Материалдар / "ӘДЕМІ ЖӘНЕ ДҰРЫС СӨЙЛЕУ ЕЛІНЕ САЯХАТ" АШЫҚ САБАҒЫ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"ӘДЕМІ ЖӘНЕ ДҰРЫС СӨЙЛЕУ ЕЛІНЕ САЯХАТ" АШЫҚ САБАҒЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: балалардың сөйлеу және коммуникативтік қабілеттерін дамыту. Міндеттері: 1. Оқытушылық: Жалпылау, жіктеу қабілеттерін қалыптастыру; сөйлеудің барлық компоненттерін қолдана білуді бекіту; Балалардың антонимдерді қолдана білуін бекіту; сөздік ойындарына қатысу арқылы сөздік қорын байыту. 2. Дамытушылық: Диалогтік және монологтық сөйлеу дағдыларын дамыту көру және есту қабілетін дамыту; танымдық қызығушылықтарды, ақыл-ой операцияларын дамытуға ықпал ету, сұрақтарға толық жауап беруге үйрету; - қарым-қатынас қабілеттерін, зейінін, есте сақтау қабілетін дамыту; - сөйлеу тынысын дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2024
247
5 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түркістан облысының білім басқармасының Жетісай ауданының білім бөлімінің "Ы.Алтынсарин атындағы №63 жалпы білім беретін мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

Дефектолог-Әшірбек Мөлдір



"Әдемі және дұрыс сөйлеу еліне саяхат"

Мақсаты: балалардың сөйлеу және коммуникативтік қабілеттерін дамыту.

Міндеттері:

1. Оқытушылық:

Жалпылау, жіктеу қабілеттерін қалыптастыру;

сөйлеудің барлық компоненттерін қолдана білуді бекіту;

Балалардың антонимдерді қолдана білуін бекіту; сөздік ойындарына қатысу арқылы сөздік қорын байыту.

2. Дамытушылық:

Диалогтік және монологтық сөйлеу дағдыларын дамыту

көру және есту қабілетін дамыту;

танымдық қызығушылықтарды, ақыл-ой операцияларын дамытуға ықпал ету, сұрақтарға толық жауап беруге үйрету;

- қарым-қатынас қабілеттерін, зейінін, есте сақтау қабілетін дамыту;

- сөйлеу тынысын дамыту.

3. Тәрбиелік:

- тәуелсіздікке, белсенділікке, мақсатқа ұмтылушылыққа, қарым-қатынас мәдениетіне тәрбиелеу.

- дұрыс және әдемі сөйлеуге, бір-біріне мейірімді қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу.

Әдістері: ауызша, көрнекі, практикалық, ойын.

Тәсілдер: әңгімелесу, логикалық сұрақтар, жұмбақ, дидактикалық ойындар, сөйлеу ойындары, физминутка, иллюстрациялар, тосын сәт.

Денсаулық сақтау технологиялары: физминутка, саусақ гимнастикасы, тыныс алу гимнастикасы.

Материалдар мен жабдықтар: күннің сәулесі, жазба (теңіз шуы, көрнекі материал, сөйлеу ойынына арналған заттар, су-джок шарлары, доп, презентация.

Іс-әрекет кезеңдері

Сабақ барысы

Балалар іс-әрекеті

1

Мотивациялық қозғаушы

Балалар, орнымыздан тұрып, келген қонақтармен сәлемдесіп алайық!

Сабағымызға келгендер,

Сәлем бердік бәріне!

Ізгілікке сенгендер,

Сәлем бердік бәріне!

Өз бақытын өзгемен

Тең бөлісе білгендер

Сәлем бердік бәріне!

(бір – біріне қарап)

Сәтті өтсін сабағымыз

Ашық болсын қабағымыз!

2

Ұйымдастыру кезеңі

-Балалар, айтыңдаршы, адамдар неге дұрыс сөйлеу керек?

-Иә балалар, дұрыс айтасындар. Сөзі, дауысы, істеген ісі әдемі адаммен сөйлесудің өзі жанымызды рахаттандырады екен.

- Балалар, "Әдемі және дұрыс сөйлеу" еліне саяхат жасағыларыңыз келеді ме? Олай болса, бұл елге кіру үшін ең бірінші тілімізді дайындау керек:

Бір- айнамызға қарайық

Екі – терезені ашайық

Үш-күлімдейік әрқашан

Төрт- тісімізді ысайық.

Бес-таңдайды да сырлайық

Алты- ат шауысын салайық

Жеті-тәтті тосап жеп алып,

Сегіз – сырғанайық, ойнайық!

Тоғыз- таза ауа жұтайық

Он- аузымызды жабайық!



Міне, біздің тілімізде саяхатқа дайын болды.

- Саяхатқа шықпас бұрын ережелерді еске түсірейік:

1. Күн сайын, барлық жерде,

Ойында да, сабақта да,

Қатты, анық, біз сөйлейміз,

Егер жауап бергіміз келсе, шуламаймыз, қолымызды көтереміз.

басқа адамдармен сөйлесу үшін

- бір-бірімен ойнау үшін

-бір-бірін түсіну үшін






-Иә, барғымыз келеді!


Балалар сәйкесінше артикуляциялық жаттығуларды жасайды


3

Негізгі бөлім

Міне, балалар, біз аралға келдік. Балалар, біз жүзіп бара жатқанда, мен судан не тауып алғанымды қараңдаршы. Бұл бөтелке .Бөтелкенің ішінде бір зат бар сияқты.

- О, Балалар, бұл хат! Ашайық, онда не жазылғанын көрейік?

«Құрметті, сүйкімді балалар , сіздерден көмек сұраймын. Жаман сиқыршылар біздің елімізді сиқырлап тастады.Аралдағы үйлер, жануарлар, ағаштар, сулар бәрі –бәрі мұзға айналды»

Сиқырдың күшін қайтаруға көмектесініздер!

("Әдемі және дұрыс сөйлеу" елінің тұрғындары)


- Тұрғындарға көмектесу керек. Көмектесеміз бе?













-Иә.



Онда, жұмбақты шешеіндер:

Азаяр қыста қызуы,

Молаяр жазда шыжуы.

- Бірақ, біздің күніміз көңілсіз екен. Неге олай білесіндер ме балалар?

Жаман сиқыршылар күнді де сиқырлап тастапты, ал сәулелерін әр жаққа лақтырып тастапты. Егер біз күннің барлық сәулелерін тапсақ, онда сиқыр өз күшін жоғалтады.

- Сәулелерді күнге қайтару үшін тапсырмаларды орындау керек.


(Логопед сәулелерге жазылған тапсырмаларды оқып, тапсырмаларды орындап, сәулелерді күнге қояды.)

-Күн



-Жоқ



1 сәуледегі тапсырма: Мақалды аяқта!

  • Өнер алды-......................................

  • Тіл тас жарады, тас жармаса .......

  • Бас кеспек болса да,........................

  • Шебердің қолы ортақ,....................

  • Ең ащы да-.......................................

  • Ең тәтті де-......................................

  • Ең жұмсақ та-..................................

  • Ең қатты да-....................................



-...қызыл тіл

-....бас жарады

-....тіл кеспек жоқ

-....Шешеннің тілі ортақ

-....тіл

-....тіл

-....тіл

-....тіл



2. Сәуле тапсырмасы: Керісінше айт.

- Мен қыс деймін, сен ....дейсін

-Мен "жоғары"деймін, ал сен .... дейсің

-Мен "алыс"деймін, ал сен .... дейсің

-Мен "тәтті"деймін, ал сен .... дейсің

-Мен "тар"деймін, ал сен .... дейсің

-Мен "күн"деймін, ал сен .... дейсің

--Мен "бастау"деймін, ал сендер .... дейсіңдер


-жаз


-төмен

-жақын

-ащы

-кең

-түн

-аяқтау



3 сәуле ."Бір сөзбен атаңыз"ойыны

(Логопед сөздер тобын атайды, балалар осы топ үшін жалпылама сөз атайды)

- айна, шкаф, төсек, үстел, орындық


- текшелер, үйрек, доп, пирамида, қуыршақ, аю.


- шанышқы, қасық, шыныаяқ, шайнек, табақ, табақ.


- жемпір, көйлек, футболка, шалбар.


- қияр, сәбіз, қызанақ, бұрыш, қырыққабат, баклажан.


Ойын " Не артық? »

(Логопед сөздер тобын атайды, балалар бұл топта артық деп санайтын сөзді атайды)

- сиыр, шошқа, аю, жылқы.

- апельсин, алма, асқабақ, банан.

- пальто, куртка, ине, юбка

- сызғыш, қалам, қарындаш, текшелер.

(Жиһаз)





(Ойыншықтар)



(Ыдыс)



(Киім)


(Көкөністер)


(Аю)

(Асқабақ)

(Ине)

(Текшелер)




4 сәуле. «Эмоциялар » ойыны

Логопед көңіл-күйді білдіретін суреттерді көрсетеді.

Балалар қайталайды.



5 сәуле. Сөйлем құра .

Логопед әр түрлі суреттер бар карточкалар береді.

Балалар сәйкесінше сөйлем құрайды.



6 сәуле. Сергіту сәті


Жирафтарда дақтар, дақтар, дақтар, дақтар, дақтар бар.

Жирафтарда дақтар, дақтар, дақтар, дақтар бар.

Маңдайда, құлақта, мойында да, шынтақта,

Мұрында, ішінде, тізеде , табанда. Пілдердің барлық жері қатпар, қатпар, қатпарлы

Пілдердің барлық жері қатпар, қатпар, қатпарлы

Маңдайда, құлақта, мойында да, шынтақта,

Мұрында, ішінде, тізеде , табанда

Мысықтардың барлық жері жүн, жүн, жүн, жүн жүн.

Мысықтардың барлық жері жүн, жүн, жүн, жүн жүн.

Маңдайда, құлақта, мойында да, шынтақта,

Мұрында, ішінде, тізеде, табанда.

Ал, зебраның жолағы бар , барлық жерде жолақ бар.

Ал, зебраның жолағы бар , барлық жерде жолақ бар.

Маңдайда, құлақта, мойында да, шынтақта,

Мұрында, ішінд

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!