|
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
||||
|
Бөлім: |
V. Табиғат құбылыстары |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: 4 « » |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№56 Жұмбаққа толы әлем |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру 4.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу, теріп оқу, шапшаң оқу 4.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып түзету |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
- шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіре алады; -шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқып, теріп оқып, шапшаң оқи алады; - мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып түзетіп жазады. |
||||
|
Құндылықты дарыту |
Оқушылар арасындағы бір-бірін сыйлауы,өзара қарым –қатынас жасауы, сын тұрғысынан ойлауға,тілдік қарым –қатынас жасауға,елжандыққа, қауіпсіздік сақтауға баулу. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңдері: |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы 10 мин |
І.Психологиялық дайындық Қол алысып, кәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! ІІ.Өткенді бекіту Шөлді жерлер-Африкадағы Сахара ,Аустралиядағы Виктория, Оңтүстік Америкадағы Атакама шөлі. Азияда орналасқан ең үлкен құмды шөлдер-Қарақұм мен Қызылқұрт Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады. |
Өлең жолдарын айтып сабаққа дайындық жасайды. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады. |
«Ауызша мадақтау» әдісі: Жарайсың! Тамаша! Жақсы! Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру. |
Слайд 1 Слайд 2 |
|
|
Ортасы 25 мин |
Жаңа сабақ Ерте көктемде құмның арасы бірнешетапта кілемше құлпырып, ғажайып түрге енеді. 1-тапсырма. Ретін көрсет
Күннің шығуы, батуы. Таңның білінуі, таңның ағаруы, күннің көтерілуі. Жарты ай,Толған ай,Туған ай. Бұлт,жаңбыр,шалшық. ЕБҚ тапсырмасы Кесте бойынша ретін тауып белгілейді 2-тапсырма. «Түсініп оқы» айдары
Жаңбыр, күн шығу, кемпірқосақ. Қар, аяз,мұз қату. 3-тапсырма. «Болжа» айдары Оқып, жоғарыдағы қай өлеңнің екінші шумағы болуы мүмкін екенін дәлелде. Көкте жүзген қалайы Секілді ақ табақ бір. Жұлдыздардың талайы Қоршап алып, қарап тұр. Бұл шумақ-Ай өлеңінің екінші шумағы. 4-тапсырма Құсжолының бейнесін ақын қай тәсіл арқылы суреттеген? Құс жолының бейнесін ақын теңеу арқылы суреттеген. 5-тапсырма.Шығармашылық жұмыс Ай мен Күнге қандай теңеу айтар едің? Ай мен Күнге теңеу. Ай-ақ табақ тәрізді. Күн-сақина пішінді сары алтын. 6-тапсырма. «Құрастыр» айдары (Ж.Ж) Құсжолын, Жетіқарақшыны тақтаға сызып көрсет 7-тапсырма. Жұмбақтарды шеш. Жұмбақтың шешуін қалай білдің? Санымыз қанша білмейміз, Түнімен көз ілмейміз. ( Жұлдыз) Қанатсыз құс маңып барады, Көзінен жас тамып барады. (Бұлт) ЕБҚ тапсырмасы 8-тапсырма. Топтық жұмыс Мәтін бойынша сұрақтар құрап жазыңдар. 1.Планетарий дегеніміз не? 2.Комета деген не? 3.Жұлдызды аспанның тәулік бойына қалай өзгеріп тұратынын неше минутта көруге болады? 9-тапсырма. Өзің білетін аспан денелерін ата. Аспан денелері-жұлдыздар, Ай,Күн,Жер. Ай мен күн. Өткен заманда біркудің Айсұлу және Күнсұлу деген екі қызы болыпты.Екеуі де теңдесі жоқ сұлу екен.Бірінен бірі асқан сұлумын деп,бірімен бірі үнемі ұрысып,жиі-жиі,жанжалдасып қалады екен.Бір күні Күнсұлу іс тігіпотырған Айсұлуға тиісіп: -Сенен мен сұлумын! –дейді.Ал Айсұлу болса: -Жоқ, сен сұлу емессің,мен сұлумын! –деп таласады.Ақыр аяғында бұл талас үлкен шатаққа айналады. Ыза қысып,әбден ашуланған Күгсұлу өзіне қарсы келіп отырған Айсұлудың бетін тырнап алады. Күнсұлу тырнағыныңдағы Айсұлу бетіне өшпестей болып тиеді.Міне,содан бері Айсұлу жұрттан ұялып,тек түнде ғана тысқа шығады екен.Ал,бейбастықпен қатты ұятқа қалған Күнсұлу түн қараңғы- лығында бұғып жатады екен.Содан бері Айсұлу мен Күнсұлу біріне-бірі көрінбей, біріне-бірі жасыры- нып, аулақтап жүреді екен. |
