Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Әдептілік әдемілік белгісі"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Өзін-өзі тану сабағының жоспары
Мектеп: Құрманғазы Сағырбайұлы ат жом
Мерзімі: 05.02.2019 жыл
Мұғалім: Г.Абуева
Сыныбы: 3 « б » Оқушы саны:
Тақырыбы: «Әдептілік - әдемілік белгісі» ашық сабақ
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттер: Әдептілікке, сыпайылыққа
Мақсаты: Оқушыларға әдептіліктің маңыздылығын түсіндіру арқылы дұрыс әрекет құндылықтарының мәнін ашу. Міндеттері: |
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 «Т» ережесін еске түсіру - Сәлеметсіздер ме, балалар, көңіл- күйлерің қалай? Сабағымызды бастамас бұрын шаттық шеңберіне жинала қояйық. -Балалар, «Әдептілік белгісі – иіліп сәлем бергені» дегендей, әдепті адамға ең алдымен сәлемдесу қажет. Әрбір халықтың сәлемдесу әдебі бар екен. Қытайлар қолдарын қысып, басын иіп амандасады екен. Айтқан сөзінің мағынасы, яғни ол «Қарныңыз тоқ па? Тамақ ішесіз бе?» дегені екен. Ал енді ауған халқы бастарын ұстап амандасады екен. Ол «Бастарың аман ба?» дегені екен.Ал біздің қазақ халқы қалай амандасады? Иә, өте дұрыс. Біздің халық төс қағыстырып амандасады. Қане, бәріміз бір-бірімізбен амандасып алайық. (Бәрі осылайша амандасады). - Ал, енді амандасып болсақ, мына үстел үстінде 3 түсті қима қағаздар тұр. Оның ішінде әннің тақырыбы жазылған. Енді, балалар, кімге қандай әннің тақырыбы түсті? Қолдарыңыздағы тақырыптары бірдей әндері барлар топтаса қойыңыздар. Топтасып болсақ, қолымыздағы әніміздің тақырыбы бойынша ән шырқап, орнымызға отырайық. Сынып оқушылары 3 топқа бірігеді: «Достық», «Мейірім», «Инабат». |
|
Жақсы, рахмет, орнымызға жайғасып болсақ, үйге қандай тапсырма беріліп еді? Әр топ ортаға шығып, жағдаятты сахналаймыз. Қалған топ талдайсыздар. 1-топ. Мектеп дәлізіндегі әдептілік («Достық» тобы) 2-топ. Сынып ішіндегі әдептілік («Мейірім» тобы) 3-топ. Мәдени-көпшілік орындағы әдептілік («Инабат» тобы) Осы жағдаяттар бойынша әр топ көрініс сахналап, қалған топтар бір-бірінің көрінісін талдап, өз ойларын айтады.Міне, балалар, өздеріңіз сахналап талдап отырған жағдаяттарыңыз осы өмірде кездеседі екен. Өз іс-әрекетіңізден ұялған кезіңіз болды ма ? 1.Әдепті адам бойында қандай қасиеттер болуы қажет? 2.Адамгершілік деген не? 3.Әдепсіз дегенді қалай түсінесіңдер? Әдепсіз бала қандай болады? Қандай ой түйеміз? І топ - Дәлізде жүгірмей мәдениетті жүру керек. - Үлкендерге орын беру - Кішілерге ізет көрсету - Дауыс көтеріп айқайламау ІІ топ - Сабаққа кешікпеу - Тыныштықты сақтау - Амандасу ІІІ топ - Ең алдымен таза, үйлесімді киіну керек. - Кешікпей бару керек. - Кешіксеңіз, көрермендерден кешірім сұрай отырып, өз орныңызды табыңыз. - Қатты қол шапалақтап, ысқыру – әдепсіздік белгісі. - Концерт аяқталмай орныңнан тұрып кетпеу керек. - Қоғамдық орындарда тыныштық сақтау керек. |
|
Дәйексөз Әдептілік, ар-ұят –
адамдықтың белгісі Дана сөзді оқу Дана сөздің мәнін ашу . Оқушыларға дәйексөзді 3 - 4 рет қайталату және дәптерге жазу, жаттау. |
|
Мұғалім сыйы Әдептілік |
|
Ойын «Жалғастыр»
«Не
істеу керек?» (бұл да сол сияқты жүргізіледі) |
|
Шығармашылық жұмыс |
|
«Құпия
хаттарға» жауап беру |
|
Топпен ән айту. Мен әдепті баламын Сөзі – У. Бекетовтікі Әні – И. Нүсіпбаевтікі Мені үлкендер әдепті деп мақтайды, Мінезімнен теріс қылық таппайды. Ал егер сен жалқау болсаң тілазар, Ондай әдет жақсылыққа жатпайды.
Қайырмасы: Айтқан тілді аламын, Айтқан жерге барамын, Мен әдепті, мен әдепті баламын.
Тілін алып кішінің де кәрінің, Айтқанынан шығып жүрмін бәрінің . Ата – ананың айтқанынан шығуды, Әдептілік белгісі – деп таныдым.
Қайырмасы: Айтқан тілді аламын, Айтқан жерге барамын, Мен әдепті, мен әдепті баламын. |
|
Үй тапсырмасы Әдептілікке байланысты мақал – мәтелдер жазып, жаттап келу. |
|
Соңғы тыныштық сәті.
|
|
Оқу ісінің меңгерушісі: Л.Қалиева