген?

    • Әдібай Табылды кім?


    (МК;Ө; ҚБ) тыңдалым

    5.Өлеңді тыңда.

    Ғаламтор туралы.

    (МК;Ө; ҚБ) жазылым

    6. Екі мәтіннің ұқсастығы неде? Айырмашылығы қандай? Салыстырып жаз.

    Аман мен телефон.

    Ғаламтор туралы.




    7.Мәтіндерден өзіңе қандай сабақ алдың? Аманға қандай кеңес бересің? Ноутбукке қарап отырған балаға ше?

    • Ғаламторда көп отырмау керек.

    • Телефонмен сөйлеспей барлық тапсырманы өзі орындауы керек.

    • Компьбютерде көп отыруға болмайды, көзің ауырады.

    (МК;Т; ҚБ)

    8.Ұялы телефонның пайдасы мен зиянына қатысты пікіріңді дәлелде.

    Оқулық

    https://okulyk.kz/literatura/52/


    65 бет



    Слайд

    https://cloud.mail.ru/public/2q15/4C8Lbqku7



















    Оқулық

    https://okulyk.kz/literatura/52/


    66 бет

    Слайд

    https://cloud.mail.ru/public/2q15/4C8Lbqku7































    Слайд

    https://cloud.mail.ru/public/2q15/4C8Lbqku7





    Оқулық

    https://okulyk.kz/literatura/52/


    66 бет



    Слайд

    https://cloud.mail.ru/public/2q15/4C8Lbqku7









    Оқулық

    https://okulyk.kz/literatura/52/


    67 бет













    Оқулық

    https://okulyk.kz/literatura/52/


    68 бет









    Слайд

    https://cloud.mail.ru/public/2q15/4C8Lbqku7























    Оқулық

    https://okulyk.kz/literatura/52/


    69 бет





    Оқулық

    https://okulyk.kz/literatura/52/


    69 бет






    Оқулық

    https://okulyk.kz/literatura/52/


    69 бет

    Слайд

    https://cloud.mail.ru/public/2q15/4C8Lbqku7



    Сабақтың соңы

    5 мин

    Қорытынды:

    -Сабақ түсінікті болды ма? Бүгін не білдік?

    -Ғаламторда көп отырмау керек.

    -Сабақты оқу керек.

    Рефлексия:


    Үйде мәтіндерді оқу.

    Сау болыңдар!

    Рефлексия

    СМС әдісі.









    Қосымша мәліметтер

    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 3 сынып
    19.10.2020
    1849
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мейрамбекова Диана
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации