Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Аденозинүшфосфаттың (АТФ) құрылысы мен қызметі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
__Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия___
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
___Аденозинүшфосфаттың (АТФ) құрылысы мен қызметі
(сабақтың тақырыбы)
Бөлім: |
10.2 Тыныс алу |
|
Цифрлы педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Турмагамбетова Мейрамгул Изтаевна |
|
Асисстент педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
10-сынып мұғалімдері |
|
Күні: |
17.10.2022ж. |
|
Цифрлы сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Аденозинүшфосфаттың (АТФ) құрылысы мен
қызметі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.1.4.1- аденозинүшфосфаттың құрылысы мен қызметтерін сипаттау |
|
Сабақтың мақсаты |
|
Цифрлы сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Цифрлы педагогтің әрекеті |
Ассистент педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Ы нтымақтастық орта қалыптастыру 1.Бір-бірімізге көмек көрсету; 2.Бірігіп шешім қабылдау; 3.Жаңа ақпарат алу; 4.Көңілді күймен сабақты бастау; Сабақ тақырыбы және оқу мақсаттары анықталады. Оқушылар талқылайды және болжамдарын мұғалімге айтады. Padlet тақтасы арқылы тақырыпты ашу үшін ой қозғау сұрағы жолданады. Сабақтың тақырыбы: Аденозинүшфосфаттың (АТФ) құрылысы мен қызметі |
Үй тапсырмасын тексереді |
Бейнелерге қарап, бүгінгі сабақта ұстанатын ереже құрастырады. Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Нуклеотид терминін нуклеин қышқылы мономері ретінде анықтайды Ағза энергияны қайдан алады? Сабақтық тақырыбын, мақсатын болжау |
|
1-3 слайд 4-слайд |
||||||||||
Мағынаны ашу. 25 минут |
Аденозинтрифосфаттың (АТФ) құрылысы АТФ дегеніміз – азотты негіз аденин, рибоза және фосфор қышқылының үш қалдығынан тұратын нуклеотид, олардың екеуінде көп мөлшерде энергия жинақталады. АТФ – құрамында гидролиз нәтижесінде көп мөлшерде энергия бөлетін байланысы бар арнайы қосылыс. Мұндай байланыстар макроэргиялық байланыс деп аталады. Бұл байланыстардың гидролизі кезінде басқа химиялық байланыстардың бөлінуіне қарағанда шамамен 4 есе көп энергия бөлінеді. Аденозинтрифосфаттың (АТФ) құрылысы мен қызметі ATФ0 (C10H16N5O13P3) – аденозинтрифосфор қышқылы немесе аденозинтрифосфат, барлық жасушалардағы универсалды энергия көзі. АТФ цитоплазмада, митохондрияда, пластидтерде және жасуша ядроларында болады және жасушадағы биохимиялық реакциялардың көпшілігі үшін ең кең таралған және универсалды энергия көзі болып саналады. АТФ жасушаның барлық функцияларын энергиямен қамтамасыз етеді: механикалық жұмыс, заттардың биосинтезі, бөліну және т.б. Жасушадағы АТФ мөлшері, орташа алғанда, оның массасының шамамен 0,05%-ын құрайды, алайда АТФ шығыны жоғары болатын жасушаларда (мысалы, бауыр жасушаларында, бұлшықеттерде) оның мөлшері 0,5%-ға жетуі мүмкін. Жеке орындалады АТФ молекуласының құрам-бөліктерін анықтайды Жұппен орындалады Қызметіне байланысты екі мысал келтіреді Жұппен орындалады Ұқсастығы мен ерекшеліктерін сипаттайды Қорытынды тапсырма: WORDWALL платформасы арқылы
|
Сілтеме береді |
«Frayer Model» арқылы тақырыпты меңгеру
№1 тапсырма. Төменде берілген суретті қолданып, АТФ молекуласының құрам - бөліктерін жазыңыз. №2 тапсырма. АТФ-ның жасушадағы қызметіне екі мысал келтіріңіз. _________________________ _________________________ _________________________
№3 тапсырма. РНҚ мен ДНҚ молекулаларының нуклеотидтерімен АТФ нуклеотидінің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау
|
Дескриптор: АТФ-тың құрылысын анықтайды Мадақтау сөзімен
ынталандыру Дескриптор: АТФ-тың қызметтерін сипаттайды Дескриптор: Нуклеотидтердің құрылымдық компоненттерінің орналасуын көрсетеді. Оқушылар тапсырманы орындау
деңгейіне қарай 1-10 баллдық жүйе арқылы
бағаланады |
5-9
слайдтар |
||||||||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 10 мин. |
«3+2+1» әдісі арқылы оқу мақсатына қол жеткізгендерін анықтау үшін рефлексия жасалынады. Тақырыптың 3 маңызды ақпараты Сіз ұсынатын қызметі бойынша 2 мысал Қойғыңыз келген 1 сұрақ |
|
«3+2+1» әдіс бойынша рефлексия жасайды |
|
|