Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Жаратылыстану

    3-сынып

    Табиғат физикасы

    Күш және қозғалыс

    Мектеп: Б.Момышұлы ом

    Мұғалімнің аты-жөні: Сейтбай Е

    Қатысқандар саны:

    Қатыспаған оқушылар:

    Күні:

    28.02.

    Тақырыбы:

    Серпімділік күші дегеніміз не?

    Оқу мақсаты:

    3.5.1.1 серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;


    Сабақтың мақсаты:

    Серпімділік күшін зерттеу үшін эксперимент жүргізеді; серпімділік күшінің күнделікті тұрмыстағы көріністерін атай алады.

    Бағалау критерийі

    Серпімділік күшін сипаттайды;

    серпімділік күшіне мысал келтіреді;

    серпімді және серпімсіз денелерді атай алады.

    Тілдік мақсат:


    Жаңа ұғымдарды тақырып бойынша құраған сөйлемдерінде қолдана алады.

    Пәндік терминология мен тірек сөздер

    серпімділік күші

    серпімді

    серпімсіз

    Құндылықтар:

    ынтымақтастықта жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру.

    Пәнаралық байланыс

    Математика, дене шынықтыру, көркем еңбек

    Алдыңғы меңгерілген білім

    түрлі денелердің әртүрлі жылдамдықпен қозғалуына мысал келтіру; қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу; массаны анықтауға арналған құралдарды таңдау және пайдалану

    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Үй тапсыр-масын сұрау











    Сабақтың басы

    «Жәкей және оның аты» стр.

    1. Күн таңертең қайдан шығып, бірте-бірте көкжиектен жоғары көтеріледі ? (шығыстан)

    2. Күн қай уақытта ол ең жоғарғы нүктесіне жетеді? (тал түсте)

    3. Күн төмен түсіп , қайда батады ? (батыста)

    4. Тәулік неден құралады? (таң, түс, кеш, түн)

    5.Түнгі сағат 12-ден таңғы сағат 6-ға дейінгі уақытты

    қалай атайды? (түн ортасы)


    Топқа бөлу: түстермен екі топқа бөлу.

    Алдынғы білімді жаңғырту

    - Денелер қалай қозғалады?

    - Олардың жылдамдығы неге байланысты болады?

    - Әртүрлі жылдамдықпен қозғалатын денелерді ата.

    Кіріспе тапсырма. «Спорт алаңында».

    Фотосуреттерді көрсету, спортшылардың әрекеті­н сипаттау. Денелердің әрекеттен кейін қандай күйге түсетінін болжау.

    Мысалы:

    1.– Теннисшінің соққысынан кейін доп қалай ұшады? (Ол өз бағытын өзгертеді.)

    2. – Спортшы көздеген биіктігіне секіру үшін не істейді? (Алыстан жүгіріп келеді)

    3.– Үшінші суретте не болады? (Спортшы қолын жібер­ген кезде жебе ұшады.)

    4. – Доп қақпаға қандай жылдамдықпен кірді? ( Қатты жылдамдықпен)

    – Күштің әсерінен барлық денелер қандай өзгеріске түсті? (Жылдамдығы өзгереді.)

    – Денелер неліктен жылдамдығын өзгертеді? Ненің әсерінен өзгертеді? (Күштердің).

    Қорытындылау. Денелерде қандай өзгеріс болатынын және неліктен болатынын бір сөйлеммен жалпылау. (Денелерге сыртқы күш әсер етеді, сондықтан олар қозғалысқа түседі, жылдамдығын, бағытын өзгертеді).












    Слайд №1





    Слайд №2 Спорт құралдарымен спортшылардың фотосуреттері

    Сабақтың ортасы



    Практикалық жұмыс. Заттардың пішіні қандай болады?

    Ресурстар тарату. Доп (резенке, пластикалық), металл сызғыш, ме­талл серіппе, ермексаз және жіптер.

    Оқушыларға тарату – олар ұстап көреді.

    Тапсырма: Заттарды екі топқа бөлу.

    Денелерді майыстырып, қысып көруді ұсыну. Әрекеттің нәтижесі бойынша денелерді екіге бөлуді ұсыну. Сұрақ қою:

    -Денені майыстырса не­месе қысса, содан кейін босатса, оған не болады?

    -Доп, сызғыш, серіппе өз қалпына қайтып келеді, ермексаз бен жіп сол күйінде қалады.

    - Қай топтағы заттарды серпімді деп атауға болады? (Доп, сызғыш, серіппе).

    - Қай топтағы заттарды серпімсіз деп атауға болады? (ермексаз , жіп).

    Анықтама құрастыру.

    Бастапқы қалпына қайта келе алмайтын денелердің пластикалық (серпімсіз).

    Пластикалық сөзінің мағынасын түсіндіру. (Ондай заттарға кез келген пішін­ге ие болатын, бірақ алғашқы қалпын қайтара алмайтын заттарды жатқызуға болады.

    ҚБ. Мұғалімнің ауызша кері байланысы.

    Зерттеу.

    1- топқа қажетті ресурстар: резеңке, жіп, кір тасы (200 грамм) .

    – Күштің әсерінен денелер бірдей созылады ма, жоқ па, қалай тексеруге болады?

    1- топ эксперимент жоспарын дайындайды.

    Зерттеу барысы:

    • Резеңке арасы 3 см болатындай етіп, екі белгі қою.

    • Резенкені штативке ілу.

    • «Резеңке созылды ма?» ......................................................

    • Резеңкеге кір тасын іл.

    «Резеңкеге не болды? Неге?»

    ............................................................


    • Белгілердің арасын өлше.

    Неше см болды?....................................

    • Қорытынды жасау.


    Оқушылар денелердің арасындағы ең мықты зат – жіп, ал ең

    созылғыш зат – резеңке екеніне көз жеткізеді.


    Дескриптор

    Білім алушылар:

    - тәжірибенің негізінде серпімділік күшін анықтайды;

    - серпімділік күшіне мысал келтіреді.




    Эксперимент жасау кезінде топтардың жұмысын бақы­лау және оқушыларға эксперимент шартын өзгертуге болмайты­нын ескерту.


    2-топ: Шармен қарапайым тәжірибе жасап көр.


    1. Шарды үрлеп, аузын мықтап байла.

    Оны тегіс жерге қойып, үстінен алақаныңмен бас.

    Астын сыз

    1. Шарда қандай өзгеріс болды?(пішіні өзгерді; өзгермеді)

    2. Қолыңды алған кезде не өзгерді?(пішіні қалпына келді; келмеді)

    3. Осы тәжірибе арқылы күштің қай түрін анықтауға болады? (серпімді күш ; ауырлық күш)

    Дескриптор

    Білім алушылар:

    - тәжірибенің негізінде серпімділік күшін анықтайды;

    - серпімділік күшіне мысал келтіреді.


    ҚБ. Жұмыстарын сырттай бақылау нәтижесі бойынша ауызша кері байланыс жасау.

    Сергіту сәті:

    Ойлан. Болжап көріңдер.

    «Құтқарушы қалай әрекет етеді?» тапсырмасы

    2-топ: .Егер терезеден бала құлап бара жатса, қанша құтқарушы қажет болар еді?

    1-топ:. Егер терезеден бала құлап бара жатса, көп күш қажет пе, әлде аз күш қажет пе? (дәлелдеу)

    Ро­гатканы мысалға келтіру.

    –Оған салынған тастың өте алысқа ұшуы үшін резеңкесін қалай тарту керек? (Резеңкесі неғұрлым қатты керілсе, оғы немесе тасы соғұрлым алысырақ ұшады.)

    –Серпімділік күшінің дененің созылуына қандай байланысы бар екені туралы тұжырым жасап көріңдер (дене қатты созылған сайын оның серпімділік күші де көп болады).

    ҚБ. Мұғалімнің ауызша кері байланысы.

    ҚБ. Мұғалімнің ауызша кері байланысы.

    Өзіндік жұмыс.

    1-жұмыс парағы. «Серпімділік күші»

    Пікірлерді оқып, бағалайды: егер пікір дұрыс болса, онда құс белгі қояды; егер дұрыс болмаса, айқыш белгісін қояды.. Егер оқушы жа­уабының дұрыстығына сенбесе, ол пікірді қалдырып кетуіне болады.

    №

    Денелер

    серпімділік күші бар

    1

    Пласмас доп

    Χ

    2

    Қағаз

    Χ

    3

    Шар үрленген

    Ѵ

    4

    Ағаш сызғыш

    Χ

    5

    Сым темір

    Χ

    6

    Резенке

    Ѵ

    7

    Жіп

    Χ

    8

    Серіппе

    Ѵ

    9

    Диван

    Ѵ

    Қажетті балл

    4


    Дескриптор

    Білім алушылар:

    - Серпімділік күшті анықтайды

    - Әр дұрыс жауапқа 1 балл



    Қосымша тапсырмалар :

    Әр топ постер құрастыру.

    1-топ: Серпімсіз денелер

    2-топ: Серпімді денелер.

    Серпімділік күшінің дене ұзындығына байланыстылығын көрсететін тағы бір эксперимент жасау. Ұзындықтары әртүрлі үш резеңке қажет. Әр денені созып, серпімділік күшін сынау. Дене неғұрлым қысқа болса, ол қатты созылмайды, сондықтан оған әсер ететін серпімділік күші үлкен.




    доп;

    пластикалық сызғыш;

    металл серіппе;

    ермексаз және жіп (әр топқа);

    резеңке);










    Слайд №5













    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Азаматұлы Альтаир
    11 Ақпан 2021
    2878
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Әдемі жазу"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Әдемі жазу"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    оқушыларға
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Жаратылыстану

    3-сынып

    Табиғат физикасы

    Күш және қозғалыс

    Мектеп: Б.Момышұлы ом

    Мұғалімнің аты-жөні: Сейтбай Е

    Қатысқандар саны:

    Қатыспаған оқушылар:

    Күні:

    28.02.

    Тақырыбы:

    Серпімділік күші дегеніміз не?

    Оқу мақсаты:

    3.5.1.1 серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;


    Сабақтың мақсаты:

    Серпімділік күшін зерттеу үшін эксперимент жүргізеді; серпімділік күшінің күнделікті тұрмыстағы көріністерін атай алады.

    Бағалау критерийі

    Серпімділік күшін сипаттайды;

    серпімділік күшіне мысал келтіреді;

    серпімді және серпімсіз денелерді атай алады.

    Тілдік мақсат:


    Жаңа ұғымдарды тақырып бойынша құраған сөйлемдерінде қолдана алады.

    Пәндік терминология мен тірек сөздер

    серпімділік күші

    серпімді

    серпімсіз

    Құндылықтар:

    ынтымақтастықта жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру.

    Пәнаралық байланыс

    Математика, дене шынықтыру, көркем еңбек

    Алдыңғы меңгерілген білім

    түрлі денелердің әртүрлі жылдамдықпен қозғалуына мысал келтіру; қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу; массаны анықтауға арналған құралдарды таңдау және пайдалану

    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Үй тапсыр-масын сұрау











    Сабақтың басы

    «Жәкей және оның аты» стр.

    1. Күн таңертең қайдан шығып, бірте-бірте көкжиектен жоғары көтеріледі ? (шығыстан)

    2. Күн қай уақытта ол ең жоғарғы нүктесіне жетеді? (тал түсте)

    3. Күн төмен түсіп , қайда батады ? (батыста)

    4. Тәулік неден құралады? (таң, түс, кеш, түн)

    5.Түнгі сағат 12-ден таңғы сағат 6-ға дейінгі уақытты

    қалай атайды? (түн ортасы)


    Топқа бөлу: түстермен екі топқа бөлу.

    Алдынғы білімді жаңғырту

    - Денелер қалай қозғалады?

    - Олардың жылдамдығы неге байланысты болады?

    - Әртүрлі жылдамдықпен қозғалатын денелерді ата.

    Кіріспе тапсырма. «Спорт алаңында».

    Фотосуреттерді көрсету, спортшылардың әрекеті­н сипаттау. Денелердің әрекеттен кейін қандай күйге түсетінін болжау.

    Мысалы:

    1.– Теннисшінің соққысынан кейін доп қалай ұшады? (Ол өз бағытын өзгертеді.)

    2. – Спортшы көздеген биіктігіне секіру үшін не істейді? (Алыстан жүгіріп келеді)

    3.– Үшінші суретте не болады? (Спортшы қолын жібер­ген кезде жебе ұшады.)

    4. – Доп қақпаға қандай жылдамдықпен кірді? ( Қатты жылдамдықпен)

    – Күштің әсерінен барлық денелер қандай өзгеріске түсті? (Жылдамдығы өзгереді.)

    – Денелер неліктен жылдамдығын өзгертеді? Ненің әсерінен өзгертеді? (Күштердің).

    Қорытындылау. Денелерде қандай өзгеріс болатынын және неліктен болатынын бір сөйлеммен жалпылау. (Денелерге сыртқы күш әсер етеді, сондықтан олар қозғалысқа түседі, жылдамдығын, бағытын өзгертеді).












    Слайд №1





    Слайд №2 Спорт құралдарымен спортшылардың фотосуреттері

    Сабақтың ортасы



    Практикалық жұмыс. Заттардың пішіні қандай болады?

    Ресурстар тарату. Доп (резенке, пластикалық), металл сызғыш, ме­талл серіппе, ермексаз және жіптер.

    Оқушыларға тарату – олар ұстап көреді.

    Тапсырма: Заттарды екі топқа бөлу.

    Денелерді майыстырып, қысып көруді ұсыну. Әрекеттің нәтижесі бойынша денелерді екіге бөлуді ұсыну. Сұрақ қою:

    -Денені майыстырса не­месе қысса, содан кейін босатса, оған не болады?

    -Доп, сызғыш, серіппе өз қалпына қайтып келеді, ермексаз бен жіп сол күйінде қалады.

    - Қай топтағы заттарды серпімді деп атауға болады? (Доп, сызғыш, серіппе).

    - Қай топтағы заттарды серпімсіз деп атауға болады? (ермексаз , жіп).

    Анықтама құрастыру.

    Бастапқы қалпына қайта келе алмайтын денелердің пластикалық (серпімсіз).

    Пластикалық сөзінің мағынасын түсіндіру. (Ондай заттарға кез келген пішін­ге ие болатын, бірақ алғашқы қалпын қайтара алмайтын заттарды жатқызуға болады.

    ҚБ. Мұғалімнің ауызша кері байланысы.

    Зерттеу.

    1- топқа қажетті ресурстар: резеңке, жіп, кір тасы (200 грамм) .

    – Күштің әсерінен денелер бірдей созылады ма, жоқ па, қалай тексеруге болады?

    1- топ эксперимент жоспарын дайындайды.

    Зерттеу барысы:

    • Резеңке арасы 3 см болатындай етіп, екі белгі қою.

    • Резенкені штативке ілу.

    • «Резеңке созылды ма?» ......................................................

    • Резеңкеге кір тасын іл.

    «Резеңкеге не болды? Неге?»

    ............................................................


    • Белгілердің арасын өлше.

    Неше см болды?....................................

    • Қорытынды жасау.


    Оқушылар денелердің арасындағы ең мықты зат – жіп, ал ең

    созылғыш зат – резеңке екеніне көз жеткізеді.


    Дескриптор

    Білім алушылар:

    - тәжірибенің негізінде серпімділік күшін анықтайды;

    - серпімділік күшіне мысал келтіреді.




    Эксперимент жасау кезінде топтардың жұмысын бақы­лау және оқушыларға эксперимент шартын өзгертуге болмайты­нын ескерту.


    2-топ: Шармен қарапайым тәжірибе жасап көр.


    1. Шарды үрлеп, аузын мықтап байла.

    Оны тегіс жерге қойып, үстінен алақаныңмен бас.

    Астын сыз

    1. Шарда қандай өзгеріс болды?(пішіні өзгерді; өзгермеді)

    2. Қолыңды алған кезде не өзгерді?(пішіні қалпына келді; келмеді)

    3. Осы тәжірибе арқылы күштің қай түрін анықтауға болады? (серпімді күш ; ауырлық күш)

    Дескриптор

    Білім алушылар:

    - тәжірибенің негізінде серпімділік күшін анықтайды;

    - серпімділік күшіне мысал келтіреді.


    ҚБ. Жұмыстарын сырттай бақылау нәтижесі бойынша ауызша кері байланыс жасау.

    Сергіту сәті:

    Ойлан. Болжап көріңдер.

    «Құтқарушы қалай әрекет етеді?» тапсырмасы

    2-топ: .Егер терезеден бала құлап бара жатса, қанша құтқарушы қажет болар еді?

    1-топ:. Егер терезеден бала құлап бара жатса, көп күш қажет пе, әлде аз күш қажет пе? (дәлелдеу)

    Ро­гатканы мысалға келтіру.

    –Оған салынған тастың өте алысқа ұшуы үшін резеңкесін қалай тарту керек? (Резеңкесі неғұрлым қатты керілсе, оғы немесе тасы соғұрлым алысырақ ұшады.)

    –Серпімділік күшінің дененің созылуына қандай байланысы бар екені туралы тұжырым жасап көріңдер (дене қатты созылған сайын оның серпімділік күші де көп болады).

    ҚБ. Мұғалімнің ауызша кері байланысы.

    ҚБ. Мұғалімнің ауызша кері байланысы.

    Өзіндік жұмыс.

    1-жұмыс парағы. «Серпімділік күші»

    Пікірлерді оқып, бағалайды: егер пікір дұрыс болса, онда құс белгі қояды; егер дұрыс болмаса, айқыш белгісін қояды.. Егер оқушы жа­уабының дұрыстығына сенбесе, ол пікірді қалдырып кетуіне болады.

    №

    Денелер

    серпімділік күші бар

    1

    Пласмас доп

    Χ

    2

    Қағаз

    Χ

    3

    Шар үрленген

    Ѵ

    4

    Ағаш сызғыш

    Χ

    5

    Сым темір

    Χ

    6

    Резенке

    Ѵ

    7

    Жіп

    Χ

    8

    Серіппе

    Ѵ

    9

    Диван

    Ѵ

    Қажетті балл

    4


    Дескриптор

    Білім алушылар:

    - Серпімділік күшті анықтайды

    - Әр дұрыс жауапқа 1 балл



    Қосымша тапсырмалар :

    Әр топ постер құрастыру.

    1-топ: Серпімсіз денелер

    2-топ: Серпімді денелер.

    Серпімділік күшінің дене ұзындығына байланыстылығын көрсететін тағы бір эксперимент жасау. Ұзындықтары әртүрлі үш резеңке қажет. Әр денені созып, серпімділік күшін сынау. Дене неғұрлым қысқа болса, ол қатты созылмайды, сондықтан оған әсер ететін серпімділік күші үлкен.




    доп;

    пластикалық сызғыш;

    металл серіппе;

    ермексаз және жіп (әр топқа);

    резеңке);










    Слайд №5













    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Көрнекілік 2 сынып
    11.02.2021
    2878
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Азаматұлы Альтаир
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации