Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Пән: Әдебиеттік оқу

    Тарау: Жанды табиғат

    Сынып: 3

    Мектеп: Семей қаласы, №4 жалпы орта білім беретін мектеп

    Мұғалімнің аты-жөні: Нұрмағанбет Баян Нұрсұлтанқызы

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Киіктің айласы

    Оқу мақсаттары

    3.2.1.1 мәтінді дауыстап түсініп/ рөлге бөліп/ мәнерлеп/ теріп оқу

    3.1.4. 2 сөйлеу барысында иллюстрациялар/көрнекіліктер/ фото / суреттер қолдану

    3.3.3.1 шығармашылық жұмысын сурет/сценарий түрінде ұсыну


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: мәтінді түсініп,мәнерлеп оқиды

    Көпшілік оқушылар: сөйлеу барысында иллюстрацияларды тиімді қолданады

    Кейбір оқушылар: мәтіндерді салыстыра отырып өз ойын айтады

    Бағалау критерийлері

    • Мәтінді қатесіз, түсініп оқиды;

    • Әңгімелеу барысында сәйкес суреттерді қолданады;

    • Шығармашылық жұмысын сурет түрінде ұсынады.

    Тірек сөздер

    Киік, ақбөкен,қ ұралай

    Құндылықтарды дарыту

    «Азаматтық жауапкершілік», «құрмет», «еңбек пен шығармашылық» сияқты құндылықтарын бойына сіңіруіне, табиғатты қорғауға, адамгершілік құндылықтарды бойына сіңіру, ашықтық, өз елінің патриоты болуына ықпал ету.

    Пәнаралық байланыстар

    Шығарма мазмұнын әңгімелеу өз ойын жүйелі жеткізу , сйөйлемдегі сөздердің байланысы, сөйлем түрлерін орынды қолдану арқылы қазақ тілі пәнімен байланыс жасалады.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта

    Алдыңғы білімді игеру

    Мәтін мазмұынын түсінеді, сұрақтарға жауап береді.


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1-7 минут

    Ширату тапсырмасы

    «Шаттық шеңбері»

    Сабақ басталар алдында қолданамыз. Оқушылар үлкен шеңберге тұрады, кезектесіп тілек айтады.

    Топқа бөлу:

    Мақал-мәтелдер арқылы топтарға бөліну.

    Сабақтың тақырыбы, оқу мақсатымен таныстыру. Оқушылармен бірлесе бағалау критерийін құрастыру немесе таныстыру.


    Қосымша 1







    Сабақтың ортасы


    8-10 минут





    10-20 минут






















    21-25 минут












    26-31 минут















    32-36 минут













    Автормен танысу

    Әуелбек Қоңыратбаев(1905-1986) Қызылорда облысында туған-ғалым,әдебиет зерттеуші. Балаларға арналған «Жеті алып», «Сұр көжек» деген кітаптары бар

    1-тапсырма

    (Ж,Т) «Джигсо» әдісі

    1. Әуелбек Қоңыратбаевтың «Киіктің айласы» мәтінін бөліктерге бөліп, топтарға тарату.

    2.Оқушыларда төрт адамдық шағын топтарға бөлініп («бастапқы топ»), 1-ден 4-ке дейін нөмірленеді. Осыдан кейін олардың әрқайсысы өз нөміріне сәйкес мәтіннің бір бөлігін ғана оқиды. Содан кейін топтар құрамы өзгертіліп, жаңа топтар («сарапшылар тобы») тобы құрылады,сарапшылар топтарында оқушылар өз нөмірлері бойынша жинақталады: мәтіннің № 1 бөлігін оқыған оқушылар 1 топқа т.с.с.

    3. Өкілдер бастапқы топтарына келіп өз жұмыстарын таныстырады, сұрақтарағ жауап береді, топтық талқылау жүреді.

    Саралау: Қабілеті төмен оқушылар мәтінді ұзақ оқитындықтан оларға қосымша уақыт беруге болады

    ҚБ «Смайликтер»



    2-тапсырма

    (Ө) «Жалғасын тап» әдісі

    Сөйлемнің басы жазылған парақшаларды оқушыларға таратады, олар ойды жалғастырып сөйлемді толықтырып айтады.

    Саралау: Оқушының логикалық ойлауы дамиды, жылдам ой түйіндейді.

    ҚБ «Қол шапалақтау»

    Тапсырманы өте жақсы деңгейде орындаған оқушыны қол шапалақтау арқылы бағалау


    3-тапсырма

    (Ө)" Венн диаграмасы " әдісі

    С.Сейфуллиннің «Ақсақ киік» және Ә.Қоңыратбаевтың «Киіктің айласы» мәтіндерін салыстыру.

    Shape2 Shape1





    Шығарма аты

    Авторы

    Жанры

    Тақырыбы











    Саралау: шығармаларды салыстыру арқылы айырмашылықтарын анықтап, қорытынды жасайды.



    ҚБ «Бір- бірін бағалау»

    Топтар бір -бірінің жұмысын бағалау арқылы әр топ жұмысында нені жақсарту керектігін анықтайды



    4-тапсырма

    (Т) «Сурет сал» әдісі

    Мәтіннен үзінді бойынша сурет салады. Салған суреттері бойынша ортада пікір алмасып, түсіндіреді. Әр топқа мәтіннен үзінді бойынша сурет салу ұсынылады. Әр топқа плакаттар таратылады. Топтардың салған суреттері бойынша ортада жалпы пікір алысады, оларды түсіндіреді.


    Саралау: Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтілетіндігін түсінгендеріне көз жеткізу.

    ҚБ «Екі жұлдыз,бір тілек»

    Екі жұлдыз-Жұмыстарындағы ұнағаны

    Бір тілек-Жақсартуға болады










    Оқулық 37-39 беттер





















    Слайд№5

    Қосымша 3









    Слайд № 6-7

    Қосымша 4





























    Слайд №7







    Сабақтың соңы

    37-40 минут

    (Ж) «Бір ауыз сөз» әдісі

    Оқушылар стикерлерге сабақ туралы бір ғана сөз жазып, оны тақтаға жапсырады. Өз ойларын түсіндіріп береді. Стикерлерге сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға болады (оларды тақтаға алдын-ала тақтаға жазып қойған дұрыс): ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым т.б




    Саралау

    1-тапсырма

    Қабілеті төмен оқушылар мәтінді ұзақ оқитындықтан оларға қосымша уақыт беруге болады

    2-тапсырма

    Оқушының логикалық ойлауы дамиды, жылдам ой түйіндейді.

    3-тапсырма

    Ұсынылған мәселе бойынша өз ойына талдау жасайды. Жасалған жұмыс бойынша толыққанды, жан-жақты түйіндеме жасайды.

    4-тапсырма

    Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтілетіндігін түсінгендеріне көз жеткізу.

    Бағалау

    «Смайликтер» әдісі

    «Қол шапалақтау» әдісі

    «Бір- бірін бағалау»әдісі

    «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі


    Дескриптор

    - мәтінді өз рөлін сақтай отырып, қатесіз оқиды;

    - сөйлеу барысында иллюстрацияларды тиімді қолданады

    - мәтіндегі оқиғаға қатысты ойын айтады

    - мәтін мазмұнына сәйкес сурет салады

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Сыныпта қауіпсіздік ережелерін сақтайды

    Сабақ бойынша рефлексия



    Сабақ мақсатына жеттім бе?

    Оқушылар не үйренді?

    Ынтымақтастық атмосферасы орнады ма?

    Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс-әрекеттер ұтымды болды ма?

    Жоспарланған уақытты ұстандым ба?

    Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен?



    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?










    Дидактикалық материалдар

    Қосымша 1

    Мақал-мәтелдер

    Тауда жүрген киіктің көзінен өзге



    айыбы жоқ

    Бір киікті бір тау аш

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нұрмағанбет Баян Нұрсұлтанқызы
    23 Қырқүйек 2020
    1746
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Әдебиеттік оқу 3 сынып Жанды табиғат

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Әдебиеттік оқу 3 сынып Жанды табиғат

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ұстаздарға,студенттерге көмегі тиеді
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Пән: Әдебиеттік оқу

    Тарау: Жанды табиғат

    Сынып: 3

    Мектеп: Семей қаласы, №4 жалпы орта білім беретін мектеп

    Мұғалімнің аты-жөні: Нұрмағанбет Баян Нұрсұлтанқызы

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Киіктің айласы

    Оқу мақсаттары

    3.2.1.1 мәтінді дауыстап түсініп/ рөлге бөліп/ мәнерлеп/ теріп оқу

    3.1.4. 2 сөйлеу барысында иллюстрациялар/көрнекіліктер/ фото / суреттер қолдану

    3.3.3.1 шығармашылық жұмысын сурет/сценарий түрінде ұсыну


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: мәтінді түсініп,мәнерлеп оқиды

    Көпшілік оқушылар: сөйлеу барысында иллюстрацияларды тиімді қолданады

    Кейбір оқушылар: мәтіндерді салыстыра отырып өз ойын айтады

    Бағалау критерийлері

    • Мәтінді қатесіз, түсініп оқиды;

    • Әңгімелеу барысында сәйкес суреттерді қолданады;

    • Шығармашылық жұмысын сурет түрінде ұсынады.

    Тірек сөздер

    Киік, ақбөкен,қ ұралай

    Құндылықтарды дарыту

    «Азаматтық жауапкершілік», «құрмет», «еңбек пен шығармашылық» сияқты құндылықтарын бойына сіңіруіне, табиғатты қорғауға, адамгершілік құндылықтарды бойына сіңіру, ашықтық, өз елінің патриоты болуына ықпал ету.

    Пәнаралық байланыстар

    Шығарма мазмұнын әңгімелеу өз ойын жүйелі жеткізу , сйөйлемдегі сөздердің байланысы, сөйлем түрлерін орынды қолдану арқылы қазақ тілі пәнімен байланыс жасалады.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта

    Алдыңғы білімді игеру

    Мәтін мазмұынын түсінеді, сұрақтарға жауап береді.


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1-7 минут

    Ширату тапсырмасы

    «Шаттық шеңбері»

    Сабақ басталар алдында қолданамыз. Оқушылар үлкен шеңберге тұрады, кезектесіп тілек айтады.

    Топқа бөлу:

    Мақал-мәтелдер арқылы топтарға бөліну.

    Сабақтың тақырыбы, оқу мақсатымен таныстыру. Оқушылармен бірлесе бағалау критерийін құрастыру немесе таныстыру.


    Қосымша 1







    Сабақтың ортасы


    8-10 минут





    10-20 минут






















    21-25 минут












    26-31 минут















    32-36 минут













    Автормен танысу

    Әуелбек Қоңыратбаев(1905-1986) Қызылорда облысында туған-ғалым,әдебиет зерттеуші. Балаларға арналған «Жеті алып», «Сұр көжек» деген кітаптары бар

    1-тапсырма

    (Ж,Т) «Джигсо» әдісі

    1. Әуелбек Қоңыратбаевтың «Киіктің айласы» мәтінін бөліктерге бөліп, топтарға тарату.

    2.Оқушыларда төрт адамдық шағын топтарға бөлініп («бастапқы топ»), 1-ден 4-ке дейін нөмірленеді. Осыдан кейін олардың әрқайсысы өз нөміріне сәйкес мәтіннің бір бөлігін ғана оқиды. Содан кейін топтар құрамы өзгертіліп, жаңа топтар («сарапшылар тобы») тобы құрылады,сарапшылар топтарында оқушылар өз нөмірлері бойынша жинақталады: мәтіннің № 1 бөлігін оқыған оқушылар 1 топқа т.с.с.

    3. Өкілдер бастапқы топтарына келіп өз жұмыстарын таныстырады, сұрақтарағ жауап береді, топтық талқылау жүреді.

