Материалдар / Аденозинүшфосфаттың(АТФ)құрылысымен қызметі.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Аденозинүшфосфаттың(АТФ)құрылысымен қызметі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Аденозинүшфосфаттың(АТФ)құрылысымен қызметі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2023
114
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

«Тыныс алу»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

23.11 22.11

Сыныбы: 10 «а,ә»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Аденозинүшфосфаттың(АТФ)құрылысымен қызметі.

.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.1.4.1 АТФ-тың құрылысы мен қызметтерін сипаттау;

Сабақтың мақсаты:

АТФ-тың құрылысы мен қызметтерін сипаттайды және анаэробты және аэробты тыныс алу барысындағы АТФ синтезін салыстырады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар























Сабақтың басы





















___-мин




І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жүректен жүрекке» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы бір-біріне жүрек береді;


Оқушылар ұстазымен амандасады, жүректен жүрекке әдісі арқылы бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады;








«Ол кім? Бұл не?» әдісінде сұрақ қою арқылы жаңа сабақты ашу;



Өсімдіктер мен жануарлардың қандай органоидтерінде энергия синтезделеді?

Қандай зат жасуша энергиясының негізгі «аккумуляторы» болып табылады?

Өсімдіктер, саңырауқұлақтар, жануарлар мен бактериялардың жасушаларында қандай үдерістің нәтижесінде энергия түзіледі және ол қандай үдеріске жұмсалады?

Химиядан меңгерген білімдеріңді пайдалана отырып, «эндоэргиялық және экзоэргиялық химиялық реакциялар» деген ұғымдарды түсіндіріңдер.

Аэробты және анаэробты ағзалардың бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар?

Тыныс алу мен асқорытудың соңғы кезеңдері қай органоидтерде жүреді?


(берілген тақырып бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақты зерделейді;)


Бағалау критерийі:

-органикалық заттардың тірі ағзалардың жасушасына әсері туралы зерделейді;



Дескриптор:

-1-3 сұраққа жауап берген оқушыларға -1 балл;

-5-6 сұраққа жауап берген оқушыларға -1 балл;


презентация
















Ой қозғау. «Айырмашылығы неде?» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау.





«Тың мәлімет» әдісі бойынша түсінік қалыптастыру;


(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген сурет бойынша ой қозғау арқылы жаңа сабақты байланыстырады;)










презентация

салыстырмалы сурет















https://learningapps.org/watch?v=pik327w3323




Сабақтың ортасы



















____-мин














«Жұптас-Бөліс» әдісі

Оқушыларды ЖҰПҚА бөлу. Әр жұпқа тапсырма беру. Әр жұпқа мәтін, сурет, тапсырма беріледі.





Тапсырма

Оқулық мәтініндегі тірек сөзді анықтаңыз және тірек сөзге анықтама беріңіз.



Оқулықтағы термин сөздер

Термин сөздерге анықтама

АТФ


АДФ


АМФ


ГТФ


Рибоза


Фосфор қышқылының қалдығы


Үшфосфат


Аэробтар


Анаэробтар


Пепсин


Липаза


Амилаза


Гликолиз


Ашу үдерісі


Ингибирлену




Тапсырма



(а) АТФ молекуласының диаграммасынан фосфат тобын, аденин және рибозаны көрсетіңіз.



(в) Жасушадағы АТФ – тің биологиялық рөлін түсіндіріңіз.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________



Оқу тапсырмасы.

АТФ жасушадағы тұрақты энергия көзі. Оның қызметін аккумулятормен салыстыруға болады. Неліктен, түсіндіріңіз.



Тапсырма

Cпортсменнің қан талдауын 400 метр қашықтыққа жүгірмес бұрын, жүгіру барысында және жүгіріп келгеннен кейін тексерілді.





Графикті пайдаланып спортсменнің 400 метр қашықтыққа жүгіру кезіндегі қан құрамындағы сүт қышқылының концентрациясының өзгерісін түсіндіріңіз.



Стратегия

Дәлелдемелер

АТФ - тің маңызын келтіріңіз

А-дан В - ға дейін



В - дан С - ға дейін



С - дан Д - ға дейін



Д -дан Е -ге дейін







(әр жұп берілген мәтінді оқиды, мәтіндегі термин сөздерді анықтап оларға сипаттама береді. Үлестірме тапсырмаларды орындайды, әр жұп бір-бірімен пікір алмасады, ой бөліседі;)

Бағалау критерийі:

-Тірек сөздердің анықтамасын біледі;









Дескриптор:

-тірек сөздердің анықтамасын жазады - 2 балл;





















































Бағалау критерийі

АТФ молекуласының диаграммасынан құрлысын көрсетеді;

АТФ тің қызметін сипаттайды;







Дескриптор

- АТФ молекуласы диаграммасынан фосфат тобын, аденин және рибозаны көрсетеді - 1 балл;

- АТФ – тің биологиялық рөлін сипаттайды - 1 балл;

- АТФ-ның қызметіне мысал келтіре алады - 1 балл;





Бағалау критерийі

Анаэробты және аэробты тыныс алудың маңызын келтіреді

Анаэробты және аэробты тыныс алудағы АТФ тың маңызын дәлелдейді









Дескриптор

- графиктегі спортсменнің үш жағдайында қанның құрамындағы сүт қышқылының концентрациясындағы өзгерісіне байланысты анаэробты және аэробты тыныс алудың дәлелдемелерін келтіреді - 3 балл;



Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, А3 форматты қағаздар, маркер, стикерлер.









Сабақтың соңы





____-мин



Кері байланыс «4 себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

(Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды)

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!



Презентация



1.Мен түсіндім, себебі ...

2.Мен түсінбедім, себебі ...

3.Мен қолдана аламын, себебі ...

4.Маған тиімді болмады, себебі .../ұсыныс……..









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!