|
Пән: Әдебиеттік оқу Бөлім: Уақыт Күні: Сынып: 3 «Б» |
Мектеп: №4ЖББОМ Мұғалімнің аты-жөні: Абдисаматова К.Т Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Күзгі уақыт |
|||||
|
Оқу мақсаты |
2.4 Әдеби шығарманың жанрын анықтау. 3.2.4.1 – өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекше- ліктерін анықтау. |
|||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: әдеби шығарманың мазмұнын түсінеді; Көптеген оқушылар: шығарманың жанрлық ерекшеліктерін анықтайды, Кейбір оқушылар: ақпаратқа сәйкес нақыл сөздер шығара алады. |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||
|
Тірек сөздер |
Оқушылар: Күз туралы өз ойын айта алады. Өзінің тұрған көрікті жерлері туралы әңгімелейді, басқа мезгілдермен салыстыра алады. Суретке қарап мәтін құрап жаза алады. Пәнге қатысты лексика мен терминология: Өнім,дәрумен, құрылыс, қызу еңбек. Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Күзді жақсы көремін, себебі .... Күз берекелі жыл мезгілі, себебі ... |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Бұл сабақ академиялық адалдық, ұйымшылдық және топта жұмыс істеу, жауапкершілік және көшбасшылық құндылықтарын дамытуға бағыталған. Құндылықтарды қалыптастыру топта жұмыс істеу ережелерін орнату, қабілеті төменірек оқушыларға қолдау көрсету арқылы жүзеге асырылады |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Сурет бойынша мәтін құрастырып жазу барысында қазақ тілі,көркем еңбек пәндерімен байланыс пайда болады. Күз мезгілін баяндау арқылы дүниетану пәнімен байланыс пайда болады. |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Күз мезгілі туралы видеороликтер көрсетіледі |
|||||
|
Алдыңғы білімді игерулері |
Оқушылар күнделікті өмірде күз мезгілімен табиғи байланысты.Сондықтан да күз туралы білгендерін анық,айқын суреттеп айтып береді.Бар білімді белсенді ету үшін оқушылар өлеңдегі суреттерді пайдаланып, оларды салыстыратын топтық жұмыс арқылы жүзеге асырылады. Өлең жанрының ерекшелігін, ұйқасқа құрылатынын біледі. |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 1-2 |
Ширату тапсырмасы. Оқушыларға күздің сұлу келбетін «Мозайка» әдісі арқылы құрастыртып 4 топқа біріктіреміз. Оқушылар қима суреттерді таңдап және оны құрастыру арқылы бүгінгі тақырыпты ашып алады. Сабақ тақырыбы және оқу мақсаттарымен таныстыру Оқушылармен бағалау критерийін құрастыру немесе таныстыру |
«Нұрлы жол» вокзалы, ЭКСПО шары , Атырау көпірі, Лазер сағатының қима суреттері, интербелсенді тақта |
||||
|
Сабақтың ортасы 3-7
7-19
20-24
25-29
30-34
35-37 |
(МК, Ж, ОТ) «Жалғастыр...» әдісі бойынша берілген дыбыстардан басталатын сөйлемдер ойластырып жазады. Үлгі: К-көрікті Ү-үлпілдек жапырақтар З- зеңгір Саралау: қабілеті төмен оқушылар мен қабілеті жоғары оқушылар бірлесе жұмыс жасап, өз идеяларын айтуға үйренеді. (Б) «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау Суретпен жұмыс ҚБ ретінде: 1-тапсырма. Мәтіннен күзді суреттеген сөздерді тап. (Б) «От шашу»әдісі арқылы бағалау 2-тапсырма. Мәтіннен берілген сөздердің синонимін тап. кейде – ________________________________________ ғайып болды – __________________________________ Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Тапсырманы орындау кезінде бірін-бірі тыңдап, толықтырады. Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі. (Б) «Бағдаршам»әдісі арқылы бағалау М.Дулатов Туған жері — Торғай уезінің, Сарықопа облысының бірінші ауылы(қaзipri Қостанай облысының Жанкелді ауданына қарасты "Қызбел" ауылы). Әкесі — Дулат аймағына аты шыққан шебер кісі болған, ер тұрман жасап, етік, мәсі тіккен. Шешесі — Дәмеш ойын тойдың базары, әнші кісі болған. Әкесі балаларын жастайынан оқуға береді. Алғашқыда бала Міржақып ауыл молдасынан оқып, хат таниды. Молдадан екі жыл оқығаннан кейін, 1897-1902 жылдары, ауыл мектебінде орысша оқытатын Мұқан мұғалімнен дәріс алады. 3- тапсырма (Ө, С, Қ) М.Дулатовтың «Күзгі уақыт» шығармасын «Болжау» стратегиясы бойынша өлеңді мәнерлеп, қажетті ақпаратты тауып оқиды, тақырыбын болжайды. Оқи отырып, шығарманың негізгі ойын, «ашық» сұрақтар арқылы шығарманың идеясын анықтайды. Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Тапсырманы орындау кезінде бірін-бірі тыңдап, толықтырады. Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі. (ҚБ) дескриптор бойынша бағалау. • өлеңді қатесіз, мәнерлеп оқиды; • өлең бойынша сұрақтарға жауап береді; • өлеңнен қажетті ақпаратты тауып оқиды; • өлең мазмұнына сәйкес мәліметтер табады; • ақпаратты сызбаға түсіреді. (Б) оқушылар бірін – бірі смайлик арқылы бағалайды. 5-тапсырма (дәптермен жұмыс) «Бір сөзбен» әдісі бойынша бір ауыз сөзбен оқушылар Күзден не күтетіні туралы ойларын білдіреді. Саралау.уақыт бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушылаға ұсынылады. Оқушылар өз ойларын еркін айтады. (Б) мұғалімнің топтарды қошеметтеу арқылы бағалауы. Үй тапсырмасы. 5-тапсырма. «Күз» тақырыбына өлең құрастыр. Кері байланыс. Ауызша. Рефлексия. |
«КҮЗ» сөзі жазылған парақтар,маркер,слайд № 1 Оқулық , түсіндірме сөздік Ақын суреті және шығармалары Түсіндірме сөздік
А3 қағаз
Дәптер |
||||
|
Сабақтың соңы 38-40 |
«От шашу» кері байланысын пайдаланамын. |
|
||||
|
Саралау Төмендегі саралау тапсырмаларын сынып оқушыларының қажеттілігіне қарай мұғалім өз өзертіп отыруы қажет. |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
|
Саралау 2 қабілеті төмен оқушылар мен қабілеті жоғары оқушылар бірлесе жұмыс жасап, өз идеяларын айтуға үйренеді. Саралау 3 тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Тапсырманы орындау кезінде бірін-бірі тыңдап, толықтырады. Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі. Саралау 4 уақыт бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушылаға ұсынылады. Оқушылар өз ойларын еркін айтады. |
Өзін –өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы, «Бағдаршам», «От шашу», «Шапалақ» әдісі Дескриптор: -өлеңді қатесіз, мәнерлеп оқиды; • өлең бойынша сұрақтарға жауап береді; • өлеңнен қажетті ақпаратты тауып оқиды; |
Демалыс кезіндегі қауіпсіздікті сақтау, өз заттарына ұқыптылықпен қарау. |
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, к\ елесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
әдебиеттік оқу Күзгі уақыт 3сынып
әдебиеттік оқу Күзгі уақыт 3сынып
|
Пән: Әдебиеттік оқу Бөлім: Уақыт Күні: Сынып: 3 «Б» |
Мектеп: №4ЖББОМ Мұғалімнің аты-жөні: Абдисаматова К.Т Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Күзгі уақыт |
|||||
|
Оқу мақсаты |
2.4 Әдеби шығарманың жанрын анықтау. 3.2.4.1 – өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекше- ліктерін анықтау. |
|||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: әдеби шығарманың мазмұнын түсінеді; Көптеген оқушылар: шығарманың жанрлық ерекшеліктерін анықтайды, Кейбір оқушылар: ақпаратқа сәйкес нақыл сөздер шығара алады. |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||
|
Тірек сөздер |
Оқушылар: Күз туралы өз ойын айта алады. Өзінің тұрған көрікті жерлері туралы әңгімелейді, басқа мезгілдермен салыстыра алады. Суретке қарап мәтін құрап жаза алады. Пәнге қатысты лексика мен терминология: Өнім,дәрумен, құрылыс, қызу еңбек. Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Күзді жақсы көремін, себебі .... Күз берекелі жыл мезгілі, себебі ... |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Бұл сабақ академиялық адалдық, ұйымшылдық және топта жұмыс істеу, жауапкершілік және көшбасшылық құндылықтарын дамытуға бағыталған. Құндылықтарды қалыптастыру топта жұмыс істеу ережелерін орнату, қабілеті төменірек оқушыларға қолдау көрсету арқылы жүзеге асырылады |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Сурет бойынша мәтін құрастырып жазу барысында қазақ тілі,көркем еңбек пәндерімен байланыс пайда болады. Күз мезгілін баяндау арқылы дүниетану пәнімен байланыс пайда болады. |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Күз мезгілі туралы видеороликтер көрсетіледі |
|||||
|
Алдыңғы білімді игерулері |
Оқушылар күнделікті өмірде күз мезгілімен табиғи байланысты.Сондықтан да күз туралы білгендерін анық,айқын суреттеп айтып береді.Бар білімді белсенді ету үшін оқушылар өлеңдегі суреттерді пайдаланып, оларды салыстыратын топтық жұмыс арқылы жүзеге асырылады. Өлең жанрының ерекшелігін, ұйқасқа құрылатынын біледі. |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 1-2 |
