|
Бекітемін: |
Сабақ №1 |
Пәні : әдебиеттік оқу |
||||||
|
Күні : 03.09. 2017 ж |
Мұғалім есімі : Сыдыкова Жанат. |
|||||||
|
Сынып 3 «Ж» |
Қатысқандар саны |
қатыспағандар саны |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әліппенің атасы (А.Байтұрсынұлы жинағынан) А.Байтұрсынұлы.Оқуға шақыру. |
|||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
1.Оқушыларға қоғам
қайраткері Ахмет Байтұрсынов туралы мағлұмат беру; |
|||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар (саны) А. Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. Өлеңін оқып, түсінеді. |
|||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі Оқып үйренгенін қолдана алуға , түсінгенін саралай алуға бағыт-бағдар алады. |
||||||||
|
Кейбір оқушылар өлең жолдарындағы ақынның негізгі ойына баға беріп, өз ойымен жеткізе алады. |
||||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру тапсырмалары |
Тест, « сұрақ қою, қайта сұрақ қою» стратегиясы. |
|||||||
|
Қолданылатын әдіс - тәсілдер |
тірек сөздер схемасы, сәйкестендіру тесті, «АС» картасы, топтастыру стратегиясы. |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс - әрекеттер |
Ресурстар, көрнекіліктер |
||||||
|
Ой шақыру |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз.
Ой қозғау. Тест сұрақтары
арқылы жаңа сабаққа шығу. |
компьютер, А.Байтұрсыновтың суреті, тест сұрақтары |
||||||
|
Мағынаны тану |
Өмірдерек. Тірек
сөздер схемасы арқылы жаңа сабақты түсіндіру |
оқулық |
||||||
|
Қорытынды |
«Мақал – сөздің
мәйегі». Оқушыларға тақтада жазылған бірнеше мақалдың ішінен
бүгінгі сабақтың тақырыбын, мазмұнын, мағынасын айшықтайтын мақалды
тауып, оқып беру тапсырылады. |
|
||||||
|
Қосымша ақпарат |
ғаламтор және А. Байтұрсынұлының шығармалар жинағы. |
|||||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлаймыз?
Рефлексиялық - бағалау
кезеңі |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылығы байланысы |
||||||
|
|
|
|
||||||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
||||||
|
Қорытынды бағамдау |
||||||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2.
|
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әдебиеттік оқу "Ахмет Байтұрсынұлы Әліппенің атасы"
Әдебиеттік оқу "Ахмет Байтұрсынұлы Әліппенің атасы"
|
Бекітемін: |
Сабақ №1 |
Пәні : әдебиеттік оқу |
||||||
|
Күні : 03.09. 2017 ж |
Мұғалім есімі : Сыдыкова Жанат. |
|||||||
|
Сынып 3 «Ж» |
Қатысқандар саны |
қатыспағандар саны |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әліппенің атасы (А.Байтұрсынұлы жинағынан) А.Байтұрсынұлы.Оқуға шақыру. |
|||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
1.Оқушыларға қоғам
қайраткері Ахмет Байтұрсынов туралы мағлұмат беру; |
|||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар (саны) А. Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. Өлеңін оқып, түсінеді. |
|||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі Оқып үйренгенін қолдана алуға , түсінгенін саралай алуға бағыт-бағдар алады. |
||||||||
|
Кейбір оқушылар өлең жолдарындағы ақынның негізгі ойына баға беріп, өз ойымен жеткізе алады. |
||||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру тапсырмалары |
Тест, « сұрақ қою, қайта сұрақ қою» стратегиясы. |
|||||||
|
Қолданылатын әдіс - тәсілдер |
тірек сөздер схемасы, сәйкестендіру тесті, «АС» картасы, топтастыру стратегиясы. |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс - әрекеттер |
Ресурстар, көрнекіліктер |
||||||
|
Ой шақыру |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз.
Ой қозғау. Тест сұрақтары
арқылы жаңа сабаққа шығу. |
компьютер, А.Байтұрсыновтың суреті, тест сұрақтары |
||||||
|
Мағынаны тану |
Өмірдерек. Тірек
сөздер схемасы арқылы жаңа сабақты түсіндіру |
оқулық |
||||||
|
Қорытынды |
«Мақал – сөздің
мәйегі». Оқушыларға тақтада жазылған бірнеше мақалдың ішінен
бүгінгі сабақтың тақырыбын, мазмұнын, мағынасын айшықтайтын мақалды
тауып, оқып беру тапсырылады. |
|
||||||
|
Қосымша ақпарат |
ғаламтор және А. Байтұрсынұлының шығармалар жинағы. |
|||||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлаймыз?
Рефлексиялық - бағалау
кезеңі |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылығы байланысы |
||||||
|
|
|
|
||||||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
||||||
|
Қорытынды бағамдау |
||||||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2.
|
||||||||
шағым қалдыра аласыз













