«Балабақшадағы балалардың тәртібі»
Балабақшадағы тәртіп - топтағы тыныштықтың белгісі. Басқа баланың немесе балалардың бас бостандығы қозғалатын кезде топтағы тәртіп бұзылады. Бұның себептері де көп. Мысылы: бір ойыншыққа таласты, берілген тапсырманы орындағылары келмейді, серуенге шығар алдында баяу киінеді, тамақтану кезінде тыныш отырмайды. Сондықтан тәрбиешіге барлық жағдайларды бақылауда ұстау қажет.
Топтағы тәртіпті қалпына келтіру үшін бірнеше ойындар көмектеседі. Міне, бірнеше ұсыныстар.
Тәрбиеші өзіне сенімді болу керек және жайлы ұстау керек. Нақты және байсалды сөйлеу керек. Бір топ баланы өзіне қарату үшін дауысты көтеру керек деген кеңес беріледі, бірақ айқайлап сөйлемеу керек.
Балалардың назарын аудару үшін ойын-сауық сәттерін қолдана аласыз, және оларды тыныш көңіл-күйге орнатасыз. Мысылы, егер де оқу қызметінің алдында балалар шулап кетсе, онда: - «Тындаңыздаз, Тындаңыздар! Бізге қонақ келе жатыр. Ол бізбен ойнайды, сабақ оқуға көмектеседі» -деп, персонаждың атынан сәлемдесу кажет.
Қолдарыңызға кез-келген затты қолдануға қорықпаңыз. Топтағы тыныштықты орнату үшін музыкалық аспаптарға жүгінуге де болады: қоңырау, ойыншық барабанды, бубенді.
Негізгі тыныштықтың «Тосқауылшылары»- ол гиперактивті балалар. Оларға балабақша тәртібін сақтау міндет емес, тәртіпке бағынбайды. Олар бір орында бес минутта отыра алмайды. Алайда, мұндай балалардың есте сақтау қабілеті жоғары, олар өлеңдерді тез жаттайды. Және рифма құра алады. Осыны пайдаланыңыз. Оқу қызметін кішігірім өлең жолдарымен бастауға болады. Мысылы: «Біз бүгін сабақ оқимыз, бірақ біз төбелеспейміз», «Бір, екі, үш, төрт, бес-қанеки оқимыз тез!»
Негізінде, топтағы алтын ережесі ол - неғұрлым оқу қызметі балаларды қызықтырады, солғұрлым балалар тыныш болады. Психологтар айтқандай, балалар қызықтай алмайды емес, ол педагог балаларды қызықтырмады. Егер де балалар оқу қызметінің ортасында шулауға бастаса, онда олармен сергіту сәтін, жеңіл ойындарды ойнатып жіберу керек.
Мысалы «Қол-аяқ» деген ойынды ойнатса болады. Бір шапалақ- қолды көтеру, екі шапалақ-аяққа тұру, үш шапалақ- аяқпен бір орында жүру керек. Бұл ойын онай көрінгенімен, орындауында ересек адамда шатаса бастайды. Ойынның мағынасы да осында, балалар өз назарын жаттығуды орындауға салады.
Тағы бір жаттығу «Мені кім тындап отыр» деп аталады. Оқу қызметінің барысында педагог балаларға «Кім мені тындап отыр, бір рет шапалақта/ есікке қара/ иттін бейнесін келтір» деп тапсырма айтып отырады. Тапсырмалар өзгеріп отырады. Балалар, тапсырманы күтіп отырып, педагогты тындап отырады
.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әдістемелік кеңес "Балабақшадағы балалардың тәртібі
Әдістемелік кеңес "Балабақшадағы балалардың тәртібі
«Балабақшадағы балалардың тәртібі»
Балабақшадағы тәртіп - топтағы тыныштықтың белгісі. Басқа баланың немесе балалардың бас бостандығы қозғалатын кезде топтағы тәртіп бұзылады. Бұның себептері де көп. Мысылы: бір ойыншыққа таласты, берілген тапсырманы орындағылары келмейді, серуенге шығар алдында баяу киінеді, тамақтану кезінде тыныш отырмайды. Сондықтан тәрбиешіге барлық жағдайларды бақылауда ұстау қажет.
Топтағы тәртіпті қалпына келтіру үшін бірнеше ойындар көмектеседі. Міне, бірнеше ұсыныстар.
Тәрбиеші өзіне сенімді болу керек және жайлы ұстау керек. Нақты және байсалды сөйлеу керек. Бір топ баланы өзіне қарату үшін дауысты көтеру керек деген кеңес беріледі, бірақ айқайлап сөйлемеу керек.
Балалардың назарын аудару үшін ойын-сауық сәттерін қолдана аласыз, және оларды тыныш көңіл-күйге орнатасыз. Мысылы, егер де оқу қызметінің алдында балалар шулап кетсе, онда: - «Тындаңыздаз, Тындаңыздар! Бізге қонақ келе жатыр. Ол бізбен ойнайды, сабақ оқуға көмектеседі» -деп, персонаждың атынан сәлемдесу кажет.
Қолдарыңызға кез-келген затты қолдануға қорықпаңыз. Топтағы тыныштықты орнату үшін музыкалық аспаптарға жүгінуге де болады: қоңырау, ойыншық барабанды, бубенді.
Негізгі тыныштықтың «Тосқауылшылары»- ол гиперактивті балалар. Оларға балабақша тәртібін сақтау міндет емес, тәртіпке бағынбайды. Олар бір орында бес минутта отыра алмайды. Алайда, мұндай балалардың есте сақтау қабілеті жоғары, олар өлеңдерді тез жаттайды. Және рифма құра алады. Осыны пайдаланыңыз. Оқу қызметін кішігірім өлең жолдарымен бастауға болады. Мысылы: «Біз бүгін сабақ оқимыз, бірақ біз төбелеспейміз», «Бір, екі, үш, төрт, бес-қанеки оқимыз тез!»
Негізінде, топтағы алтын ережесі ол - неғұрлым оқу қызметі балаларды қызықтырады, солғұрлым балалар тыныш болады. Психологтар айтқандай, балалар қызықтай алмайды емес, ол педагог балаларды қызықтырмады. Егер де балалар оқу қызметінің ортасында шулауға бастаса, онда олармен сергіту сәтін, жеңіл ойындарды ойнатып жіберу керек.
Мысалы «Қол-аяқ» деген ойынды ойнатса болады. Бір шапалақ- қолды көтеру, екі шапалақ-аяққа тұру, үш шапалақ- аяқпен бір орында жүру керек. Бұл ойын онай көрінгенімен, орындауында ересек адамда шатаса бастайды. Ойынның мағынасы да осында, балалар өз назарын жаттығуды орындауға салады.
Тағы бір жаттығу «Мені кім тындап отыр» деп аталады. Оқу қызметінің барысында педагог балаларға «Кім мені тындап отыр, бір рет шапалақта/ есікке қара/ иттін бейнесін келтір» деп тапсырма айтып отырады. Тапсырмалар өзгеріп отырады. Балалар, тапсырманы күтіп отырып, педагогты тындап отырады
.
шағым қалдыра аласыз













