Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / "ӘДЕМІ ЖӘНЕ ДҰРЫС СӨЙЛЕУ ЕЛІНЕ САЯХАТ" АШЫҚ САБАҒЫ
"ӘДЕМІ ЖӘНЕ ДҰРЫС СӨЙЛЕУ ЕЛІНЕ САЯХАТ" АШЫҚ САБАҒЫ
Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: балалардың сөйлеу және коммуникативтік қабілеттерін дамыту.
Міндеттері:
1. Оқытушылық:
Жалпылау, жіктеу қабілеттерін қалыптастыру;
сөйлеудің барлық компоненттерін қолдана білуді бекіту;
Балалардың антонимдерді қолдана білуін бекіту; сөздік ойындарына қатысу арқылы сөздік қорын байыту.
2. Дамытушылық:
Диалогтік және монологтық сөйлеу дағдыларын дамыту
көру және есту қабілетін дамыту;
танымдық қызығушылықтарды, ақыл-ой операцияларын дамытуға ықпал ету, сұрақтарға толық жауап беруге үйрету;
- қарым-қатынас қабілеттерін, зейінін, есте сақтау қабілетін дамыту;
- сөйлеу тынысын дамыту.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Түркістаноблысының білім
басқармасының Жетісай ауданының білім
бөлімінің "Ы.Алтынсаринатындағы№63жалпы білім
беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Дефектолог-Әшірбек
Мөлдір
"Әдемі және дұрыс сөйлеу еліне
саяхат"
Мақсаты: балалардың сөйлеу және коммуникативтік
қабілеттерін дамыту.
Міндеттері:
1. Оқытушылық:
Жалпылау, жіктеу қабілеттерін
қалыптастыру;
сөйлеудің барлық компоненттерін қолдана білуді
бекіту;
Балалардың антонимдерді қолдана білуін бекіту;
сөздік ойындарына қатысу арқылы сөздік қорын
байыту.
2. Дамытушылық:
Диалогтік және монологтық сөйлеу дағдыларын
дамыту
көру және есту қабілетін
дамыту;
танымдық қызығушылықтарды, ақыл-ой операцияларын
дамытуға ықпал ету, сұрақтарға толық жауап беруге
үйрету;
- қарым-қатынас қабілеттерін, зейінін, есте
сақтау қабілетін дамыту;
- сөйлеу тынысын дамыту.
3. Тәрбиелік:
- тәуелсіздікке, белсенділікке, мақсатқа
ұмтылушылыққа, қарым-қатынас мәдениетіне
тәрбиелеу.
- дұрыс және әдемі сөйлеуге, бір-біріне мейірімді
қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу.
Әдістері: ауызша, көрнекі, практикалық,
ойын.
Тәсілдер: әңгімелесу, логикалық сұрақтар, жұмбақ,
дидактикалық ойындар, сөйлеу ойындары, физминутка, иллюстрациялар,
тосын сәт.
Денсаулық сақтау технологиялары: физминутка,
саусақ гимнастикасы, тыныс алу гимнастикасы.
Материалдар мен жабдықтар: күннің сәулесі, жазба
(теңіз шуы, көрнекі материал, сөйлеу ойынына арналған заттар,
су-джок шарлары, доп, презентация.
№
Іс-әрекет
кезеңдері
Сабақ
барысы
Балалар
іс-әрекеті
1
Мотивациялық
қозғаушы
Балалар, орнымыздан тұрып, келген қонақтармен
сәлемдесіп алайық!
Сабағымызға
келгендер,
Сәлем бердік
бәріне!
Ізгілікке
сенгендер,
Сәлем бердік
бәріне!
Өз
бақытын өзгемен
Тең
бөлісе білгендер
Сәлем бердік
бәріне!
(бір – біріне
қарап)
Сәтті өтсін
сабағымыз
Ашық болсын
қабағымыз!
2
Ұйымдастыру
кезеңі
-Балалар, айтыңдаршы, адамдар неге дұрыс сөйлеу
керек?
-Иә
балалар, дұрыс айтасындар. Сөзі, дауысы, істеген ісі әдемі адаммен
сөйлесудің өзі жанымызды рахаттандырады
екен.
- Балалар, "Әдемі және дұрыс сөйлеу" еліне саяхат
жасағыларыңыз келеді ме? Олай болса, бұл елге кіру үшін ең бірінші
тілімізді дайындау керек:
Бір- айнамызға
қарайық
Екі
– терезені ашайық
Үш-күлімдейік
әрқашан
Төрт- тісімізді
ысайық.
Бес-таңдайды да
сырлайық
Алты- ат шауысын
салайық
Жеті-тәтті тосап жеп
алып,
Сегіз – сырғанайық,
ойнайық!
Тоғыз- таза ауа
жұтайық
Он-
аузымызды жабайық!
Міне, біздің тілімізде саяхатқа дайын
болды.
-
Саяхатқа шықпас бұрын ережелерді еске
түсірейік:
1.
Күн сайын, барлық жерде,
Ойында да, сабақта
да,
Қатты, анық, біз
сөйлейміз,
Егер жауап бергіміз келсе, шуламаймыз, қолымызды
көтереміз.