Ширату тапсырмасы. Оқушыларға күздің сұлу келбетін «Мозайка» әдісі арқылы құрастыртып 4 топқа біріктіреміз. Оқушылар қима суреттерді таңдап және оны құрастыру арқылы бүгінгі тақырыпты ашып алады. Сабақ тақырыбы және оқу мақсаттарымен таныстыру Оқушылармен бағалау критерийін құрастыру немесе таныстыру |
«Нұрлы жол» вокзалы, ЭКСПО шары , Атырау көпірі, Лазер сағатының қима суреттері, интербелсенді тақта |
||||
|
Сабақтың ортасы 3-7
7-19
20-24
25-29
30-34
35-37 |
(МК, Ж, ОТ) «Жалғастыр...» әдісі бойынша берілген дыбыстардан басталатын сөйлемдер ойластырып жазады. Үлгі: К-көрікті Ү-үлпілдек жапырақтар З- зеңгір Саралау: қабілеті төмен оқушылар мен қабілеті жоғары оқушылар бірлесе жұмыс жасап, өз идеяларын айтуға үйренеді. (Б) «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау Суретпен жұмыс ҚБ ретінде: 1-тапсырма. Мәтіннен күзді суреттеген сөздерді тап. (Б) «От шашу»әдісі арқылы бағалау 2-тапсырма. Мәтіннен берілген сөздердің синонимін тап. кейде – ________________________________________ ғайып болды – __________________________________ Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Тапсырманы орындау кезінде бірін-бірі тыңдап, толықтырады. Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі. (Б) «Бағдаршам»әдісі арқылы бағалау М.Дулатов Туған жері — Торғай уезінің, Сарықопа облысының бірінші ауылы(қaзipri Қостанай облысының Жанкелді ауданына қарасты "Қызбел" ауылы). Әкесі — Дулат аймағына аты шыққан шебер кісі болған, ер тұрман жасап, етік, мәсі тіккен. Шешесі — Дәмеш ойын тойдың базары, әнші кісі болған. Әкесі балаларын жастайынан оқуға береді. Алғашқыда бала Міржақып ауыл молдасынан оқып, хат таниды. Молдадан екі жыл оқығаннан кейін, 1897-1902 жылдары, ауыл мектебінде орысша оқытатын Мұқан мұғалімнен дәріс алады. 3- тапсырма (Ө, С, Қ) М.Дулатовтың «Күзгі уақыт» шығармасын «Болжау» стратегиясы бойынша өлеңді мәнерлеп, қажетті ақпаратты тауып оқиды, тақырыбын болжайды. Оқи отырып, шығарманың негізгі ойын, «ашық» сұрақтар арқылы шығарманың идеясын анықтайды. Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Тапсырманы орындау кезінде бірін-бірі тыңдап, толықтырады. Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі. (ҚБ) дескриптор бойынша бағалау. • өлеңді қатесіз, мәнерлеп оқиды; • өлең бойынша сұрақтарға жауап береді; • өлеңнен қажетті ақпаратты тауып оқиды; • өлең мазмұнына сәйкес мәліметтер табады; • ақпаратты сызбаға түсіреді. (Б) оқушылар бірін – бірі смайлик арқылы бағалайды. 5-тапсырма (дәптермен жұмыс) «Бір сөзбен» әдісі бойынша бір ауыз сөзбен оқушылар Күзден не күтетіні туралы ойларын білдіреді. Саралау.уақыт бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушылаға ұсынылады. Оқушылар өз ойларын еркін айтады. (Б) мұғалімнің топтарды қошеметтеу арқылы бағалауы. Үй тапсырмасы. 5-тапсырма. «Күз» тақырыбына өлең құрастыр. Кері байланыс. Ауызша. Рефлексия. |
«КҮЗ» сөзі жазылған парақтар,маркер,слайд № 1 Оқулық , түсіндірме сөздік Ақын суреті және шығармалары Түсіндірме сөздік
А3 қағаз
Дәптер |
||||
|
Сабақтың соңы 38-40 |
«От шашу» кері байланысын пайдаланамын. |
|
||||
|
Саралау Төмендегі саралау тапсырмаларын сынып оқушыларының қажеттілігіне қарай мұғалім өз өзертіп отыруы қажет. |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
|
Саралау 2 қабілеті төмен оқушылар мен қабілеті жоғары оқушылар бірлесе жұмыс жасап, өз идеяларын айтуға үйренеді. Саралау 3 тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Тапсырманы орындау кезінде бірін-бірі тыңдап, толықтырады. Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі. Саралау 4 уақыт бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушылаға ұсынылады. Оқушылар өз ойларын еркін айтады. |
Өзін –өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы, «Бағдаршам», «От шашу», «Шапалақ» әдісі Дескриптор: -өлеңді қатесіз, мәнерлеп оқиды; • өлең бойынша сұрақтарға жауап береді; • өлеңнен қажетті ақпаратты тауып оқиды; |
Демалыс кезіндегі қауіпсіздікті сақтау, өз заттарына ұқыптылықпен қарау. |
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, к\ елесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||
шағым қалдыра аласыз