    Саралау: Қабілеті төмен оқушылар мәтінді ұзақ оқитындықтан оларға қосымша уақыт беруге болады

    ҚБ «Смайликтер»



    2-тапсырма

    (Ө) «Жалғасын тап» әдісі

    Сөйлемнің басы жазылған парақшаларды оқушыларға таратады, олар ойды жалғастырып сөйлемді толықтырып айтады.

    Саралау: Оқушының логикалық ойлауы дамиды, жылдам ой түйіндейді.

    ҚБ «Қол шапалақтау»

    Тапсырманы өте жақсы деңгейде орындаған оқушыны қол шапалақтау арқылы бағалау


    3-тапсырма

    (Ө)" Венн диаграмасы " әдісі

    С.Сейфуллиннің «Ақсақ киік» және Ә.Қоңыратбаевтың «Киіктің айласы» мәтіндерін салыстыру.

    Shape2 Shape1





    Шығарма аты

    Авторы

    Жанры

    Тақырыбы











    Саралау: шығармаларды салыстыру арқылы айырмашылықтарын анықтап, қорытынды жасайды.



    ҚБ «Бір- бірін бағалау»

    Топтар бір -бірінің жұмысын бағалау арқылы әр топ жұмысында нені жақсарту керектігін анықтайды



    4-тапсырма

    (Т) «Сурет сал» әдісі

    Мәтіннен үзінді бойынша сурет салады. Салған суреттері бойынша ортада пікір алмасып, түсіндіреді. Әр топқа мәтіннен үзінді бойынша сурет салу ұсынылады. Әр топқа плакаттар таратылады. Топтардың салған суреттері бойынша ортада жалпы пікір алысады, оларды түсіндіреді.


    Саралау: Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтілетіндігін түсінгендеріне көз жеткізу.

    ҚБ «Екі жұлдыз,бір тілек»

    Екі жұлдыз-Жұмыстарындағы ұнағаны

    Бір тілек-Жақсартуға болады










    Оқулық 37-39 беттер





















    Слайд№5

    Қосымша 3









    Слайд № 6-7

    Қосымша 4





























    Слайд №7







    Сабақтың соңы

    37-40 минут

    (Ж) «Бір ауыз сөз» әдісі

    Оқушылар стикерлерге сабақ туралы бір ғана сөз жазып, оны тақтаға жапсырады. Өз ойларын түсіндіріп береді. Стикерлерге сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға болады (оларды тақтаға алдын-ала тақтаға жазып қойған дұрыс): ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым т.б




    Саралау

    1-тапсырма

    Қабілеті төмен оқушылар мәтінді ұзақ оқитындықтан оларға қосымша уақыт беруге болады

    2-тапсырма

    Оқушының логикалық ойлауы дамиды, жылдам ой түйіндейді.

    3-тапсырма

    Ұсынылған мәселе бойынша өз ойына талдау жасайды. Жасалған жұмыс бойынша толыққанды, жан-жақты түйіндеме жасайды.

    4-тапсырма

    Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтілетіндігін түсінгендеріне көз жеткізу.

    Бағалау

    «Смайликтер» әдісі

    «Қол шапалақтау» әдісі

    «Бір- бірін бағалау»әдісі

    «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі


    Дескриптор

    - мәтінді өз рөлін сақтай отырып, қатесіз оқиды;

    - сөйлеу барысында иллюстрацияларды тиімді қолданады

    - мәтіндегі оқиғаға қатысты ойын айтады

    - мәтін мазмұнына сәйкес сурет салады

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Сыныпта қауіпсіздік ережелерін сақтайды

    Сабақ бойынша рефлексия



    Сабақ мақсатына жеттім бе?

    Оқушылар не үйренді?

    Ынтымақтастық атмосферасы орнады ма?

    Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс-әрекеттер ұтымды болды ма?

    Жоспарланған уақытты ұстандым ба?

    Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен?



    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?










    Дидактикалық материалдар

    Қосымша 1

    Мақал-мәтелдер

    Тауда жүрген киіктің көзінен өзге



    айыбы жоқ

    Бір киікті бір тау аш

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 3 сынып
    23.00.2020
    1746
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нұрмағанбет Баян Нұрсұлтанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации