Инновациялық педагогикалық тәжірибенің ақпараттық картасы
І. Жалпы мәліметтер
|
Тәжірибе авторының ТАӘ |
Тәжірибе авторының жұмыс істейтін оқу орны, индексі бар мекенжайы |
Оқытылатын пәні немесе орындалатын функционалы көрсетілген лауазымы |
Лауазымдағы жұмыс өтілі |
|
Бакиева Айнұр |
«Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» « Рахат ауылдық округі №1 орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Индекс:040400 Мекен-жайы: Еңбекшіқазақ ауданы, Есік қаласы,Саяжай 8 |
География пәнінің мұғалімі |
13 жыл |
II. Тәжірибенің маңызды сипаттамалары
|
1. Инновациялық педагогикалық тәжірибе (ИПТ) тақырыбы |
"ТАБИҒИ АПАТТАР МЕН ҚАУІПСІЗДІК ЗЕРТТЕУ ЖӘНЕ АЛДЫН АЛУ ӘДІСТЕМЕСІ" |
|
|
2. Өзгерістер дереккөзі (қарама-қайшылықтар, оқытудың жаңа құралдары, білім беру қызметінің жаңа шарттары т.б.) |
Құралда табиғи апаттардың түрлері, себептері, салдары және олардың географиялық таралу ерекшеліктері ғылыми негізде қарастырылған. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту мақсатында практикалық бөлімдерде табиғи апаттар картасын құрастыру, зертханалық тәжірибелер, далалық зерттеулер, қауіпсіздік тренингтері және инфографика жасау әдістері ұсынылған |
|
|
3. Өзгерістер идеясы (ИПТ мәні неде: білім беру, коммуникациялық-ақпараттық немесе басқа да технологияларды пайдалануда, білім беру мазмұнын өзгертуде, оқу немесе тәрбие процесін ұйымдастыруда т.б.) |
Бағдарлама оқыту процесінде интерактивті әдістерді қолдануды көздейді. Сондай-ақ, оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту үшін цифрлық платформаларды тиімді пайдалану қарастырылған. Қауіпсіздікті сақтау жолдары қарастырылған. |
|
|
4. Өзгерістер тұжырымдамасы (тәсілдері, олардың баламаларынан артықшылықтары және жаңалығы, шектеулері, еңбек сыйымдылығы, тәуекелдер) |
Оқушылардың ғылыми-зерттеу қабілетін дамытып, қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыруға, табиғатты қорғау жауапкершілігін арттыруға ықпал етеді және мұғалімдерге оқу процесін тиімді ұйымдастыруға арналған сенімді көмекші болып табылады.
|
|
|
5. Өзгерістерді іске асыру шарттары (педагогтің жеке-кәсіби сапасын және ол қол жеткізген кәсібилік деңгейін қоса алғанда) |
Оқытудың инновациялық әдістерін жүзеге асыру үшін мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігі жоғары болуы қажет. Оқушылардың белсенді қатысуын қамтамасыз ету үшін ынталандыру әдістері қолданылады. Сонымен қатар, интерактивті құралдар мен интернет ресурстарының қолжетімділігі маңызды рөл атқарады. |
|
|
6. Өзгерістер нәтижесі |
Бағдарламаның нәтижесінде оқушылардың ойлау қабілеті дамиды, қауіпсіздік, дүниетаным дағдылары жетілдіріледі. Мұғалімдер оқытудың жаңа әдістерін меңгеріп, олардың кәсіби деңгейі артады. |
|
|
7. Ұсынылған инновациялық педагогикалық тәжірибе туралы жарияланымдар |
Бұл инновациялық тәжірибені насихаттау үшін ғылыми-әдістемелік журналдарға мақалалар жариялау жоспарланған. Сондай-ақ, білім беру конференцияларында баяндама жасау және педагогикалық тәжірибе алмасу семинарларында материалдар ұсыну көзделіп отыр. Әлеуметтік желілер мен онлайн платформаларда әдістемелік материалдарды бөлісу арқылы мұғалімдер арасында тәжірибе тарату жүзеге асырылады. |
III. Оқытушының инновациялық тәжірибесінің сипаттамасы
7-сыныптағы география курсының мазмұны оқушылардың табиғи апаттар мен қауіпсіздік тақырыбындағы білімдерін жүйелеуге, табиғаттағы құбылыстарды зерттеу арқылы ғылыми көзқарасын дамытуға бағытталған. Әдістемелік құралдың басты мақсаты – оқушылардың табиғи апаттар туралы түсінігін тереңдету, оларды алдын алу және қауіпсіздікті қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді,
Инновациялық тәжірибенің мәні. Әдістемелік құралдың тағы бір маңызды ерекшелігі – практикалық бөлімде берілетін зертханалық жұмыстар, макеттер, көрнекіліктер, диаграммалар, интерактивті карталар, 3D модельдер және фотоматериалдардың мол болуы. Мұндай әдістеме оқушылардың танымдық белсенділігін арттырып, теориялық білімін практикада бекітуіне мүмкіндік береді. Мәселен, жер сілкінісін модельдеу тәжірибелері, су тасқынына арналған макеттер жасау немесе атмосфералық қысымды өлшеу сияқты тапсырмалар оқушыларды зерттеушілік қызметке баулиды.
Инновациялық әдістерді қолдану тәжірибесі. Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша география пәнінде қолданылатын инновациялық әдістер төмендегідей:
Интерактивті оқыту әдістері:
-
зертханалық – коммуникативтік дағдыларын дамыту;
-
Жұптық ойындар – білім алушылар қарсылыса ойнай отырып, тапқырлыққа үйренеді; ;
-
Сараптау – білім алушы ойында өзінің жеңіске жету жолын айқындауы;
Жазба жұмыстарын орындау:
Оқу үдерісінде оқушылар қауіп-қатер аймақтарын картада белгілеу, деректерді жинау және талдау, табиғи апаттарға байланысты болжам жасау сияқты практикалық дағдыларды меңгереді. Осындай дағдыларды қалыптастыру оқушылардың төтенше жағдайларда шешім қабылдау қабілетін жетілдіреді және өмірлік қажетті тәжірибе береді.
Инновациялық әдістердің тиімділігі. Осы әдістерді жүйелі түрде қолдану оқушылардың белсенділігін арттырады, оларды өзіндік ізденіске итермелейді. Сонымен қатар, мұндай әдістер білімді механикалық түрде меңгеруден гөрі, оны терең түсініп, өмірде қолдануға үйретеді. Нәтижесінде:
-
Оқушылар өз ойын еркін жеткізе алады;
-
Ақпаратпен жұмыс істеу дағдылары дамиды;
-
География пәніне деген қызығушылық артады;
-
Оқушылардың логикалық ойлау сауаттылығы қалыптасады;
-
Оқу процесінде АКТ құралдарын қолдану арқылы білім беру тиімділігі артады.
Оқытушының инновациялық тәжірибесі білім беру процесінің сапасын жақсартуға, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға және оларды өз бетімен білім алуға дағдыландыруға бағытталған. Бұл әдістердің жүйелі қолданылуы білім сапасын арттырып қана қоймай, оқушыларды XXI ғасыр талаптарына сай икемді, жан-жақты дамыған тұлға ретінде қалыптастыруға мүмкіндік береді. Болашақта бұл инновациялық тәжірибе кеңінен таралып, білім беру жүйесінде қолданысын табады деп күтіледі.
IV. Рецензия
V. Тәжірибенің ақпараттық сипаттамалары
|
Инновациялық тәжірибе |
Оқыту |
Тәрбиелеу |
Қосымша білім беру |
|
1. Құндылықтар мен құндылықты бағдарлар |
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру. |
Жеке тұлғаның әлеуметтік және моральдық құндылықтарын дамыту. |
Қосымша пәндер арқылы оқушылардың қызығушылықтарын арттыру. |
|
2. Мақсаты мен міндеттері |
Оқушыларды заманауи біліммен қамтамасыз ету, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. |
Баланың тұлғалық дамуымен бірге адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру. |
Қосымша білім беру арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру. |
|
3. Білім беруді басқару |
Оқу процесін тиімді ұйымдастыру, заманауи басқару технологияларын енгізу. |
Тәрбие процесін жүйелі түрде басқару, педагогикалық тәжірибені дамыту. |
Білім беру үдерісін басқару мен үйлестіру, оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескеру. |
|
4. Білім беру мазмұны |
Пән бойынша оқыту мазмұнын жаңарту, критикалық ойлауды дамыту. |
Тәрбиелік іс-шаралар мен жобалар арқылы тұлғаны дамыту. |
Қосымша білім беру курстары мен шеберлік сабақтары арқылы білім мазмұнын толықтыру. |
|
5. Технологиялар, оның ішінде АКТ |
Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды сабақтарда қолдану. |
Ақпараттық құралдар мен технологияларды тәрбиелік іс-шараларда пайдалану. |
Қосымша білім беру курстарында АКТ пайдалану арқылы білім алудың жаңа мүмкіндіктерін ұсыну. |
|
6. Құралдар |
Оқушылардың білім деңгейін бағалау үшін интерактивті құралдар мен ресурстарды қолдану. |
Әлеуметтік орта мен тәрбие жұмыстарына арналған құралдар. |
Қосымша сабақтар үшін арнайы құралдар мен материалдар дайындау. |
|
7. Әдістер |
Инновациялық оқыту әдістерін енгізу, жобалық әдіс. |
Оқушыларды өз пікірін білдіруге үйрету, топтық жұмыс әдістері. |
Қосымша пәндерде оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуіне мүмкіндік жасау. |
|
8. Ұйымдастыру формалары |
Сабақтар мен іс-шараларды ұйымдастырудың әртүрлі формалары (онлайн, офлайн, аралас). |
Тәрбие жұмыстарын ұйымдастырудың жаңа формалары мен тәсілдері. |
Қосымша білім беру іс-шараларын ұйымдастыру: клубтар, секциялар, конкурстар. |
|
9. Білім беру ортасы |
Оқушыларға қолайлы, шығармашылық атмосфера жасау. |
Тәрбиелік орта қалыптастыру, оқушылар арасында сенімді қарым-қатынас орнату. |
Қосымша білім беру ортасында оқушылардың әлеуметтік, интеллектуалдық дамуына жағдай жасау. |
|
10. Ақпараттық-әдістемелік орта |
Оқыту үдерісінде әдістемелік нұсқаулар мен ақпараттарды пайдалану. |
Тәрбие процесінде қолданылатын әдістемелік құралдар мен нұсқаулар. |
Қосымша білім беру үшін әдістемелік көмек пен ақпараттық ресурстарды қамтамасыз ету. |
|
11. Ақпараттық ресурстар |
Оқулықтар, электрондық кітаптар, білім беру платформалары. |
Тәрбиелік іс-шараларға арналған әдебиеттер мен ресурстар. |
Қосымша білім берудің ресурстары (видеокурстар, кітаптар, онлайн курстар). |
|
12. Ұйымдастырушылық ресурстар |
Мұғалімдер мен оқушылардың өзара қарым-қатынасы. |
Тәрбие жұмыстарына жауапты тұлғалар мен ресурстар. |
Қосымша білім беру курстарының ұйымдастырушылық ресурстары. |
|
13. Мотивациялық ресурстар |
Оқушыларды шығармашылық жұмыстарға, зерттеу жұмыстарына ынталандыру. |
Баланың тұлғасын дамытуға бағытталған мотивациялық тәсілдер. |
Қосымша білім беру арқылы мотивация мен қызығушылықты арттыру. |
|
14. Кадрлық ресурстар |
Жоғары білікті мұғалімдер мен мамандар. |
Тәрбие жұмыстарын жүргізетін тәжірибелі педагогтар. |
Қосымша білім беру саласындағы білікті тренерлер мен мамандар. |
|
15. Ғылыми-әдістемелік ресурстар |
Заманауи білім беру әдістемелері мен ғылыми зерттеулер. |
Тәрбие әдістемелерінің ғылыми негіздері. |
Қосымша білім беру үшін ғылыми әдістемелік материалдар. |
|
16. Материалдық-техникалық ресурстар |
Оқу құралдары, компьютерлер, интернет байланысы. |
Тәрбиелік іс-шаралар үшін қажетті материалдар мен техникалық құралдар. |
Қосымша білім беру бағдарламаларын қолдау үшін материалдық ресурстар. |
|
17. Нормативтік-құқықтық ресурстар |
Оқыту мен тәрбиелеуді заңнамалық және нормативтік тұрғыдан реттеу. |
Тәрбиелеу жүйесін заңнамалық тұрғыдан реттеу. |
Қосымша білім беру жүйесін құқықтық тұрғыдан реттеу. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әдістемелік құрал «Табиғи апаттар мен қауіпсіздік зерттеу және алдын алу әдістемесі»
Әдістемелік құрал «Табиғи апаттар мен қауіпсіздік зерттеу және алдын алу әдістемесі»
Инновациялық педагогикалық тәжірибенің ақпараттық картасы
І. Жалпы мәліметтер
|
Тәжірибе авторының ТАӘ |
Тәжірибе авторының жұмыс істейтін оқу орны, индексі бар мекенжайы |
Оқытылатын пәні немесе орындалатын функционалы көрсетілген лауазымы |
Лауазымдағы жұмыс өтілі |
|
Бакиева Айнұр |
«Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» « Рахат ауылдық округі №1 орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Индекс:040400 Мекен-жайы: Еңбекшіқазақ ауданы, Есік қаласы,Саяжай 8 |
География пәнінің мұғалімі |
13 жыл |
II. Тәжірибенің маңызды сипаттамалары
|
1. Инновациялық педагогикалық тәжірибе (ИПТ) тақырыбы |
"ТАБИҒИ АПАТТАР МЕН ҚАУІПСІЗДІК ЗЕРТТЕУ ЖӘНЕ АЛДЫН АЛУ ӘДІСТЕМЕСІ" |
|
|
2. Өзгерістер дереккөзі (қарама-қайшылықтар, оқытудың жаңа құралдары, білім беру қызметінің жаңа шарттары т.б.) |
Құралда табиғи апаттардың түрлері, себептері, салдары және олардың географиялық таралу ерекшеліктері ғылыми негізде қарастырылған. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту мақсатында практикалық бөлімдерде табиғи апаттар картасын құрастыру, зертханалық тәжірибелер, далалық зерттеулер, қауіпсіздік тренингтері және инфографика жасау әдістері ұсынылған |
|
|
3. Өзгерістер идеясы (ИПТ мәні неде: білім беру, коммуникациялық-ақпараттық немесе басқа да технологияларды пайдалануда, білім беру мазмұнын өзгертуде, оқу немесе тәрбие процесін ұйымдастыруда т.б.) |
Бағдарлама оқыту процесінде интерактивті әдістерді қолдануды көздейді. Сондай-ақ, оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту үшін цифрлық платформаларды тиімді пайдалану қарастырылған. Қауіпсіздікті сақтау жолдары қарастырылған. |
|
|
4. Өзгерістер тұжырымдамасы (тәсілдері, олардың баламаларынан артықшылықтары және жаңалығы, шектеулері, еңбек сыйымдылығы, тәуекелдер) |
Оқушылардың ғылыми-зерттеу қабілетін дамытып, қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыруға, табиғатты қорғау жауапкершілігін арттыруға ықпал етеді және мұғалімдерге оқу процесін тиімді ұйымдастыруға арналған сенімді көмекші болып табылады.
|
|
|
5. Өзгерістерді іске асыру шарттары (педагогтің жеке-кәсіби сапасын және ол қол жеткізген кәсібилік деңгейін қоса алғанда) |
Оқытудың инновациялық әдістерін жүзеге асыру үшін мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігі жоғары болуы қажет. Оқушылардың белсенді қатысуын қамтамасыз ету үшін ынталандыру әдістері қолданылады. Сонымен қатар, интерактивті құралдар мен интернет ресурстарының қолжетімділігі маңызды рөл атқарады. |
|
|
6. Өзгерістер нәтижесі |
Бағдарламаның нәтижесінде оқушылардың ойлау қабілеті дамиды, қауіпсіздік, дүниетаным дағдылары жетілдіріледі. Мұғалімдер оқытудың жаңа әдістерін меңгеріп, олардың кәсіби деңгейі артады. |
|
|
7. Ұсынылған инновациялық педагогикалық тәжірибе туралы жарияланымдар |
Бұл инновациялық тәжірибені насихаттау үшін ғылыми-әдістемелік журналдарға мақалалар жариялау жоспарланған. Сондай-ақ, білім беру конференцияларында баяндама жасау және педагогикалық тәжірибе алмасу семинарларында материалдар ұсыну көзделіп отыр. Әлеуметтік желілер мен онлайн платформаларда әдістемелік материалдарды бөлісу арқылы мұғалімдер арасында тәжірибе тарату жүзеге асырылады. |
III. Оқытушының инновациялық тәжірибесінің сипаттамасы
7-сыныптағы география курсының мазмұны оқушылардың табиғи апаттар мен қауіпсіздік тақырыбындағы білімдерін жүйелеуге, табиғаттағы құбылыстарды зерттеу арқылы ғылыми көзқарасын дамытуға бағытталған. Әдістемелік құралдың басты мақсаты – оқушылардың табиғи апаттар туралы түсінігін тереңдету, оларды алдын алу және қауіпсіздікті қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді,
Инновациялық тәжірибенің мәні. Әдістемелік құралдың тағы бір маңызды ерекшелігі – практикалық бөлімде берілетін зертханалық жұмыстар, макеттер, көрнекіліктер, диаграммалар, интерактивті карталар, 3D модельдер және фотоматериалдардың мол болуы. Мұндай әдістеме оқушылардың танымдық белсенділігін арттырып, теориялық білімін практикада бекітуіне мүмкіндік береді. Мәселен, жер сілкінісін модельдеу тәжірибелері, су тасқынына арналған макеттер жасау немесе атмосфералық қысымды өлшеу сияқты тапсырмалар оқушыларды зерттеушілік қызметке баулиды.
Инновациялық әдістерді қолдану тәжірибесі. Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша география пәнінде қолданылатын инновациялық әдістер төмендегідей:
Интерактивті оқыту әдістері:
-
зертханалық – коммуникативтік дағдыларын дамыту;
-
Жұптық ойындар – білім алушылар қарсылыса ойнай отырып, тапқырлыққа үйренеді; ;
-
Сараптау – білім алушы ойында өзінің жеңіске жету жолын айқындауы;
Жазба жұмыстарын орындау:
Оқу үдерісінде оқушылар қауіп-қатер аймақтарын картада белгілеу, деректерді жинау және талдау, табиғи апаттарға байланысты болжам жасау сияқты практикалық дағдыларды меңгереді. Осындай дағдыларды қалыптастыру оқушылардың төтенше жағдайларда шешім қабылдау қабілетін жетілдіреді және өмірлік қажетті тәжірибе береді.
Инновациялық әдістердің тиімділігі. Осы әдістерді жүйелі түрде қолдану оқушылардың белсенділігін арттырады, оларды өзіндік ізденіске итермелейді. Сонымен қатар, мұндай әдістер білімді механикалық түрде меңгеруден гөрі, оны терең түсініп, өмірде қолдануға үйретеді. Нәтижесінде:
-
Оқушылар өз ойын еркін жеткізе алады;
-
Ақпаратпен жұмыс істеу дағдылары дамиды;
-
География пәніне деген қызығушылық артады;
-
Оқушылардың логикалық ойлау сауаттылығы қалыптасады;
-
Оқу процесінде АКТ құралдарын қолдану арқылы білім беру тиімділігі артады.
Оқытушының инновациялық тәжірибесі білім беру процесінің сапасын жақсартуға, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға және оларды өз бетімен білім алуға дағдыландыруға бағытталған. Бұл әдістердің жүйелі қолданылуы білім сапасын арттырып қана қоймай, оқушыларды XXI ғасыр талаптарына сай икемді, жан-жақты дамыған тұлға ретінде қалыптастыруға мүмкіндік береді. Болашақта бұл инновациялық тәжірибе кеңінен таралып, білім беру жүйесінде қолданысын табады деп күтіледі.
IV. Рецензия
V. Тәжірибенің ақпараттық сипаттамалары
|
Инновациялық тәжірибе |
Оқыту |
Тәрбиелеу |
Қосымша білім беру |
|
1. Құндылықтар мен құндылықты бағдарлар |
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру. |
Жеке тұлғаның әлеуметтік және моральдық құндылықтарын дамыту. |
Қосымша пәндер арқылы оқушылардың қызығушылықтарын арттыру. |
|
2. Мақсаты мен міндеттері |
Оқушыларды заманауи біліммен қамтамасыз ету, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. |
Баланың тұлғалық дамуымен бірге адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру. |
Қосымша білім беру арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру. |
|
3. Білім беруді басқару |
Оқу процесін тиімді ұйымдастыру, заманауи басқару технологияларын енгізу. |
Тәрбие процесін жүйелі түрде басқару, педагогикалық тәжірибені дамыту. |
Білім беру үдерісін басқару мен үйлестіру, оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескеру. |
|
4. Білім беру мазмұны |
Пән бойынша оқыту мазмұнын жаңарту, критикалық ойлауды дамыту. |
Тәрбиелік іс-шаралар мен жобалар арқылы тұлғаны дамыту. |
Қосымша білім беру курстары мен шеберлік сабақтары арқылы білім мазмұнын толықтыру. |
|
5. Технологиялар, оның ішінде АКТ |
Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды сабақтарда қолдану. |
Ақпараттық құралдар мен технологияларды тәрбиелік іс-шараларда пайдалану. |
Қосымша білім беру курстарында АКТ пайдалану арқылы білім алудың жаңа мүмкіндіктерін ұсыну. |
|
6. Құралдар |
Оқушылардың білім деңгейін бағалау үшін интерактивті құралдар мен ресурстарды қолдану. |
Әлеуметтік орта мен тәрбие жұмыстарына арналған құралдар. |
Қосымша сабақтар үшін арнайы құралдар мен материалдар дайындау. |
|
7. Әдістер |
Инновациялық оқыту әдістерін енгізу, жобалық әдіс. |
Оқушыларды өз пікірін білдіруге үйрету, топтық жұмыс әдістері. |
Қосымша пәндерде оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуіне мүмкіндік жасау. |
|
8. Ұйымдастыру формалары |
Сабақтар мен іс-шараларды ұйымдастырудың әртүрлі формалары (онлайн, офлайн, аралас). |
Тәрбие жұмыстарын ұйымдастырудың жаңа формалары мен тәсілдері. |
Қосымша білім беру іс-шараларын ұйымдастыру: клубтар, секциялар, конкурстар. |
|
9. Білім беру ортасы |
Оқушыларға қолайлы, шығармашылық атмосфера жасау. |
Тәрбиелік орта қалыптастыру, оқушылар арасында сенімді қарым-қатынас орнату. |
Қосымша білім беру ортасында оқушылардың әлеуметтік, интеллектуалдық дамуына жағдай жасау. |
|
10. Ақпараттық-әдістемелік орта |
Оқыту үдерісінде әдістемелік нұсқаулар мен ақпараттарды пайдалану. |
Тәрбие процесінде қолданылатын әдістемелік құралдар мен нұсқаулар. |
Қосымша білім беру үшін әдістемелік көмек пен ақпараттық ресурстарды қамтамасыз ету. |
|
11. Ақпараттық ресурстар |
Оқулықтар, электрондық кітаптар, білім беру платформалары. |
Тәрбиелік іс-шараларға арналған әдебиеттер мен ресурстар. |
Қосымша білім берудің ресурстары (видеокурстар, кітаптар, онлайн курстар). |
|
12. Ұйымдастырушылық ресурстар |
Мұғалімдер мен оқушылардың өзара қарым-қатынасы. |
Тәрбие жұмыстарына жауапты тұлғалар мен ресурстар. |
Қосымша білім беру курстарының ұйымдастырушылық ресурстары. |
|
13. Мотивациялық ресурстар |
Оқушыларды шығармашылық жұмыстарға, зерттеу жұмыстарына ынталандыру. |
Баланың тұлғасын дамытуға бағытталған мотивациялық тәсілдер. |
Қосымша білім беру арқылы мотивация мен қызығушылықты арттыру. |
|
14. Кадрлық ресурстар |
Жоғары білікті мұғалімдер мен мамандар. |
Тәрбие жұмыстарын жүргізетін тәжірибелі педагогтар. |
Қосымша білім беру саласындағы білікті тренерлер мен мамандар. |
|
15. Ғылыми-әдістемелік ресурстар |
Заманауи білім беру әдістемелері мен ғылыми зерттеулер. |
Тәрбие әдістемелерінің ғылыми негіздері. |
Қосымша білім беру үшін ғылыми әдістемелік материалдар. |
|
16. Материалдық-техникалық ресурстар |
Оқу құралдары, компьютерлер, интернет байланысы. |
Тәрбиелік іс-шаралар үшін қажетті материалдар мен техникалық құралдар. |
Қосымша білім беру бағдарламаларын қолдау үшін материалдық ресурстар. |
|
17. Нормативтік-құқықтық ресурстар |
Оқыту мен тәрбиелеуді заңнамалық және нормативтік тұрғыдан реттеу. |
Тәрбиелеу жүйесін заңнамалық тұрғыдан реттеу. |
Қосымша білім беру жүйесін құқықтық тұрғыдан реттеу. |
шағым қалдыра аласыз













