Ұйымдастыру
кезеңі
Үй тапсырмасын
тексеру.
|
Амандасу. Оқушылардың зейінін сабаққа
аудару.
Сабақтың ережесімен
таныстыру.
"Кубизм" әдісімен
Кубтың қырында сан жазылған. Сол санның астында үй
тапсырмасының сұрақтары берілген. Бірден жауап қайтарған оқушыларды
бағалау.
|
Оқушылар амандасады.
Сабақ
ережесі:
Тыныштық
сақтау
Бірін-бірін
тыңдау.
Ойын ашық-анық
айту.
Сұрақты оқып отырып үй
жұмысына жауап беру.
|
|
Қызығушылық-
ты ояту
|
-Балалар, бүгінгі сабақта қазақ халқының ұлы
ақыны А. Байтұрсынұлының шығармашылығымен танысамыз, әдебиеттің
мысал жанры туралы сөз қозғап, мысал өлеңдердің ерешеліктері туралы
оқып үйренеміз.
«Жұмыла көтерген жүк
жеңіл» айдарымен сабағымызды сайыс түрінде
жалғастырамыз.
- Бұл мақалды қалай
түсінесіңдер?
Сендер тек жұмыла, бірге жұмыс жасау арқылы
сабақтың мақсатына жетесіңдер. Сайысқа үш топ қатысады. Барлығымыз
бірлесе отырып, жұмыс атқарамыз.
Топқа бөліну: 3топқа
бөлемін
Аққу, шортан, шаянның суреттері таратылып
беріледі.
Тақырыпты айқындап, мақсат
қоямыз.
|
Таратылған суреттер
бойынша топқа бөлінеді.
|
Диалог, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және
оқу
Жалпы сыныптық топтық жұмыс
|
Мағынаны тану. Жаңа тақырыпты
меңгеру
Ой
қозғау
|
Оқушылар алдын- ала
берілген тапсырма бойынша жұмыс
жасайды.
1 - топ. Ахмет
Байтұрсынұлының өмірі.
2 - топ. Ахмет Байтұрсынұлының
мысалдары.
3 - топ. Ахмет Байтұрсынұлының
өлеңдері.
Оқулықпен жұмыс.
Оқушыларға өлеңді мәнерлеп оқып беремін. Бірнеше оқушыға мәнерлетіп
оқытып, сұраққа - жауап аламын.
- Балалар, олар қалай өмір
сүреді?
- Олар не істемек
болды?
- Олардың жүктері неге
қозғалмады?
- Ақын бұл кейіпкерлер арқылы қандай
адамдарды бейнелеп отыр?
Оқушылар, мысалда автордың айтайын деген
негізгі ойы болады дедік.
Негізгі ой дегеніміз - ақынның айтар
өсиеті.
1-топқа: Бұл мысалда
кейіпкерлер не істемекші болды?
2-топқа: Олар жүкті неге орнынан қозғалта
алмады?
3-топқа: Мысал бізді неге
шақырады?
1-топ: Аққу қандай
құс?
2-топ: Шортан қандай
балық?
3-топ: Шаян жайлы не
білесіңдер?
1-топ: Аққу
2-топ:
Шортан 3-топ: Шаян суреттерін
бейнелеңдер.
Сергіту
сәті:
1. Шаршадым
(уф)
2. Қорықтым (ой,
ой)
3. Өкіндім ( эх,эх)
4. Таңғалдым (о,о,)
5. Қуандым (ура)
|
Топ оқушылары бір -
бірден шығып үй тапсырмаларын
қорғайды.
Сұрақ –жауап арқылы мәтін не туралы екенін
талқылайды.
- Аққу – сұлу, нәзік, өте
сезімтал, сақ құс. Ол көлде сырғып жүзеді. Аққу қамыстың ішіне ұя
салады. Оның өзгеше сұңқылдаған дауысы бар. Аққулар табиғаттың аса
ғажап, қазір сирек кездесетін туындысы. Біздің елімізде оларды
аулауға тиым салынған.
- Шортан - ірі жыртқыш балық. Қазақстанның
барлық табиғи су айдындарында кездеседі. Дене пішіні жебе тәрізді,
басы жалпақ, түсі тіршілік ететін ортасына байланысты құбылып
отырады. Қорегін шөп арасында жасырынып тұрып, атылып барып
ұстайды. Дәмі, еті үшін көп
ауланады.
- Шаян - қысқа құйрықты,
басы кішкентай, мұрттары қысқа. 4000-нан астам түрлері бар. Олар
теңіз, тұщы су қоймаларында және құрғақта өмір сүреді. Олар өлексе
және омыртқасыздармен
қоректенеді.
Топпен сурет
салу.
Балалар мұғалімнің
айтқанын дыбыстап қайталайды.
|
Топпен жұмыс. СТО
Жұптық жұмыс
Топтық жұмыс
СТО
|
Ой
толғаныс
|
Мысалды сахналық қойылым етіп
көрсету. Автор:Бір күні Аққу, Шаян, Шортан үшеуі
кездесіп қалады. Олар үстіне жүк
тиелген үлкен арба тауып
алып, қатты қуанады. Аққу: - Достар, келіңдер мына арбаны әуеге
тартып шығарайық. Шортан: - Мұны көлге
апарайық. Шаян: - Жоқ, одан да мұны құмға
апарайық. Автор: Сөйтіп үшеуі үш жаққа тартып, арбаны
орнынан қозғалта алмайды.
«Қалпына
келтіру»
Мақал-мәтелдер:
1-топ: «Бірлік ........,
тірлік ..........».
2-топ: «Бірлігі жоқ .....
тозады,
Бірлігі күшті ел
........».
3-топ: «.......... болмай іс
оңбас».
|
Әр топ сахналық қойылым
көрсетеді.
Мақал-мәтелдерді
толықтырады.
1-топ: «Бірлік болмай, тірлік
болмас».
2-топ: «Бірлігі жоқ ел
тозады,
Бірлігі күшті ел
озады».
3-топ: «Ынтымақ болмай іс
оңбас».
|
Постер жасау
СТО
|