Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Түркістан облысының білім басқармасының Жетісай ауданының білім бөлімінің "Ы.Алтынсарин атындағы №63 жалпы білім беретін мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

    Дефектолог-Әшірбек Мөлдір



    "Әдемі және дұрыс сөйлеу еліне саяхат"

    Мақсаты: балалардың сөйлеу және коммуникативтік қабілеттерін дамыту.

    Міндеттері:

    1. Оқытушылық:

    Жалпылау, жіктеу қабілеттерін қалыптастыру;

    сөйлеудің барлық компоненттерін қолдана білуді бекіту;

    Балалардың антонимдерді қолдана білуін бекіту; сөздік ойындарына қатысу арқылы сөздік қорын байыту.

    2. Дамытушылық:

    Диалогтік және монологтық сөйлеу дағдыларын дамыту

    көру және есту қабілетін дамыту;

    танымдық қызығушылықтарды, ақыл-ой операцияларын дамытуға ықпал ету, сұрақтарға толық жауап беруге үйрету;

    - қарым-қатынас қабілеттерін, зейінін, есте сақтау қабілетін дамыту;

    - сөйлеу тынысын дамыту.

    3. Тәрбиелік:

    - тәуелсіздікке, белсенділікке, мақсатқа ұмтылушылыққа, қарым-қатынас мәдениетіне тәрбиелеу.

    - дұрыс және әдемі сөйлеуге, бір-біріне мейірімді қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу.

    Әдістері: ауызша, көрнекі, практикалық, ойын.

    Тәсілдер: әңгімелесу, логикалық сұрақтар, жұмбақ, дидактикалық ойындар, сөйлеу ойындары, физминутка, иллюстрациялар, тосын сәт.

    Денсаулық сақтау технологиялары: физминутка, саусақ гимнастикасы, тыныс алу гимнастикасы.

    Материалдар мен жабдықтар: күннің сәулесі, жазба (теңіз шуы, көрнекі материал, сөйлеу ойынына арналған заттар, су-джок шарлары, доп, презентация.

    №

    Іс-әрекет кезеңдері

    Сабақ барысы

    Балалар іс-әрекеті

    1

    Мотивациялық қозғаушы

    Балалар, орнымыздан тұрып, келген қонақтармен сәлемдесіп алайық!

    Сабағымызға келгендер,

    Сәлем бердік бәріне!

    Ізгілікке сенгендер,

    Сәлем бердік бәріне!

    Өз бақытын өзгемен

    Тең бөлісе білгендер

    Сәлем бердік бәріне!

    (бір – біріне қарап)

    Сәтті өтсін сабағымыз

    Ашық болсын қабағымыз!

    2

    Ұйымдастыру кезеңі

    -Балалар, айтыңдаршы, адамдар неге дұрыс сөйлеу керек?

    -Иә балалар, дұрыс айтасындар. Сөзі, дауысы, істеген ісі әдемі адаммен сөйлесудің өзі жанымызды рахаттандырады екен.

    - Балалар, "Әдемі және дұрыс сөйлеу" еліне саяхат жасағыларыңыз келеді ме? Олай болса, бұл елге кіру үшін ең бірінші тілімізді дайындау керек:

    Бір- айнамызға қарайық

    Екі – терезені ашайық

    Үш-күлімдейік әрқашан

    Төрт- тісімізді ысайық.

    Бес-таңдайды да сырлайық

    Алты- ат шауысын салайық

    Жеті-тәтті тосап жеп алып,

    Сегіз – сырғанайық, ойнайық!

    Тоғыз- таза ауа жұтайық

    Он- аузымызды жабайық!



    Міне, біздің тілімізде саяхатқа дайын болды.

    - Саяхатқа шықпас бұрын ережелерді еске түсірейік:

    1. Күн сайын, барлық жерде,

    Ойында да, сабақта да,

    Қатты, анық, біз сөйлейміз,

    Егер жауап бергіміз келсе, шуламаймыз, қолымызды көтереміз.

    — басқа адамдармен сөйлесу үшін

    - бір-бірімен ойнау үшін

    -бір-бірін түсіну үшін






    -Иә, барғымыз келеді!


    Балалар сәйкесінше артикуляциялық жаттығуларды жасайды


    3

    Негізгі бөлім

    Міне, балалар, біз аралға келдік. Балалар, біз жүзіп бара жатқанда, мен судан не тауып алғанымды қараңдаршы. Бұл бөтелке .Бөтелкенің ішінде бір зат бар сияқты.

    - О, Балалар, бұл хат! Ашайық, онда не жазылғанын көрейік?

    «Құрметті, сүйкімді балалар , сіздерден көмек сұраймын. Жаман сиқыршылар біздің елімізді сиқырлап тастады.Аралдағы үйлер, жануарлар, ағаштар, сулар бәрі –бәрі мұзға айналды»

    Сиқырдың күшін қайтаруға көмектесініздер!

    ("Әдемі және дұрыс сөйлеу" елінің тұрғындары)


    - Тұрғындарға көмектесу керек. Көмектесеміз бе?













    -Иә.



    Онда, жұмбақты шешеіндер:

    Азаяр қыста қызуы,

    Молаяр жазда шыжуы.

    - Бірақ, біздің күніміз көңілсіз екен. Неге олай білесіндер ме балалар?

    Жаман сиқыршылар күнді де сиқырлап тастапты, ал сәулелерін әр жаққа лақтырып тастапты. Егер біз күннің барлық сәулелерін тапсақ, онда сиқыр өз күшін жоғалтады.

    - Сәулелерді күнге қайтару үшін тапсырмаларды орындау керек.


    (Логопед сәулелерге жазылған тапсырмаларды оқып, тапсырмаларды орындап, сәулелерді күнге қояды.)

    -Күн



    -Жоқ



    1 сәуледегі тапсырма: Мақалды аяқта!

    • Өнер алды-......................................

    • Тіл тас жарады, тас жармаса .......

    • Бас кеспек болса да,........................

    • Шебердің қолы ортақ,....................

    • Ең ащы да-.......................................

    • Ең тәтті де-......................................

    • Ең жұмсақ та-..................................

    • Ең қатты да-....................................



    -...қызыл тіл

    -....бас жарады

    -....тіл кеспек жоқ

    -....Шешеннің тілі ортақ

    -....тіл

    -....тіл

    -....тіл

    -....тіл



    2. Сәуле тапсырмасы: Керісінше айт.

    - Мен қыс деймін, сен ....дейсін

    -Мен "жоғары"деймін, ал сен .... дейсің

    -Мен "алыс"деймін, ал сен .... дейсің

    -Мен "тәтті"деймін, ал сен .... дейсің

    -Мен "тар"деймін, ал сен .... дейсің

    -Мен "күн"деймін, ал сен .... дейсің

    --Мен "бастау"деймін, ал сендер .... дейсіңдер


    -жаз


    -төмен

    -жақын

    -ащы

    -кең

    -түн

    -аяқтау



    3 сәуле ."Бір сөзбен атаңыз"ойыны

    (Логопед сөздер тобын атайды, балалар осы топ үшін жалпылама сөз атайды)

    - айна, шкаф, төсек, үстел, орындық


    - текшелер, үйрек, доп, пирамида, қуыршақ, аю.


    - шанышқы, қасық, шыныаяқ, шайнек, табақ, табақ.


    - жемпір, көйлек, футболка, шалбар.


    - қияр, сәбіз, қызанақ, бұрыш, қырыққабат, баклажан.


    Ойын " Не артық? »

    (Логопед сөздер тобын атайды, балалар бұл топта артық деп санайтын сөзді атайды)

    - сиыр, шошқа, аю, жылқы.

    - апельсин, алма, асқабақ, банан.

    - пальто, куртка, ине, юбка

    - сызғыш, қалам, қарындаш, текшелер.

    (Жиһаз)





    (Ойыншықтар)



    (Ыдыс)



    (Киім)


    (Көкөністер)


    (Аю)

    (Асқабақ)

    (Ине)

    (Текшелер)




    4 сәуле. «Эмоциялар » ойыны

    Логопед көңіл-күйді білдіретін суреттерді көрсетеді.