Тірек сөздердің ретін табады. Мәтінді түсініп оқиды. Сурет бойынша әңгімелейді. Оқып, жоғарыдағы қай өлеңнің екінші шумағы болуы мүмкін екенін дәлелдейді. Сұрақтарға жауапи береді. Тапсырмаларды орындайды. Жұмбақтарды шешеді. Топпен тапсырманы орындайды. Сұрақтарға жауап береді. Өздері білетін аспан денелерін атайды. |
Дескриптор: -Аспан әлемінің ретін көрсетеді-1б Дескриптор: -Мәтінді түсініп оқиды-1б - жоғарыдағы қай өлеңнің екінші шумағы болуы мүмкін екенін дәлелдейді-1б Дескриптор: - Құсжолының бейнесін ақын қай тәсіл арқылы суреттегенін анықтайды-1б -Сұрақтарға жауап береді-1б Дескриптор: -Жұмбақты шешеді-1б -Жұмбақтың шешуін қалай білгенін айтады-1б -Мәтінді оқиды-1б Дескриптор: - Мәтін бойынша сұрақтар құрап жазады-1б -білетін аспан денелерін атайды-1б |
Слайд 3 Кесте Слайд 4 Слайд 5 кесте Слайд 6 Слайд 7
|
|
|
Соңы 10 мин |
Сабақты бекіту. Үйге тапсырма. Оқу. Мазмұндау. Аспан денелері туралы ертегі құра. Немесе өзің оқыған ертегіні әңгімелеуге дайындал Рефлексия
Бағалау |
Бүгінгі сабақта алған білімдері бойынша рефлексия жасайды. |
Оқушылар 1-10 балдық жүйеен бағаланады. |
Слайд 8 |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әдебиеттік оқу 56 сабақ Жұмбаққа толы әлем 4 сынып
Әдебиеттік оқу 56 сабақ Жұмбаққа толы әлем 4 сынып
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
||||
|
Бөлім: |
V. Табиғат құбылыстары |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: 4 « » |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№56 Жұмбаққа толы әлем |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру 4.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу, теріп оқу, шапшаң оқу 4.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып түзету |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
- шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіре алады; -шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқып, теріп оқып, шапшаң оқи алады; - мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып түзетіп жазады. |
||||
|
Құндылықты дарыту |
Оқушылар арасындағы бір-бірін сыйлауы,өзара қарым –қатынас жасауы, сын тұрғысынан ойлауға,тілдік қарым –қатынас жасауға,елжандыққа, қауіпсіздік сақтауға баулу. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңдері: |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы 10 мин |
І.Психологиялық дайындық Қол алысып, кәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! ІІ.Өткенді бекіту Шөлді жерлер-Африкадағы Сахара ,Аустралиядағы Виктория, Оңтүстік Америкадағы Атакама шөлі. Азияда орналасқан ең үлкен құмды шөлдер-Қарақұм мен Қызылқұрт Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады. |
Өлең жолдарын айтып сабаққа дайындық жасайды. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады. |
«Ауызша мадақтау» әдісі: Жарайсың! Тамаша! Жақсы! Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру. |
Слайд 1 Слайд 2 |
|
|
Ортасы 25 мин |
