Материалдар / Әдебиеттік оқу 4 сынып БИС технологиясы. "Отамалы деген не?"

Әдебиеттік оқу 4 сынып БИС технологиясы. "Отамалы деген не?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Дәл осы сабақтың слайды бар. 8701 6707028 хабарласып алуға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2023
683
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Бөлім

Жылға жақсы тілек

Педагогтің аты - жөні

Орынбасарова У.С

Күні


Сынып:4 «»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны

Пәні

Әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы

«Отамалы» деген не?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.​2.​1.​2* шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу

4.​2.​6.​1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

ЕБҚ

4.​2.​6.​1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

Сабақтың барысы

Сабақ

тың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті


Бағалау


Ресурстар


Сабақ

тың басы




1 кезең

Бүгін БИС технологиясы бойынша Ауызша сабақ №1


Үй тапсырмасын тексеру

  1. «Қабағыма қар қатып

Кірпігіме мұз қатып»- бұл қай кейіпкердің сөзі. \аяз\

  1. Өлеңдегі Қыдыр ата ненің бейнесі \көктем\

  2. «Суытушы сен болсаң

Жылытқалы мен келдім» кімнің сөзі? \Қыдыр ата\

  1. «Кәріне ұшырау» тұрақты сөз тіркесінің мағынасы. \ҚаҺарына ұшырау\

  2. Қандай елдерде екі жыл мезгілі ғана болады?\тропиктік елдерде\

  3. Қарың неге айналды

Мұзың неге айналды. Неге сөзінің орнына тиісті сөзді қойып айт \суға, буғы\

  1. Малдың ығуы деген не? \боранда малдың адасуы\

  2. Аяз бен Қыдыр соңында қандай келісімге келді

\сен де өмірге керексің, алам кезек кеп тұрамыз, тату болайық\

  1. Аяз қандай кейіпкер \қатал\

Аяз бен Қыдыр айтысының авторы кім? \Ақылбек Шаяхметов\

  1. Аяздың «буыны неден босап кетті» \Қыдырдың жылы сөзінен\

  2. Өлеңге тағы қандай тақырып қоюға болады\сәйкес келсе қабылданады\

  3. Менің танысым тұратын жерде жылдың үш мезгілі ғана болады? \жоқ\

  4. Қыс айларын ата\ желтоқсан, қаңтар, ақпан\

  5. Аяздың «Айтшы кімнің күші кем» деген сөзіне Қыдырдың жауабын кітаптан тауып оқы

\жерді көріп тебірендім\

  1. Аяз бен Қыдыр қандай жанр түріне жатады? \мысал\

  2. Сенде өмірге керексің

Өзгелерден ерексің

Алма кезек кеп тұрсақ

Татулыққа не жетсін! Аяздың осы сөзіне сен қандай жауап айтар едің?

  1. Егер Аяз бен Қыдыр келісімге келмегенде табиғатта өзгеріс болар ма еді?

  2. Аяз өзінің ашуын білдірген тұсты тауып оқы.\Қабағыма қар қатып\

  3. Тебірену сөзінің мағынасы\жан дүниесі толқу\

  4. Сескенбейтін жан болса

Ұшырайды кәріме сөзінің мағынасын түсіндір. \менен қорықпайтын адам болса менің қаһарыма ұшырайды.


Баланың назарын сабаққа аудару

Мәтін мазмұны бойынша бірнеше сұрақ дайындайды


Танитын құсы туралы әңгімелейді




Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады






















Әр дұрыс жауапқа «+», «-» қойылады




Слайд









Сабақ

тың ортасы












2-кезең

Отамалы

Көкек

Сәуір

Боран

Қарабас

Абай

Пақыр

Тақтағы тірек сөздер ілінеді. 1 минут беріледі.



3-кезең. Мәтінмен жұмыс.

Сын тұрғысынан сұрақтар қою

  1. Абайдың әкесінің аты кім? \Құнанбай\

  2. «Сәуір» сөзі қай тілден алынған\арабша\

  3. Бай деп қандай адамды айтамыз.

  4. Сәуір болмай, тәуір болмас деп бұрынғылар текке айтпаған деген сөйлемдегі бұрынғылар кім?

  5. «Пақыр» сөзінің мағынасы қандай?\байғұс\

  6. Қарабас кім? \Құнанбайдың атқосшысы\

  7. Отамалы ауа райының бұзылатынын қайдан білді? \Қыстың ең суық үш күні \

  8. Шыңғыс ненің аты? \таудың\

  9. Абай кім?

  10. Сәуір айының екінші атауы қандай? \көкек\

  11. Абай Қарабас туралы не ойлады? \Абай сезбей жүрген көп білім барын\

  12. Қарабас Абайға қандай оқиғаны баяндап берді? \Отамалы деген қойшы туралы\

  13. Мәтіндегі кейіпкерлерді ата. \абай, қарабас, отамалы\

  14. «Қойды жайылысқа шығармайық, боран болады» қай кейіпкердің сөзі \отамалы\

  15. Мәтіннің авторы кім?

  16. Мәтін қай романнан алынған үзінді\Абай жолы\

  17. Автор Отамалыны неге пақыр деп атады\Өйткені ол кедей, байғұс адам\

  18. Малдың ығуы деген қандай мағына береді. \боранда малдың адасуы\

  19. Отамалы қандай жағдайда тірі қалар еді?\бай Отамалының сөзін тыңдағанда\

  20. Оқиғаның басталуына не себеп болды? \Сәуір айынң басындағы суық\


Қағып алу әдісі.

  1. Отамалы деген не

  2. Қарабас Абайға қандай әңгіме айтып берді?

  3. Отамалы қай айда болады?






4-кезең. Уақытқа жазу

Өз қиялыңмен өзгертіп, Отамалы қойшының аман қалғаны туралы әңігіме құрап жаз



Оқушылар есте қалған сөздерін жатқа жазады.









Оқушылар сқрақтарға жауап береді


















































Минус алған оқушыларға мүмкіндік беріледі.






Оқушылардың жазған әңгім есіндегі сөзедер саны 44 болу керек




7 сөз жазған оқушыға ғана «+» таңбасы қойылады



















Әр дұрыс жауапқа «+», «-» қойылады


Слайд


















Аудио

тыңда

лым






Сабақ

тың аяғы











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