Сабақтың
мақсаты: Оқушыларға адамдардың
бір-бірін кешіре білу керектігін , кешірімнің өмірде маңыздылығын
түсіндіре отырып, ішкі тыныштық құндылығының мәнін
ашу.
Сабақтың
міндеттері:
Оқушыларға кешірімді болуда
ашуланбаудың мәнін түсіндіру.
Адамдармен қарым-қатынаста
сабырлы болуға ықпал ету.
Оқушыларға адамдармен қарым –қатынас
кезінде шыдамды болуға тәрбиелеу.
|
Ресурстар:
Үнтаспа, оқулық , түрлі түсті
бояулар,үлестірме қағаздар, бейнеролик.
|
Сабақтың
барысы:
1 .Ұйымдастыру
кезеңі.
(5 Т ережесі:
тәртіп,талап,тазалық,татулық,тыныштықты
бақылау)
Тыныштық
сәті : Нұрға
саяхат.
Бірнеше рет
терең тыныстаңыз; денеңізді босатыңыз. Біз қазір нұрға саяхат
жасаймыз..Біз нұрға қол созамыз,нұр сендерге қолын созады.Бір
–бірлеріңнің қолдарыңды сезініңдер.Бір-біріңе күлімдеп қарап,
сүйспеншіліктеріңді білдіріңдер.Осылай жанымыздағы адамдарға нұр
сыйлаңдар,оларға « біз нұрмыз» деп айтыңдар..Оларды жақсы
көретіндеріңді айтыңдар.Енді нұрды жүректеріңе орналастырыңдар.
Өздеріңнің бақытты,мейірімді,бір-біріңмен дос екендеріңді ешқашан
ұмытпаңдар. Жаттығу аяқталды енді бір- біріңе күлімдеп қарап, бір
–біріңе нұр сыйлағандарың үшін алғыс
айтыңдар.
1.Қандай сезімде болдыңдар?
|
Сабақты жағымды күйге келтіру
(баяу әуенмен)
|
2.. Үй тапсырмасын тексеру:
: Шіріген картоп
-
Әкесі балаларына неліктен
мұндай тапсырма берді деп ойлайсыңдар?
-
Балалар әкесінің
тапсырмасынан қандай сабақ алды?
-
Өкпе-реніш неліктен сасыған
картопқа ұқсайды?
-
Өздеріңнің басқаларға
Өкпе-реніштеріңнің себебіне үңіліп көрдіңдер
ме?
|
Өзін –өзі тану кітабы.2-сынып
Өсиет әңгіме.62-63 бет
|
3. Дәйексөз
: «Кешіре білген адам –
күшті адам».
-
Дәйексөзден не
түйдіңдер?
-
Кешіре білген адамда қандай
қасиет болады?
-
Күшті адам қандай
болады?
-
Дәйексөздің
мағынасын түсініп оқып, жаттап
алыңдар.
|
Нақыл
сөз
Топпен жұмыс.А4
қағаз,желімдер
|
4.Мұғалімнің сыйы: «Кешірім
сұрау». Бейнефильм
-
Ағасының іс әрекеті дұрыс
па?
-
Ұста өз ісімен екі ағайындыға
қандай жақсылық жасады?
-
Інісі өз қуанышын қалай
білдірді?
-
Кешірімшіл адамның бойында
қандай қасиеттер болады?
|
Интернеттен
алынған.«Асыл арна»
«Кинометафора»
әдісі
Бір
мәселе бойынша бейне сюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз
ойын, ой-пікірлерін білуге болады.
|
5. Шығармашылық
жұмыс:
1-тапсырма.3
топқа «Сабыр» сөзі
беріледі.Берілген сөзді талдау.
2-тапсырма. Кешіре білудің жолдарын
жазыңдар. Дәптерге
жазыңдар.
|
Топпен жұмыс.А4
қағаз,желімдер.
Дәптермен
жұмыс.45-бет
|
6. Топпен ән
айту:
Теріп едік жемісін сезім
бақтың,
Сыйластықтың алауын өзің
жақтың.
Сенің думан тойыңның әнін
естіп,
Есігіңді шыдамай өзім
қақтым.
[Қайырмасы]
Бүгін қандай
тамаша
Көңілді күн
3-рет
Сені қуанышыңмен
құттықтаймын
Бақытты бол, жан
досым!
Бір тамаша отырдың өмірге
еніп,
Жүзің бал бұл жадырап
көңілденіп.
Есігіңнен мен кіріп
келгенімде
Қуандың ау балаша мені
көріп.
[Қайырмасы]
Бүгін қандай
тамаша
Көңілді күн
3-рет
Сені қуанышыңмен
құттықтаймын
Бақытты бол, жан
досым! -
|
Ән.
«Көңілді
күн». Әйгерім
Қалаубаева
Әнін жазған:
Ұ.Жолдасов
Сөзін жазған:
А.Дүйсенбі
|
7.Үй тапсырмасы:
Өткел.
|
Иван
Василенко.
Оқып келу.67
бет
|
8. Қорытындылау сәті.
Тыныштық сәті.
|
Сабақтан не үйрендік? Сабақтан
не түсіндік?
|