әдебиеттік оқу "Қысқы кеш"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

әдебиеттік оқу "Қысқы кеш"

Материал туралы қысқаша түсінік
әдебиеттік оқу "қысқы кеш" қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Әдебиеттік оқу

Бөлім:Уақыт

Күні:

Сынып: 3 «Б»

Мектеп: №4 ЖББОМ

Мұғалімнің аты-жөні: Абдисаматова К.Т

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

33 сабақ Қысқы кеш

Оқу мақсаты

3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: шығарманың мазмұнын жүйелі түрде айтады. Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды.

Кейбір оқушылар: өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізеді.

Бағалау критерийлері

  • әңгімені қатесіз, мәнерлеп оқиды;

  • әңгіме бойынша сұрақтарға жауап береді;

  • әңгімеден қажетті ақпаратты тауып оқиды;

  • әңгіме мазмұнына сәйкес мәліметтер табады;

Тірек сөздер

Оқушылар:

Қысқы уақыт туралы өз ойын айта алады.Өзінің кешке немен айналысатынын,оның өзі үшін пайдасын жаза алады.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Қарасөз,өлең,кейіптеу-табиғат құбылыстарын адам кейпіне келтіруі.

Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

-кешке немен айналысасың?

-кешқұрын өзіме пайдалы істермен айналысамын.

Құндылықтарды дарыту

Бұл сабақ академиялық адалдық, ұйымшылдық және топта жұмыс істеу, жауапкершілік және көшбасшылық құндылықтарын дамытуға бағыталған. Құндылықтарды қалыптастыру топта жұмыс істеу ережелерін орнату, қабілеті төменірек оқушыларға қолдау көрсету арқылы жүзеге асырылады

Пәнаралық байланыстар

Сурет бойынша мәтін құрастырып жазу барысында қазақ тілі пәнімен байланыс пайда болады. Кешкі іс-әрекеттерді анықтауда дүниетану пәнімен байланыс пайда болады.

АКТ қолдану дағдылары

Интерселсенді тақта

Алдыңғы білімді игерулері

Тайыр Жароков «Қысқа кеш».Өлең жанрының ерекшелігін анықтайды, ұйқасқа құрылатынын біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

0-2

Ширату тапсырмасы.

Күндей жылы бол!

Алмадай тәтті бол!

Доптай көңілді бол!

Айнадай жарық бол!

«Ыстық картоп» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау

Сабақ тақырыбы және оқу мақсаттарымен таныстыру

Оқушылармен бағалау критерийін құрастыру немесе таныстыру


Қимыл жаттығулары

Сабақтың ортасы

3-7















7-19























20-24











25-29







35-37

Ойқозғау. Сабақтың тақырыбын айту. Бағалау критерийімен таныстыру.

Тақырыпты болжау.

Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту.

Түсіну. Оқылым. 1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. «Қысқы кеш»

Автормен танысу айдары. М. Иманжанов (1916-1958)Қарағанды облысы Жезді ауылында туған.

Бағалау критерийі. Өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізе алады.

Саралау: қабілеті төмен оқушылар мен қабілеті жоғары оқушылар бірлесе жұмыс жасап, өз идеяларын айтуға үйренеді.

(Б) «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

2-тапсырма. «Қысқы кеш» өлеңінің алғашқы

2 шумағын қайталап оқы. Осы жолдардан көркем ойға келетін қарасөзді мәтін бөлігін тап.

Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Шығарманың мазмұнын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін,сөйлемді таба алады.

(Б) «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады

3-тапсырма.

Топтық жұмыс.Оқулықта берілген мәліметтерді пайдаланып, «Қысқы кеш» деген бір атаумен берілген екі шығарманы салыстыр.Қай шығарма бұрынырақ жазылған?

Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтижелер күтіледі. Мәтін құрастыруда кейбір жұптарға мұғалім қолдау көрсетеді.

(Б) «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады.

Сергіту сәті. «Қыдырып қайтайық». Би билету.

Жеке жұмыс. 5-тапсырма. Мәтіндерге сүйеніп, боранға қатысты кейіптеулерді тауып жаз.

Саралау. Тапсырма бойынша жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілеті төмен оқушы мен қабілеті жоғары оқушылар жұптасады.

(Б) «Отшашу» әдісі арқылы бағалау


6-тапсырма. Сызбада берілген шығармаларды салыстыр

Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілеті төмен оқушылар қабілеті жоғары оқушылармен бірге жұмыс жасап, ақпаратты іздеуге немесе өз идеяларын айтуға үйренеді.

(Б) «Отшашу» әдісі арқылы бағалау

Ойтолғау

Жазылым. Мәтінді пайдаланып, 5 жол өлең құрастыр. Тақырыбы: Боран. ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Мәтіннен ауыл көрінісін сипаттайтын сөйлемдерді бір бөлек, боранның іс-қимылын сипаттайтын сөйлемдерді бір бөлек ықшамдап жазып ал. Жазған екі мәтініңе ат қой.

Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілеті төмен оқушылар қабілеті жоғары оқушылармен бірге жұмыс жасап, ақпаратты іздеуге оны қағаз бетіне түсіруге үйренеді.

(Б) «Отшашу» әдісі арқылы бағалау


Оқулық,кеспе қағаздар

























Қосалқы тапсырмаға арналған парақтар










Жұптарға арналған бағалау парағы




















Сабақтың соңы

38-40


Үй тапсырмасы. «Қысқы кеш» тақырыбына әңгіме құрастыру.

Кері байланыс. «Білім қоржыны» ауызша.

Әр түсті қоржындар суреті

Саралау


Төмендегі саралау тапсырмаларын сынып оқушыларының қажеттілігіне қарай мұғалім өз өзертіп отыруы қажет.


Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау: қабілеті төмен оқушылар мен қабілеті жоғары оқушылар бірлесе жұмыс жасап, өз идеяларын айтуға үйренеді.

Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Шығарманың мазмұнын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін,сөйлемді таба алады.

Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтижелер күтіледі. Мәтін құрастыруда кейбір жұптарға мұғалім қолдау көрсетеді.

Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілеті төмен оқушылар қабілеті жоғары оқушылармен бірге жұмыс жасап, ақпаратты іздеуге немесе өз идеяларын айтуға үйренеді.

(Б) «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау



(Б) «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады







Б) «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады


(Б) «Отшашу» әдісі арқылы бағалау

Демалыс кезіндегі қауіпсіздікті сақтау, өз заттарына ұқыптылықпен қарау.


Сабақ бойынша рефлексия


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, к\

елесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.12.2018
5745
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі