Маңғыстау политехникалық колледжі |
Тақырыбы: | «ADOBE PHOTOSHOP редакторында, қабаттармен жұмыс.» |
күні: | оқытушы: Артыкбаева Маржан Ықыласқызы |
топ студенттері: | Қатысқандар саны: 20 | Қатыспағандар: 0 |
Сабақ мақсаттары: | Photoshop графикалық редакторының мүмкіндіктерін зерттеу жұмысын жалғастыру; қабат түсінігін енгізу, студенттерді басқа құжаттан қабаттарды жылжытуға, қабаттарды салу тәртібін өзгертуге үйрету. Орындалатын жұмыс үшін тәртіптілік пен жауапкершілікті, коммуникабельділік пен салауатты кәсіби бәсекелестік сезімін тәрбиелеу.Логикалық және шығармашылық ойлауды, ұзақ мерзімді есте сақтау, талдау және ерекшелеу қабілетін дамыту, өзіндік еңбек дағдылары мен біліктерін қалыптастыру. |
Бағалау критерийі | Жеке тапсырмаларды орындай алады.Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | суреттер, арналған кеспе қағаздар және тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | түсіндіре баяндау әдісі, сұрақ - жауап әдісі, көрнекілік әдісі.. Рефлексия, сергіту сәті. |
Пәнаралық байланыс | бейнелеу өнері, математика, ағылшын тілі. |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы
| Сәлемдесу.Психологиялық ахуал. «Ыстық алақан»Оқушылар бір-бірінің қолдарын ұстап, тілек айтады.
Үй тапсырмасын тексеру. «Кроссворд» сұрақтары арқылы сұрау
|
Интерактивті тақта, презентация, кроссворд
|
Түсіндіру
| Жаңа материалды түсіндіру интерактивті тақта арқылы бір мезгілде жүргізіледі. Photoshop-та layers (қабаттар) мөлдір парақтардың ұқсас болады. Әрбір жеке қабат-бұл қандай да бір фигура бейнеленген шыны деп есептеніз, егер үстіне екінші шыныны немесе басқа фигура салынған болса, онда екі фигура- екі шыны болады, үш шыны болса — үш фигура сәйекес болады және т.с.с. Қабаттармен Layer мәзірі арқылы және жеке layers панелі арқылы жұмыс істеуге болады: Әдетте Layers тақтасы редактордың төменгі оң жақ бұрышында көрсетіледі. Егер ол жоқ болса, онда Window (терезе) мәзіріне кіріп, Layers (қабаттар) жолын таңдаңыз. Немесе F7 пернесін басыңыз:Қабаттармен жұмыс Жаңа файлдар артқы қабаттың негізінде жасалады-Background-Фон. Бұл қабат әрқашан алыс, ол қозғала алмайды, мөлдір учаскелер болуы мүмкін емес. Сканерленген және бағдарламада ашылған бірінші сурет артқы жоспардың қабатына орналастырылады және оның аты курсивпен теріледі. Қабаттар палитрасы (Layers) - қабаттармен жұмысты басқарудың командалық пункті. Тізімнің сол жағындағы суреттердің кішірейтілген көшірмелері миниатюралар деп аталады.Қабаттарды көрсету/жасыруҚабаттарды белсендіруЖаңа қабаттарды құруҚабаттарды жоюҚабаттардың орналасуыҚабаттардың мөлдірлігіСоңғы суретті сақтау | Интерактивті тақта, ADOBE PHOTOSHOP редакторы, көрнекіліктер,тапсырмалар.
|
Практикалық жұмыс | Практикалық жұмысқа тапсырма:Бүгін біз жеміс себетін жинаймыз. Ол үшін әрбір компьютерде, D дискісінде: жеміс себеті деп аталатын папка бар. Бұл папкада жемістер бейнеленген көптеген графикалық файлдар бар. Сабақта алған білімдерін қолдана отырып, осы файлдардан жеміс-жидектерді себетке жинау қажет. Мәзірден Файлды таңдау-ашу. Пайда болған диалогта диск пен папканы таңдау. Басу арқылы файлды- Ашу
| Интерактивті тақтада тақырып бойынша кейбір операцияларды түсіндірумен және көрсетумен видеофильм көрсетіледі.Оқытушы практикалық тапсырмаға бөлінген барлық уақыт ішінде, әрбір студенттке жеке түсіндіреді, көмектеседі.Тапсырмалар, кеспе қағаздар, графикалық файлдар.
|
Топтық жұмыс
| «Vocabulary» әдісімен жұмыс, студенттер бүгін ағылшын тілінде қандай сөздерді білді, транскрипциясын және аудиосын тыңдады | Презентация, аудиосөздер |
Бекіту | Фронталдық сұрақтар беріледіОқушыларға сабақ мақсатына жеткендігі туралы хабарлау.Қорытынды шығару, орындалған жұмыстарды талдауТехникалық қателерді талдауБағаны қою | презентация |
Аяқталуы
| «Күн шуақтары» әдісіТақтаға күннің суреті ілінеді. Оқушыларға қағаз бөліктері беріледі. Оқушылар сол қағаздарға бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазып күннің жанына жабыстырады. | |
Үйге тапсырма: Тақырыптың негізгі сұрақтарын қайталау, ADOBE PHOTOSHOP редакторында қабаттарды жасау және өңдеу |