—
басқа адамдармен сөйлесу
үшін
-
бір-бірімен ойнау үшін
-бір-бірін түсіну
үшін
-Иә, барғымыз
келеді!
Балалар сәйкесінше артикуляциялық жаттығуларды
жасайды
3
Негізгі бөлім
Міне, балалар, біз аралға келдік.
Балалар, біз жүзіп бара жатқанда, мен судан не
тауып алғанымды қараңдаршы. Бұл бөтелке .Бөтелкенің ішінде бір зат
бар сияқты.
- О, Балалар, бұл хат! Ашайық, онда не
жазылғанын көрейік?
«Құрметті, сүйкімді балалар , сіздерден көмек
сұраймын. Жаман сиқыршылар біздің елімізді сиқырлап
тастады.Аралдағы үйлер, жануарлар, ағаштар, сулар бәрі –бәрі мұзға
айналды»
Сиқырдың күшін қайтаруға
көмектесініздер!
("Әдемі және дұрыс сөйлеу" елінің
тұрғындары)
-
Тұрғындарға көмектесу керек. Көмектесеміз
бе?
-Иә.
Онда, жұмбақты
шешеіндер:
Азаяр қыста
қызуы,
Молаяр жазда
шыжуы.
-
Бірақ, біздің күніміз көңілсіз екен. Неге олай білесіндер ме
балалар?
Жаман сиқыршылар күнді де сиқырлап тастапты, ал
сәулелерін әр жаққа лақтырып тастапты. Егер біз күннің барлық сәулелерін тапсақ, онда
сиқыр өз күшін жоғалтады.
- Сәулелерді күнге қайтару үшін
тапсырмаларды орындау керек.
(Логопед сәулелерге жазылған тапсырмаларды оқып,
тапсырмаларды орындап, сәулелерді күнге
қояды.)
-Күн
-Жоқ
1 сәуледегі тапсырма: Мақалды
аяқта!
Өнер
алды-......................................
Тіл
тас жарады, тас жармаса .......
Бас
кеспек болса
да,........................
Шебердің қолы
ортақ,....................
Ең
ащы
да-.......................................
Ең
тәтті
де-......................................
Ең
жұмсақ
та-..................................
Ең
қатты
да-....................................
-...қызыл тіл
-....бас жарады
-....тіл кеспек
жоқ
-....Шешеннің тілі
ортақ
-....тіл
-....тіл
-....тіл
-....тіл
2.
Сәуле тапсырмасы: Керісінше айт.
-
Мен қыс деймін, сен ....дейсін
-Мен "жоғары"деймін, ал сен ....
дейсің
-Мен "алыс"деймін, ал сен ....
дейсің
-Мен "тәтті"деймін, ал сен ....
дейсің
-Мен "тар"деймін, ал сен ....
дейсің
-Мен "күн"деймін, ал сен ....
дейсің
--Мен "бастау"деймін, ал сендер ....
дейсіңдер
-жаз
-төмен
-жақын
-ащы
-кең
-түн
-аяқтау
3
сәуле ."Бір сөзбен атаңыз"ойыны
(Логопед сөздер тобын атайды, балалар осы топ
үшін жалпылама сөз атайды)
(Логопед сөздер тобын атайды, балалар бұл топта
артық деп санайтын сөзді атайды)
-
сиыр, шошқа, аю, жылқы.
-
апельсин, алма, асқабақ, банан.
-
пальто, куртка, ине, юбка
-
сызғыш, қалам, қарындаш, текшелер.
(Жиһаз)
(Ойыншықтар)
(Ыдыс)
(Киім)
(Көкөністер)
(Аю)
(Асқабақ)
(Ине)
(Текшелер)
4
сәуле. «Эмоциялар »
ойыны
Логопед
көңіл-күйді білдіретін суреттерді
көрсетеді.
Балалар
қайталайды.
5
сәуле. Сөйлем құра .
Логопед әр түрлі суреттер бар карточкалар
береді.
Балалар сәйкесінше сөйлем
құрайды.
6
сәуле. Сергіту сәті
Жирафтарда дақтар, дақтар, дақтар, дақтар, дақтар
бар.
Жирафтарда дақтар, дақтар, дақтар, дақтар
бар.
Маңдайда, құлақта, мойында да,
шынтақта,
Мұрында, ішінде, тізеде , табанда.
Пілдердің барлық жері қатпар, қатпар,
қатпарлы
Пілдердің барлық жері қатпар, қатпар,
қатпарлы
Маңдайда, құлақта, мойында да,
шынтақта,
Мұрында, ішінде, тізеде ,
табанда
Мысықтардың барлық жері жүн, жүн, жүн, жүн
жүн.
Мысықтардың барлық жері жүн, жүн, жүн, жүн
жүн.
Маңдайда, құлақта, мойында да,
шынтақта,
Мұрында, ішінде, тізеде,
табанда.
Ал,
зебраның жолағы бар , барлық жерде жолақ
бар.
Ал, зебраның жолағы бар , барлық жерде
жолақ бар.
Маңдайда, құлақта, мойында да,
шынтақта,
Мұрында, ішінд
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз