Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Әдепті бала-арлы бала Б.Соқпақпаев "Менің атым-Қожа" повесінен үзінді
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: Қазақ тілі мен әдебиеті |
Мектеп: "Мамлют санаторлық орта мектеп -интернаты" КММ |
|||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Валеева Б.А. |
|||||||||||||||||||||||||||
5-сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Әдепті бала-арлы бала Б.Соқпақпаев "Менің атым-Қожа" повесінен үзінді |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: |
Т2. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау А5. Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу Ж4. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар: |
Оқушылар:
|
|||||||||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||||||||||||||||||||||
Әдепті бала, басты кейіпкер, тәрбиесі бар бала, үлкенді сыйлайтын бала, достарын сатпайды, дұрыс түсінеді, жақсы көреді |
||||||||||||||||||||||||||||
Жетістік критерийлері: |
Мәтіннің мазмұнын түсіну Тақырып бойынша деректерді қолдану Тақырып бойынша өз ойларын айту, салыстыру Шағын диалогке түсу |
|||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Әдептілік туралы біледі "Менің атым Қожа" фильмімен таныс Жақсы қасиет пен жаман қасиетті ажыратады Әдептілікті ұстануды біледі |
|||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар ланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 2 мин. 3 мин. |
Тренинг: "Шаттық шеңбері" Топқа бөлу: «Сыр сандық" ішінде тілек сөздері бар суреттермен бөлінеді 1-топ " Рахмет, балам!" 2-топ "Бақытты бол!" Ой қозғау. Тақырыпқа байланысты жансыз суреттерді сөйлету
"Түймедақ" стратегиясы бойынша тақырыпты ашу
|
Тілек сөздер жазылған суреттер
|
||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 5 мин. 2 мин. 11 мин. 2 мин. 4 мин. 2 мин. 7 мин. 2 мин |
Тыңдалым алдындағы жұмыс. «Әдепті бала-арлы бала» мәтіні 1-тапсырма. Мәтіндерді бөлікке бөліп тыңдау, ақпаратты анықтау (топтық жұмыс) І топ. Мәтінге жоспар құрастыру және сұрақтар дайындау ІІ топ. Мәтін мазмұнына сүйене отырып әдепті баланың бойындағы қасиеттерді табу және әдепсіз баламен салыстыру ТД. Мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді ОД. Мәтінге жоспар жасайды, сұрақтар құрастырады ЖД. Әдепті баланың бойындағы қасиеттерді табады, әдепсіз баламен салыстырады ҚБ: "Мәтінге байланысты суреттерді таңда" (өзін-өзі бағалау) Тыңдалым алдындағы жұмыс. "Менің атым-Қожа" фильмінен үзінді көрсету 2-тапсырма: Мәтінді тыңдап, негізгі мазмұнын түсіну, ақпаратты анықтау (жұптық жұмыс) "Қос құты" стратегиясы бойынша мәтіндегі кейіпкерлерді салыстырады
Төмен деңгей Кейіпкерлерді атайды, ұяшықтарға жазады.
Орта деңгей. Қожа мен Айбергенді сипаттап, кейіпкерлерді салыстырады, ортақ белгілерін табады, ұяшықтарды толтырады. Жоғары деңгей. "Қос құты" стратегиясы бойынша әдептілік туралы өз пікірін айтады.
ҚБ: "Stop-кадр" әдісі (топтық бағалау)
3-тапсырма. Кестені пайдаланып, достар туралы жазу (жеке жұмыс) Төмен деңгей: Кім? Не істейді? деген сұрақтарға жауап береді
Орта деңгей: Кім? Қайда? Не істейді? деген сұрақтарға жауап береді
Жоғары деңгей: Кім? Қайда? Кімге? Не істейді? деген сұрақтарға жауап береді
|