Жаңа сабақ Ерте көктемде құмның арасы бірнешетапта кілемше құлпырып, ғажайып түрге енеді. 1-тапсырма. Ретін көрсет
Күннің шығуы, батуы. Таңның білінуі, таңның ағаруы, күннің көтерілуі. Жарты ай,Толған ай,Туған ай. Бұлт,жаңбыр,шалшық. ЕБҚ тапсырмасы Кесте бойынша ретін тауып белгілейді 2-тапсырма. «Түсініп оқы» айдары
Жаңбыр, күн шығу, кемпірқосақ. Қар, аяз,мұз қату. 3-тапсырма. «Болжа» айдары Оқып, жоғарыдағы қай өлеңнің екінші шумағы болуы мүмкін екенін дәлелде. Көкте жүзген қалайы Секілді ақ табақ бір. Жұлдыздардың талайы Қоршап алып, қарап тұр. Бұл шумақ-Ай өлеңінің екінші шумағы. 4-тапсырма Құсжолының бейнесін ақын қай тәсіл арқылы суреттеген? Құс жолының бейнесін ақын теңеу арқылы суреттеген. 5-тапсырма.Шығармашылық жұмыс Ай мен Күнге қандай теңеу айтар едің? Ай мен Күнге теңеу. Ай-ақ табақ тәрізді. Күн-сақина пішінді сары алтын. 6-тапсырма. «Құрастыр» айдары (Ж.Ж) Құсжолын, Жетіқарақшыны тақтаға сызып көрсет 7-тапсырма. Жұмбақтарды шеш. Жұмбақтың шешуін қалай білдің? Санымыз қанша білмейміз, Түнімен көз ілмейміз. ( Жұлдыз) Қанатсыз құс маңып барады, Көзінен жас тамып барады. (Бұлт) ЕБҚ тапсырмасы 8-тапсырма. Топтық жұмыс Мәтін бойынша сұрақтар құрап жазыңдар. 1.Планетарий дегеніміз не? 2.Комета деген не? 3.Жұлдызды аспанның тәулік бойына қалай өзгеріп тұратынын неше минутта көруге болады? 9-тапсырма. Өзің білетін аспан денелерін ата. Аспан денелері-жұлдыздар, Ай,Күн,Жер. Ай мен күн. Өткен заманда біркудің Айсұлу және Күнсұлу деген екі қызы болыпты.Екеуі де теңдесі жоқ сұлу екен.Бірінен бірі асқан сұлумын деп,бірімен бірі үнемі ұрысып,жиі-жиі,жанжалдасып қалады екен.Бір күні Күнсұлу іс тігіпотырған Айсұлуға тиісіп: -Сенен мен сұлумын! –дейді.Ал Айсұлу болса: -Жоқ, сен сұлу емессің,мен сұлумын! –деп таласады.Ақыр аяғында бұл талас үлкен шатаққа айналады. Ыза қысып,әбден ашуланған Күгсұлу өзіне қарсы келіп отырған Айсұлудың бетін тырнап алады. Күнсұлу тырнағыныңдағы Айсұлу бетіне өшпестей болып тиеді.Міне,содан бері Айсұлу жұрттан ұялып,тек түнде ғана тысқа шығады екен.Ал,бейбастықпен қатты ұятқа қалған Күнсұлу түн қараңғы- лығында бұғып жатады екен.Содан бері Айсұлу мен Күнсұлу біріне-бірі көрінбей, біріне-бірі жасыры- нып, аулақтап жүреді екен. |
Тірек сөздердің ретін табады. Мәтінді түсініп оқиды. Сурет бойынша әңгімелейді. Оқып, жоғарыдағы қай өлеңнің екінші шумағы болуы мүмкін екенін дәлелдейді. Сұрақтарға жауапи береді. Тапсырмаларды орындайды. Жұмбақтарды шешеді. Топпен тапсырманы орындайды. Сұрақтарға жауап береді. Өздері білетін аспан денелерін атайды. |
Дескриптор: -Аспан әлемінің ретін көрсетеді-1б Дескриптор: -Мәтінді түсініп оқиды-1б - жоғарыдағы қай өлеңнің екінші шумағы болуы мүмкін екенін дәлелдейді-1б Дескриптор: - Құсжолының бейнесін ақын қай тәсіл арқылы суреттегенін анықтайды-1б -Сұрақтарға жауап береді-1б Дескриптор: -Жұмбақты шешеді-1б -Жұмбақтың шешуін қалай білгенін айтады-1б -Мәтінді оқиды-1б Дескриптор: - Мәтін бойынша сұрақтар құрап жазады-1б -білетін аспан денелерін атайды-1б |
Слайд 3 Кесте Слайд 4 Слайд 5 кесте Слайд 6 Слайд 7
|
|
|
Соңы 10 мин |
Сабақты бекіту. Үйге тапсырма. Оқу. Мазмұндау. Аспан денелері туралы ертегі құра. Немесе өзің оқыған ертегіні әңгімелеуге дайындал Рефлексия
Бағалау |
Бүгінгі сабақта алған білімдері бойынша рефлексия жасайды. |
Оқушылар 1-10 балдық жүйеен бағаланады. |
Слайд 8 |
|
шағым қалдыра аласыз















