Материалдар / Әдепті бала-арлы бала Б.Соқпақпаев "Менің атым-Қожа" повесінен үзінді

Әдепті бала-арлы бала Б.Соқпақпаев "Менің атым-Қожа" повесінен үзінді

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиесі зор,үлгі аларлық әңгіме
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2020
556
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Қазақ тілі мен әдебиеті

Мектеп: "Мамлют санаторлық орта мектеп -интернаты" КММ

Күні:

Мұғалімнің есімі: Валеева Б.А.

5-сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Әдепті бала-арлы бала

Б.Соқпақпаев "Менің атым-Қожа" повесінен үзінді

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Т2. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау

А5. Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу

Ж4. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:


  • мәтін мазмұнын түсінеді

  • кейіпкерлерді атайды

  • мәтіннің тақырыбын анықтайды

  • берілген сұрақты түсінеді


Оқушылардың басым бөлігі:


  • нақты ақпаратты анықтайды

  • берілген сұрақтарға лайықты жауап береді

  • "Әдепті бала-арлы бала" туралы мәліметтерді жинақтайды


Кейбір оқушылар:


  • нақты ақпараттарды анықтайды, дәлелдейді

  • "Әдепті бала-арлы бала" тақырыбына постер жасайды

  • тақырыпқа байланысты постерді қорғайды

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар:

  • мәтіннің мазмұнын түсінеді

  • нақты тақырыпты анықтайды

  • шағын диалогке түседі

  • өз ойларын дәлелдейді

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Әдепті бала, басты кейіпкер, тәрбиесі бар бала, үлкенді сыйлайтын бала, достарын сатпайды, дұрыс түсінеді, жақсы көреді

Жетістік критерийлері:

Мәтіннің мазмұнын түсіну

Тақырып бойынша деректерді қолдану

Тақырып бойынша өз ойларын айту, салыстыру

Шағын диалогке түсу

Алдыңғы оқу


Әдептілік туралы біледі

"Менің атым Қожа" фильмімен таныс

Жақсы қасиет пен жаман қасиетті ажыратады

Әдептілікті ұстануды біледі

Жоспар

Жоспар

ланған

уақыт


Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)


Ресурстар

Басталуы

2 мин.





3 мин.


Тренинг: "Шаттық шеңбері"

Топқа бөлу: «Сыр сандық" ішінде тілек сөздері бар суреттермен бөлінеді

1-топ " Рахмет, балам!"

2-топ "Бақытты бол!"

Ой қозғау. Тақырыпқа байланысты жансыз суреттерді сөйлету

"Түймедақ" стратегиясы бойынша тақырыпты ашу

Схема 1

Тілек сөздер жазылған суреттер










Ортасы

5 мин.










2 мин.




11 мин.
























2 мин.
















4 мин.














2 мин.




7 мин.














2 мин

Тыңдалым алдындағы жұмыс. «Әдепті бала-арлы бала» мәтіні

1-тапсырма. Мәтіндерді бөлікке бөліп тыңдау, ақпаратты анықтау (топтық жұмыс)

І топ. Мәтінге жоспар құрастыру және сұрақтар дайындау

ІІ топ. Мәтін мазмұнына сүйене отырып әдепті баланың бойындағы қасиеттерді табу және әдепсіз баламен салыстыру

ТД. Мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді

ОД. Мәтінге жоспар жасайды, сұрақтар құрастырады

ЖД. Әдепті баланың бойындағы қасиеттерді табады, әдепсіз баламен салыстырады


ҚБ: "Мәтінге байланысты суреттерді таңда" (өзін-өзі бағалау)


Тыңдалым алдындағы жұмыс. "Менің атым-Қожа" фильмінен үзінді көрсету

2-тапсырма: Мәтінді тыңдап, негізгі мазмұнын түсіну, ақпаратты анықтау (жұптық жұмыс)

"Қос құты" стратегиясы бойынша мәтіндегі кейіпкерлерді салыстырады

Схема 2 Схема 4 Схема 7

Төмен деңгей

Кейіпкерлерді атайды, ұяшықтарға жазады.

Орта деңгей. Қожа мен Айбергенді сипаттап, кейіпкерлерді салыстырады, ортақ белгілерін табады, ұяшықтарды толтырады.

Жоғары деңгей. "Қос құты" стратегиясы бойынша әдептілік туралы өз пікірін айтады.


ҚБ: "Stop-кадр" әдісі (топтық бағалау)


Ойлау деңгейі

Бағалау критерийлері

Дескрипторлары

Білу

Мәтіннің мазмұнын түсінеді

Кейіпкерлерді анықтайды, салыстырады


Түсіну

Тақырып бойынша негізгі ақпаратты анықтайды

Кейіпкерлерді сипаттайды, салыстырады, ортақ қасиеттерін табады

Қолдану

Тақырып бойынша өз пікірін білдіреді

Әдептілік туралы түсінгенін айтады.



3-тапсырма. Кестені пайдаланып, достар туралы жазу (жеке жұмыс)

Төмен деңгей: Кім? Не істейді? деген сұрақтарға жауап береді

Кім?

Не істейді?

Алмат

Оспан

орын береді.

дүкенге барады.

Орта деңгей: Кім? Қайда? Не істейді? деген сұрақтарға жауап береді

Кім?

Қайда?

Не істейді?

Асқар

далада

Құлаған балаға көмектесті

Жоғары деңгей: Кім? Қайда? Кімге? Не істейді? деген сұрақтарға жауап береді

Кім?

Қайда?

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