Материалдар / Әдістер мен ойындар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Әдістер мен ойындар

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал жас мамандарға қажет, сабақта қолдана алатын жақсы,сәтті ойындар, тапсырмаларымен бірге жасалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2022
276
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Hot potato” әдісін сергіту сәтіне қолдануға болатын тәсіл, әр түрлі сұрақтарды алдын –ала даярлап қою керек, мәтін бойынша, жалпы қызықты сұрақтар болуы да мүмкін, оқушылар шеңбер жасап тұрады да , ыстық картопты музыка тоқтағанша бір –біріне тез береді. Музыка тоқтағалда кімнің қолында картоп қалса, сол оқушы сұраққа жауап беру тиіс.





«Не? Қашан? Қайда?» әдісі оқылған мәтін бойынша оқушылардың қаншалықты түсінгендерін білуге, ойларын айтуларына тиімді әдістің бірі болып табылады. Мәтін бойынша түрлі сұрақтар қою арқылы жасалады.



« Сиқырлы суреттер» әдісі өткен сөздерді қайталауға және солармен түрлі сөйлесдер құруға арналған қызықты тапсырмалардың бірі. Оқушылар қызықты суреттер арқылы сөздерді тағы да қайталап, бекітеді, жалықтырмайтын керемет әдістердің бір түрі.



«Аяқталған сөйлемдер» әдісі әсіресе оқылған мәтін бойынша өте тиімді әдіс болып табылады, осы әдіс арқылы оқушылардың мәтінді қандай дәрежеде түсінгендерін байқауға болады.



« Blob tree» әдісін кері байланыс үшін қолдануға болады. Оқушы берілген суретке қарап, сыныптағы жұмысын бағалап, тиісті адамды бояп және неге сол адамды бояғаны туралы айтып береді.



« Сөз теннисі» әдісі үй тапсырмасын сұрау кезінде қолдануға болады. Сөздердің аудармасын, сөздердің синоним немесе антонимін, бұрыс етістіктердің екінші және үшінші түрін сұрау үшін қолдануға болатын тиімді тәсіл, оқушы жауапты шапшаң және дұрыс айтуы керек.



«Jogging memory» әдісі сабаққа ену, сөздерді қайталау сәттеріне тамаша әдіс. Бір оқушы тақырып бойынша бір сөз айтады, келесі оқушы алдыңғы сөзді айтып, өзінің сөзін қосу керек, ал келесі оқушы алдыңғы айтылған сөздерді шатаспай қайталайды да өзінің сөзін қосады, осылайша сыныптағы барлық бала қатысуы керек.

«A Graphic organizer» әдісі түрлі графика арқылы мәтін бойынша мәліметтерді қысқаша жазып, артынан осы сызба арқылы тақырыпты ашуға, баяндауға қолданатын тәсілдің бірі.



« Cуретті сөйлет» әдісі . Өтіп жатқан тақырыпқа сай құрылымдарды қолдану арқылы жасалынады.Сөйлем басы сөзбен басталып, суретпен аяқталуы тиіс. Мысалы: I can



«Hot chair» әдісінде бір оқушы орындыққа тақтаға теріс қарап отырады, келесі оқушы тақтаға сөз жазады, ал басқалары орындықта отырған оқушыға сөзді түсіндіреді. Орындықта отырған оқушы сөзді шешкен соң, кім түсіндіре алды, сол оқушы орындыққа отырады.



«Taboo» әдісі - сөздерді , шақтарды , құрылымдарды өткен кезде, қайталауға, бекітуге қолданатын тәсілдің бірі, тапқырлықты талап ететін бұл тәсіл оқушылардың шапшаң ойлауларына ықпалын тигізеді, бір оқушы ортаға шығады, мұғалім жасыратын сөзді көрсетеді немесе сурет қолдануға болады және міндетті түрде айтуға тыйым салған екі сөзді де көрсетеді. Ережені бұзбай сыныптастарына жасырын сөзді түсіндіреді.

« Crocodile» әдісін көбінесе сергіту сәтіне қолданған дұрыс, себебі бұл әдісте оқушылар суретте бейнеленген затты, жануарды қимылмен көрсетеді. Белсене қатысқан оқушылар демалып, сергіп қалатыны анық.















































«Сөз теннисі» әдісіне арналған тапсырмалар:

  1. Бұрыс етістіктер : build, cut, run, be, fly, break, swim, win, come, catch, do, feed, give, have, hurt, have;

  2. Сын есімнің антонимін ата: big, small, large, tall, tiny, wide, fast, short, late, clean, attractive, beautiful, fancy, handsome;

  3. Киім тақырыбына: шалбар, бас киім, аяқ киім, шарф, жейде, көйлек, ішік, плащ, қолғап, шұлық, галстук;

  4. Оқу құралдарды ата: кітап, сөмке, қалам, өшіргіш, қайшы, дәптер, ұштағыш, қойын дәптер, қарындаш, сызғыш;

  5. Сын есімнен үстеу жаса: fast, hard, short, slow, quick, good, perfect, beautiful, happy, real, deep;

  6. Зат есімнің көпше түрін ата: child, goose, book, watch, school, cat, deer, snow, snowman, woman, ox, bee, cup, dog, fish, apple, sheep;

  7. Сын есімнің салыстырмалы шырайы: happy, fast, hard, , slow, quick, good, perfect, beautiful, short, real, deep, comfortable, modern;

«Taboo» әдісіне арналған тапсырмалар: Ice-cream (cold / ice), football (foot/ ball ), juice (fruit/ drink ), banana (fruit/ yellow ), coat (cold/ cloth), monkey (banana/ animal), school (teacher/ pupil), book (read/ writer), flower ( smell, rose), writer (computer /type), sweet ( sugar/ lollipop), potato (vegetable/ chips);

«Crocodile» әдісіне арналған сөздер: house, flower, newspaper, glue, backpack, orange, cucumber, lollipop, spoon, hair, tooth, ball, car, coffee, train, bank, hotel, bakery, cinema, tiger, shark, rain, TV, mirror, pillow, knife, wolf, apple, ice-cream, glasses, neck, tomato, rubber, thief, sun, leg, chewing gum;

«Cуретті сөйлет» әдісіне арналған тапсырмалар: берілген суреттерді кез келген құрылымға қолдана аламыз

  1. I can ….

  2. I must…

  3. I am … +ing

  4. I was … +ing

  5. I am going to …

  6. I …

  7. She …+s/es

  8. I will…

  9. I would like to…

  10. I have to …

  11. I want to…

  12. I have …(V3)





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!