|
Пән: Әдебиеттік оқу Бөлім:Уақыт Күні: Сынып: 3 «Б» |
Мектеп: №4 ЖББОМ Мұғалімнің аты-жөні: Абдисаматова К.Т Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
№33 сабақ Қысқы кеш |
|||||
|
Оқу мақсаты |
3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу. |
|||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: шығарманың мазмұнын жүйелі түрде айтады. Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды. Кейбір оқушылар: өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізеді. |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||
|
Тірек сөздер |
Оқушылар: Қысқы уақыт туралы өз ойын айта алады.Өзінің кешке немен айналысатынын,оның өзі үшін пайдасын жаза алады. Пәнге қатысты лексика мен терминология: Қарасөз,өлең,кейіптеу-табиғат құбылыстарын адам кейпіне келтіруі. Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: -кешке немен айналысасың? -кешқұрын өзіме пайдалы істермен айналысамын. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Бұл сабақ академиялық адалдық, ұйымшылдық және топта жұмыс істеу, жауапкершілік және көшбасшылық құндылықтарын дамытуға бағыталған. Құндылықтарды қалыптастыру топта жұмыс істеу ережелерін орнату, қабілеті төменірек оқушыларға қолдау көрсету арқылы жүзеге асырылады |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Сурет бойынша мәтін құрастырып жазу барысында қазақ тілі пәнімен байланыс пайда болады. Кешкі іс-әрекеттерді анықтауда дүниетану пәнімен байланыс пайда болады. |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерселсенді тақта |
|||||
|
Алдыңғы білімді игерулері |
Тайыр Жароков «Қысқа кеш».Өлең жанрының ерекшелігін анықтайды, ұйқасқа құрылатынын біледі. |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 0-2 |
Ширату тапсырмасы. Күндей жылы бол! Алмадай тәтті бол! Доптай көңілді бол! Айнадай жарық бол! «Ыстық картоп» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау Сабақ тақырыбы және оқу мақсаттарымен таныстыру Оқушылармен бағалау критерийін құрастыру немесе таныстыру |
Қимыл жаттығулары |
||||
|
Сабақтың ортасы 3-7
7-19
20-24
25-29
35-37 |
Ойқозғау. Сабақтың тақырыбын айту. Бағалау критерийімен таныстыру. Тақырыпты болжау. Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту. Түсіну. Оқылым. 1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. «Қысқы кеш» Автормен танысу айдары. М. Иманжанов (1916-1958)Қарағанды облысы Жезді ауылында туған. Бағалау критерийі. Өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізе алады. Саралау: қабілеті төмен оқушылар мен қабілеті жоғары оқушылар бірлесе жұмыс жасап, өз идеяларын айтуға үйренеді. (Б) «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау 2-тапсырма. «Қысқы кеш» өлеңінің алғашқы 2 шумағын қайталап оқы. Осы жолдардан көркем ойға келетін қарасөзді мәтін бөлігін тап. Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Шығарманың мазмұнын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін,сөйлемді таба алады. (Б) «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады 3-тапсырма. Топтық жұмыс.Оқулықта берілген мәліметтерді пайдаланып, «Қысқы кеш» деген бір атаумен берілген екі шығарманы салыстыр.Қай шығарма бұрынырақ жазылған? Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтижелер күтіледі. Мәтін құрастыруда кейбір жұптарға мұғалім қолдау көрсетеді. (Б) «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады. Сергіту сәті. «Қыдырып қайтайық». Би билету. Жеке жұмыс. 5-тапсырма. Мәтіндерге сүйеніп, боранға қатысты кейіптеулерді тауып жаз. Саралау. Тапсырма бойынша жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілеті төмен оқушы мен қабілеті жоғары оқушылар жұптасады. (Б) «Отшашу» әдісі арқылы бағалау 6-тапсырма. Сызбада берілген шығармаларды салыстыр Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілеті төмен оқушылар қабілеті жоғары оқушылармен бірге жұмыс жасап, ақпаратты іздеуге немесе өз идеяларын айтуға үйренеді. (Б) «Отшашу» әдісі арқылы бағалау Ойтолғау Жазылым. Мәтінді пайдаланып, 5 жол өлең құрастыр. Тақырыбы: Боран. ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Мәтіннен ауыл көрінісін сипаттайтын сөйлемдерді бір бөлек, боранның іс-қимылын сипаттайтын сөйлемдерді бір бөлек ықшамдап жазып ал. Жазған екі мәтініңе ат қой. Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілеті төмен оқушылар қабілеті жоғары оқушылармен бірге жұмыс жасап, ақпаратты іздеуге оны қағаз бетіне түсіруге үйренеді. (Б) «Отшашу» әдісі арқылы бағалау |
