Сабақтың
мақсаты:
|
1. Оқушыларға этика туралы түсінік
беру, өзара құрмет, адалдық және жақсы әдеттерді
дамыту.
2. Оқушыларды қарым-қатынас мәдениеті
мен тәртіптілікке тәрбиелеу.
3.
Оқушылардың пікірлерін тыңдап, диалог арқылы бір-біріне құрмет
көрсету дағдыларын дамыту.
|
Құралдар
|
- Ақпараттық
материалдар.
- Видео немесе мультимедиа (суреттер,
видеоклиптер).
- Тақта, маркер,
карточкалар.
-
Түрлі ойындар (жеке және
топтық
тапсырмалар).
|
Ұйымдастыру кезеңі(5
минут)
|
-
Сәлемдесу: Оқушылармен амандасу.
-
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын таныстыру:
"Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы
"Этика және біз". Осы тақырып арқылы өзара қарым-қатынас
мәдениетін, этиканы, жақсы әдеттер мен тәртіптілікті
үйренеміз."
|
Амандасады, мұқият
тыңдайды
|
|
Негізгі бөлім(10
минут)
|
Тақырып бойынша түсінік
беру:
Оқушыларға этика деген не екенін түсіндіру. Этиканың
қоғамда, адам арақатынасында маңызы туралы
әңгімелеу.
-
Этиканың негізгі принциптері: адалдық, сыпайылық, құрмет көрсету,
жауапкершілік.
-
Этикалық нормалар мен құндылықтар деген түсініктерді
талқылау.
Видео
көру:
"Этика
және адамгершілік" тақырыбына қысқа видео көру. Видеоның соңында
оқушыларға сұрақтар қойып, талқылау.
- "Қандай
этикалық нормалар адамға көмектеседі?"
-"Құрмет
пен сыпайылықтың қоғамда маңызы қандай?"
-
Талқылау: Оқушылар өздерімен пікір алмасып, этикалық нормалар
туралы әңгімелейді. Мұғалім оларды бағыттап,
тыңдайды.
Ойындар
мен тапсырмалар (5 минут)
-
«Ребусты
шеш, жалғасын тап»
Берілген
ребусты шешіп, мақалды жалғастыру
2.
«Сөздерді тап» ойыны
Оқушыларға әріп жазылған қағаздар беріледі, сол қағаздарды
түтікшенің көмегімен тізіп шығу арқылы этикаға байланысты сөздер
құрау керек.
|
Оқушылар қораптағы қималарды
алып үш топқа
бөлінеді.
Видео көріп,
талқылайды, сұрақтарға жауап
береді.
Әр топ берілген
тапсырманы орындап,
қорғайды.
|
Қима
қағаздар
|
Қорытынды кезең (5
минут)
|
Рефлексия:
Оқушылар бүгінгі
сабақтан не үйренгендерін және сабақтың қандай сәттері ұнағанын
айтады.
Мен
...
|
Оқушылар өз ойларын
стикерге жазып жапсырады.
|
Оқушы макеті және
стикерлер
|