Сабақтың басы 10
минут
|
І.Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Ы нтымақтастық орта қалыптастыру
1.Бір-бірімізге көмек
көрсету;
2.Бірігіп шешім
қабылдау;
3.Жаңа ақпарат
алу;
4.Көңілді күймен сабақты
бастау;
Сабақ тақырыбы және оқу
мақсаттары анықталады. Оқушылар талқылайды және болжамдарын
мұғалімге айтады.
Padlet
тақтасы
арқылы тақырыпты ашу үшін ой қозғау сұрағы
жолданады.
Сабақтың тақырыбы: Аденозинүшфосфаттың (АТФ) құрылысы мен
қызметі
|
Үй тапсырмасын
тексереді
|
Бейнелерге қарап, бүгінгі
сабақта ұстанатын ереже құрастырады.
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады. Нуклеотид терминін нуклеин қышқылы мономері ретінде
анықтайды
Ағза энергияны қайдан
алады?
Сабақтық тақырыбын,
мақсатын болжау
|
|
1-3
слайд
4-слайд
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
25
минут
|
Аденозинтрифосфаттың
(АТФ) құрылысы
АТФ дегеніміз – азотты негіз
аденин, рибоза және фосфор қышқылының үш қалдығынан тұратын
нуклеотид, олардың екеуінде көп мөлшерде энергия
жинақталады.
АТФ – құрамында гидролиз
нәтижесінде көп мөлшерде энергия бөлетін байланысы бар арнайы
қосылыс. Мұндай байланыстар макроэргиялық байланыс деп аталады. Бұл
байланыстардың гидролизі кезінде басқа химиялық байланыстардың
бөлінуіне қарағанда шамамен 4 есе көп энергия
бөлінеді.
Аденозинтрифосфаттың
(АТФ) құрылысы мен қызметі
ATФ0 (C10H16N5O13P3) – аденозинтрифосфор қышқылы
немесе аденозинтрифосфат, барлық жасушалардағы универсалды энергия
көзі.
АТФ цитоплазмада,
митохондрияда, пластидтерде және жасуша ядроларында болады және
жасушадағы биохимиялық реакциялардың көпшілігі үшін ең кең таралған
және универсалды энергия көзі болып саналады. АТФ жасушаның барлық
функцияларын энергиямен қамтамасыз етеді: механикалық жұмыс,
заттардың биосинтезі, бөліну және т.б. Жасушадағы АТФ мөлшері,
орташа алғанда, оның массасының шамамен 0,05%-ын құрайды,
алайда АТФ шығыны жоғары болатын жасушаларда (мысалы, бауыр
жасушаларында, бұлшықеттерде) оның мөлшері 0,5%-ға жетуі
мүмкін.
Жеке
орындалады
АТФ молекуласының
құрам-бөліктерін анықтайды
Жұппен
орындалады
Қызметіне
байланысты екі мысал келтіреді
Жұппен
орындалады
Ұқсастығы
мен ерекшеліктерін сипаттайды
Қорытынды
тапсырма: WORDWALL
платформасы арқылы
|
Сілтеме
береді
|
«Frayer Model» арқылы
тақырыпты меңгеру
№1
тапсырма. Төменде берілген суретті
қолданып, АТФ молекуласының құрам - бөліктерін
жазыңыз.
№2
тапсырма. АТФ-ның жасушадағы қызметіне
екі мысал келтіріңіз.
_________________________
_________________________
_________________________
№3
тапсырма.
РНҚ мен
ДНҚ молекулаларының нуклеотидтерімен АТФ нуклеотидінің ұқсастығы
мен айырмашылығын анықтау
|
Дескриптор:
АТФ-тың
құрылысын анықтайды
Мадақтау сөзімен
ынталандыру
Дескриптор: АТФ-тың
қызметтерін сипаттайды
Дескриптор: Нуклеотидтердің құрылымдық
компоненттерінің орналасуын көрсетеді.
Оқушылар тапсырманы орындау
деңгейіне қарай 1-10 баллдық жүйе арқылы
бағаланады
|
5-9
слайдтар
|