Оқулық,кеспе қағаздар Қосалқы тапсырмаға арналған парақтар Жұптарға арналған бағалау парағы
|
||||
|
Сабақтың соңы 38-40 |
Үй тапсырмасы. «Қысқы кеш» тақырыбына әңгіме құрастыру. Кері байланыс. «Білім қоржыны» ауызша. |
Әр түсті қоржындар суреті |
||||
|
Саралау
Төмендегі саралау тапсырмаларын сынып оқушыларының қажеттілігіне қарай мұғалім өз өзертіп отыруы қажет. |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
|
Саралау: қабілеті төмен оқушылар мен қабілеті жоғары оқушылар бірлесе жұмыс жасап, өз идеяларын айтуға үйренеді. Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Шығарманың мазмұнын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін,сөйлемді таба алады. Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтижелер күтіледі. Мәтін құрастыруда кейбір жұптарға мұғалім қолдау көрсетеді. Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілеті төмен оқушылар қабілеті жоғары оқушылармен бірге жұмыс жасап, ақпаратты іздеуге немесе өз идеяларын айтуға үйренеді. |
(Б) «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау
(Б) «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады
Б) «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады
(Б) «Отшашу» әдісі арқылы бағалау |
Демалыс кезіндегі қауіпсіздікті сақтау, өз заттарына ұқыптылықпен қарау. |
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, к\ елесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
әдебиеттік оқу "Қысқы кеш"
әдебиеттік оқу "Қысқы кеш"
|
Пән: Әдебиеттік оқу Бөлім:Уақыт Күні: Сынып: 3 «Б» |
Мектеп: №4 ЖББОМ Мұғалімнің аты-жөні: Абдисаматова К.Т Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
№33 сабақ Қысқы кеш |
|||||
|
Оқу мақсаты |
3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу. |
|||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: шығарманың мазмұнын жүйелі түрде айтады. Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды. Кейбір оқушылар: өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізеді. |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||
|
Тірек сөздер |
Оқушылар: Қысқы уақыт туралы өз ойын айта алады.Өзінің кешке немен айналысатынын,оның өзі үшін пайдасын жаза алады. Пәнге қатысты лексика мен терминология: Қарасөз,өлең,кейіптеу-табиғат құбылыстарын адам кейпіне келтіруі. Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: -кешке немен айналысасың? -кешқұрын өзіме пайдалы істермен айналысамын. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Бұл сабақ академиялық адалдық, ұйымшылдық және топта жұмыс істеу, жауапкершілік және көшбасшылық құндылықтарын дамытуға бағыталған. Құндылықтарды қалыптастыру топта жұмыс істеу ережелерін орнату, қабілеті төменірек оқушыларға қолдау көрсету арқылы жүзеге асырылады |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Сурет бойынша мәтін құрастырып жазу барысында қазақ тілі пәнімен байланыс пайда болады. Кешкі іс-әрекеттерді анықтауда дүниетану пәнімен байланыс пайда болады. |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерселсенді тақта |
|||||
|
Алдыңғы білімді игерулері |
Тайыр Жароков «Қысқа кеш».Өлең жанрының ерекшелігін анықтайды, ұйқасқа құрылатынын біледі. |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 0-2 |
Ширату тапсырмасы. Күндей жылы бол! Алмадай тәтті бол! Доптай көңілді бол! Айнадай жарық бол! «Ыстық картоп» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау Сабақ тақырыбы және оқу мақсаттарымен таныстыру Оқушылармен бағалау критерийін құрастыру немесе таныстыру |
Қимыл жаттығулары |
||||
|
Сабақтың ортасы 3-7
7-19
20-24
25-29
35-37 |
Ойқозғау. Сабақтың тақырыбын айту. Бағалау критерийімен таныстыру. Тақырыпты болжау. Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту. Түсіну. Оқылым. 1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. «Қысқы кеш» Автормен танысу айдары. М. Иманжанов (1916-1958)Қарағанды облысы Жезді ауылында туған. Бағалау критерийі. Өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізе алады. Саралау: қабілеті төмен оқушылар мен қабілеті жоғары оқушылар бірлесе жұмыс жасап, өз идеяларын айтуға үйренеді. (Б) «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау 2-тапсырма. «Қысқы кеш» өлеңінің алғашқы 2 шумағын қайталап оқы. Осы жолдардан көркем ойға келетін қарасөзді мәтін бөлігін тап. Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Шығарманың мазмұнын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін,сөйлемді таба алады. (Б) «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады 3-тапсырма. Топтық жұмыс.Оқулықта берілген мәліметтерді пайдаланып, «Қысқы кеш» деген бір атаумен берілген екі шығарманы салыстыр.Қай шығарма бұрынырақ жазылған? Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтижелер күтіледі. Мәтін құрастыруда кейбір жұптарға мұғалім қолдау көрсетеді. (Б) «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады. Сергіту сәті. «Қыдырып қайтайық». Би билету. Жеке жұмыс. 5-тапсырма. Мәтіндерге сүйеніп, боранға қатысты кейіптеулерді тауып жаз. Саралау. Тапсырма бойынша жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілеті төмен оқушы мен қабілеті жоғары оқушылар жұптасады. (Б) «Отшашу» әдісі арқылы бағалау 6-тапсырма. Сызбада берілген шығармаларды салыстыр Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілеті төмен оқушылар қабілеті жоғары оқушылармен бірге жұмыс жасап, ақпаратты іздеуге немесе өз идеяларын айтуға үйренеді. (Б) «Отшашу» әдісі арқылы бағалау Ойтолғау Жазылым. Мәтінді пайдаланып, 5 жол өлең құрастыр. Тақырыбы: Боран. ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Мәтіннен ауыл көрінісін сипаттайтын сөйлемдерді бір бөлек, боранның іс-қимылын сипаттайтын сөйлемдерді бір бөлек ықшамдап жазып ал. Жазған екі мәтініңе ат қой. Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілеті төмен оқушылар қабілеті жоғары оқушылармен бірге жұмыс жасап, ақпаратты іздеуге оны қағаз бетіне түсіруге үйренеді. (Б) «Отшашу» әдісі арқылы бағалау |
Оқулық,кеспе қағаздар Қосалқы тапсырмаға арналған парақтар Жұптарға арналған бағалау парағы
|
||||
|
Сабақтың соңы 38-40 |
Үй тапсырмасы. «Қысқы кеш» тақырыбына әңгіме құрастыру. Кері байланыс. «Білім қоржыны» ауызша. |
Әр түсті қоржындар суреті |
||||
|
Саралау
Төмендегі саралау тапсырмаларын сынып оқушыларының қажеттілігіне қарай мұғалім өз өзертіп отыруы қажет. |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
|
Саралау: қабілеті төмен оқушылар мен қабілеті жоғары оқушылар бірлесе жұмыс жасап, өз идеяларын айтуға үйренеді. Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Шығарманың мазмұнын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін,сөйлемді таба алады. Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтижелер күтіледі. Мәтін құрастыруда кейбір жұптарға мұғалім қолдау көрсетеді. Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілеті төмен оқушылар қабілеті жоғары оқушылармен бірге жұмыс жасап, ақпаратты іздеуге немесе өз идеяларын айтуға үйренеді. |
(Б) «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау
(Б) «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады
Б) «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады
(Б) «Отшашу» әдісі арқылы бағалау |
Демалыс кезіндегі қауіпсіздікті сақтау, өз заттарына ұқыптылықпен қарау. |
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, к\ елесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||
шағым қалдыра аласыз













