Сабақтың
тақырыбы
|
Ағаш
тостақ
|
Сабақтың жалпы
мақсаты
|
1.Мәтіннің мазмұнын
түсіну, мазмұны бойынша көңілге түйгенін
анықтау. әңгімесінің негізгі идеясы мен
тақырыбын ашуға жол сілтеу, оқушыларды шығармашылыққа
шыңдау
2. Оқушыларды мәтінді өз
беттерімен талдай білуге төселдіру, оқушылардың пәнге деген
қызығушылығын ояту, сөйлеу , баяндау қабілеттерін арттыру, есте
сақтау қабілеттерін дамыту,жеке тұлға ретінде қалыптастыру.Сыни ой
айта білуді дағдыландыру.
3.
Адам бойындағы асыл
қасиеттерді танып білуге,өз туған жерін қастерлеп, құрметтей
білуге, адалдық, сезімталдық, бауырмалдық, қайырымдылық,
адамгершілік, отансүйгіштікке тәрбиелеу, ата-анаға деген құрмет
және мейірімділікке
тәрбиелеу.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ- жауап , түсіндіру ,СТО
элементтері. өзі-ара оқыту
стр,
|
Көрнекіліктер
|
интербелсенді тақта,қалташа,
түрлі - түсті маркерлер, үлестірмелі қағаздар, ағаштар жасалған
бұйымдар, бәйтерек ағашы
т.б.
|
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ширату
|
Оқушылар бір біріне
өз ықылатарын, лебіздерін сыйластық туралы мақал –мәтелдер арқылы
білдіреді.

|
Топқа
бөлу
|
Ата –бәйтерек
Бала- жапырақ
І топ
Бәйтерек
ІІ топ
Жапырақ
«Көңіл-күй смайлігі»
арқылы оқушылардың сабаққа деген алғашқы көңілі
білдіреді.
Оқушылардың зейінін
сабаққа аудару
Әр топтан бір
сарапшы тағайындалып, бағалау парағы
таратылады

|
Үй тапсырмасын
сұрау
|
«Мен бастайын сен жалғастыр»
ойыны арқылы үй тапсырмасын
тексеремін.
|
Қызығушылықты
ояту
|
«Ата» деген сөзді
естігенде, көз алдарыңа қалай
елестетесіңдер?
«Топтастыру»
стр.
Ата
Жақсы, сендер
аталарына кім боласыңдар?
Немере
Кім жеті атасын
біледі?

|
Жаңа материалмен
жұмыс.
|
Мұғалімнің
түсіндірмесі .
Бүгін біз Түрік
тілінен аударған «Ағаш тостақ» әңгімесімен
танысамыз.
Әңгімені түрік
тілінен аударған: Сәуле
Дағайқызы
Дайындаған: Рыза
Акдемір
Түрік халқының
көрнекті жазушысы Рыза
Акдемір
1933-2012 жылдары
аралығында өмір сүрген.
Сәуле Дағайқызы
ханым Шығыс Түркістанның өзінде-ақ мол тәжірибе жинақтаған, ҚХР
Орталық радиосы қазақ бөлімшесінің бірінші дәрежелі дикторы
деңгейіне көтерілген білікті маман, өз ісінің нағыз шебері. 1995
жылдан бастап Сәуле «Түркия үні» радиосында қызмет атқарып
келеді.
Балалар ағаштан
қандай бұйымдар жасалады?
Жақсы
Ағаштан әртүрлі
бұйымдар жасайтын адамды кім
дейміз?
Шебер
Жарайсындар!

Олай болса,
оқулығымыздың 114бетін
ашайық.
Мәтінді түсініп көз
алдымызға елестете оқимыз.
Мәтінді оқығанда көзбен,
саусағымызды жылжыта оқимыз.
|
Ү.Сөздік
жұмысы
|
Жүрегін
жаралау-көңілін
қалдырып,ренжіту.
Мүсәпір адам-дәрменсіз,
бейшара адам
|
Ой
шақыру.
|
Мәтінді оқығанда
қандай сезімдер пайда болды?
Әңгімедегі ең
аянышты сәт қайсысы?
Кішкене баланың
әрекетінен не байқадың?
Ол атасын қиындықтан қалай
құтқарды?
|
Сергіту
сәті
(2мин)
|
Қыдырып
қайтайық.
|
Ой
толғаныс
|
Берілген тапсырманың
орындаған соң, үш тілде өздері білетін сөздерді
айтқызу.
І топ
«Жапырақ»
Тірек сөздер құрап
жаз.
Қарт адам,ұлы, келіні ,тостақ,мүсәпір,немере,
ата.
(7 сөзге 1 минут
беріледі.)

ІІ топ
«Бәйтерек»
Қарама-қарсы
мағынасы сөздер жаз.
Қарт-
жақсы
-
қатты
-
жүрегін жаралады
-
ауыр
-

|
Шығармашылық
тапсырма
|
Мәтінді рет- ретімен
орналастыру.
Е кі топ бір-бірлерінің орындаған тапсырмаларын
тексеру .

|
Рефлекция
|
Автор
орындығы.
Видеоролик көрсету
(Қарттар бүгін неге жылайды?)
(Баяу әуен
ойналады)
Сен үлкен азамат болғанда
ата-анаңа қалай қарайсыңдар?
|
Салыстыру
|
Әңгіме мен видеороликтің
қандай айырмашылықтары бар?
Неге қариялар
қартайғанда осындай жағдайға
түседі?
Қалай
ойлайсыңдар?
|
Ой
толғаныс
|
Мақалды
жалғастыр
Мақалды
сәйкестендіру.
|
Үйге тапсырма
беру.
|
«Менің атам» тақырыбына шағын
эсса жазып келу.
|
Бағалау
|
Топ
көшбасшылары


формативтік
бағасын
айтуы
|
Кері
байланыс
|
Оқушылар бір-біріне деген
тілектерін стикерге жазып, бәйтерек ағашына
жапсырады.
|