    Балалар қайталайды.



    5 сәуле. Сөйлем құра .

    Логопед әр түрлі суреттер бар карточкалар береді.

    Балалар сәйкесінше сөйлем құрайды.



    6 сәуле. Сергіту сәті


    Жирафтарда дақтар, дақтар, дақтар, дақтар, дақтар бар.

    Жирафтарда дақтар, дақтар, дақтар, дақтар бар.

    Маңдайда, құлақта, мойында да, шынтақта,

    Мұрында, ішінде, тізеде , табанда. Пілдердің барлық жері қатпар, қатпар, қатпарлы

    Пілдердің барлық жері қатпар, қатпар, қатпарлы

    Маңдайда, құлақта, мойында да, шынтақта,

    Мұрында, ішінде, тізеде , табанда

    Мысықтардың барлық жері жүн, жүн, жүн, жүн жүн.

    Мысықтардың барлық жері жүн, жүн, жүн, жүн жүн.

    Маңдайда, құлақта, мойында да, шынтақта,

    Мұрында, ішінде, тізеде, табанда.

    Ал, зебраның жолағы бар , барлық жерде жолақ бар.

    Ал, зебраның жолағы бар , барлық жерде жолақ бар.

    Маңдайда, құлақта, мойында да, шынтақта,

    Мұрында, ішінд

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Әшірбек Мөлдір Ануарқызы
    02 Мамыр 2024
    458
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "ӘДЕМІ ЖӘНЕ ДҰРЫС СӨЙЛЕУ ЕЛІНЕ САЯХАТ" АШЫҚ САБАҒЫ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "ӘДЕМІ ЖӘНЕ ДҰРЫС СӨЙЛЕУ ЕЛІНЕ САЯХАТ" АШЫҚ САБАҒЫ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мақсаты: балалардың сөйлеу және коммуникативтік қабілеттерін дамыту. Міндеттері: 1. Оқытушылық: Жалпылау, жіктеу қабілеттерін қалыптастыру; сөйлеудің барлық компоненттерін қолдана білуді бекіту; Балалардың антонимдерді қолдана білуін бекіту; сөздік ойындарына қатысу арқылы сөздік қорын байыту. 2. Дамытушылық: Диалогтік және монологтық сөйлеу дағдыларын дамыту көру және есту қабілетін дамыту; танымдық қызығушылықтарды, ақыл-ой операцияларын дамытуға ықпал ету, сұрақтарға толық жауап беруге үйрету; - қарым-қатынас қабілеттерін, зейінін, есте сақтау қабілетін дамыту; - сөйлеу тынысын дамыту.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Түркістан облысының білім басқармасының Жетісай ауданының білім бөлімінің "Ы.Алтынсарин атындағы №63 жалпы білім беретін мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

    Дефектолог-Әшірбек Мөлдір



    "Әдемі және дұрыс сөйлеу еліне саяхат"

    Мақсаты: балалардың сөйлеу және коммуникативтік қабілеттерін дамыту.

    Міндеттері:

    1. Оқытушылық:

    Жалпылау, жіктеу қабілеттерін қалыптастыру;

    сөйлеудің барлық компоненттерін қолдана білуді бекіту;

    Балалардың антонимдерді қолдана білуін бекіту; сөздік ойындарына қатысу арқылы сөздік қорын байыту.

    2. Дамытушылық:

    Диалогтік және монологтық сөйлеу дағдыларын дамыту

    көру және есту қабілетін дамыту;

    танымдық қызығушылықтарды, ақыл-ой операцияларын дамытуға ықпал ету, сұрақтарға толық жауап беруге үйрету;

    - қарым-қатынас қабілеттерін, зейінін, есте сақтау қабілетін дамыту;

    - сөйлеу тынысын дамыту.

    3. Тәрбиелік:

    - тәуелсіздікке, белсенділікке, мақсатқа ұмтылушылыққа, қарым-қатынас мәдениетіне тәрбиелеу.

    - дұрыс және әдемі сөйлеуге, бір-біріне мейірімді қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу.

    Әдістері: ауызша, көрнекі, практикалық, ойын.

    Тәсілдер: әңгімелесу, логикалық сұрақтар, жұмбақ, дидактикалық ойындар, сөйлеу ойындары, физминутка, иллюстрациялар, тосын сәт.

    Денсаулық сақтау технологиялары: физминутка, саусақ гимнастикасы, тыныс алу гимнастикасы.

    Материалдар мен жабдықтар: күннің сәулесі, жазба (теңіз шуы, көрнекі материал, сөйлеу ойынына арналған заттар, су-джок шарлары, доп, презентация.

    №

    Іс-әрекет кезеңдері

    Сабақ барысы

    Балалар іс-әрекеті

    1

    Мотивациялық қозғаушы

    Балалар, орнымыздан тұрып, келген қонақтармен сәлемдесіп алайық!

    Сабағымызға келгендер,

    Сәлем бердік бәріне!

    Ізгілікке сенгендер,

    Сәлем бердік бәріне!

    Өз бақытын өзгемен

    Тең бөлісе білгендер

    Сәлем бердік бәріне!

    (бір – біріне қарап)

    Сәтті өтсін сабағымыз

    Ашық болсын қабағымыз!

    2

    Ұйымдастыру кезеңі

    -Балалар, айтыңдаршы, адамдар неге дұрыс сөйлеу керек?

    -Иә балалар, дұрыс айтасындар. Сөзі, дауысы, істеген ісі әдемі адаммен сөйлесудің өзі жанымызды рахаттандырады екен.

    - Балалар, "Әдемі және дұрыс сөйлеу" еліне саяхат жасағыларыңыз келеді ме? Олай болса, бұл елге кіру үшін ең бірінші тілімізді дайындау керек:

    Бір- айнамызға қарайық

    Екі – терезені ашайық

    Үш-күлімдейік әрқашан

    Төрт- тісімізді ысайық.

    Бес-таңдайды да сырлайық

    Алты- ат шауысын салайық

    Жеті-тәтті тосап жеп алып,

    Сегіз – сырғанайық, ойнайық!

    Тоғыз- таза ауа жұтайық

    Он- аузымызды жабайық!



    Міне, біздің тілімізде саяхатқа дайын болды.

    - Саяхатқа шықпас бұрын ережелерді еске түсірейік:

    1. Күн сайын, барлық жерде,

    Ойында да, сабақта да,

    Қатты, анық, біз сөйлейміз,

    Егер жауап бергіміз келсе, шуламаймыз, қолымызды көтереміз.

    — басқа адамдармен сөйлесу үшін

    - бір-бірімен ойнау үшін

    -бір-бірін түсіну үшін






    -Иә, барғымыз келеді!


    Балалар сәйкесінше артикуляциялық жаттығуларды жасайды


    3

    Негізгі бөлім

    Міне, балалар, біз аралға келдік. Балалар, біз жүзіп бара жатқанда, мен судан не тауып алғанымды қараңдаршы. Бұл бөтелке .Бөтелкенің ішінде бір зат бар сияқты.

    - О, Балалар, бұл хат! Ашайық, онда не жазылғанын көрейік?

    «Құрметті, сүйкімді балалар , сіздерден көмек сұраймын. Жаман сиқыршылар біздің елімізді сиқырлап тастады.Аралдағы үйлер, жануарлар, ағаштар, сулар бәрі –бәрі мұзға айналды»

    Сиқырдың күшін қайтаруға көмектесініздер!

    ("Әдемі және дұрыс сөйлеу" елінің тұрғындары)


    - Тұрғындарға көмектесу керек. Көмектесеміз бе?













    -Иә.



    Онда, жұмбақты шешеіндер:

    Азаяр қыста қызуы,

    Молаяр жазда шыжуы.

    - Бірақ, біздің күніміз көңілсіз екен. Неге олай білесіндер ме балалар?

    Жаман сиқыршылар күнді де сиқырлап тастапты, ал сәулелерін әр жаққа лақтырып тастапты. Егер біз күннің барлық сәулелерін тапсақ, онда сиқыр өз күшін жоғалтады.

    - Сәулелерді күнге қайтару үшін тапсырмаларды орындау керек.


    (Логопед сәулелерге жазылған тапсырмаларды оқып, тапсырмаларды орындап, сәулелерді күнге қояды.)

    -Күн



    -Жоқ



    1 сәуледегі тапсырма: Мақалды аяқта!

    • Өнер алды-......................................

    • Тіл тас жарады, тас жармаса .......

    • Бас кеспек болса да,........................

    • Шебердің қолы ортақ,....................

    • Ең ащы да-.......................................

    • Ең тәтті де-......................................

    • Ең жұмсақ та-..................................

    • Ең қатты да-....................................



    -...қызыл тіл

    -....бас жарады

    -....тіл кеспек жоқ

    -....Шешеннің тілі ортақ

    -....тіл

    -....тіл

    -....тіл

    -....тіл



    2. Сәуле тапсырмасы: Керісінше айт.

    - Мен қыс деймін, сен ....дейсін

    -Мен "жоғары"деймін, ал сен .... дейсің

    -Мен "алыс"деймін, ал сен .... дейсің

    -Мен "тәтті"деймін, ал сен .... дейсің

    -Мен "тар"деймін, ал сен .... дейсің

    -Мен "күн"деймін, ал сен .... дейсің

    --Мен "бастау"деймін, ал сендер .... дейсіңдер


    -жаз


    -төмен

    -жақын

    -ащы

    -кең

    -түн

    -аяқтау



    3 сәуле ."Бір сөзбен атаңыз"ойыны

    (Логопед сөздер тобын атайды, балалар осы топ үшін жалпылама сөз атайды)

    - айна, шкаф, төсек, үстел, орындық


    - текшелер, үйрек, доп, пирамида, қуыршақ, аю.


    - шанышқы, қасық, шыныаяқ, шайнек, табақ, табақ.


    - жемпір, көйлек, футболка, шалбар.


    - қияр, сәбіз, қызанақ, бұрыш, қырыққабат, баклажан.


    Ойын " Не артық? »

    (Логопед сөздер тобын атайды, балалар бұл топта артық деп санайтын сөзді атайды)

    - сиыр, шошқа, аю, жылқы.

    - апельсин, алма, асқабақ, банан.

    - пальто, куртка, ине, юбка

    - сызғыш, қалам, қарындаш, текшелер.

    (Жиһаз)





    (Ойыншықтар)



    (Ыдыс)



    (Киім)


    (Көкөністер)


    (Аю)

    (Асқабақ)

    (Ине)

    (Текшелер)




    4 сәуле. «Эмоциялар » ойыны

    Логопед көңіл-күйді білдіретін суреттерді көрсетеді.

    Балалар қайталайды.



    5 сәуле. Сөйлем құра .

    Логопед әр түрлі суреттер бар карточкалар береді.

    Балалар сәйкесінше сөйлем құрайды.



    6 сәуле. Сергіту сәті


    Жирафтарда дақтар, дақтар, дақтар, дақтар, дақтар бар.

    Жирафтарда дақтар, дақтар, дақтар, дақтар бар.

    Маңдайда, құлақта, мойында да, шынтақта,

    Мұрында, ішінде, тізеде , табанда. Пілдердің барлық жері қатпар, қатпар, қатпарлы

    Пілдердің барлық жері қатпар, қатпар, қатпарлы

    Маңдайда, құлақта, мойында да, шынтақта,

    Мұрында, ішінде, тізеде , табанда

    Мысықтардың барлық жері жүн, жүн, жүн, жүн жүн.

    Мысықтардың барлық жері жүн, жүн, жүн, жүн жүн.

    Маңдайда, құлақта, мойында да, шынтақта,

    Мұрында, ішінде, тізеде, табанда.

    Ал, зебраның жолағы бар , барлық жерде жолақ бар.

    Ал, зебраның жолағы бар , барлық жерде жолақ бар.

    Маңдайда, құлақта, мойында да, шынтақта,

    Мұрында, ішінд

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Логопед, дефектолог Ашық сабақ 2 сынып
    02.05.2024
    458
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Әшірбек Мөлдір Ануарқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации